ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Ταξιδεύοντας από το χθες
8. Οι διάδοχοι του Μέγα Κωνσταντίνου Η αυτοκρατορία χωρίζεται σε
Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία: Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Οικογενειακό δέντρο.
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
AΤΛΑΣ Λαογραφίας Εκπαιδευτικό παιγνίδι  Κύριος στόχος της εφαρμογής είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με τον θησαυρό της Λαϊκής Παράδοσης.  Η εκπαιδευτική.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΙσραηλΙτικεΣ ΚοινΟτητεΣ στην ΕλλΑδα κατΑ τον Β’ ΠαγκΟσμιο πΟλεμο
Στόχοι που επετεύχθησαν Διαμοιρασμός υλικού Εμπλουτισμένη διδασκαλία
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΠΟΝΤΟΣ - ΣΜΥΡΝΗ.
Comenius 1.1 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ■ Ιταλία ■ Ισπανία ■ Ελλάδα Θέμα: ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
Γεννήθηκε στις 23 Αυγούστου του στην Κέρκυρα.
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης
Γ) Μετά από το Μουσείο Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος στα πλαίσια διαφόρων γνωστικών αντικειμένων.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
19. Η χριστιανική κοινότητα μέσα σ’ έναν πλουραλιστικό κόσμο
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Η ΕΝΤΑΞΗ ΑΛΛΟΓΛΩΣΣΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ.
Ο Άξονας (Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία)
5ο Ιστορικό Λύκειο Θεσσαλονίκης
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΕΒΡΑΙΩΝ ΚΕΙΜΕΝΟ ΒΙΝΤΕΟ.
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
Τίτλος Δραστηριότητας
Παναγιώτης Λαδόπουλος
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Επιστήμη, Τεχνολογία και Πολιτισμός Science, Technology and Culture όπως: Επιστήμη, Τεχνολογία, Κοινωνία Science, Technology, Society και η Διδακτική των.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΘΕΜΑ: « Μαζί με τους Ρομά… Δράσεις προώθησης της ενσωμάτωσης των τσιγγάνων μαθητών στο σχολείο, την κοινωνία και το ευρωπαϊκό πλαίσιο»
ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ RICHARD CLOGG Φοιτητριες: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Οι Ελληνεσ Δημιουργουν Αποικιεσ
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ Παρασκευή Πυρπιρή A2 ΠΓΕΣΣ Κλασσική Μουσική
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
Μετάβαση από το Δημοτικό
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Λαδόπουλος Γεώργιος – Θεολόγος του 2ου Γυμνασίου Ευκαρπίας
Ένας mobile «φίλος» για τα ταξίδια σας
Δ.Ε.21: ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας
ΣΜΥΡΝΗ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ 1Ο Γυμνάσιο Ευκαρπίας 16 Μαρτίου 2011

ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 1912-1943 H ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠO ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 1912-1943 ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 1ου Γυμνασίου Ευκαρπίας κ. Νικόλαος Σαμαρίνας ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ κ. Κωνσταντίνος Αμανατίδης (Φιλόλογος) κ. Γεώργιος Λαδόπουλος (Θεολόγος) κ. Χριστίνα Καραμούλα (Πληροφορικός)

ΣΤΟΧΟΙ Οι μαθητές καλούνται να γνωρίσουν την τοπική ιστορία να κατανοήσουν τις αλληλοεπιδράσεις, τα προβλήματα και τα οράματα των κυριότερων κοινοτήτων της Θεσσαλονίκης να εμβαθύνουν στα συναισθήματα, στις σκέψεις καθώς και στα διλήμματα που αντιμετώπισαν οι κάτοικοι της πόλης να αντιληφθούν ότι η ειρηνική συνύπαρξη των κοινοτήτων και των μειονοτήτων είναι μονόδρομος για την πρόοδο των λαών και των ανθρώπων.

ΜΕΘΟΔΟΙ-ΕΡΓΑΛΕΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ Βιωματικότητα Τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος Αφηγηματικά στοιχεία Εφαρμογή τεχνολογίας Ανοιχτή διδασκαλία

Διάταγμα Φερδινάνδου και Ισαβέλλας (1942) Tεχνική αlter ego

Αφήγηση Θ ε σ σ α λ ο ν ί κ η-Πρωτεύουσα των προσφύγων Αφήγηση Θ ε σ σ α λ ο ν ί κ η-Πρωτεύουσα των προσφύγων Πρώτο αντικείμενο Δεύτερο αντικείμενο Τρίτο αντικείμενο Γιατί επιλέγουν τα συγκεκριμένα αντικείμενα Τι συμπεραίνουμε;

Μικρασιάτες πρόσφυγες

Σεφαραδίτες (Εβραίοι από Ισπανία) Σεφαραδίτες (Εβραίοι από Ισπανία)

Αφήγηση Η εγκατάσταση στη νέα γη Αφήγηση Η εγκατάσταση στη νέα γη Νιώθω……………. Φοβάμαι…………. Θέλω να…………..

Αφήγηση: Η υποδοχή των προσφύγων Τεχνική κυκλικού δράματος: Ο μικρός κύκλος αντιπροσωπεύει τους πρόσφυγες και ο μεγάλος κύκλος αντιπροσωπεύει τους ντόπιους. Ο δάσκαλος σε ρόλο διαδίδει στους ντόπιους ότι οι πρόσφυγες μεταφέρουν ασθένειες εκτός από βρωμιά και περιμένει τις αντιδράσεις των ντόπιων.

Α φ ή γ η σ η Η απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης Α φ ή γ η σ η Η απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης Η απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης 26-10-1912 Προβολή βίντεο και τεχνική παρακολούθησης σκέψης

Α φ ή γ η σ η Η πυρκαγιά του 1917 Οι μαθητές χωρίζονται σε τρεις ομάδες (Χριστιανών, Εβραίων και Μουσουλμάνων) – Προβολή βίντεο Νιώθω………….. Φοβάμαι………. Θέλω να………. Τι συμπεραίνετε;

Α φ ή γ η σ η: Η πολυτισμικότητα της Θεσσαλονίκης μέσα από την πολιτιστική, οικονομική και θρησκευτική ζωή της πόλης Πως θα προσέγγιζε την πολυπολυτισμική Θεσσαλονίκη ένας περιηγητής; Γραφή ημερολογίου

Αρμένικο τραγούδι (Αμάν αμάν)

Μικρασιάτικο τραγούδι (καταγραφή μιας μικρασιάτισσας από τη (καταγραφή μιας μικρασιάτισσας από τη Δόμνα Σαμίου)

H Ρόζα Εσκενάζυ τραγουδάει το Δημητρούλα μου

Α φ ή γ η σ η : Η είσοδος των Γερμανών στη Θεσσαλονίκη 9-4-1941 Α φ ή γ η σ η : Η είσοδος των Γερμανών στη Θεσσαλονίκη 9-4-1941 Οι μαθητές σε ρόλο δημοσιογράφου γράφουν τίτλους εφημερίδων - ελληνική - εβραϊκή - ευρωπαϊκή - φιλοναζιστική Τι συμπεραίνετε;

Α φ ή γη σ η Η καταστροφή των εβραϊκών νεκροταφείων και άλλων λατρευτικών χώρων (Συναγωγή) Σεβασμός ή μη των λατρευτικών χώρων και μνημείων Τεχνική alter ego

Α φ ή γ η σ η Η συγκέντρωση των Ελλήνων Εβραίων στην πλατεία Ελευθερίας–Θεσσαλονίκη, 11-7-1942 Αγόρια σε ρόλο στρατιωτών Κορίτσια σε ρόλο δημοσιογράφων Τεχνικής της ανάκρισης

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ Σκηνή από τα γεγονότα στην Πλατεία Ελευθερίας (Ιούλιος 1942) Θέατρο Αουγκούστο Μποάλ

Φορώντας το αστέρι Νιώθω………………… Φοβάμαι………………. Θέλω να……………… Φορώντας το αστέρι Νιώθω………………… Φοβάμαι………………. Θέλω να………………

Αφήγηση: Η διάσωση εβραϊκών οικογενειών – Λίλιαν Μπενρουμπή Ανάγνωση σχετικού κειμένου Θα διέσωζες ένα πρόσωπο από εβραϊκή οικογένεια με κίνδυνο της ζωής σου; Τεχνική του μανδύα

Η στάση της Εκκλησίας απέναντι στο δράμα των Εβραίων Η στάση της Εκκλησίας απέναντι στο δράμα των Εβραίων Διαμαρτυρία του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Γενναδίου Η στάση του Αρχιεπισκόπου Δαμασκηνού

Αφήγηση: Η πρώτη αναχώρηση των Εβραίων 1943 Αφήγηση: Η πρώτη αναχώρηση των Εβραίων 1943 Τα αγόρια και τα κορίτσια γράφουν ένα γράμμα που δίνουν σε έναν/μια φίλο/η εβραϊκής καταγωγής, λίγο πριν την αναχώρηση τους. Γραφή ημερολογίου

Προβολή βίντεο για το Άουσβιτς

Προβολή βίντεο Άουσβιτς

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ - ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ……………………..