Case study: «Αναγκαία η χρηματοδότηση των δραστηριοτήτων μιας οικογενειακής τουριστικής επιχείρησης σήμερα» «Αlexander Travel» Συνέντευξη με ιδιοκτήτη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Case study: Καραγκούνης Θεόδωρος «Ένα στέλεχος με 14χρονη εμπειρία»
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Η εταιρεία MasterFour είναι Ευρωπαϊκή εταιρεία με έδρα δύο χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Αγγλία και την Βουλγαρία Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται στους.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΗΜΕΡΙΔΑ ΝΕΑΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ σε περίοδο κρίσης
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
ΣΤΟΧΟΙ της ΠΥΛΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Τουρισμός: Διαχείριση ΑΣΑ & Ξενοδοχεία Μηδενικών Αποβλήτων
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
360funding.gr Μάϊος 2017.
OASIS PALACE.
Volume or Value: A policy decision for Turkey’s tourism industry
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Μ.Sc in ACCOUNTING AND AUDITING
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Case study: «Αναγκαία η χρηματοδότηση των δραστηριοτήτων μιας οικογενειακής τουριστικής επιχείρησης σήμερα» «Αlexander Travel» Συνέντευξη με ιδιοκτήτη του τουριστικού γραφείου «Αlexander Travel» «Θ. Κριθαρίδης και Σία Ε.Ε.», Θεσσαλονίκη Ακαδ. Περίοδος:

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης; •Αντικείμενο: Παροχή τουριστικών υπηρεσιών –Μεταφορικές υπηρεσίες –Πακέτα τουριστικά, εκδρομές κ.ά. –Έκδοση εισιτηρίων αεροπορικών, ακτοπλοϊκών •Έδρα: Θεσσαλονίκη •Έναρξη το 1986 •Ιδρυτές το ανδρόγυνο Κριθαρίδη •Νομική μορφή: Ε.Ε. •Επωνυμία: «Θ. Κριθαρίδης και Σία Ε.Ε.» Διακριτικός τίτλος: «Alexander Travel», Ε.Ε.

Πόσοι απασχολούνται στην επιχείρηση; •Είναι μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση •Απασχολούνται 2 οδηγοί και 3 διοικητικοί από το οικογενειακό περιβάλλον •Εξωτερικός συνεργάτης: Ο λογιστής

Ποιες υπηρεσίες παρέχονται; •Μίσθωση πούλμαν •Οργάνωση εκδρομών •Εισιτήρια •Κρατήσεις ξενοδοχείων •Εναλλακτικός τουρισμός

Ποια η απόδοση της επιχείρησης; •Το αποφασίζει ο ανταγωνισμός •Υγειής η επιχείρηση •Ήταν κάποτε εύρωστη, χρειάζονται πολλά χρήματα και ποτέ δεν φθάνουν •Χρειάζονται νέοι τρόποι χρηματοδότησης ώστε να μην ζητούνται χρήματα για επιπλέον δραστηριότητες, άρα και για την οικονομική ευρωστία •Επικρατούν οι πιστώσεις, και πληρώνουν όλοι μετά

Δυνάμεις και αδυναμίες; •Πούλμαν ιδιόκτητα και μεταφορικά μέσα ιδιόκτητα βοηθούν, διοργανώνεις εύκολα τα τουριστικά πακέτα •Αεροπλάνα (TUI, Thomson) πλεονέκτημα να διαθέτεις δικά σου μέσα μεταφορικά και διαμονής ακόμη ή να συνεργάζεσαι με αυτά αποδοτικά με καλές τιμές στα πακέτα •Στόχος θα ήταν ίσως το franchising για την επιχείρηση αυτή αλλά δεν το επιδιώκουμε τώρα με σκοπό να προωθήσουμε πακέτα •Δύναμή μας η υποδομή για να αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις •Πούλμαν. Δεν χρειάζεται να αποκτήσει δίκτυο η εταιρεία μια και διαθέτει Πούλμαν, ίσως μας ενδιαφέρει η απόκτηση πούλμαν για επέκταση τζίρου •Αδυναμίες: Αστάθεια να μην μπορώ να έχω πληρότητα στα ξενοδοχεία που ενοικίασα, ο καιρός και οι τρομοκρατικές ενέργειες ή οι φυσικές καταστροφές, π.χ. σεισμός, οδηγούν σε μείωση ή και σταμάτημα των δραστηριοτήτων

Οι τεχνολογίες είναι αναγκαίες; •On-line στις κρατήσεις εισιτηρίων, ξενοδοχείων.. •Μηχανογράφηση κρατήσεων, αλλαγές θέσεων στα πρακτορεία, κρεβάτια, στήσιμο γκρουπ, κάθε έξι μήνες το λογισμικό βελτιώνεται και το παρακολουθούμε

Επιδρά η νομοθεσία στις δραστηριότητες του κλάδου Επιδρά η νομοθεσία στις δραστηριότητες του κλάδου; •Αρνητικά: Η επιστροφή του ΦΠΑ δεν γίνεται γρήγορα και νόμιμα άρα οι επενδυτές επιχειρηματίες αποφεύγουν τον κλάδο •Η Ελλάδα βγάζει γρήγορα νόμους που δεν βοηθούν συνήθως •Θετικό: Η ενίσχυση ανταγωνιστικότητας, προγράμματα με 40% επιδότηση στην προβολή •Εύκολη η ίδρυση τουριστικών γραφείων. Αρκεί ένα απολυτήριο Λυκείου. Λίγα χρήματα για την έναρξη της εταιρείας με αποτέλεσμα να υπάρχει πληθώρα γραφείων •Η Ευρωπαϊκή Ένωση με την πολιτική της ως προς το Ευρώ δεν βοηθάει στην ανάπτυξη του κλάδου. Προβλήματα μετά το 2001 δεν κυκλοφορεί χρήμα, οφείλεται στην Ευρωπαϊκή Πολιτική σχετικά με το Ευρώ.

Επικρατεί εποχικότητα στον κλάδο; •Εποχιακές δραστηριότητες •Καλοκαίρι κυρίως κατά το δίμηνο Ιουλίου και Αυγούστου, το Πάσχα, και τις 15 ημέρες Χριστουγέννων •Εορτές: Αποκριές, 28 Οκτωβρίου και 25 Μαρτίου

Ποια η κατάσταση στον Ανταγωνισμό; •Πολλά γραφεία στην Ελλάδα. Πρώτη σε πληθώρα γραφείων η Ελλάδα. Διαθέτουμε 6000 γραφεία όπως η Γερμανία. Θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον τα μισά για να αποδώσουμε. •Οι δικλίδες ασφαλείας για ίδρυση τουριστικού γραφείου είναι ελάχιστες στην Ελλάδα. Χαμηλά κεφάλαια για την ίδρυση, δεν απαιτείται πτυχίο σχολής τουριστικών επαγγελμάτων κ.ο.κ. •1200 γραφεία στην Πορτογαλία •Γερμανία •Ανταγωνιστές: Κύριοι ανταγωνιστές ο Ζορπίδης, [μεγάλο ποσοστό %] η Day Rise, Athos, υπάρχουν περίπου γραφεία ανταγωνιστές

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα •Γνώση, επιχειρηματικότητα •Διαδίκτυο •Τεχνολογία •Ευκαιρίες: είμαστε μικρή επιχείρηση δεν διαθέτουμε στρατηγικές. Κάνουμε αγώνα για την καθημερινότητα και όχι για το που θα πάμε. •Καταναλωτικό κοινό: Ευρύ σύνολο, σχολικές εκδρομές, φοιτητές, ετών, ΚΑΠΥ απευθύνουμε σε όλους. Ευκαιρία η προσέγγιση των ομάδων στόχων. Το τμήμα Μάρκετινγκ είναι κάτι που το χρειαζόμαστε και θα το δημιουργήσω με επιθετικό ΜΚΤ. Όπως οι τράπεζες θα ψάχνουμε πελάτες που μας ενδιαφέρουν επικοινωνούμε τηλεφωνικά, τους ενημερώνουμε έτσι ώστε να επιλέξουν σωστά πακέτα. Το τηλεμάρκετινγκ είναι αποδοτικό για εμένα. Όπως κάνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες. Μπορείς να πουλήσεις 150 σόμπες με 89 ευρώ την ημέρα στο τηλεμάρκετινγκ. Το διαδικτυακό Μάρκετινγκ βοηθάει στην ενημέρωση και πώληση των προϊόντων. Βαρύτητα στο πελατολόγιό σου, κίνητρα για να επαναταξιδεύουν.

Ποια τα προϊόντα σας; •Είμαστε μικροί δεν έχουμε διαφοροποίηση •4-6 ημέρες, τριήμερη Βουλγαρία απαιτείται προσωπικό εξειδικευμένο και ανεβαίνει το κόστος. Παραμένει στόχος μελλοντικός. •Τιμολόγηση: Πουλάω με κέρδος και παράλληλα ικανοποιητικά βάσει των χρημάτων του πελάτη. Αυτά τα δύο τα συνδέουμε. •Προβολή: Καλή αλλά αποτελεί ναρκωτικό. Μπορεί να πτωχεύσεις. Σταμάτησα την τηλεόραση. Διαφημίστηκα μόνο στην Μακεδονία και στον Αγγελιοφόρο. Πρώτο σποτάκι στην Μακεδονία TV και αργότερα στην TV 100 ήταν παλαιότερα δικό μου αλλά το κόστος πλέον υψηλό. Ράδιο ακούει κανείς το όνομα και το θυμάται, διαδίδεται το όνομά σου. Φέϊγ βολάν φθηνό αλλά θέλει παρακολούθηση και είναι αποδοτικό. Δεν αποδίδουν τα περιοδικά. Το Διαδίκτυο επίσης, όσοι χειρίζονται Η/Υ newsletters μηδενικό το κόστος και πολλαπλά οφέλη όσο περισσότερα άτομα το δουν πολλαπλασιάζεται και από το η προβολή σου. Μπορώ να στείλω newsletters σε για μια εκδρομή κάποιου λογικού κόστους. Επίσης σημαντικές οι μπροσούρες. Η τηλεόραση είναι απαγορευτική. Το Day Rise βομβαρδίζει στις εφημερίδες όμως όπως ο Manos, το Apia Τours μπορεί να αποτύχεις λόγω τεράστιων δαπανών. •10% - 20% των εσόδων ξόδεψε για την διαφήμιση για να μπορείς να ανταποκριθείς. •Στόχοι: Καλή σύνθεση, να υπάρχει κέρδος κατά κεφαλή, να υπάρχει η πληρότητα σε κάθε πακέτο. Εάν πετύχω πληρότητες επιτυχένο και καλό μερίδιο αγοράς. 25% ο Ζορπίδης του συνόλου της αγοράς και εμείς κατέχουμε το 0,02% η επιχείρηση. Θα πρέπει να ανεβάσω το περιθώριο κέρδους με ποιοτικό στόχο και βελτίωση των υπηρεσιών π.χ. Service στο πούλμαν. Ακόμη και εάν ο Ζορπίδης δεν ικανοποιεί τον πελάτη οι υπόλοιποι δεν διαθέτουν ποικιλία προϊόντων άρα ξαναπάει στον Ζορπίδη.

Νέες ανάγκες στην διαφημιστική καμπάνια; •Η διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας στηρίζεται κυρίως στο Διαδίκτυο σήμερα •Η αλλαγή στο μήνυμα εξαρτάται από την ιδέα, από το γεγονός, χρειάζεται όμως περισσότερο να δώσεις έμφαση στο προϊόν και όχι τόσο στο μήνυμα το τραγούδι και άλλα. Το jingle είναι καλό του Jambo αλλά πας για τις τιμές και όχι για το jingle.

Προοπτικές για το μέλλον του κλάδου; •Υπάρχει γενικότερη κρίση όχι μόνο στον τουρισμό. Υπάρχουν όμως δυνατότητες ανάπτυξης. •Η Χαλκιδική πιο τουριστική δεν γίνεται. Η ποιότητα ανεβαίνει διαρκώς, θεματικά πάρκα, τελεφερίκ με πολλές θέσεις χιονοδρομικά κέντρα, ο Άγιος Αθανάσιος εξελίσσεται, όσο ιδρύονται πόλοι τόσο καλύτερα για εμάς μπορώ να δουλέψω και με το εξωτερικό. Θα δουλέψω με προμήθειες που αφορούν τη διαμονή, την εστίαση, τις δραστηριότητες στην φύση κ.ά. •Το Κέντρο Διάδοσης Τεχνολογίας και Πολιτισμού με το πλανητάριο αποτελεί πόλο έλξης και δεν το ξέρουν πολλοί, θα πρέπει να προβληθεί ακόμη και στο εξωτερικό. Μπορούν να αναπτυχθούν πενθήμερες εκδρομές για Θεσσαλονίκη.

Η επωνυμία και ο λογότυπος του ταξιδιωτικού γραφείου στο Διαδίκτυο

Μεταφορικά μέσα του γραφείου όπως παρουσιάζονται στο Διαδίκτυο