Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Θεωρία Επικοινωνίας Εργασία 2

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Θεωρία Επικοινωνίας Εργασία 2"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Θεωρία Επικοινωνίας Εργασία 2

2 Ιστορία Η Audi είναι μία από τις παλιότερες γερμανικές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων. Το λογότυπο της Audi δημιουργήθηκε το 1932 στο οποίο απεικονίζονται 4 κύκλοι. Οι 4 αυτοί κύκλοι αντιπροσωπεύουν την συγχώνευση της Audi με την DKW, Horch και Wanderer στην Auto Union. Από το 1930 παρήγαγε μαζικά, επιβατηγά αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας και μηχανές.

3 Branding Υψηλή τεχνολογία Ποιοτικός Σχεδιασμός Ασφάλεια
Άψογη οδική συμπεριφορά Δυναμικότητα Σπορ αισθητική Καινοτομία

4 Διαφήμιση Όπως κάθε σοβαρή εταιρεία αυτοκινήτων έτσι και η Audi επενδύει πολλά λεφτά στην διαφήμιση. Κάθε διαφήμιση είναι κατάλληλα διαμορφωμένη με έξυπνο τρόπο έτσι ώστε να εντυπωσιάζει τον θεατή με τα μοντέλα της.

5 Μερικές καλές διαφημίσεις


Κατέβασμα ppt "Θεωρία Επικοινωνίας Εργασία 2"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google