ΤΧΝ302 – Εκπαιδευτική Τεχνολογία Εαρινό Εξάμηνο,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Επιμορφωτική συνάντηση Διευθυντών Σχ. Μονάδων Κέρκυρας
11 ο Εργαστήριο 11 ο Εργαστήριο Wiki ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ του Μαθήματος «Εισαγωγή στην Επιστήμη του Ιστού" Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η Β’ ΕΞΑΜ. ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ.
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Στοιχεία Φοιτητών: Μπούτας Αρσένιος 195/05 Στεφανόπουλος Στέφανος 22/05 Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
WEB 2.O TOOLS Project Β 2 2 ο Γενικό Λύκειο Λευκάδας
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ WIKI ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ PROJECTS ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ.
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
και η εκπαιδευτικΗ τουΣ χρηΣη
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Η επιστήμη του Web.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
WEBLOGS «push-button publishing» Ηλεκτρονική δημοσίευση....με το πάτημα ενός κουμπιού Ζαρβαλά Χαρίκλεια Ιούνιος 2005.
Η λέξη Wiki ερμηνεύεται μερικές φορές ως ακρώνυμο για το "What I know is" δηλαδή "Αυτό που εγώ ξέρω είναι"
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
Blogging στην εκπαίδευση. Μια μικρή έρευνα Πόσοι από εσάς έχετε ξανακούσει τους όρους blog/blogging/ιστολόγιο? … διαβάζετε τακτικά κάποιο blog? … «κρατάτε»
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Διδακτική της Πληροφορικής
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Wiki: ένα εργαλείο συνεργασίας
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΧΝ302 – Εκπαιδευτική Τεχνολογία Εαρινό Εξάμηνο, 2011-2012 Ενσωμάτωση Διαδικτύου στην Εκπαιδευτική Πράξη (Ιστολόγια, Wikis, Κοινωνικά Δίκτυα) ΤΧΝ302 – Εκπαιδευτική Τεχνολογία Εαρινό Εξάμηνο, 2011-2012

Ψηφιακοί Αυτόχθονες Digital Natives Παιδιά 2-5 χρόνων: η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη ηλικιακή ομάδα που χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο (NetDay News, 2005) Ψηφιακοί Αυτόχθονες Digital Natives NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Διαδίκτυο 1ης και 2ης γενιάς Διαδίκτυο 1ης γενιάς - Web 1.0 «Κοινό» Παθητικοί «καταναλωτές» της πληροφορίας Διαβάζω, Λαμβάνω, Ερευνώ (Reading, Receiving, Researching – the 3R’s) Διαδίκτυο 2ης γενιάς - Web 2.0 Δημιούργησε το πλαίσιο για τη συμμετοχή του χρήστη Το κύριο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας δημιουργείται με τη συμμετοχή των χρηστών της Συμβάλλω, Συνεργάζομαι, Δημιουργώ (Contributing, Collaborating, Creating - the 3C’s) ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK Διαδίκτυο 2ης γενιάς Απλή μορφή: Amazon.com – σχόλια από αγοραστές Διαδίκτυο: Διαβάζω & Γράφω (The Read & Write Web) Δυνατότητα χρηστών να ανταλλάσσουν πληροφορίες, να συνεργάζονται & να αλληλεπιδρούν Σχεδιασμός που στηρίζεται στο χρήση Ελευθερία να συνεισφέρουν στη δημιουργία γνώσης & διάδοση πληροφοριών Δεν χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις σε θέματα Η.Υ. & δικτύων (π.χ. προγραμματισμός) Κάτι περισσότερο…Εκπαιδευτική αξιοποίηση ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK Εργαλεία Κοινωνικά & Επαγγελματικά Δίκτυα κ.α. WebBlogs (Ιστολόγια) Wikis Chat-rooms Ηλεκτρονικά αρχεία & ημερολόγια (i.e. Google documents) RSS (Really Simple Syndication) & Aggregators Social bookmarking & Tags Twitterverse (micro-blogging) Creating, publishing & using images online (Photo galleries) Podcasting, Video and Screencasting & Livestreaming Face book MySpace Twitter Delicious Flickr LinkedIn Live Journal YouTube ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Διαδίκτυο 3ης Γενιάς (Ι) Διαδίκτυο 3ης Γενιάς (Ι) Το επόμενο «μεγάλο βήμα» Διαφωνίες 1η προσέγγιση Η εξέλιξη του διαδικτύου 2ης γενιάς με περισσότερες δυνατότητες εμπλοκής των χρηστών Βελτίωση λειτουργικότητας & ευκολίας χρήσης Ολοκληρωτική ενσωμάτωση του κόσμου – συνεχώς ενωμένοι στο διαδίκτυο Σύγκλιση του φυσικού/πραγματικού με τον εικονικό κόσμο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Διαδίκτυο 3ης Γενιάς (ΙΙ) Διαδίκτυο 3ης Γενιάς (ΙΙ) 2η προσέγγιση Ο υπολογιστής θα «κάνει τη δουλειά» (π.χ. μηχανές εξεύρεσης πληροφοριών – ψάξιμο: χρήστης Vs λέξεις κλειδιά) Πολυδιάστατη έρευνα – περίπλοκες ερωτήσεις «Που πρέπει να πάω για φαγητό;» Εξατομικευμένο Διαδίκτυο Ποικιλία εφαρμογών Συσχέτιση με τεχνητή νοημοσύνη Η επιστροφή των ειδικών & Διαδίκτυο 4ης γενιάς: επιστροφή στους χρήστες Κάπου στο 2015 -2020 NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK Διαδίκτυο 2ης γενιάς & Μαθητοκεντρικότητα Πώς συνυπάρχουν & πώς συνδέονται αυτές οι δύο έννοιες; ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Ιστολόγια (Weblogs) (Ι) Ανήκει σε ομάδα / άτομο Bloggers = συγγραφείς Posts = δημοσιεύσεις, αναρτήσεις Ονομαστικές δημοσιεύσεις/αναρτήσεις Επισκέπτες αφήνουν σχόλια/ παρατηρήσεις Περιέχουν κείμενο, γραφικά, εικόνα, βίντεο, μουσική, συνδέσμους, άλλα προγράμματα Διάδοση, κοινοποίηση πληροφορικών/ διάλογος Απαιτούν αλληλεπίδραση, στοχασμό & συζήτηση Φθίνουσα χρονολογική σειρά 2009: 133 εκατομμύρια ιστολόγια (Technorati.com/ blog-tracking service) 2 νέα ιστολόγια δημιουργούνται κάθε δευτερόλεπτο NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Ιστολόγια (Weblogs) (ΙΙ) Διάφορες κατηγορίες ιστολογίων Προσωπικού περιεχομένου Ενημερωτικού περιεχομένου (κάθε είδους…π.χ. ειδήσεις, πολιτική, κοινωνικά…) Εκπαιδευτικού & Επιμορφωτικού περιεχομένου Επαγγελματικού περιεχομένου Παραδείγματα ιστολογίων http://miaparea.blogspot.com/ http://boraeinai.blogspot.com/2012/02/blog-post_1264.html http://planet.hellug.gr/ http://www.timemachinefall2011.blogspot.com/ http://blogs.sch.gr/dertv/ http://www.istorikathemata.com/ NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Ιστολόγια (Weblogs) (ΙΙΙ) Μάθημα Λογοτεχνίας – Μελέτη Βιβλίου – Συνεργασία Μαθητών, εκπαιδευτικού & συγγραφέα Μαθηματικά: Eισαγωγή νέων εννοιών/ μοιράζεται συνδέσμους & ιδέες με μαθητές/ χώρος για συζήτηση με μαθητές Τhe Write Weblog – E’ τάξη Δημοτικού – οι μαθητές στοχάζονται, (αυτό)αξιολογούν(ται) - μάθηση όσον αφορά τη γραφή Ο εξωτερικός κόσμος σε επικοινωνία τους μαθητές Άπειρα Παραδείγματα…. NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Ιστολόγια (Weblogs) (VΙ) Εφαρμογές Ιστοσελίδα τάξης ή μαθήματος (ύλη μαθήματος, διάγραμμα, κανόνες τάξεις, ασκήσεις, εργασίες, παρουσιάσεις, κριτήρια αξιολόγησης, σημειώσεις) Διαδικτυακό Αρχείο Δεδομένων – οι μαθητές να έχουν τα δικά τους ιστολόγια – ανάρτηση εργασιών – ανατροφοδότηση από εκπαιδευτικό & συμμαθητές Διαδικτυακό Πορτφόλιο (E-Portfolio) – Η «καλύτερη» δουλειά των μαθητών Θέματα διοίκησης & οργάνωσης σχολείου ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Εκπαιδευτική Αξία… Συνδετικό γράψιμο Διαβάζω προσεκτικά & κριτικά, δημιουργία που απαιτεί σαφήνεια, οργάνωση, διαύγεια & πειστικότητα / απευθύνεται στο ευρύ κοινό Γίνεται σύνθεση ιδεών, ανατροφοδότησης, στοχασμού & αυτό-αξιολόγησης Προωθεί κριτική, δημιουργική, αναλυτική & συσχετιστική σκέψη Συνδυάζει συναδελφικότητα & κοινωνική αλληλεπίδραση Δημιουργεί σχέσεις με συμμαθητές, δασκάλους, μέντορες, επαγγελματίες Μαθητοκεντρικότητα Παραγωγοί μαθησιακού υλικού Ενεργό ρόλο NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK Wikis (Ι) ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK O χρήστης έχει τη δύναμη… Χαβανέζικο wiki-wiki «γρήγορος, γρήγορα» Λέξη κλειδί = εύκολο (easy) Wiki = ιστοσελίδα όπου ο καθένας μπορεί να επεξεργαστεί οτιδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή Εργαλεία: επεξεργασία σελίδας (edit page), ιστορία (history), συζήτηση (discussion- chat box), όνομα & κωδικός πρόσβασης (username & password) Παράδειγμα: Βικιπαίδεια (Wikipedia) Wikipedia Vs Wackypedia / Εμπιστοσύνη…;;; Ακρίβεια;; Alex Halavais (2004) – Πείραμα: 13 λάθη – διορθώθηκαν σε διάστημα 4-5 ωρών NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK Wikis (ΙΙ) Συλλογική συμβολή στη δημιουργία περιεχομένου Δεν είναι ονομαστικά & δεν υπάρχει χρονολογική δομή Περιεχόμενο δεν είναι ιδιοκτησία κανενός Όλοι μπορούν να προσθέσουν, να αφαιρέσουν & να επιμεληθούν το περιεχόμενο ιστοσελίδας Περιλαμβάνουν κείμενο, εικόνα, γραφικά, μουσική, συνδέσμους άλλα προγράμματα Ελεύθερη δημιουργία & ελεύθερη χρήση περιεχομένου από όλους Συνεχής διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου Περιεχόμενο αλλάζει οποιαδήποτε στιγμή ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Wikis (ΙΙΙ) Κόσμος της Πληροφορίας, Τσουνάμι Ινδικού Ωκεανού – Χριστούγεννα 2004 +9 ώρες– 76 εγγραφές +24 ώρες : +400 φορές επεξεργασία/ 3,000 λέξεις + 48 ώρες: 1,200 φορές επεξεργασία/ 6,500 λέξεις +6 μήνες: 7,000 φορές επεξεργασία/ 7,200 λέξεις Κείμενο, εικόνες, βίντεο, συνδέσμους… 200 Γλώσσες Τεράστιος όγκος πληροφοριών NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Wikis στην Τάξη…Εφαρμογές (Ι) Λογοτεχνία (flatclassroomproject.wikispaces.com) Βιβλίο : The World is Flat – Μελέτη εννοιών του βιβλίου & προεκτάσεις στη ζωή των μαθητών Συνεργασία τάξεων από 2 χώρες: ΗΠΑ + Μπαγκλαντέζ / 2 βδομάδες ομαδικής εργασίας Αποτέλεσμα: Περιεκτική συλλογή από εκθέσεις, αφηγήματα εμπλουτισμένα με εικόνες, μουσική & βίντεο Μαθηματικά (PlanetMath.com) Εγκυκλοπαίδεια Μαθηματικών “…δυναμική, εικονική κοινότητα που στοχεύει στο να κάνει τη γνώση στα μαθηματικά πιο προσβάσιμη” Οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει μέλος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Wikis στην Τάξη…Εφαρμογές (ΙΙ) Μάθημα Οικονομικών (http://welkerswikinomics.wetpaint.com) Προετοιμασία για εξετάσεις – καθηγητής & φοιτητές προσθέτουν υλικό για προετοιμασία Φοιτητές – προβληματισμούς, λύση ασκήσεων, δυσκολίες Εμπειρίες μαθητών από εκπαιδευτικά ταξίδια Σημειωματάριο, συλλογή φωτογραφιών, βίντεο, αφηγήσεις Μαθητές να φτιάξουν τη δική τους Βικιπαίδεια Ακόμη…Να συνεχιστεί διάφορες χρονιές, συνεργασία με άλλους μαθητές & εκπαιδευτικό ίδιου μαθήματος ΒιβλίαWiki (WikiBooks) NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Wikis στην Τάξη…Εφαρμογές (ΙΙΙ) Αμέτρητες Εφαρμογές Φοβερές Δυνατότητες NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Wikis στην Τάξη… Προώθηση συνεργασίας μαθητών/ εκπαιδευτικού Μαθητές έχουν συντακτικό ρόλο & έλεγχο Συλλογική ανάπτυξη, επεξεργασία, αναθεώρηση & δημοσίευση περιεχομένου Ανάπτυξη & χρήση δεξιοτήτων συνεργατικής μάθησης Μαθητές – Αλληλοδιδάσκονται Μαθητοκεντρικότητα: Δύναμη στα χέρια των μαθητών Παραγωγοί μαθησιακού υλικού Ενεργό ρόλο NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK Ιστοσελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης για για Εκπαιδευτική Χρήση…; ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK Facebook στην τάξη (Ι) Συνδυασμός εργαλείων Διαδικτύου 2ης γενιάς Βασιζόμενο στο ενδιαφέρον Vs βασιζόμενο στη φιλία Εκπαιδευτικοί: Ιδιωτικές, «κλειστές», μυστικές ομάδες & Λειτουργία: “Courses” Wall (ιστολόγιο) – χώρος συζήτησης (ερεθίσματα από εκπαιδευτικό αλλά & μαθητές) Χρήση διαφόρων τρόπων επικοινωνίας (κείμενο, εικόνα, βίντεο, μουσική, συνδέσμους) News Feed, Μηνύματα, Εκδηλώσεις. Δωμάτια Συνομιλιών & Φίλοι ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Facebook στην τάξη (II) Διάφορα γνωστικά αντικείμενα & βαθμίδες εκπαίδευσης Κάποια σχολεία δεν επιτρέπουν την πρόσβαση στο Facebook Ning.com Περιβάλλον παρόμοιο με Facebook MYTecC – Mediterranean Youth Technology Club ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

Από την Κοινωνική Δικτύωση στην Εκπαιδευτική Δικτύωση Ο νέος ιστός αλλάζει δραματικά την εκπαίδευση του 21ου αιώνα Τον τρόπο που οι μαθητές προσεγγίζουν τη μάθηση Τον τρόπο που οι εκπαιδευτικοί προσεγγίζουν τη μάθηση Τον τρόπο που όλοι αλληλεπιδρούν και μαθαίνουν ο ένας από τον άλλο ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK Η Τεχνολογία …δεν είναι πανάκεια …δε λύνει προβλήματα …δεν πρέπει να χρησιμοποιείται εφ’ όλης της ύλης, καθημερινά, σε κάθε μάθημα & σε κάθε δραστηριότητα …πρέπει να χρησιμοποιείται για να: προσθέτει αξία επιτυγχάνονται μαθησιακοί στόχοι ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK Ενσωμάτωση είναι… Η αξιοποίηση της τεχνολογίας από τους μαθητές ως ένα νοητικό εργαλείο για να ενισχύσει τη μάθηση τους και να υποστηρίξει την επίτευξη συγκεκριμένων μαθησιακών στόχων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ FREDERICK NIKΛΕΙΑ ΕΤΕΟΚΛΕΟΥΣ 09:54