ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (ΕΕ) Κύκλος σεμιναρίων για τις ΕΕ
το αμπέλι 1ο 12/θ Δημοτικό Σχολείο Σουφλίου Δ΄ Τάξη
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
The Greek Network of Rural Accommodation
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ The ecologists Τσαλαμανδρή Αθανασία Δεύτου Ασπασία
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
27 juin 2014 Slide N° 1 19 Ιουνίου η διαφάνεια Γραμματεία προγράμματος Urbact URBACT II Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ε δαφικής Συνεργασίας για.
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ: ΜΑΥΡΩΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΕΡΤΖΑΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΠΟΥΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΜΕΙΣ: ΜΥΡΤΩ ΤΣΑΚΙΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΡΙΨΑ ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΜΟΓΙΑΝΝΗ
ΡΟΖ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΥΡΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Jigsaw: Τί είναι;.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Τίποτα δεν πάει χαμένο Σχολείο: 4ο ΓΕΛ Πετρούπολης Σχ.Έτος:
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
1η εργασία: Χρησιμοποιώντας τον χάρτη πυκνότητας πληθυσμού στη Γη καταλήξτε σε συμπεράσματα για την πυκνότητα του πληθυσμού της Ευρώπης Απάντηση: Εκτός.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού”,
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος του τουρισμού στο τμήμα «τεχνικός Τουριστικών Μονάδων και επιχειρήσεων Φιλοξενίας» στο Δημόσιο ΙΕΚ Ρεθύμνου.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
Στην καρδιά της Ευρώπης
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Μυστήρια Επιστημονική φαντασία
Slideshare.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ Ξεκινώντας την συγκεκριμένη ερευνητική εργασία υπήρχε ένα βασικό ερώτημα , το οποίο ήταν πως μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις μας. Ακόμα υπήρχαν και τα εξής υποερωτήματα: Ποια είναι η πολιτισμική και ιστορική κληρονομιά του τόπου μας ; Με ποιο τρόπο μπορούμε να αναδείξουμε και να διαφυλάξουμε τα θετικά στοιχεία μιας περιοχής ; Ποιες είναι οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού ;

ΥΠΟΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΟΝOΜΑ ΥΠΟΟΜΑΔΑΣ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΑ ΠΟΥΛΙΑ ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ 4&2 ΚοΚοΒLοKο ΤΟΥΡΙΣΤIΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΡΑΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ΝΗΣΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΡΗΤΗ ΝΗΣΙΑ ΙΟΝΙΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΟΙΚΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Τουρισμός περιπέτειας για Θράκη, Μακεδονία, Πελοπόννησο

ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΑΚΗ ΦΩΤΟΥΛΑ ΛΟΥΠΑΚΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΜΗΛΙΩΝΗ ΡΙΑ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΒΑΣ

ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ ΘΡΑΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Συμπλήρωση ερωτηματολογίων σχετικά με τις περσινές μας διακοπές. Συμπλήρωση ερωτηματολογίων από αγόρια του σχολείου μας. Κατασκευή εννοιολογικού χάρτη, δημιουργία μιας αφίσας και παρουσίαση τους. Συμπλήρωση του συνημμένου συμβολαίου - θυρεού και παρουσίαση του. Δημιουργία ολιγόλεπτου διαφημιστικού βίντεο και παρουσίαση του στις υπόλοιπες ομάδες. Επίσκεψη στο κέντρο της Αθήνας με σκοπό την συμπλήρωση των ερωτηματολογίων που είχαμε φτιάξει από τους τουρίστες και τους καταστηματάρχες. Συμπλήρωση ερωτήσεων από εμάς σχετικά με το τι κάναμε και το πως περάσαμε στην επίσκεψη. Δημιουργία τελικής γραπτής εργασίας και παράδοση των υπολοίπων.

1ο Στάδιο ΣΤΟΧΟΙ: Να μάθουμε να χρησιμοποιούμε τους πίνακες για την επεξεργασία των αποτελεσμάτων και τη σχεδίαση γραφημάτων. Να προσεγγίσουμε κριτικά το τοπικό περιβάλλον και να αναπτύξουμε κοινωνική και πολιτική σκέψη και συνείδηση. Να μάθουν να συντάσσουν εννοιολογικούς χάρτες και να δημιουργούν αφίσες. Να εξασκηθούμε στη δημιουργία και την επεξεργασία βίντεο και φωτογραφίας. Να αναδείξουμε μέσα από το παιχνίδι ρόλων τα θετικά στοιχεία μιας περιοχής που θα προσελκύσουν τους μελλοντικούς επισκέπτες.

ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑΤΑ (ομοίως το για 2ο και 3ο στάδιο): Να γνωρίσουμε καλύτερα τα μέρη μας! Μέσα από αυτή την ερευνητική εργασία μάθαμε και ανακαλύψαμε περισσότερα πράγματα για την Θράκη την Μακεδονία και την Πελοπόννησο. Εξερευνήσαμε μέσα από έρευνες και αναζητήσεις στο διαδίκτυο για τον κάθε νομό ποικίλες γνώσεις οι οποίες μας ήταν άγνωστες μέχρι τώρα! ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ομοίως για το 2ο και 3ο στάδιο): Βιβλιογραφική έρευνα Δημοσκόπηση

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Τουριστικές πληροφορίες Πολιτιστικά στοιχεία Αξιοθέατα Οικονομικοί παράγοντες (γεωργία, κτηνοτροφία, αλιεία) Γεωγραφικά στοιχεία

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ:

ΗΘΗ-ΕΘΙΜΑ:

ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ:

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ: ΑΣΠΡΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΒΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΞΕΝΑ ΔΩΔΕΚΑ ΕΥΖΩΝΑΚΙΑ ΜΑΡΜΑΡΕΝΙΑ ΜΟΥ ΒΡΥΣΟΥΛΑ ΜΕ ΓΕΛΑΣΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑΥΓΗ ΜΕΣ' ΤΟΝ ΓΥΑΛΙΝΟ ΤΟΝ ΟΝΤΑ ΜΗΛΙΤΣΑ ΠΟΥ' ΣΑΙ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ ΟΣΑ ΒΟΥΝΑ ΚΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΑ Ο ΚΑΤΣΙΑΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ…

ΘΡΑΚΗ

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ:

ΗΘΗ-ΕΘΙΜΑ:

ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ:

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΤΣΑ ΑΝΑΔΙΑΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΑΠΟ ΞΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΚΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΝΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΠΟΥ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕΡΝΕΙ ΤΟ ΧΟΡΟ ΔΕ ΣΕ ΘΑΡΟΥΣΑ, ΘΑΛΑΣΣΑ ΔΟΣ ΜΕ, ΜΑΝΕ Μ', ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΟΥΡΚΟΠΟΥΛΟ ΞΗΜΕΡΩΣ' Η ΑΝΑΤΟΛΗ ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΠΕΡΑ ΜΑΧΑΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ…

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ:

ΗΘΗ-ΕΘΙΜΑ:

ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ:

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:

ΜΟΥ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΕ Τ’ ΑΗΔΟΝΙ ΜΑΝΤΗΛΙ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟ ΚΟΡΗ ΠΟΥ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ: ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΑ: ΝΑ ΧΑΜΗΛΩΝΑΝ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΕ Τ’ ΑΗΔΟΝΙ ΜΑΝΤΗΛΙ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟ ΚΟΡΗ ΠΟΥ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.. ΣΥΡΤΑ: ΜΠΗΚΑΝ ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΑΡΚΑΔΙΑΝΗ ΝΑ ‘ΧΑ ΝΕΡΑΤΖΙΑ ΝΑ ΡΙΧΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ… ΤΣΑΜΙΚΑ: ΙΤΙΑ ΠΑΠΑΛΑΜΠΡΑΙΝΑ ΜΩΡ’ ΠΕΡΔΙΚΟΥΛΑ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

ΥΛΙΚΑ-ΜΕΣΑ (ομοίως για το 2ο και 3ο στάδιο): YΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ EXCEL POWER POINT MOVIE MAKER MICROSOFT WORD FACEBOOK HOT MAIL USB

2ο Στάδιο ΣΤΟΧΟΙ: Να προσδιορίζουμε σε κινηματογραφικές ταινίες ή θεατρικά έργα <<εικόνες>> που μας ταξιδεύουν στους προορισμούς μας. Να εξασκηθούμε στην παραγωγή τεκμηριωμένων κειμένων με στόχο την κριτική παρουσίαση των ερευνητικών αποτελεσμάτων. Να προσδιορίσουμε σε ποιήματα και σε πεζά κείμενα <<εικόνες>> από συγκεκριμένα τοπία της χώρας μας. Να αναπτύξουμε προβληματισμούς και νοήματα μέσα από δημόσια συζήτηση. Να μάθουμε στοιχεία της τοπικής ιστορίας μέσα από την παρατήρηση του δημόσιου χώρου (αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία, μνημεία) και την συσχέτιση των λέξεων και των ονομασιών με ιστορικούς κοινωνικούς και γεωγραφικούς παράγοντες. Να κατανοήσουμε την πρόσφατη πολιτισμική κληρονομιά μέσα από τη βιωματική προσέγγιση του περιβάλλοντος Να παράγουμε ένα μουσικό έργο το οποίο θα σχετίζεται με την περιοχή που επιλέξαμε

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Τραγούδι σχετικά με το βίντεο Φωτογραφίες Έρευνα πληροφοριών για αξιοθέατα, ιστορικά μνημεία, μουσεία, σημεία αρχιτεκτονικού ενδιαφέροντος και περιοχές φυσικού κάλλους. Πληροφορίες σχετικά με τα αναμνηστικά και τοπικές λιχουδιές αλλά και παραδοσιακές συνταγές. Να συλλέξουμε φωτογραφικό υλικό σχετικά με το ιστορικό κέντρο της Αθήνας.

3ο Στάδιο ΣΤΟΧΟΙ: Να εξασκηθούμε στη δημιουργία blog για να αναρτήσουμε την εργασία μας. Να εξασκηθούμε στην παρουσίαση της ερευνητικής εργασίας. Να ολοκληρώσουμε στη σύνθεση της ερευνητικής εργασίας δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Πληροφορίες και συμπεράσματα για την εργασία Φωτογραφικό υλικό Μουσική Πληροφορίες από το διαδίκτυο σχετικά με την εργασία

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ: Τουρισμός περιπέτειας ονομάζεται «η δραστηριότητα αναψυχής που λαμβάνει χώρα σε έναν ασυνήθιστο, εξωτικό, απομονωμένο ή δυσπρόσιτο προορισμό και χαρακτηρίζεται από έναν βαθμό ρίσκου και συγκίνησης για αυτόν που την πραγματοποιεί αλλά και από την ανάγκη για βαθύτερη γνώση του κόσμου και του ίδιου του ανθρώπου»

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ: Τα κύρια χαρακτηριστικά των αθλημάτων αδρεναλίνης είναι η δράση, η περιπέτεια και η δάμαση των στοιχείων της φύσης όσο αυτό είναι εφικτό. Τα προγράμματα υπαίθριων δραστηριοτήτων αναψυχής χαρακτηρίζονται από το ότι δεν έχουν σαν κεντρικό στόχο τη σωματική και κινητική βελτίωση, ανάπτυξη, ενδυνάμωση των συμμετεχόντων, αλλά την ικανοποίηση και ευχαρίστηση αυτών, με αποτέλεσμα τα οφέλη να προκύπτουν αβίαστα. Επιπρόσθετα, προσφέρουν ερεθίσματα και παρακίνηση στους συμμετέχοντες για δια βίου άσκηση, χωρίς απαιτήσεις και προσδοκίες υψηλής απόδοσης.

ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ: ΚΑΝΟΕ-ΚΑΓΙΑΚ ΚΑΤΑΒΑΣΗ ΠΟΤΑΜΟΥ – RAFTING ΔΙΑΣΧΙΣΗ ΦΑΡΑΓΓΙΟΥ – CANOYING ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ – ΟΡΕΙΒΑΣΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΒΟΥΝΟΥ – MOUNTAIN BIKE ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΟ ΠΛΑΓΙΑΣ – PARAPENTE OFF ROAD SAFARI – 4X4 ΙΠΠΑΣΙΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΕΣ ΚΑΤΑΔΥΣΕΙΣ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ:

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ: Διαπιστώσαμε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είχαν ως προορισμό τους την Πελοπόννησο. Διαπιστώσαμε ότι λόγο της οικονομικής κρίσης οι περισσότεροι άνθρωποι επισκέπτονται μέρη που έχουν δωρεάν φιλοξενία. Διαπιστώθηκε ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την ποιότητα των προϊόντων και των καφετεριών και των εστιατορίων κατά πολύ. Επίσης πολλά καταστήματα έκλεισαν λόγω της οικονομικής κρίσης. Τα περισσότερα καταστήματα έχουν μειώσει το προσωπικό λόγω της οικονομικής κρίσης.

ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΜΕΣΩΝ – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ: 1η ερώτηση: Να αναφέρεις αν έχουν ολοκληρωθεί ή όχι αυτά που είχες αναλάβει για λογαριασμό της ομάδας σου. Οι περισσότεροι απάντησαν ότι κάποια τμήματα είχαν ολοκληρωθεί και κάποια άλλα όχι. 2η ερώτηση: Σε βοήθησαν οι αναρτήσεις στο blog της ερευνητικής μας εργασίας ; Ναι, τουλάχιστον τους περισσότερους, αφού έμπαιναν για να καταλάβουν καλύτερα το ρόλο τους και τα στάδια. 3η ερώτηση: Πόσες φορές περίπου το επισκέφτηκες κατά τη διάρκεια του τετραμήνου ; Οι περισσότεροι μπήκαν από 2 - 6 ( περίπου ) φορές. Ενώ υπήρχαν άτομα που δεν μπήκαν καθόλου ή μια φορά.

4η ερώτηση: Πώς ένιωσα συμμετέχοντας στη διαδικασία ; ( Τι μου άρεσε περισσότερο και τι όχι ) Σ΄ όλη την ομάδα άρεσε η διαδικασία αυτή γιατί ήταν ομαδική. 5η ερώτηση: Σε ποια σημεία ένιωσα ότι δυσκολεύτηκα κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων και γιατί ; Κάποιοι δυσκολεύτηκαν λόγω των ερωτηματολογίων αφού έπρεπε να τα φτιάξουμε μόνοι μας και κάποιοι άλλοι λόγω του χρόνου που ήταν ελάχιστος. 6η ερώτηση: Σε ποια σημεία ένιωσα ότι τα πήγα καλά ; Οι περισσότεροι τα πήγαν καλά στο βίντεο και στην δημιουργία της αφίσας κάποιοι άλλοι στα ερωτηματολόγια. 7η ερώτηση: Ποιος ρόλος θεωρώ ότι μου ταίριαζε καλύτερα ; Ο ρόλος που ταίριαζε στους περισσότερους ήταν ο ρόλος του αναλυτή, του γραμματέα αλλά και του σχεδιαστή.

8η ερώτηση: Τι θα έκανα διαφορετικά σε επόμενη εργασία ; Κάποιοι δεν θα έκαναν τίποτα διαφορετικά σε επόμενη εργασία ενώ κάποιοι άλλοι ίσως να συνεργάζονταν καλύτερα. 9η ερώτηση: Τι έκανε καλά και τι όχι η ομάδα μου ; Υπήρχε καλή συνεργασία κατά την γνώμη των περισσοτέρων με αποτέλεσμα να ολοκληρωθούν οι εργασίες επιτυχώς. 10η ερώτηση: Υπήρχε ευκολία στη λήψη αποφάσεων ; Οι περισσότεροι απάντησαν ότι δεν υπήρχε πάντα ευκολία στη λήψη αποφάσεων. 11η ερώτηση: Υπήρξε σωστή διαχείριση του χρόνου ; Υπήρξε σωστή διαχείριση του χρόνου και αυτή ήταν η άποψη όλων.

12η ερώτηση: Συνεργάστηκα καλά με τα μέλη της ομάδας μου ; Οι περισσότεροι είπαν ότι δεν υπήρχε καλή συνεργασία με όλα τα μέλη της ομάδας. 13η ερώτηση: Υπήρχε κάποιος από την ομάδα που θεωρείς ότι βοήθησε περισσότερο στην εργασία και σε ποιο τομέα ; Οι περισσότεροι βοήθησαν σε όλα αλλά κυρίως στα ερωτηματολόγια. 14η ερώτηση: Υπήρχε κάποιος που θεωρείς ότι δε πρόσφερε στην ομάδα , όσο θα έπρεπε και γιατί ; Οι περισσότεροι δεν επονόμασαν ποιος δεν πρόσφερε αλλά είπαν το γιατί .Συγκεκριμένα είπαν ότι δεν έκανε τίποτα. 15η ερώτηση: Από τις υπόλοιπες ομάδες ποια θεωρείς ότι συνεργάστηκε καλύτερα ; Οι περισσότεροι θεωρούν ότι η ομάδα KoKoBLoKo συνεργάστηκε καλά.

16η ερώτηση: Από το μέχρι τώρα παραδοτέο υλικό των υπολοίπων ομάδων , ποια θεωρείς ότι είχε καλύτερη/ο ; Αφίσα Βίντεο Γραπτή Εργασία Παρουσίαση Η πλειονότητα απάντησε ότι η 4 + 2 και οι KoKoBLoKo είχαν την καλύτερη αφίσα. Η πλειοψηφία απάντησε ότι η 4 + 2 είχαν το καλύτερο βίντεο. Η πλειονότητα απάντησε ότι τα Ταξιδιάρικα Πουλιά και η 4 + 2 είχαν την καλύτερη γραπτή εργασία. Η πλειοψηφία απάντησε ότι τα Ταξιδιάρικα Πουλιά και η 4 + 2 είχαν την καλύτερη παρουσίαση.

Αφίσα

Θυρεός