Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Αντιστοίχιση Υφιστάμενου Εκπαιδευτικού Υλικού.
Advertisements

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
«Καινοτομικές/Μαθητοκετρικές» Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις, Μέρος Β’ :
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Σωκράτης Μυλωνάς και Νικόλαος Ζάγγουλος Σεπτέμβριος 2013
Σωκράτης Μυλωνάς Νοέμβριος 2011
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Πληροφορική και Επιστήμη Η/Υ Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σωκράτης Μυλωνάς Σεπτέμβριος 2012.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Πληροφορική Α’ Τάξης.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Εκπαιδευτικό μάθημα Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας Σωκράτης.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες Γνώσεις Σωκράτης Μυλωνάς

2 Σωκράτης Μυλωνάς: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Εισαγωγή  Η σειρά που ο καθηγητής θα προγραμματίσει να ακολουθήσει κατά τη διδασκαλία δεν καθορίζεται από τη σειρά με την οποία αναφέρονται οι θεματικές ενότητες στο Αναλυτικό Πρόγραμμα. Μπορεί να:  αλλάξει τη σειρά των ενοτήτων  αλλάξει τη σειρά των κεφαλαίων της κάθε ενότητας  παρεμβάλει μαθήματα από μία ενότητα μέσα σε άλλη (χρειάζεται προσοχή)  συνδυάσει στόχους από διαφορετικές ενότητες σε ένα μάθημα (χρειάζεται εμπειρία και προσοχή)  Γιατί;  Για να μπορούν οι μαθητές/τριες να αξιοποιήσουν κομβικές ικανότητες όσο πιο νωρίς γίνεται  Για να αποκτήσουν οι μαθητές/τριες εμπειρικά βιώματα που να οδηγούν σε καλύτερη κατανόηση/εμπέδωση των εννοιών  Για να δοθεί περισσότερος χρόνος για εμβάθυνση  Για να κερδίσει χρόνο από μη παραγωγικές δραστηριότητες (π.χ. ειδικό μάθημα για δημιουργία ιεραρχίας φακέλων, ενώ θα μπορούσαν να δημιουργηθούν σταδιακά με την αποθήκευση αρχείων κατά την εκμάθηση χρήσης εφαρμογών)

3 Σωκράτης Μυλωνάς: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σκεπτικό  Κατά την επιμόρφωση, ζητήθηκε από μάχιμους καθηγητές Πληροφορικής να ετοιμάσουν από ένα δειγματικό μάθημα.  Κοινή απορία: Τί μπορεί να θεωρήσει ο καθηγητής ότι κατέχουν οι μαθητές/τριες (προαπαιτούμενα) μπαίνοντας στην τάξη για το συγκεκριμένο μάθημα;  Δημιουργήθηκε μια υποθετική σειρά που κρίθηκε κατάλληλη/χρήσιμη για την ανάπτυξη των μαθημάτων.  Κριτήρια:  να μπορούν οι μαθητές/μαθήτριες να χρησιμοποιούν τον Η.Υ. για δραστηριότητες ακόμη και στα πιο «θεωρητικά» μαθήματα (π.χ. να ξεκινούν μια εφαρμογή αξιολόγησης σε Hot Potatoes, να βρίσκουν πληροφορίες σε μια ιστοσελίδα, να αναζητούν πληροφορίες, να χρησιμοποιούν ένα βίντεο στον Η.Υ. ή κάποιο διαδραστικό εργαλείο)  Να δίνεται η ευκαιρία ώστε βασικές έννοιες και συμπεράσματα να εξάγονται/συζητούνται μετά που οι μαθητές είχαν εμπειρία σε σχέση με το συγκεκριμένο θέμα (π.χ. βασικές υπηρεσίες του λειτουργικού συστήματος).

4 Σωκράτης Μυλωνάς: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Α Γυμνασίου: Τα μαθήματα αν διδαχθούν με τη σειρά που αναφέρονται στο νέο Α.Π. 1-2 Βασικές έννοιες 3-5Υλικό/Αρχιτεκτονική6Κατηγορίεςλογισμικού 12-24Επεξεργασίακειμένου25-27Επεξεργασίαεικόνας11 Ποιό λογισμ. Εφαρμ. είναι πιο κατάλληλο Χρήση Ηλ. Ταχυδρομείου31-32 Ασφάλεια στο Διαδ. Παγκόσμιος Ιστός 29-30Πλοήγηση28 Τι είναι δίκτυο και τι Διαδίκτυο Αλγοριθμική σκέψη/ προγραμματισμός37-38Συγχώνευσηαλληλογραφίας-Β.Δ Ασφάλεια στο Διαδ. Ηλ. Ταχυδρομείο. 9-10Διαχείρισηαρχείων/φακέλων7 Ρόλος λειτουργικού συστήματος8 Χρήση ΓΠΕ Εδώ μαθαίνουν να χρησιμοποιούν Η.Υ. Εδώ μαθαίνουν να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο Πώς θα αντιληφθούν τις έννοιες, αφού δεν τις έχουν βιώσει ακόμη;

5 Σωκράτης Μυλωνάς: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Α Γυμνασίου: Πρώτη αλλαγή στη σειρά διδασκαλίας 1-2 Βασικές έννοιες 3-5Υλικό/Αρχιτεκτονική6Κατηγορίεςλογισμικού 12-24Επεξεργασίακειμένου25-27Επεξεργασίαεικόνας11 Ποιό λογισμ. Εφαρμ. είναι πιο κατάλληλο Χρήση Ηλ. Ταχυδρομείου31-32 Ασφάλεια στο Διαδ. Παγκόσμιος Ιστός 29-30Πλοήγηση28 Τι είναι δίκτυο και τι Διαδίκτυο Αλγοριθμική σκέψη/ προγραμματισμός37-38Συγχώνευσηαλληλογραφίας-Β.Δ Ασφάλεια στο Διαδ. Ηλ. Ταχυδρομείο. 9-10Διαχείρισηαρχείων/φακέλων7 Ρόλος λειτουργικού συστήματος8 Χρήση ΓΠΕ Μαθαίνουν να χρησιμοποιούν Η.Υ. από το πρώτο μάθημα (και εφαρμογές)

6 Σωκράτης Μυλωνάς: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Α Γυμνασίου: Οι επόμενες αλλαγές στη σειρά διδασκαλίας 1-2 Βασικές έννοιες 3-5Υλικό/Αρχιτεκτονική6Κατηγορίεςλογισμικού 12-24Επεξεργασίακειμένου25-27Επεξεργασίαεικόνας11 Ποιό λογισμ. Εφαρμ. είναι πιο κατάλληλο Ασφάλεια στο Διαδ. Παγκόσμιος Ιστός 29-30Πλοήγηση28 Τι είναι δίκτυο και τι Διαδίκτυο Αλγοριθμική σκέψη/ προγραμματισμός37-38Συγχώνευσηαλληλογραφίας-Β.Δ Ασφάλεια στο Διαδ. Ηλ. Ταχυδρομείο. 9-10Διαχείρισηαρχείων/φακέλων7 Ρόλος λειτουργικού συστήματος 8 Χρήση ΓΠΕ Τώρα μαθαίνουν από την αρχή να χρησιμοποιούν ιστοσελίδες, απλή αναζήτηση, εργαλεία αξιολόγησης (π.χ. Hot Potatos) και να επικοινωνούν με Χρήση Ηλ. Ταχυδρομείου

7 Σωκράτης Μυλωνάς: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Α Γυμνασίου: Πρώτα εμπειρία, μετά οι έννοιες 1-2 Βασικές έννοιες 3-5Υλικό/Αρχιτεκτονική6Κατηγορίεςλογισμικού 12-24Επεξεργασίακειμένου25-27Επεξεργασίαεικόνας11 Ποιό λογισμ. Εφαρμ. είναι πιο κατάλληλο Ασφάλεια στο Διαδ. Παγκόσμιος Ιστός 29-30Πλοήγηση 28 Τι είναι δίκτυο και τι Διαδίκτυο Αλγοριθμική σκέψη/ προγραμματισμός37-38Συγχώνευσηαλληλογραφίας-Β.Δ Ασφάλεια στο Διαδ. Ηλ. Ταχυδρομείο. 9-10Διαχείρισηαρχείων/φακέλων7 Ρόλος λειτουργικού συστήματος 8 Χρήση ΓΠΕ Αφού έχουν βιώσει υλικό, λειτουργικό σύστημα, λογισμικό εφαρμογών και Διαδίκτυο, μπορούν να βγάλουν από μόνοι τους συμπεράσματα και ορισμούς Χρήση Ηλ. Ταχυδρομείου

8 Σωκράτης Μυλωνάς: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Α Γυμνασίου: Βελτίωση συνοχής 1-2 Βασικές έννοιες 3-5Υλικό/Αρχιτεκτονική6Κατηγορίεςλογισμικού 12-24Επεξεργασίακειμένου25-27Επεξεργασίαεικόνας11 Ποιό λογισμ. Εφαρμ. είναι πιο κατάλληλο Ασφάλεια στο Διαδ. Παγκόσμιος Ιστός 29-30Πλοήγηση 28 Τι είναι δίκτυο και τι Διαδίκτυο Αλγοριθμική σκέψη/ προγραμματισμός37-38Συγχώνευσηαλληλογραφίας-Β.Δ Ασφάλεια στο Διαδ. Ηλ. Ταχυδρομείο. 9-10Διαχείρισηαρχείων/φακέλων7 Ρόλος λειτουργικού συστήματος 8 Χρήση ΓΠΕ Χρήση Ηλ. Ταχυδρομείου

9 Σωκράτης Μυλωνάς: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Α Γυμνασίου: Χρονικές συγκυρίες 1-2 Βασικές έννοιες 3-5Υλικό/Αρχιτεκτονική6Κατηγορίεςλογισμικού 12-24Επεξεργασίακειμένου25-27Επεξεργασίαεικόνας11 Ποιό λογισμ. Εφαρμ. είναι πιο κατάλληλο Ασφάλεια στο Διαδ. Παγκόσμιος Ιστός 29-30Πλοήγηση 28 Τι είναι δίκτυο και τι Διαδίκτυο Αλγοριθμική σκέψη/ προγραμματισμός 37-38Συγχώνευσηαλληλογραφίας-Β.Δ Ασφάλεια στο Διαδ. Ηλ. Ταχυδρομείο. 9-10Διαχείρισηαρχείων/φακέλων7 Ρόλος λειτουργικού συστήματος 8 Χρήση ΓΠΕ Χρήση Ηλ. Ταχυδρομείου Διακοπές Χριστουγέννων

10 Σωκράτης Μυλωνάς: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ