Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Προσωπικές δεξιότητες
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Τεχνικεσ Επικοινωνιασ
Επικοινωνία στο χώρο εργασίας
Δραστηριότητες προσομοίωσης
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΚΑΖΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ 1.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
12-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Φροντιστηριακό μάθημα Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας Μιχαλίτση Λίνα
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15 ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Διαδικασία επικοινωνίας
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Επικοινωνία ….τι είναι;
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Ετυμολογία Το άγχος προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «άγχω» που σημαίνει αισθάνομαι πνιγμό. Πρόκειται για: Μια φυσιολογική αντίδραση σε έναν επικείμενο.
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Μη λεκτική επικοινωνία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος MSc Ψυχολογία Υγείας MSc Ψυχολογία Παιδιού & Εφήβου Συστημική Ψυχοθεραπεία

Μεροσ 1ο  «Τεχνικεσ αντιμετωπισησ αγχουσ στον εργασιακo και κοινωνικo χωρο»

«Διαχειριση κρισεων στο εσωτερικο περιβαλλον των δημοσιων οργανισμων και στην επικοινωνια με τον πολιτη» ΜΕΡΟΣ 2o

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές αρχές επικοινωνιακής αγωγής Αποτελεσματικές τεχνικές επικοινωνίας Θέματα ανθρωπίνων σχέσεων και συμπεριφοράς των ατόμων μέσα σε έναν οργανισμό Αντιμετώπιση δύσκολων - απαιτητικών πολιτών Πλαίσιο συγκρουσιακών καταστάσεων στον οργανισμό Αποτελεσματικοί τρόποι αποφυγής συγκρούσεων και επίλυσης διαφορών Αποτελεσματικές τεχνικές αντιμετώπισης κρίσεων

Άσκηση: «tα αρχικα μου»

Τι ειναι επικοινωνια; η ουσία της κοινωνικής αλληλεπίδρασης (vs. κοινωνική απομόνωση) η βάση όλων των κοινωνιών (ανθρώπινων και μη) η μετάδοση ενός μηνύματος από έναν πομπό σε έναν δέκτη ο πομπός είναι επίσης και αποδέκτης και το αντίστροφο Για τη διενέργεια της επικοινωνίας απαιτούνται 5 βασικά συστατικά…

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΗΝΥΜΑ ΚΩΔΙΚΑΣ ΠΟΜΠΟΣ ΜΕΣΟ ΔΕΚΤΗΣ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΗΝΥΜΑ ΚΩΔΙΚΑΣ ΠΟΜΠΟΣ ΜΕΣΟ ΔΕΚΤΗΣ ΕΛΛΙΠΗΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΑ

ενασ γενικοσ κανονασ Ένα μέρος της πληροφορίας πάντοτε χάνεται στη διαδικασία. Αποτελεσματική επικοινωνία, θεωρούμε πως έχουμε, στην περίπτωση που το μέρος αυτό που χάνεται δεν είναι σημαντικό ή κρίσιμο για κάποιο από τα δυο μέρη.

Μορφεσ επικοινωνιασ λεκτική Συζήτηση, συνομιλία (προφορική ή φατική) Γραπτή Τηλεφωνική, μέσω internet Παρουσίαση/διάλεξη μη λεκτική (το βλέμμα, οι εκφράσεις του προσώπου, η στάση του σώματος, οι χειρονομίες, το άγγιγμα, η διαπροσωπική απόσταση)

Μη λεκτικη επικοινωνια Συνειδητοποιούμε και ελέγχουμε λιγότερο τη μη λεκτική επικοινωνία απ’ ότι την προφορική γλώσσα. Οι άνθρωποι μπορούν να πάρουν περίπου 20.000 διαφορετικές εκφράσεις προσώπου! 700.000 διαφορετικές χειρονομίες, εκφράσεις προσώπου και κινήσεις! (Birdwhistell, 1970. Pei, 1965) μεγάλες διαπολιτισμικές διαφορές

Στισ μη λεκτικεσ οδουσ επικοινωνιασ περιλαμβανονται: Η εξωτερική μας εμφάνιση (ρούχα, χτένισμα) Ο τρόπος βαδίσματος Η ποιότητα της φωνής (τόνος, χροιά) Η όσφρηση (φυσική οσμή, άρωμα) Η έκφραση του προσώπου και η θέση των ματιών Η θέση των χεριών και οι χειρονομίες Η συνολική στάση του σώματος

Άσκηση: « η συνεντευξη»

Οι βασικεσ δεξιοτητεσ τησ επικοινωνιασ Σεβασμός Αποδοχή Αυθεντικότητα/γνησιότητα Κατανόηση Ενσυναίσθηση (empathy), (συν-αισθάνομαι)

Η επικοινωνια στο εργασιακο περιβαλλον με τους συναδέλφους με τους πολίτες (προϊσταμένους/υφισταμένους)

Οι βασικεσ αρχεσ τησ επικοινωνιασ Η επικοινωνία επηρεάζεται από τα χαρακτηριστικά : του ομιλητή του ακροατή του μηνύματος Οι βασικεσ αρχεσ τησ επικοινωνιασ

Ο ακροατησ… Να δείχνει ενδιαφέρον, ενεργητική ακρόαση Να αποφεύγει καθετί που αποσπά την προσοχή Να δείχνει συμπάθεια και κατανόηση Να δείχνει υπομονή και να ενθαρρύνει Να διατηρεί τον αυτοέλεγχο (αποφεύγει να διακόπτει, να αντιτίθεται ή να αντιδικεί ή να καταβάλλεται από θυμό ή οργή) Να επαναλαμβάνει παραφράζοντας Να προσέχει τη γλώσσα του σώματος

Ο ομιλητησ… Κατάλληλη εμφάνιση και παρουσία Προετοιμασία για το υπό συζήτηση θέμα / πρόβλεψη πιθανών ερωτήσεων Επιχειρηματολογία πειστική Να αφήνει στον άλλο περιθώρια να εκθέτει τις απόψεις του Να μην συνάγει συμπεράσματα με απόλυτο τρόπο ή να προβαίνει σε γενικεύσεις Να μπορεί να εκτιμήσει τις αντιδράσεις του αποδέκτη Άμεση χρονική ανταπόκριση Ευχαριστεί στο τέλος τον συνομιλητή Ο τόνος, η έκφραση, το λεξιλόγιο & το ύφος ανάλογα με το θέμα, τις περιστάσεις και το μορφωτικό επίπεδο του δέκτη (Θεωρία Προσαρμογής της Επικοινωνίας, Giles & Noels, 2002)

Το μηνυμα Διοχέτευση με το κατάλληλο μέσο. Όλα τα απαραίτητα στοιχεία, ώστε να είναι πλήρες. Η απλότητα, ώστε να είναι κατανοητό.

Άσκηση: «η βλεμματικη και εξ’ αποστασεωσ επαφη» Άσκηση: «η βλεμματικη και εξ’ αποστασεωσ επαφη»

Άσκηση: «ο καθρεφτησ»

Άσκηση: «προσωπικο & επαγγελματικο εμβλημα»

Προσωπικο & επαγγελματικο εμβλημα Κάτι που σας αρέσει στον εαυτό σας Έναν προσωπικό σας στόχο για το μέλλον Κάτι που θα θέλατε ν’ αλλάξετε στον εαυτό σας Κάτι που σας ευχαριστεί να κάνετε στον ελεύθερό σας χρόνο Κάτι που σας αρέσει στη δουλειά σας Κάτι που πιστεύετε ότι κάνετε καλά στη δουλειά σας Κάτι που θέλετε ν’ αλλάξετε στη δουλειά σας Έναν επαγγελματικό σας στόχο

Άσκηση: «τα τρια κουτια»

Σασ ευχαριστω για την προσοχη σασ… αυριο η συνεχεια! Σασ ευχαριστω για την προσοχη σασ… αυριο η συνεχεια!