ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Αντώνης Λυμπέρης Τομέας Δικτυακών Υπηρεσιών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών -ΙΤΥ.
Ιστορία του Ιντερνετ.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Ενότητα Β: Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Κουμπή Βασιλάντα, Ph.D, MSc.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ελληνικό Κέντρο Αναδιανομής Καινοτομίας/ΕΚΤ. ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (IRC Network)  Πρόγραμμα INNOVATION (DG Enterprise)  63.
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα Πληροφοριακά Συστήματα για Μάρκετινγκ και Δημοσκοπήσεις Υπεύθυνος Καθηγητής: Α.Α. Οικονομίδης
Β΄Γυμνασίου Κουτζαγιώτη Αγγέλα.  Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, γνωστό και ως (electronic mail), είναι μια από τις σημαντικότερες υπηρεσίες του διαδικτύου.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ( )
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Η επιστήμη του Web.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Η πειρατία στο διαδίκτυo
Β5.1.2 Πρωτόκολλα Επικοινωνίας και Τείχος Προστασίας.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Υπηρεσίες του διαδικτύου
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Το Διαδίκτυο - Internet
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: «Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα αξιοποίησή της από τις επιχειρήσεις και μελέτες περίπτωσης.» Επόπτης καθηγητής: Σπυρίδων Συρμακέσης Εργασία των: Μαρίας Παραπούρα Μαρίας Παρασκευά

Εισαγωγή στην ελληνική επιχειρηματικότητα Ιστορική αναδρομή του διαδικτύου Το 1968 η Arpa ιδρύει το Arpanet την πρώτη μορφή διαδικτύου Το 1973 ανάπτυξη πρωτοκόλλου TCP/IP Το 1983 το πανεπιστήμιο του Γουίσκονσιν φτάνει στο DNS (Domain Name System). Οι σύνδεσμοι υπολογιστές είναι λίγο παραπάνω από 500. Το 1990-1991 ξεκινάει η λειτουργία web-server, δημιουργείται το συντακτικό των διευθύνσεων (URL) η γλώσσα των αρχείων (HTML), το πρωτόκολλο επικοινωνίας κατά τα πρότυπα client-server (HTTP).

Το 1992 το κέντρο έρευνας CERN της Ελβετίας κυκλοφορεί το πρωτόκολλο WWW. Οι διασυνδεδεμένοι υπολογιστές ξεπερνούν πλέον τα 1.000.000. Το 1995 ξεκινούν τη λειτουργία τους η Amazon και η Altavista. Οι υπολογιστές του δικτύου ξεπερνούν τα 6.500.000. Το 1997 καταγράφονται 1.200.000 web sites και το 1998 γίνονται 2.800.000. Τον Ιανουάριο του 2000 υπήρχαν στο διαδίκτυο περισσότερες από 1 δισεκατομμύριο ιστοσελίδες, 6,4 εκατομμύρια servers και 4,5 εκατομμύρια web sites. Το Δεκέμβριο του 2001 ο αριθμός των υπολογιστών ανήλθε σε 115 εκατομμύρια, σύμφωνα με τη στατιστική υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ ο αριθμός των ιστοσελίδων στις χώρες – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανήλθε τον Ιανουάριο του 2002 σε 13,5 εκατομμύρια.

Διαφήμιση Ορισμός: Με τον όρο διαφήμιση εννοούμε τη δημόσια έξαρση των πλεονεκτημάτων κάποιου αγαθού (υλικού ή υπηρεσίας) ή προσώπου ή κίνησης. Είναι η άσκηση επιρροής που γίνεται με πρόγραμμα και απευθύνεται σε ομάδα ατόμων με σκοπό να προσελκύσει την προσοχή τους και γενικά την προσοχή του κοινού και έτσι να αυξηθεί η ζήτηση από τους αγοραστές του διαφημιζόμενου αγαθού.

On-Line Διαφήμιση Ενεργό Κοινό Μετάδοση μεγάλης ποσότητας πληροφοριών Χαμηλό Κόστος Δυνατότητα αναπροσαρμογής του διαφημιστικού μηνύματος

Βασικά πλεονεκτήματα του διαδικτύου ως διαφημιστικό μέσο: Εύκολη ανάκτηση πληροφοριών Υψηλή επιλεκτικότητα: από την πλευρά της επιχείρησης που έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ένα κοινό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και από την πλευρά του χρήστη που μπορεί να επιλέξει τον τρόπο, τον χρόνο και το περιεχόμενο της πληροφόρησης που θα έχει. Δυνατότητα «ανάδρασης»: το κοινό της διαδικτυακής διαφήμισης δεν λειτουργεί παθητικά αλλά ενεργητικά, που σημαίνει ότι επιλέγει να εκτεθεί στη διαφήμιση και αντιδρά σ’ αυτή εκφράζοντας την άποψή του ή ζητώντας περαιτέρω πληροφορίες για το προϊόν που διαφημίζεται (π.χ. μέσω e-mail).

Υψηλή χωρητικότητα πληροφορίας: η δόμηση της πληροφορίας με hyperlinks (υπερσυνδέσμους) δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να παρέχει πολλές πληροφορίες και στον χρήστη να επιλέγει τις πληροφορίες που αυτός επιθυμεί. Δυνατότητα πετυχημένου “targeting”: με την έννοια ότι το κοινό του διαδικτύου έχει συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Έλεγχος αποτελεσματικότητας Απεριόριστος χρόνος διαφημιστικής προβολής

Μειονεκτήματα Το WWW βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης του ως διαφημιστικό μέσο Περιορισμένο κοινό.

Λόγοι επιλογής διαφημιστικής προβολής μέσα από το Διαδίκτυο Ιδανικό μέσο προώθησης και μάρκετινγκ Διεύρυνση του κύκλου εργασιών Άμεση επικοινωνία Χαμηλό κόστος Κύρος-θετική εικόνα Δυνατότητα On-Line πώλησης προϊόντων / παροχής υπηρεσιών Προσέγγιση «ιδανικού» κοινού

Τύποι on-line διαφήμισης Διαφημιστική Ιστοσελίδα (Advertising WEb Site) Διαφήμιση μέσω e-mail Classigied Ads Advertising Banners Buttons Interstitials Ανώνυμοι remailers Spam

Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα Ορισμός Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί κάθε μορφή επιχειρηματικής συναλλαγής και επικοινωνίας που γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα επανακαθορίζοντας τον τρόπο λειτουργίας του εμπορίου. Επίσης θα μπορούσε να οριστεί ως ένα σύνολο επιχειρηματικών στρατηγικών που μπορούν να υποστηρίξουν συγκεκριμένους τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας και συγκεκριμένες επιχειρηματικές πρακτικές οι οποίες επιτρέπουν, μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών διεκπεραίωση εμπορικών διαδικασιών με ηλεκτρονικά μέσα.

Πεδία εφαρμογής του Ηλεκτρονικού Εμπορίου Ανταλλαγή πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες, πριν την πώληση. Υποστήριξη πελατών πριν και μετά την πώληση. Δημιουργία ηλεκτρονικών επιχειρήσεων. Ηλεκτρονικές Τράπεζες Ηλεκτρονική διανομή Ανάπτυξη κοινών επιχειρηματικών διαδικασιών μεταξύ επιχειρήσεων.

Μελέτη περίπτωσης : Britannica Μελέτες Περιπτώσεων Μελέτη περίπτωσης : Britannica Η Britannica τη δεκαετία του 90 δέχτηκε το πρώτο της πλήγμα από την ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια. Είσοδος της Britannica στο διαδίκτυο με το όνομα Britannica.com. Δεκαετία αμφιταλαντεύσεων με πτωτική πορεία 80% την οδήγησαν στην δωρεάν παροχή των πληροφοριών της. Περιεχόμενό της ήταν πληροφορίες για μια κοινωνία ανθρώπων με έντονες πνευματικές ανησυχίες. Σημαντικό μειονέκτημα της το υψηλό κόστος (1200$ CD-ROM) Το 1996 πουλήθηκε σε ελβετικό επενδυτικό οίκο ο οποίος αποφάσισε τη διάθέση του περιεχομένου της δωρεάν. Δημιουργία της θυγατρικής εγκυκλοπαίδειας BritannicaSchool.com

Επιτυχημένες επιχειρηματικές προσπάθειες Amazon.com www.amazon.com Είναι η εταιρεία που συνέδεσε το όνομά της με την έννοια της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας Είναι το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο παγκοσμίως Μεγάλη ποικιλία προϊόντων Εύκολη πλοήγηση Άμεση ανανέωση και προσφορά νέων υπηρεσιών Εξαιρετική χρήση του e-mail για αποστολή πληροφοριών και αμφίδρομη επικοινωνία

DELL www.dell.com Είναι εταιρεία υπολογιστών Το 30% του τζίρου της γίνεται μέσω internet ημερησίως Είναι πρώτη στις άμεσες πωλήσεις Είναι η δεύτερη σε πωλήσεις συστημάτων server στις Η.Π.Α Δεν παρεμβάλλει ενδιάμεσα κανάλια διάθεσης προϊόντων

IN.GR www.in.gr PLAISIO www.plaisio.gr Η μεγαλύτερη και γνωστότερη ελληνική πύλη του internet Καταγράφηκαν περίπου 150.000 επισκέψεις χρηστών ημερησίως τον Οκτώβριο του 2001 Η πρώτη σε προτιμήσεις των Ελλήνων χρηστών για το 2000 Περιεχόμενό της η πολιτική και αθλητική ειδησεογραφία, οικονομία, εξελίξεις στην τεχνολογία και πολιτιστικά δρώμενα PLAISIO www.plaisio.gr Εγκαινιάστηκε το 1999 Έχει 35.000 εγγεγραμμένα μέλη Πλεονεκτήματά του η ευκολία και η ταχύτητα

Αποτυχημένες επιχειρηματικές προσπάθειες Η περίπτωση της Excite@Home δικτυακή πύλη και παροχέας πρόσβασης στο Internet κήρυξε πτώχευση στις 28/9/2001 Ιδρύθηκε το 1999, ήταν ο όμιλος AtHome αγόρασε την πύλη Excite έναντι του ποσού των 6,7 δισ. Δολαρίων Η περίπτωση της Ωκεανίδας Το site ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 1996 Ένας από τους παλαιότερους Ελληνικούς εκδοτικούς οίκους στο web www.oceanida.gr

Άλλες Μελέτες Hotmail ICQ (I seek you) Geocities Homestead eGroups Blue Mountain Arts Acrobat Reader

Ευχαριστούμε!!!