Λογοτεχνικό επίγραμμα του συγγραφέα Γιάννη Μαρή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Ο Σύνδεσμος Μυοπαθών Κύπρου και τα άτομα με αναπηρία.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Μια όμορφη ιστορία του Paulo Coelho
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Project: Το Αγρίνιο στο χρόνο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
…διάλλειμα για διαφημίσεις
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Διδακτική Πληροφορικής
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ
ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Τα καταστήματα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία παιδικών παιχνιδιών. Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρίας.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Σχολική και Κοινωνική Ζωή 1 ου Γυμνασίου Χαλκίδας ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Τσαρουχά Ελένη ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λογοτεχνικό επίγραμμα του συγγραφέα Γιάννη Μαρή 6Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ «Το περίπτερο ως αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας» ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΜΗΜΑΜΟΣ Β1 «Τα περίπτερα μοιάζουν με μικρά παιχνίδια που τα ξέχασαν παιδιά που έφυγαν βιαστικά». Λογοτεχνικό επίγραμμα του συγγραφέα Γιάννη Μαρή  

ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥ Μικρό ξύλινο κτίσμα ή ως μικροκατάστημα σε πεζοδρόμια ή σε πλατείες όπου πωλούνται διάφορα μικροαντικείμενα, όπως λ.χ. τσιγάρα, εφημερίδες, σε ειδικά αδειοδοτημένο από τις τοπικές αρχές, χώρο του πεζοδρομίου. Η λέξη είναι σε χρήση από την αρχαιότητα, ως επίθετο στον περίπτερο ναό (ναός ο οποίος περιβάλλεται από κίονες σε όλες τις πλευρές του).

Ιστορία Από την καπνοσακούλα στα πούρα Το περίπτερο στην Ελλάδα, έχει μια ιστορία, μια ιδιαιτερότητα, στις σχέσεις του με τον άνθρωπο. Από την καπνοσακούλα στα πούρα Τα πρώτα περίπτερα ήταν μαγαζάκια που πουλούσαν καπνό και καπνοσακούλες. Ανάπηροι πολέμων Τα περίπτερα από τις πρώτες δεκαετίες του αιώνα τα διαχειρίζονταν ανάπηροι πολέμων. Από την Εφημερίδα στα Ψυγεία πάγου και στα προϊόντα των πρώτων Περιπτέρων Οι εφημερίδες για την Ελλάδα της εποχής εκείνης αποτελούσαν είδος πρώτης ανάγκης. Γύρω στο 1940, στα περίπτερα εισήλθαν προς πώληση τα ζαχαρώδη και τα αναψυκτικά με τη βοήθεια των ψυγείων πάγου Το Μινιόν ήταν περίπτερο Τ ο πρώτο περίπτερο (1934) με βιτρίνα το δημιούργησε ο Άγγελος Σεραφειμίδης, το ονόμασε «Μινιόν» και είχε τη φαεινή ιδέα να ανοίξει τα δύο πλαϊνά του περιπτέρου και να τα μετατρέψει σε βιτρίνες!

Επάγγελμα Περιπτεράς Η ζωή του περιπτερά δεν είναι εύκολη και σίγουρα δεν είναι ένα επάγγελμα για κλειστοφοβικούς. Μόνος μέσα στο κατάστημά του σ΄ ένα κλουβί, το οποίο βρίσκεται συνήθως σε κεντρικό σημείο της γειτονιάς, έρχεται καθημερινά σε επαφή με πάρα πολλούς διερχόμενους περαστικούς αλλά και σταθερούς πελάτες. Πολλές φορές παρέχει διάφορες πληροφορίες στους διερχόμενους που ψάχνουν μια διεύθυνση, ένα σπίτι, ένα κατάστημα κλπ. ενώ η τηλεφωνική συσκευή διατίθεται για τηλεφωνήματα.

Προϋπόθεσεις άσκησης του επαγγέλματος σήμερα Η πολιτεία προνόησε, πως πολλοί από τους δικαιούχους αναπήρους, ενδεχομένως να μην μπορούσαν να εκμεταλλευτούν οι ίδιοι το περίπτερο που τους παραχωρήθηκε, λόγω αναπηρίας ή αγραμματοσύνης και τους έδωσε το δικαίωμα να το εκμισθώσουν. Επειδή όμως η κατηγορία αυτή έχει εκλείψει σήμερα, στην πορεία προστέθηκαν κι άλλες κατηγορίες, όπως οι τραυματίες εν ώρα υπηρεσίας στα σώματα της αστυνομίας, της πυροσβεστικής, του στρατού, του ναυτικού, της αεροπορίας, οι ανάπηροι εμφυλίου πολέμου κ.λπ.

Επικινδυνότητα επαγγέλματος Στόχος διαρρηκτών ΙΧ έπεσε σε περίπτερο Νεκρός από τα πυρά ληστών Δακρυγόνα

Οι Περιπτεράδες της πόλης μιλούν για το επάγγελμά τους Ποιο είναι το όνομά σας; Το όνομά μου είναι Δήμητρα και έχω το παρόν περίπτερο. Είναι οικογενειακή επιχείρηση; Ακριβώς, το έχω μαζί με τον άντρα μου κάνοντας βάρδιες πρωί-βράδυ και καμιά φορά μας βοηθάνε και τα παιδιά. Συνεργάζεστε με πολλές εταιρίες; Συνεργαζόμαστε με πάρα πολλές εταιρίες γι' αυτό υπάρχουν τα προιόντα σε μεγάλη ποικιλία. Έχετε αντιμετωπίσει κινδύνους; Κινδύνους έχουμε αντιμετωπίσει. Την νύχτα ναρκομανείς, πλανόδιοι, άνθρωποι με ψυχολογικά προβλήματα έχουν έρθει για να ζητήσουνε διάφορα πράγματα.Σίγουρα έχουμε και κλέφτες αυτό όμως το έχουμε μεριμνήσει βάζοντας συναγερμό μπορούμε εύκολα να τους πιάσουμε ακόμα και αν φύγουν. Αντιμετωπίζει οικονομική κρίση το επάγγελμά σας; Καταλαβαίνω τι λέτε διότι και εσείς παιδιά είστε και παίρνεται από τα περίπτερα.Στη σημερινή εποχή μέσα από την κρίση προσπαθούμε και εμείς να κατεβάσουμε τις τιμές αλλά οι εταιρίες μας πιέζουν πολύ. Πώς καταλήξατε σ’ αυτήν την απόφαση, στο να γίνετε περιπτεράς; Κατάληξα σε αυτήν την δουλειά γιατί είχε κέρδος. Πόσα χρόνια εργάζεστε σε αυτόν τον χώρο; Εργάζομαι 6 χρόνια. Ποιές είναι οι εμπειρίες σας; Η επαφή με τον κόσμο σε βοηθάει να είσαι πιο κοινωνικός αλλά και συνχρόνως γνωρίζεις καινούργιους ανθρώπους Ποια προϊόντα καταναλώνονται πιο πολύ; Τα προϊόντα που καταναλώνονται σε μεγάλο βαθμό είναι: τα τσιγάρα, τα παγωτά, τα αναψυκτικά, οι σοκολάτες, και οι εφημερίδες. Αντιμετωπίζετε κινδύνους; Σίγουρα λόγω της δουλειάς μας μες την νύχτα. Την επιχείρηση αυτή την ενοικιάζεται ή είναι δικιά σας; Είναι ενοικιαζόμενη. Χρειάζονται γνώσεις για να εργαστείτε σε αυτόν τον χώρο; Ναι, γιατί κρατάς και αποθήκη προϊόντων αλλά πολύ περισσότερο τα μαθηματικά γιατί χρειάζεται να κάνουμε πολλούς υπολογισμούς.

Σχεδίαση μοντέλου μακέτας της πλατείας της πόλης μας με τα περίπτερα που θα θέλαμε εμείς:

Περίπτερο και Περιβάλλον Η ηλιακή και αιολική τεχνολογία –Ανεμογεννήτριες και φωτοβολταϊκά συστήματα

Περίπτερο και νέες τεχνολογίες 1)Τα ολοκληρωμένα σύστηματα μηχανοργάνωσης και barcode 2) Το Περίπτερο και οι Σελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης

Τύποι περιπτέρων μέσα από εικόνες Σήμερα τα περίπτερα μειώθηκαν. Έγιναν απρόσωπα. Ανάλογα δε με τη θέση τους όπως για παράδειγμα έξω από τα Νοσοκομεία, προσφέρουν σε αφθονία για επισκέψεις σε ασθενείς, χυμούς συμπυκνωμένους, μπισκότα, περιοδικά κ.ά. Έξω δε από τα Σχολεία ό,τι προκαλεί την πλεονεξία των παιδιών (σοκολάτες, καραμέλες τύχης, χαλκομανίες κ.ά.) και άλλα πάλι σε σταθμούς τρένων, λεωφορείων, γηπέδων τ’ ανάλογα. Τύποι περιπτέρων μέσα από εικόνες

ΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΦΑΚΟ

Γελιογραφίες

Το Περίπτερο στον Ελληνικό Κινηματογράφο Στιγμιότυπο από σκηνή της ταινίας “Tζίπ, περίπτερο  αγάπη” με τον Νίκο Σταυρίδη, και τον Νίκος Ρίζο. Στιγμιότυπο από σκηνή της ταινίας “Μέλπω” με τη Σπεράντζα Βρανά και την Άννα Μαντζουράνη (1958)

Σκέψεις και συναισθήματα μετά την ολοκλήρωση της δραστηριότητας «Ολοκληρώνοντας την εργασία μας με θέμα το περίπτερο νιώθουμε πολλά συναισθήματα και σκέψεις. Μέσα από αυτή την επιλογή αποκτήσαμε γνώσεις, σχετικά με την ιστορία του περιπτέρου, τον τρόπο κατασκευής του και την προσφορά του γενικά στους ανθρώπους και την κοινωνία. Μάθαμε να συνεργαζόμαστε σε μια ομαδική εργασία και δεθήκαμε πιο πολύ με τους συμμαθητές μας και του δασκάλους μας:» Εφεντάκη Χριστίνα « Ολοκληρώνοντας, την εργασία μας με θέμα το περίπτερο όλη η ομάδα νιώθει χαρά και ικανοποίηση για το επιτυχημένο αποτέλεσμα της εργασίας. Μέσα από αυτή εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας για την ιστορία του περιπτέρου. » Ζήση Νεκταρία «Μετά από αρκετούς μήνες προετοιμασίας της γραπτής εργασίας, αλλά και της κατασκευής της μακέτας με θέμα "Περίπτερο", ενός ενδιαφέροντος και αξιόλογου θέματος, νιώθουμε πραγματικά μεγάλη ικανοποίηση και ευχαρίστηση γι'αυτό που καταφέραμε, διότι στην πίεση του χρόνου και την κουραστική δουλειά πετύχαμε κάτι αξιοσημείωτο. Φέραμε πάλι στο φως μια ιστορική, ξεχασμένη επιχείρηση.» Δημήτρης Βασιλακόπουλος «Μετά από πολλές ημέρες και ώρες εργασίας η ομάδα κατάφερε να υλοποιήσει το στόχο της. Παρά την κοπιαστική εργασία που είχαμε να κάνουμε καταφέραμε να βγάλουμε το αποτέλεσμα που θέλαμε. Δημιουργήσαμε μια όμορφη πλατεία, με καλοφτιαγμένα περίπτερα όπου σε αυτό συνέβαλαν όλα τα παιδιά. Αυτό που τελικά αποκομήσαμε ήταν πως δουλέψαμε ως ομάδα κι έτσι καταλάβαμε τι σημαίνει η λέξη «συνεργασία». Γιώργος Βουλωμένος

Ομάδα μαθητών: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΛΠΕΝΤΖΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΗ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΑΣΗΜΑΚΟΥΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΑΓΕΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΣΗ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΒΙΤΣΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΟΥΛΩΜΕΝΟΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΓΡΙΒΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΜΑΝΘΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΔΗΜΑΤΑΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΦΕΝΤΑΚΗ ΙΩΑΝΝΗΣ ΖΑΠΑΝΤΙΩΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ-ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΖΗΣΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΛΕΝΗ ΚΑΖΑΝΤΖΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΚΑΝΤΑΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΑΠΕΛΗ

Κλείνοντας την αναφορά μας στο ελληνικό περίπτερο θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε: τους επαγγελματίες της πόλης που βοήθησαν με την εμπειρία τους και μας αφιέρωσαν λίγο από το χρόνο τους την Πρόεδρο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 6ου Γυμνασίου Αγρινίου (κα. Τσώλη Αικατερίνη) και τέλος την Διεύθυνση του σχολείου για τη στήριξη στη δημιουργία της παρούσας εργασίας.

Νοσταλγώ τα παλιά περίπτερα, που έχουν τη θέση τους στην πρόσφατη ιστορία μας. Αλλά και θαυμάζω τα σύγχρονα, μοναδική ιδιοτυπία στην Ελλάδα, που στη χώρα μας καλλιεργεί μια ιδιόμορφη σχέση με τον πελάτη του. ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ19 ΑΝΔΡΟΜΑΝΕΤΣΙΚΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΠΕ18.12 ΣΑΒΒΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ11 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012