Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 10 η. Δεδομένα από: Hajisoteriou, C. (2009) Inching towards Interculturalism: a Trajectory Study of Cypriot Multicultural.
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 5 η.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
17-19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 Χώρος Αρχής Κρατικών Εκθέσεων Μακεδονίτισσα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 9 η.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
O/Η «ΘΕΤΟΣ/Η ΓΟΝΕΑΣ». Πρόκειται για γονέα ελληνικής καταγωγής που «υιοθετεί» έναν/μια μετανάστη/ιδα γονέα και συνεργάζεται μαζί του/της, με στόχο την.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
ΕΥΗ ΖΑΜΠΕΤΑ.  Α. ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  Β. Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΎ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ  Γ. Ο ΒΑΘΜΟΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 6η

Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) Ο θεσμός εντάσσεται στο πλαίσιο του προτεινόμενου από την (Μ.Ο.Ε.Π.Α.Σ.Ε) , «Σχεδίου Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης για την επιτυχία όλων των Παιδιών ». Αρχή της θετικής διάκρισης  άνιση μεταχείριση με βάση τις ανάγκες προτεραιότητας των παιδιών. Γενικός Σκοπός: Η ποιοτική βελτίωση ολόκληρου του εκπαιδευτικού συστήματος με σκοπό τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του στο βαθμό που οδηγεί όλα τα παιδιά στη σχολική επιτυχία.

Κριτήρια επιλογής: Η γεωγραφική τοποθεσία, το κοινωνικο-οικονομικό status των οικογενειών, η παρουσία αλλοδαπών ή αλλόγλωσσων παιδιών, η μαθητική διαρροή και το ποσοστό μαθητών ειδικής εκπαίδευσης. «Δίκτυα Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας» (Δ.Ε.Π.)  γυμνάσιο και τα κύρια δημοτικά και νηπιαγωγεία που το τροφοδοτούν.

Καθοδηγητικά Όργανα Ομάδα Καθοδήγησης: Παιδαγωγική στήριξη Δημιουργία και χειρισμός εταιρικών σχέσεων μεταξύ σχολείου-κοινότητας-οικογένειας Στελέχωση: «Συνυπεύθυνοι Δ.Ε.Π.» (διευθυντής γυμνασίου και ένας εκ των διευθυντών των δημοτικών), δύο «Συντονιστές Δ.Ε.Π.» (ένας εκπαιδευτικός μέσης και ένας δημοτικής μερικώς αποσπασμένοι δύο μέρες της εβδομάδας) και  «Εμψυχωτές Δ.Ε.Π.» (εκπαιδευτικοί που βοηθούν τους Συντονιστές έχοντας μείωση τεσσάρων διδακτικών περιόδων). Στην Ομάδα Καθοδήγησης συμμετέχουν οι οικείοι εκπαιδευτικοί ψυχολόγοι.

Συμβούλιο Δικτύου - Συμβουλευτικός Ρόλος Παρακίνηση των τοπικών φορέων και της τοπικής αυτοδιοίκησης για τη σύναψη σχέσεων συνεργασίας με το σχολείο. Συνεργασία με δημοτικές αρχές, συνδέσμους γονέων, εκκλησία, αθλητικά σωματεία, και άλλοι κοινωφελείς οργανισμοί όπως κρατικές υπηρεσίες κοινωνικής ευημερίας, νεολαίας κ.ά

Αρχές που διέπουν τη λειτουργία των ΖΕΠ Συνεχής επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Κίνητρα για εργοδότηση στη ΖΕΠ π.χ. Μισθοδολογικά επιδόματα (υπό μορφή εισήγησης) Μονιμότητα προσωπικού (π.χ. 5 χρόνια) Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα Υιοθέτηση των σχολικών προγραμμάτων (projects) στη μεθοδολογία διδασκαλίας

Δράσεις Εκτός Σχολικού Χώρου Επέκταση του χρόνου υγιούς απασχόλησης των παιδιών, παρέχοντας  τους ευκαιρίες για συμμετοχή σε εξωσχολικές δραστηριότητες. Έμφαση στην ανάπτυξη πολιτιστικών και αθλητικών δραστηριοτήτων που να προάγουν τη σωματική έκφραση και την εκπαίδευση στην εικόνα. Δημιουργία «Επιτροπών Υγείας και Πολιτότητας» (π.χ. Πρόληψη παραβατικών συμπεριφορών) Ανάπτυξη «Βιβλιοθηκών Κέντρων Τεκμηρίωσης» (Β.Κ.Τ) σε κάθε σχολείο (Ως στόχος).

Πρακτική Εφαρμογή του Θεσμού Δεδομένα από: Hajisoteriou, C. (2009) Inching towards Interculturalism: a Trajectory Study of Cypriot Multicultural Educational Policy in the Context of the European Union, Unpublished PhD Thesis, University of Cambridge.

Απομάκρυνση Ε/Κ Μαθητών Αντιμετωπίζουμε μια περίεργη κατάσταση στο σχολείο μας. Ογδόντα πέντε τις εκατόν των μαθητών μας είναι μετανάστες. Γιατί συνέβηκε αυτό; Όταν οι μετανάστες και κυρίως οι Πόντιοι γράφτηκαν στο σχολείο αυτό, οι Ε/Κ γονείς σταδιακά απομάκρυναν τα παιδιά τους από το σχολείο αυτό. Πίστευαν ότι η εκπαιδευτική διαδικασία έγινε ανεπαρκής. Ως αποτέλεσμα το σχολείο έχει υψηλά ποσοστά αλλοδαπών μαθητών. (Εκπ/κός, Πάφος) Κάποια σχολεία ανήκουν στο πρόγραμμα των ΖΕΠ. Παρόλα αυτά το Σχολείο Γ έγινε γκέτο. (Εκπ/κός, Πάφος)

Στήριξη από Υ.Π.Π;;; Στην περίπτωση τη δική μας εκείνο που προσπαθούμε να κάνουμε είναι να εποπτικοποιήσουμε την όλη εκπαιδευτική δραστηριότητα και εδώ είναι πάλι μια έλλειψη. Θα έπρεπε σε τάξεις όπου η πλειοψηφία είναι μετανάστες να υπάρχoυν τεχνολογικά μέσα, εικόνα, ήχος, βίντεο κλπ, να μπορεί να δώσει εκείνα που δεν μπορεί να δώσει η γλώσσα. Τούτο το πράγμα δεν υπάρχει. Δηλαδή αν ήθελε το υπουργείο να στηρίξει τα σχολεία που έχουν αλλόγλωσσους, θα έπρεπε σε κάθε τάξη να δώσει 1000 λίρες και να βάλει ένα DLP και να μπορεί ο δάσκαλος να δείξει ένα βίντεο, να παίξει μουσική και να μη διαλύεται μέχρι να στήσει το ένα DLP το οποίο υπάρχει και είναι κοινό. (Εκπ/κός, Λευκωσία)

Το σχολείο μας από τη στιγμή που είναι ΖΕΠ γίνεται μια προσπάθεια από το υπουργείο, δηλαδή μας στηρίζει σε αρκετό βαθμό και δεν ξέρω αν προσπαθούν να στηρίξουν τώρα μια γενική πολιτική παίρνοντας παραδείγματα, δηλαδή είναι πιλοτικά που γίνονται τούτη η προσπάθεια σε ορισμένα σχολεία που ίσως να αλλάξει κάτι μετά αλλά εντάξει και επειδή είναι πιλοτικά βλέπουμε ότι βελτιώνεται κάτι με το χρόνο. Δηλαδή εξαρτάται από εμάς. Έχουμε ορισμένους γενικούς στόχους που θα μας στηρίξουν οικονομικά κλπ, αλλά δεν ήρθαν ποτέ να μας πουν ξέρεις συγκεκριμένα κάτι. Είναι εμείς που καθορίζουμε την πολιτική μέσα στο σχολείο μας, απλά έχουμε τη στήριξη του υπουργείου, από τούτη την άποψη. (Εκπ/κός - Λευκωσία)

Εξωσχολικές Δραστηριότητες Ή ξεκινούμε τώρα εργαστήρι φωτογραφικού ομίλου, που είναι τα μωρά θα έρχονται να μαθαίνουν τέχνη της φωτογραφίας και να ασχοληθούμε με τη γύρω περιοχή που τούτο θα γίνει Σάββατα ή απογεύματα που τους δίνεις την ευκαιρία πάλι να ασχοληθούν κάτι πέραν από τα μαθήματα που θα τους φέρει όμως και κοντά στη γύρω τους ζωή. Ή να κάνουν διάφορα projects με τη camera. Σου λέω τώρα τούτα τα προγράμματα που οργανώσαμε τώρα. (Εκπ/κός - Λευκωσία)

Λειτουργούν κάποιοι ομίλοι όπως για παράδειγμα ο δημοσιογράφικός όμιλος ο οποίος πέρυσι έκανε ένα ντοκυμαντέρ για τα πάρκα της Λευκωσίας κλπ. Ο δημοσιογραφικός-κινηματογραφικός όμιλος. Ουσιαστικά 30 με 40 παιδιά απασχοληθήκαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς σε απογευματινό ελεύθερο χρόνο για να κινηματογραφήσουν τα πάρκα. Ο τίτλος τελικά κατέληξε ‘Αν ήμουν δήμαρχος’, άρα τι θα έκανα σε σχέση με τούτο το πράγμα. Επίσης η φετινή προσπάθεια είναι να γίνουν χορευτικός όμιλος, όμιλος επιτραπέζιας αντισφαίρισης, γίνονται κάποια μαθήματα, ξεκινήσαν προς τους γονείς για Η/Υ μαζί με τα παιδιά τους και επίσης υπάρχει μια προσπάθεια να βρεθεί καινούργιο υλικό εκπαιδευτικό. Τούτα όμως γίνονται μέσα στο πλαίσιο της ομάδας καθοδήγησης. Σε κάθε περιοχή, υπάρχουν 3 ΖΕΠ, μια στη Λεμεσό, μια στη Λευκωσία και μια στην Πάφο και η κάθε ομάδα καθοδήγησης προσπαθεί να αναζητήσει συνεργασίες πάνω στη βάση των δικών της αναγκών. (Εκπ/κός - Λευκωσίας)

Συμπεράσματα Φυσική και κοινωνική αποξένωση των παιδιών των μεταναστών στα σχολεία ΖΕΠ. Το Α.Π. επιδέχεται διαφοροποίηση μόνο στα σχολεία ΖΕΠ Ποιες οι συνέπειες; Σχέδιο οικοδόμησης του έθνους-κράτους στα σχολεία με χαμηλό ποσοστό αλλοδαπών μαθητών.

Ευχαριστώ!