Πρακτικές Συμβουλές για Επιτυχημένο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

A bit of Greece.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Executive Summary  Web Site Development Παρουσίαση των λύσεων μας στην ανάπτυξη web sites  Οφέλη της επιχείρησης.
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Μάιος 2010 NETMODE Network Management & Optimal Design Lab “ Προγενέστερες Μορφές και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου ” Μαρία Γραμματικού
Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ e-business
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
“Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου”
CMS (Content Management System)
“Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου” Δρ. Μαρία Γραμματικού Μάρτιος NETMODE Network Management &
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Το cloud computing & τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα 12o Συνέδριο Infocom World 2010 Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2010 Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Αξιολόγηση πληροφοριακών συστημάτων
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό και κινητό επιχειρείν Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Κανάλια Διανομής. Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 =
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
1 Διαχείριση Γνώσης Μ. Γεργατσούλης Χ. Παπαθεοδώρου.
Channel Managment - ΗΥ Customer Relationship Management Concepts and Systems Θέμα: „ Channel Management“ Ομάδα εργασίας: Αμπατζίδης Κωνσταντίνος.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Σύγχρονη Επιχείρηση και Περιβάλλον Ποια είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για την βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων και οργανισμών; Ποιος ο στόχος;
2 Μικρές Επιχειρήσεις Μεσαίες Επιχειρήσεις Μεγάλες Επιχειρήσεις Καταναλωτές Κατηγορία Πελατών Ολοκληρωμένες Λύσεις Servers Γενικής Χρήσης Αριθμός Χρηστών.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ B2B-B2D Πριν μόλις χρόνια η ανάπτυξη σε ξένες αγορές εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις διαδικασίες των εκθέσεων και.
Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 Ομάδα Εργασίας Ζ1 «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ &
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Ασκήσεις Κεφάλαιο 11.
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
E-commerce Solutions.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
“Going Glocal” is a sequence of data-driven decisions
Εφαρμογές ιστού και δημιουργία ιστοσελίδων
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρακτικές Συμβουλές για Επιτυχημένο Ηλεκτρονικό Εμπόριο ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΥΡΟΜΟΥΣΤΑΚΟΣ, PhD, Certif. CRM, MIBA, MSc, BSc. Επίκουρος Καθηγητής – Cyprus College

Αναμενόμενα οφέλη από το e-Business Περισσότερη και καλύτερη πληροφόρηση Ποιότητα υπηρεσιών Νέες υπηρεσίες Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών Προσέλκυση και μονιμοποίηση πελατών Εσωτερική και εξωτερική συνεργασία Αύξηση διεθνούς ανταγωνιστικότητας Μείωση κόστους

Μοντέλα Ηλεκτρονικού Εμπορίου B2C B2B C2C G2C B2E

B2C B2B

Παραδοσιακή Μέθοδος Seller A Buyer A Buyer B Seller B Buyer C Seller C Buyer D Seller D

B2B Marketplace Transaction Hub Seller A Buyer A Buyer B Seller B Buyer C Seller C Buyer D Seller D

E-Commerce Sellers Buyers E-Procurement Sellers Buyers Marketplace E-Marketplace Τα Marketplaces αποτελούν πολύ πιό αποτελεσματικά και cost-efficient μοντέλα Sellers Buyers Un-enabled model Μεγάλη πολυπλοκότητα στα κυκλώματα προμηθειών των επιχειρήσεων

Οφέλη που προκύπτουν από τη συμμετοχή στα marketplaces E- Marketplace Νέες αγορές Διαφανοποίηση διαδικασιών Οργάνωση και τυποποίηση Logistics και άλλες υπηρεσίες Υπηρεσίες δημοπρασιών Ελεγχος αποθεμάτων Αξιολόγηση προμηθευτών Ελεγχος πορείας παραγγελιών Υπηρεσίες καταλόγου Logistics Manager Supplier Buyer Ευέλικτη επιλογή προμηθευτή Ελεγχος τιμών Μείωση τιμών Μείωση κόστους παραγγελιοληψίας Ελεγχος logistics Υπηρεσιές Δημοπρασιών

Η Πραγματική Χρήση e-Επιχειρείν χωρίζεται σε δύο επίπεδα ανάπτυξης Πληροφόρηση: κατά μ.ο. (72%) Πληροφορίες για την επιχείρηση Στοιχεία επικοινωνίας Φόρμα ηλεκτρονικής επικοινωνίας Πρόσφατες δραστηριότητες (νέα) της επιχείρησης Κατάλογος προϊόντων Παρουσίαση νέων προϊόντων Επιλογή γλώσσας

Η Πραγματική Χρήση e-Επιχειρείν χωρίζεται σε δύο επίπεδα ανάπτυξης Επιχειρείν: κατά μ.ο. (28%) Οικονομικά στοιχεία –υποστήριξη επενδυτών Ανακοίνωση θέσεων εργασίας Τιμοκατάλογος Αναζήτηση προϊόντων Συμβουλές/προτάσεις για επιλογή προϊόντος Επικοινωνία με άλλους πελάτες Προσαρμογή του προϊόντος στις προτιμήσεις του πελάτη Ηλεκτρονικές παραγγελίες Ηλεκτρονικές πληρωμές Ειδικές προσφορές Δωρεάν υπηρεσίες Διαφήμιση

Τι χρειάζεται? Οι δυνατότητες της τεχνολογίας (π.χ. καλύτερη πληροφόρηση) από μόνες τους δεν αρκούν για την υιοθέτηση σύγχρονων πρακτικών Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Απαιτούνται μετρήσιμα αποτελέσματα στην αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα της επιχείρησης. Προϋπόθεση: Ριζικός ανασχεδιασμός επιχειρησιακών διαδικασιών Γενικά, οι ΜΜΕ έχουν υλοποιήσει υπηρεσίες πληροφόρησης αλλά όχι υπηρεσίες επιχειρείν. Οι προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικού επιχειρείν απαιτούν ισχυρή πρόθεση και δέσμευση της διοίκησης. Πάνω απο όλα απαιτείται επανατοποθέτηση της επιχείρησης και των θεμελιωδών αξιών της (‘κουλτούρα’) σε σχέση με τις αλλαγές στο ευρύτερο περιβάλλον. Εκπαίδευση - Μάθηση

“Almost every business process between business partners can be improved or completely restructured by taking it online”

Αξιολόγηση Πιθανών e–Επιχειρήν Προϊόντων E-catalog software􀁺 Ordering and market basket software􀁺 Customer profiling software􀁺 Cross-sell software􀁺 Customer service software􀁺 Order tracking􀁺Inventory access software􀁺 Order processing and handling􀁺 Accounting systems􀁺 Credit card authorization and linkage􀁺 Credit card processing􀁺 Firewall for security􀁺 Network management software􀁺 Internet service provider􀁺 Web development tools􀁺 Configuration management software􀁺 Regular network connectivity/latency pinging􀁺 CPU loading statistics􀁺Network monitoring tools as sniffers􀁺 Snifferand network trace log analysis􀁺 Regular storage statistic analysis􀁺 Clickstreamanalysis/Web server log analyzer􀁺 Response time analysis􀁺 Transaction performance analysis􀁺 Network saturation analysis

Σχεδιασμός Ιστοσελίδας Ποιότητα ISO W3C Πολυπλοκότητα Διαφορετικοί Browsers, Συστήματα των χρηστών, Λειτουργικά, κλπ.

Σημαντικοί Παράγοντες για αγορές μέσω διαδικτύου Common Influences on Online Purchase Shipping fees 92% Prices Product availability 86% Special promotions or incentives 76% Selection 69% Order tracking 66% Clearly identified delivery time 65% Return policy 63% Ease of use 62% Site performance/speed 51% Source: Vividence

Γενικοί Στόχοι του e-Marketing 􀂃Προβολή επιχείρησης γενικά 􀂃Προβολή του ονόματος της 􀂃Ενδυνάμωση της απόφασης για αγορά 􀂃Αύξηση των επισκεπτών στην ιστοσελίδα

Η επιρροή του Διαδικτύου στα ΜΜΕ 23% βλέπουν λιγότερο τηλεόραση 20% διαβάζουν λιγότερο περιοδικά 15% διαβάζουν λιγότερο εφημερίδες 9% ακούνε λιγότερο ράδιο

Μηχανές Αναζήτησης (Search Engines) Crawler-Based Search Engines Human-Powered Directories "Hybrid Search Engines" Or Mixed Results

Τα μέρη του Crawler-Based Search Engine Τhe spider, also called the crawler The index Search engine software

Search Engine Placement Tips Pick Your Target Keywords Position Your Keywords Have Relevant Content Avoid Search Engine Stumbling Blocks (e.g. image maps, frames) Have HTML links (use a site ‘text’ map) Avoid CGI and database generation pages, rather use database to update the content Build Links pointed to you Submit Your Key Pages Verify And Maintain Your Listing

Τρόποι Αύξησης των επισκεπτών (Web site traffic builders) Search engine registration Links Email Keywords Affilates Forums Blogs Google AdWords Banner Ads

Τρόποι Αύξησης των επισκεπτών (Web site traffic builders) Άλλοι τρόποι: TV spots Magazine ads News Updates Specials/Promotions Word of mouth

Η Ιστορία του email e-Marketing 1η γενιά - Spam Era 2η γενιά - Permission Marketing 3η γενιά - Precision Marketing

Γιατί email e-Marketing? Μπορεί να: - Αυξήσει τις πωλήσεις - Μειώσει το κόστος - Αυξήσει τη καλή σχέση Επιχείρησης/Πελάτη - Μειώσει το χρόνο πώλησης των προϊόντων - Αυξήσει τον αριθμό των νέων πελατών - Εξοικονομήσει χρόνο για το Marketing

3 Βήματα για την Δημιουργεία του Προγράμματος email Marketing 1. Δημιουργεία βάσης δεδομένων (Database) 2. Διαδικασία αποστολής ηλ. μηνυμάτων 3. Ανάλυση Αποτελεσμάτων

1. Δημιουργεία βάσης δεδομένων (Database) - Contact information (especially email) - Client status (how this customer compares with your other customers) - Lead source (where your customer first heard about you) - Demographic information (age, sex etc) - Personal information (children’s names, hobbies etc) - Personal & relationship information (notes on personal contact with the customer) - Purchase history (what they have bought and when)

Μέθοδοι δημιουργίας της Βάσης Δεδομένων Από την ιστοσελίδα σας (νέοι πελάτες) Από υφιστάμενους πελάτες Από πιθανούς νέους πελάτες Απευθείας

2. Διαδικασία ηλ. μηνυμάτων αποστολής Πρέπει να περιλαμβάνει: - Πληροφορίες σχετικά με τις ανάγκες τους - Προσφορές και εκπτώσεις - Δωρεάν δοκιμαστική περίοδο (Free trial period) - Buy 2 get 1 free - Χρήση points - Δωρεάν συμβουλές - Ευκολίες πληρωμής - Πληροφορίες για νέα προϊόντα και υπηρεσίες - Επιτυχημένα Παραδείγματα από άλλους - Σχετικά Νέα

2.1 Περιορισμένες Προσφορές - Τα τελευταία 5 - Μόνο αυτή την εβδομάδα - Μόνο για σήμερα

2.2 Προσκλήσεις - Νέο προϊόν - Σεμινάρια - Κοινωνικά events - Test drives - κλπ

2.3 After Sales Emails - “Thank you for your business” emails - Care and maintenance tips - Παροχή βοήθειας – Online Help - Frequently Asked Questions (FAQ) - Ερωτηματολόγια

2.4 Άλλα - Χριστουγενιάτικες κάρτες - Birthday e-cards - Υπενθύμιση (“Just a reminder that you are due to re-order soon”) - “Hello” – τι κάνετε

2.5 Δοκιμή πριν την Αποστολή των Μηνυμάτων - Δημιουργήστε ένα “Test Group” Db - Βάλτε τον εαυτό σας και τους υπαλλήλους σας - Στείλτε το email σας στο “Test Group” - Ποιο το αποτέλεσμα; - Τυχόν Λάθη? - Οι συνδέσεις (links) δουλεύουν; - Οι φωτογραφίες (images) φαίνονται καλές; - Κάντε αλλαγές αν χρειάζεται - Κάντε το τεστ ξανά

3 Ανάλυση Αποτελεσμάτων Πόσο καλά έχει δουλέψει; Απορριπτόμενα emails

Κατηγορίες Απόδοσης Πωλήσεις Κόστος Απόδοση του συστήματος (scalability, reliability, volume, response time, κλπ.)􀁺 Ευελιξία (σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες)􀁺 Πληροφορίες (Πελάτη και Προμηθευτή)􀁺 Ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών

Now is the time to act! “A company that neglects its web site may be committing commercial suicide. A web site is increasingly becoming the gateway to a company’s brand, products and services—even if the firm does not sell online. A useless web site suggests a useless company, and a rival is only a click away.” Source: The Economist, A survey of eCommerce, May 2004