Project co funded by the DG Environment of the EU Grant Agreement No. 70401/2010/579066/SUB/C4.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
«Σεισμοί και ηφαίστεια»
Επιμέλεια και παρουσίαση: Μαρκουλή Άννα-Μαρία
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC)
Βασίλης Μπουραλέξης Δάσκαλος 1 ου 6/θέσιου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC).
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
Ακραία Φυσικά Φαινόμενα
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Δημιουργία Καλδέρας.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
Θάνος-Χάρης Στ' Ηφαίστεια και Σεισμοί !!
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Περιβαλλοντική ομάδα 1ου Γυμνασίου
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
ΟΝΟΜΑ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ_4727 ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΑ_4730
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Εθελοντισμός, κοινωνική δύναμη
Μαθηση για ολα τα παιδια
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project co funded by the DG Environment of the EU Grant Agreement No /2010/579066/SUB/C4

Απευθύνεται σε… …παιδιά 6-13 χρόνων, συμπεριλαμβανομένων και των παιδιών με κινητικές δυσκολίες. Όπως επίσης σε… …Σχολεία, Εκπαιδευτικά Κέντρα και Οργανισμούς Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

 Προπαρασκευαστικό στάδιο /στάδιο έρευνας  Βιωματικό στάδιο /στάδιο δραστηριοτήτων  Τελικό στάδιο/ στάδιο ολοκλήρωσης και ελέγχου “Στο τελικό στάδιο τα παιδιά αξιολογούν τη χρήση της νέας γνώσης στην καθημερινή τους ζωή.”

Πρώτο ερέθισμα  Εικόνες  Βίντεο  Παρατήρηση

Φυσικά Φαινόμενα Βροχή Φυσικά Φαινόμενα Βροχή Ηφαιστειακή έκρηξη Ανεμοστρόβιλος Τυφώνας Καταιγίδα “Χάρτης Εννοιών 1 ” Αρχικά… Ο συνολικός χάρτης… Επιπλέον ανάπτυξη… Σεισμός

Γιατί να ασχοληθούμε με τους σεισμούς και/ή με τις ηφαιστειακές εκρήξεις;

Πώς μπορώ να …; Τι μπορώ να κάνω πριν…; Τι μπορώ να κάνω κατά τη διάρκεια…; Τι μπορώ να κάνω μετά…; Πρέπει να …. (γνώση) Τι μπορούμε να κάνουμε … Γιατί να ασχοληθούμε με τους σεισμούς και/ή με τις ηφαιστειακές εκρήξεις; Είναι…. Μπορούν να είναι…. Συμβαίνουν…. Χρειάζεται να …. (ετοιμότητα) “Προ - Οργανωτής” Πού …; Πότε …; Τί είναι …; Ποια είναι…; Πώς …; Γιατί …; Μπορούμε …;

Πρέπει να …. εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας σχετικά με αυτά Τι μπορούμε να κάνουμε… για να τα αντιμετωπίσουμε πιο αποτελεσματικά; Γιατί να ασχοληθούμε με τους σεισμούς και/ή με τις ηφαιστειακές εκρήξεις; Είναι…. φυσικά φαινόμενα και απρόβλεπτα! Μπορούν να είναι…. καταστροφικά φαινόμενα Συμβαίνουν…. στη χώρα μας Χρειάζεται να …. προετοιμαστούμε ώστε να τα αντιμετωπίσουμε “παράδειγμα”

Πού… ξεκινούν αυτά τα φαινόμενα; Τι είναι… μια ηφαιστειακή έκρηξη; Τι είναι… ο σεισμός; Πότε… συμβαίνει ένας σεισμός; Γιατί… συμβαίνουν σεισμοί; Πώς… συμβαίνει ένας σεισμός; Γιατί… εκρήγνυται ένα ηφαίστειο; Πώς… εκρήγνυται ένα ηφαίστειο; Πότε… εκρήγνυται ένα ηφαίστειο; Ποια είναι… τα αποτελέσματα ενός σεισμού ή μιας ηφαιστειακής έκρηξης; Ποια είναι… η σχέση μεταξύ σεισμών και ηφαιστειακών εκρήξεων; Πώς… συνδέονται οι εκρήξεις με τους σεισμούς; Μπορούμε… να προβλέψουμε ένα σεισμό ή μια ηφαιστειακή έκρηξη; Πώς μπορώ να… προετοιμαστώ ώστε να αντιμετωπίσω ένα σεισμό ή μια ηφαιστειακή έκρηξη; Τι μπορώ να κάνω πριν… από ένα σεισμό ή έκρηξη; Τι μπορώ να κάνω κατά τη διάρκεια… ενός σεισμού; Τι μπορώ να κάνω μετά… από το σεισμό;

“ Υπόθεση ”“ Έρευνα ” «Ερώτηση 1»«Ερώτηση 2»«Ερώτηση 1»«Ερώτηση 2» «Ερώτηση 3» “Φύλλο Εργασίας ”

 Επίσκεψη εκπαιδευτικών κέντρων και οργανισμών (κινητή έκθεση, εκπαιδευτικές δράσεις) και οργανισμών (κινητή έκθεση, εκπαιδευτικές δράσεις)  Επίσκεψη σε μουσεία (προσομοιωτής σεισμών, κινητή έκθεση, εκπαιδευτικά προγράμματα )  Υλοποίηση πειραμάτων σχετικών με τα φυσικά φαινόμενα

“Επαλήθευση” «Ερώτηση 1»«Ερώτηση 2» «Ερώτηση 3»

“Χάρτης Εννοιών 2” Γιατί να ασχοληθούμε με τους σεισμούς και/ή με τις ηφαιστειακές εκρήξεις; Είναι καταστροφικά ως φαινόμενα ή προκαλούν καταστροφές Τι μπορώ να κάνω για να αντιμετωπίσω αυτά τα φυσικά φαινόμενα; Να προετοιμαστώ για την περίπτωση να συμβούν Να μάθω για αυτά

Προσομοιωτής Σεισμών Οθόνη προβολής Φτιάξε το σεισμό σου Μεγάλη Δεξαμενή τσουνάμι Κινητή Έκθεση

Project co funded by the DG Environment of the EU Grant Agreement No /2010/579066/SUB/C4