ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΝΙΚΕ ΤΡΙΓΚΑΚΗ ΝΑΝΤΙΑ dpsd03053 Διδάσκων ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 2007
1964, συνεργασία με τον William Bowerman ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 1962 - 63, Phillip H. Knight, Ιδρυτής της BRS συνεργάζεται με την Onitsuko Tiger Co. 1964, συνεργασία με τον William Bowerman 1968, μοντέλο παπουτσιού Cortez 1971, επίσημα η εταιρεία ονομάζεται Nike 1980, αρχίζει να γίνεται αρκετά γνωστή, ισάξια της Adidas 1985, συνεργάζεται με τον Michael Jordan 1988, Just Do It 1989, μεταφέρει την έδρα της στο Oregon του Beaverton 1991, ισάξια της Reebok, λανσάρει τη γυναικεία της σειρά 1999, αρχίζει η άμεση πώληση των προϊόντων της από το Internet
ΝΙΚΕ: από την ελληνική θεότητα Nίκη (προέλευση ονόματος) ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΡΚΑ ΝΙΚΕ: από την ελληνική θεότητα Nίκη (προέλευση ονόματος) Carolyn Davidson, σχεδίασε το λογότυπο το 1971 (Swoosh) δυναμικό γρήγορο απλό στρατηγική καινοτομία στη σχεδίαση των προϊόντων επιτυχημένη προώθηση – καλό μάρκετινγκ
κοντά στο απευθυνόμενο κοινό της δημιουργεί στυλ, «κουλ» συναίσθημα ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΙΚΟΝΑ - LIFESTYLE συνεργασία με αναγνωρίσιμα πρόσωπα (Michael Jordan, Andre Agassi, Shane Warne, LeBron James, Maria Sharapova…) κοντά στο απευθυνόμενο κοινό της δημιουργεί στυλ, «κουλ» συναίσθημα δυναμικότητα μέσα από τις διαφημίσεις συνεργασία με κολοσσιαίες εταιρείες (Apple) Just do it o
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ