ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημήτρης Λακασάς Μ. Β. Α. Διευθυντής Marketing Olympia Electronics A
Advertisements

Βιομηχανία της μόδας Στις αρχές του 20ου αιώνα η μαζική παραγωγή ρούχων οδηγήθηκε από: την άνοδο των νέων τεχνολογιών την ανάπτυξη του συστήματος παραγωγής.
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
Is fashion over there? It will just be different. And who knows if the next new brand will be built in cyberspace?
Τμηματοποίηση της Αγοράς
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Θεωρία Επικοινωνίας Εργασία 2
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Θέμα: Η ιστορία της Formula 1 (F1) Μαθητής : Πανόπουλος Σωτήρης Υπεύθυνος : Σαπουντζάκης Πέτρος.
Γραφικές μέθοδοι σχεδιασμού με Η-Υ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Η ομάδα μας Παρουσίαση: Η ομάδα μας ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: «ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
1η ΠΑΔ: 1ο ΙΕΚ Ηρακλείου Ειδικότητα:
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ BRAND NAME ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ...!
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Οριζόντιες Δραστηριότητες Περιφερειακού Πόλου Καινοτομίας Κρήτης Πέμπτη 17 Μαίου 2007.
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
ΑΙΚΙDO Επιμέλεια: Γράψας Θάνος, Καρτάλη Ιωάννα, Κόντη Νάνσυ, Παναγιώτου Βαγγέλης.
Η εταιρία μας είναι μια επιχείρηση προσανατολισμένη στη δημιουργία, τον σχεδιασμό και την παραγωγή της εκτύπωσης διαφημιστικής κορδέλας περιτυλίγματος.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Nation branding και η σημασία του στον ελληνικό τουρισμό Λεωνίδας Χατζηθωμάς Λέκτορας, Τμήμα Ο.Δ.Ε Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Εισήγηση για τον κόσμο των Συναισθημάτων Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Άσκηση 01 Μια νεοσύστατη εταιρεία τηλεπικοινωνιών πρόκειται να εισαγάγει μια νέα υπηρεσία προστιθέμενης αξίας για τους χρήστες της. Το προϊόν είναι υψηλής.
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικους εκπαιδευομένους “ Τρίτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.
Αειφορια και εθελοντισμοσ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών & Επιχειρήσεων
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΤ΄ 1 ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1η άσκηση (ατομική) Αναζητείστε (σε περιοδικά, σε εφημερίδες, στο διαδίκτυο, κλπ.) και εντοπίστε μια δημιουργική διαφήμιση, ένα εξώφυλλο περιοδικού,
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Quiz ΝΒΑ ΕΝΑΡΞΗ.
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ρ. ΝΙΚΗ Β.
ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ
Η Ομάδα Yellow.Warriors.RacingTeam
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος:
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Η ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Μίγμα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό: Το αθλητικό προϊόν ή υπηρεσία
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Ασφάλεια και υγιεινή στο εργαστήριο
Μέρος 5ο: Μέθοδοι Επαύξησης της Απόληψης Πετρελαίου
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΝΙΚΕ ΤΡΙΓΚΑΚΗ ΝΑΝΤΙΑ dpsd03053 Διδάσκων ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 2007

1964, συνεργασία με τον William Bowerman ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 1962 - 63, Phillip H. Knight, Ιδρυτής της BRS συνεργάζεται με την Onitsuko Tiger Co. 1964, συνεργασία με τον William Bowerman 1968, μοντέλο παπουτσιού Cortez 1971, επίσημα η εταιρεία ονομάζεται Nike 1980, αρχίζει να γίνεται αρκετά γνωστή, ισάξια της Adidas 1985, συνεργάζεται με τον Michael Jordan 1988, Just Do It 1989, μεταφέρει την έδρα της στο Oregon του Beaverton 1991, ισάξια της Reebok, λανσάρει τη γυναικεία της σειρά 1999, αρχίζει η άμεση πώληση των προϊόντων της από το Internet

ΝΙΚΕ: από την ελληνική θεότητα Nίκη (προέλευση ονόματος) ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΡΚΑ ΝΙΚΕ: από την ελληνική θεότητα Nίκη (προέλευση ονόματος) Carolyn Davidson, σχεδίασε το λογότυπο το 1971 (Swoosh) δυναμικό γρήγορο απλό στρατηγική  καινοτομία στη σχεδίαση των προϊόντων επιτυχημένη προώθηση – καλό μάρκετινγκ

κοντά στο απευθυνόμενο κοινό της δημιουργεί στυλ, «κουλ» συναίσθημα ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΙΚΟΝΑ - LIFESTYLE συνεργασία με αναγνωρίσιμα πρόσωπα (Michael Jordan, Andre Agassi, Shane Warne, LeBron James, Maria Sharapova…) κοντά στο απευθυνόμενο κοινό της δημιουργεί στυλ, «κουλ» συναίσθημα δυναμικότητα μέσα από τις διαφημίσεις συνεργασία με κολοσσιαίες εταιρείες (Apple) Just do it o

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ