5ο ΓΕΛ Σερρών- σχολικό έτος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δάσκαλοι του κόσμου (Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης 2013)
Advertisements

INTERNET Ένα από τα θαύματα του σύγχρονου κόσμου Οι αποστάσεις έχουν σχεδόν εκμηδενιστεί. Τα ταξίδια σε μακρινούς τόπους γίνονται άμεσα απ το “ανοιχτό.
Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2013
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΑΔΑ (Γ) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Ανήλικοι & ηλεκτρονικό έγκλημα
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Studio 3 ομάδα 2 “Ανθρώπινα Δικαιώματα”
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Συστήματα Ταξινόμησης Βιβλιοθήκης
Objervations on the sciences of science learning Γιάννης Παπατσίρος (1116)
Συνάντηση 12η: Εγκυρότητα και αξιοπιστία στην εκπαιδευτική έρευνα
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Ελευθερία αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης , Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Α Ομάδα: Green Peace.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Δίκαιο και Ηθική Κανόνας Δικαίου Αφορά την κοινωνική συμπεριφορά Έχει δεσμευτικό χαρακτήρα Αν δεν τηρηθεί, επιβάλλονται κυρώσεις Κανόνας Ηθικής Αφορά τη.
Dead Man Walking Σοφία Ηλιακοπούλου Ναταλία Καπώνη Ελένη Λάδη
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Διεθνής Αμνηστία και παραβιάσεις ανθρώπινων δικαιωμάτων Διεθνής Αμνηστία και παραβίαση των δικαιωμάτων των γυναικών.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Οι μορφΕς της θανατικΗς ποινης σε νεΟτερη εποΧΗ. ΕλλΑδα-ΚατΑργηση
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Άστρα και Κβάντα σε ένα Σχετικιστικό Σύμπαν Νίκη Μαματσή-Φυσικός Msc Φυσικής Περιβάλλοντος Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο Πειραιά.
Παιδαγωγική Ψυχολογία Φ. Αντωνίου
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Βιολογία Γυμνασίου.
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Τζων Λοκ Λήδα Ευαγγελινού Β1.
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού και των μαθητών
Ερευνητική εργασία (Project)
Χαρακτηριστικά εκπαιδευτικής έρευνας δράσης
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
Γερολυμάτου Σταυρούλα ΑΜ: ΣΧΨ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ Α. Διεθνής Ημέρα κατά της Επιθετικότητας εναντίον των Παιδιών Β. Παγκόσμια  Ημέρα για τα ορφανά πολέμου Γ. Ημέρα  της Ερυθράς Χειρός.
Κωνσταντίνα Πάιους Ελευθερία Πετράκου Αναστασία Συνοδινού
Εκπαίδευση και μειονότητες
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

5ο ΓΕΛ Σερρών- σχολικό έτος 2011-2012 Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 5ο ΓΕΛ Σερρών- σχολικό έτος 2011-2012

Θέμα: «Διεθνής αμνηστία και παραβιάσεις ανθρώπινων δικαιωμάτων» Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Οι μαθητές που εργάστηκαν: Αναστασιάδης Αθανάσιος Δίδος Σπύρος Καραογλάν Κυριακή Καρυπίδου Μαρία Κικκίδου Φωτεινή Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Πρόλογος Στα πλαίσια του μαθήματος «Ερευνητική Εργασία Α΄ Λυκείου» πέντε μαθητές και μαθήτριες της Α΄ τάξης του 5ου Γενικού Λυκείου Σερρών επεξεργάστηκαν το θέμα: «Διεθνής αμνηστία και παραβιάσεις ανθρώπινων δικαιωμάτων». Η ερευνητική εργασία είναι ένας τρόπος ομαδικής διδασκαλίας, στην οποία συμμετέχουν αποφασιστικά εκπαιδευτικοί και μαθητές, ενώ η ίδια η διδασκαλία σχεδιάζεται, διαμορφώνεται και επιτελείται από όλους όσους συμμετέχουν σ' αυτήν. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Πρόλογος Η εργασία μας περιλαμβάνει την έννοια της Διεθνούς αμνηστίας, τις δράσεις της, την ιστορία της, αλλά και τρόπους με τους οποίους εκτελούνται οι άνθρωποι. Επίσης στην εργασία μας εμφανίζονται τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία επιλέχτηκε το θέμα αυτό, η πηγές που χρησιμοποιήσαμε και οι μέθοδοι που ακολουθήσαμε. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Η ομάδα μας.... Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Τα παιδιά του Λένον Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

ΠΛΑΙΣΙΟ(ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ)ΘΕΜΑΤΟΣ Η επιλογή του θέματος έγινε με βάση τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Η καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αγγίζει και αφορά όλους τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τους νέους, προκειμένου να μάθουν και να ευαισθητοποιηθούν ως άνθρωποι. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

ΣΚΟΠΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Να ευαισθητοποιηθούμε ως άνθρωποι. Να μάθουμε πώς μπορούμε να δράσουμε. Να μάθουμε να συνεργαζόμαστε σαν ομάδα. Να δραστηριοποιηθούμε Να συλλέγουμε πληροφορίες για το θέμα της εργασίας μας. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Ερευνητικά Ερωτήματα Σε ποια κράτη ισχύει ακόμα η θανατική ποινή; Για ποιο λόγο γίνονται εκτελέσεις ανθρώπων; Με ποιους τρόπους εκτελούνται οι άνθρωποι; Μπορούν να εκτελεστούν ανήλικοι ή παιδιά; Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Αποτελέσματα Ερευνητικής Εργασίας Αποτελέσματα Ερευνητικής Εργασίας Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Τί είναι η Διεθνής Αμνηστία; Η Διεθνής Αμνηστία είναι ένα παγκόσμιο κίνημα περισσότερων από 3 εκατομμύρια υποστηρικτών, μελών και ακτιβιστών που αγωνίζονται για την προστασία των διεθνώς αναγνωρισμένων ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Στόχοι της Διεθνούς Αμνηστίας Η απελευθέρωση όλων των κρατουμένων συνείδησης. Η εξασφάλιση άμεσων και έντιμων δικών για όλους τους πολιτικούς κρατουμένους. Η κατάργηση της θανατικής ποινής, των βασανιστηρίων και άλλων μορφών σκληρής, απάνθρωπης ή ταπεινωτικής μεταχείρισης ή τιμωρίας. Ο τερματισμός των εξωδικαστικών εκτελέσεων και «εξαφανίσεων». Η καταπολέμηση της ατιμωρησίας με την εξασφάλιση ότι οι δράστες τέτοιων παραβιάσεων θα παραπέμπονται στη δικαιοσύνη, σε συμφωνία με τα διεθνή πρότυπα. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Κινητοποιήσεις Διάφορα μέλη της Διεθνούς Αμνηστίας συγκεντρώνονται και με συμβολικό τρόπο διαμαρτύρονται κατά του απαγχονισμού. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Θανατική ποινή Η θανατική ποινή είναι, η πιο βαριά ποινή δηλαδή με την οποία αποφασίζετε η αφαίρεση της ζωής κάποιου που καταδικάστηκε για ένα έγκλημα ιδιαίτερα ανατριχιαστικό και βάρβαρο. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Τρόποι θανάτωσης Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Τρόποι θανάτωσης Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Τρόποι θανάτωσης Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Στατιστικά στοιχεία 90 χώρες κατήργησαν εντελώς τη θανατική ποινή. 64 χώρες διατηρούν στη νομοθεσία τους και εφαρμόζουν τη θανατική ποινή. 10 κράτη τη διατηρούν, όμως μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις. 32 χώρες διατηρούν νομοθεσία που επιτρέπει τη χρήση της θανατικής ποινής για εγκλήματα του κοινού ποινικού δικαίου, ωστόσο στα κράτη αυτά δεν έχει εφαρμοστεί η θανατική ποινή τουλάχιστον για τα τελευταία 10 χρόνια. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Στατιστικά στοιχεία Στις ΗΠΑ, 38 από τις 50 πολιτείες υποστηρίζουν τη θανατική ποινή. Ο αριθμός μελλοθάνατων ετησίως στις ΗΠΑ ξεπερνά τις 3000. Περίπου 18.750 άνθρωποι σε όλων τον κόσμο παρέμειναν καταδικασμένοι σε θάνατο με το τέλος του 2011 και τουλάχιστον 676 εκτελέστηκαν. Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερες χώρες καταργούν την θανατική ποινή με νόμο μειώνοντας αισθητά των αριθμό των μελλοθάνατων. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Η θανατική ποινή σε όλο τον κόσμο!!! Μπλε: Έχει καταργηθεί πλήρως (90 χώρες). Κίτρινο: Διατηρείται σε ειδικές περιπτώσεις (11 χώρες). Πορτοκαλί: Διατηρείται, δεν έχει χρησιμοποιηθεί για τουλάχιστον 10 χρόνια (32 χώρες). Κόκκινο: Διατηρείται (64 χώρες). Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Παγκόσμια μέρα κατά της θανατικής ποινής Παγκόσμια μέρα κατά της θανατικής ποινής Αποτελεί μία πρωτοβουλία για την κατάργηση της θανατικής ποινής που συνενώνει 38 Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (Μ. Κ. Ο.) του κόσμου ανάμεσά τους και τη Διεθνή Αμνηστία. Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 10 Οκτωβρίου. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Συμπεράσματα- Αναστοχασμός Η δημιουργία αυτής της εργασίας προσέφερε πολλά στην ομάδα μας, αφού καταφέραμε να αποκτήσουμε μία ολοκληρωμένη άποψη για το θέμα μας. Μας ώθησε να μελετήσουμε εις βάθος, με αποτέλεσμα να κατανοήσουμε την έννοια της Διεθνούς Αμνηστίας και τη δράση της μέσω των ακτιβιστών. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Συμπεράσματα- Αναστοχασμός Μάθαμε πως ακόμα και σήμερα πολλοί άνθρωποι καταδικάζονται σε θάνατο και εκτελούνται σε πολλά κράτη. Κατόπιν, μας απασχόλησε πολύ η εύρεση των τρόπων με τους οποίους θανατώνονται οι καταδικασμένοι για αυτό και τους αναζητήσαμε. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Συμπεράσματα- Αναστοχασμός Μάλιστα, αναφέραμε διάφορες μαρτυρίες ανθρώπων οι οποίοι καταδικάστηκαν σε θάνατο και έτσι κατανοήσαμε τα συναισθήματα που τους διακατείχαν λίγο πριν από την εκτέλεσή τους. Τελειώνοντας την εργασία πετύχαμε τους στόχους που είχαμε θέση και πιστεύουμε πως μας ωφέλησε, διότι η γνώση που αποκτήσαμε επί του θέματος είναι πραγματικά ένας θησαυρός. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Ταινία που είδαμε… Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Κριτική ταινίας Αυτό που μας εντυπωσίασε πιο πολύ σε αυτή την ταινία είναι ο τρόπος με τον οποίο σκιαγραφείται η ψυχολογία του θανατοποινίτη. Αρνείται να δεχτεί ότι πρόκειται να εκτελεστεί, προσπαθεί να αποτρέψει αυτή την πράξη με κάθε τρόπο, κατηγορεί κάποιον άλλο για τα δικά του εγκλήματα, ενώ στο τέλος καταλαβαίνει ότι η μόνη σωτηρία είναι η σωτηρία της ψυχής του, και έτσι ζητάει συγχώρεση από τις οικογένειες των θυμάτων, με την ελπίδα ότι αν μη τι άλλο, η θανάτωσή του θα τους φέρει την ψυχική ηρεμία που ζητούν. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Συνέντευξη με Ακτιβιστές!!! Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Συνέντευξη με Ακτιβιστές!!! Στις 14/03/2012 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μία συνέντευξη από εμάς σε μία πρώην ακτιβίστρια η οποία προσπάθησε να μας διαφωτίσει σε ποικίλα ερωτήματά μας. Η συνέντευξη διήρκησε σχεδόν δύο ώρες και μας βοήθησε πολύ στην κατανόηση του θέματός μας. Μας ώθησε επίσης να ενδιαφερθούμε περισσότερο και να αναρωτηθούμε τι κάνουμε εμείς για την αδικία που ακόμα συμβαίνει σε πολλά κράτη παρόλο που όλοι οι άνθρωποι θα έπρεπε να έχουν δικαίωμα στη ζωή. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Ερωτήματα Συνέντευξης Τι είναι ακτιβισμός και πώς ενεργεί ένας ακτιβιστής; Τι σας ώθησε να ασχοληθείτε με τον ακτιβισμό. Ποια ήταν τα κίνητρά σας; Πώς είναι η ζωή των ακτιβιστών; Ποια είναι τα συναισθήματα σας όταν βλέπετε να γίνονται παραβιάσεις ανθρώπινων δικαιωμάτων; Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Ερωτήματα Συνέντευξης Σε ποιες χώρες παρατηρούνται περισσότερες παραβιάσεις και ποιες χώρες πλήττονται περισσότερο. Έχετε υπόψη σας ανθρώπους που έχουν να επιδείξουν σημαντικό έργο στην προστασία των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Πώς δρουν οι ακτιβιστές για την αποφυγή εκτελέσεων ανθρώπων. Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Βιβλιογραφία Εγκυκλοπαίδεια: National geographic Διαδίκτυο: www.amnesty.org.gr www.thanatikhpoinh.com www.youthforhumanrights.org www.in.gr Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!! Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον

Την παρουσίαση επιμελήθηκε ο μαθητής Αναστασιάδης Αθανάσιος Ερευνητική εργασία Β΄τετραμήνου 5ο ΓΕΛ Σερρών-Τα παιδια του Λένον