Καταγράφοντας την πορεία μας….. Μάθημα 720. Χρονοδιάγραμμα 30/103/111ΘΕ31/107/11 6/1110/112ΘΕ8/1114/11 13/1117/113ΘΕ15/1121/11 18/114ΘΕ22/1126/11 19/115ΘΕ27/113/12.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Διδακτική της Πληροφορικής
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
Η πορεία των Projects στα ΕΠΑΛ – ΓΕΛ (Πρώτος απολογισμός)
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καταγράφοντας την πορεία μας….. Μάθημα 720

Χρονοδιάγραμμα 30/103/111ΘΕ31/107/11 6/1110/112ΘΕ8/1114/11 13/1117/113ΘΕ15/1121/11 18/114ΘΕ22/1126/11 19/115ΘΕ27/113/12 20/116ΘΕ4/1210/12 27/111/127ΘΕ11/1217/12 4/128/128ΘΕ8/114/1 15/119/19ΘΕ15/121/1 23/110ΘΕ22/128/1 24/111ΘΕ 25/112ΘΕ

e mails •Εισερχόμενα 60… •Απεσταλμένα 27…

Ανακοινώσεις •Ανακοινώσεις 20 •Συζήτηση:1 ΘΕ 22 στελέχη 2 ΘΕ 20 3 ΘΕ 0 Επίπεδα συζήτησης 5

Ημερολόγια….. 19 στην 1ΘΕ ? στην 2ΘΕ

•Αυτό που θα ήθελα γενικά από το μάθημα, είναι να μάθουμε ίσως κάποιο πρόγραμμα ή κάποιο λογισμικό που θα μπορέσουμε αργότερα να χρησιμοποιήσουμε, κάτι που ίσως στη συνέχεια των μαθημάτων είναι προγραμματισμένο να γίνει. •Αυτό που θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε,θα ήταν μέσα από τις πιό πρόσφατες μελέτες και ανακαλύψεις,ποιό είδος νέας τεχνολογίας είναι κατάληλο για το σχολικό περιβάλλον.. •Πιο συγκεκριμένα για το ήδη χρησιμοποιούνται οι ΝΤ στην εκπαίδευση και συγκεκριμένα στη φυσική αγωγή. •Νομίζω ότι για αρχή και για να μπούμε στο θέμα αρκούν αυτά που μάθαμε απλά η παράθεση κάποιων αποτελεσμάτων ερευνών σχετικών με το θέμα για τον Ελληνικό χώρο θα μας έδιναν μια πιο σφαιρική εικόνα για το τι πραγματικά συμβαίνει στη χώρα μας. •Π.χ. Πόσα σχολεία έχουν Η/Υ; Τι εκπαιδευτικά λογισμικά υπάρχουν? Πόσα από αυτά χρησιμοποιούνται σήμερα; Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης αυτών των λογισμικών με βάση το ΑΠΣ; Σε ποια βαθμίδα εκπαίδευσης εμφανίζονται συχνότερα οι ΝΤ και με ποιο τρόπο; Υπάρχουν έρευνες που να συγκρίνουν την αφομοίωση πληροφοριών παιδιών που διδάσκονται με παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας και μαθητών που διδάσκονται με ΝΤ; •Τέλος θα ήθελα να ακούσω για την εκπαιδευτική και μορφωτική αξία και άλλων πολυμέσων όπως αυτή της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου, του video, του μαγνητοφώνου τα οποία πολλοί από τους εκπαιδευτικούς αγνοούν την παρουσία τους. Ερώτηση 1 :Τι περισσότερο θα θέλατε να μάθετε για το θέμα που διαπραγματεύεται η συγκεκριμένη θεματική ενότητα και με ποιο τρόπο; 1

•…..θα έλεγα ότι ισως λίγο εκτός θεματικής ενότητας "Νεες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση" υπήρξε το κομμάτι για την Ενηλικιότητα αλλά μάλλον μας το παρουσιάσατε για να συνειδητοποιήσουμε οτι πλέον ήμαστε ενήλικες •Παρόλο αυτά αν θα προσπαθούσα να αλλάξω – βγάλω κάτι ο περιττό, απλά θα έκανα την ενότητα αυτή πιο περιεκτική με λιγότερο όγκο πληροφοριών και ορισμών που πραγματικά κουράζουν. Ερώτηση 2 :Τι μάθατε σε αυτή την ενότητα που το θεωρείτε περιττό και γιατί; πώς το μάθατε (άρθρο, σχόλιο συζήτησης, συνομιλία με συνάδελφο κ.ο.κ); 1

•Το ακόμα πιό εντυποσιακό είναι ότι αν ξέρεις να χειρίζεσαι την τεχνολογία είσαι κάτι σαν...μάγος •Εντυπωσιάστηκα από αυτό και το παρατήρησα και στο σχολείο που δουλεύω ότι τα παιδιά ενθουσιάζονται με τις ΝΤ όταν αυτές χρησιμοποιούνται στο μάθημα. Συμμετέχουν ακόμα και οι πιο αρνητικοί μαθητές και οι διστακτικοί μαθητές τολμούν περισσότερο. Γενικά είναι ΝΤ στη μάθηση δημιουργούν ένα περιβάλλον μάθησης που προκαλεί τους μαθητές να δουν, να ακούσουν, να συμμετέχουν, να δημιουργήσουν, να εργαστούν και να αποδώσουν καλύτερα. •Επιπλέον, ατα πλαίσια της υποχρεώσεων που είχαμε στη συγκεκριμένη θεματική ενότητα και ειδικότερα στην 1η ατομική εργασία μέσα από αναζήτηση στο διαδίκτυο βρέθηκα στην ιστοσελίδα του Προγράμματος "Οδύσσεια - Ελληνικά Σχολεία στην Κοινωνία της Πληροφορίας" και διαπίστωσα πως η ένταξη των Η/Υ και του διαδικτύου στα ελληνικά σχολεία είναι πραγματικότητα και θεωρείται αναγκαιότητα εδω και αρκετά χρόνια, από το •Μέσω του υπολογιστή μπορούμε να έχουμε επαφή και οπτική και ακουστική με τους καθηγητές μας και τους συμφοιτητές μας. Να μαθαίνουμε, να δίνουμε εξετάσεις και να κάνουμε ερωτησείς και συζητήσεις. Είναι πραγματικά εκπληκτικό! •Ενώ πίστευα πώς το μάθημα θα ήταν πιο πρακτικό τελικά κατάλαβα πώς έχει και αρκετή θεωρία και ο κάθε ένας από εμάς αρχίζει να προβληματίζεται για τις ΝΤ όσο για την 1η ΘΕ νομίζω ότι μας έδωσε την ευκαιρία να καταλάβουμε πόσο χρήσιμα είναι τα σύγρονα μέσα επικοινωνίας και πληροφόρησης. Ερώτηση 3 :Τι μάθατε σε αυτή την ενότητα που σας εντυπωσίασε περισσότερο και γιατί; πώς το μάθατε (άρθρο, σχόλιο συζήτησης, συνομιλία με συνάδελφο κ.ο.κ); 1

Ερώτηση 4 :Ποια ενέργεια οποιουδήποτε στις ομάδες συζητήσεων θεωρείτε πως προκάλεσε σύγχυση ή προβλήματα; 1

•Με τη συζήτηση,το κέρδος που είχε κανείς προσωπικά, πιστεύω πως ήταν η διαπίστωση του ότι ακόμη κι αν όλοι πιστεύουμεστην τεχνολογία,ο καθένας την προσεγγίζει με διαφορετικό τρόπο σύμφωνα με τα βιώματα του (προσωπικά, επαγγελματικά,κλπ). Η πράξη θα δείξει! •Σκέφτηκα κάποια επιπλέον πράγματα τα οποία δεν είχαν περάσει πρίν τη συζήτηση απ' το μυαλό μου! •Το γεγονός ότι στην προηγούμενη συζήτηση ο καθένας ανέφερε την προσωπική του άποψη με βοήθησε να καταλάβω πράγματα που δεν περνούσαν από το μυαλό μου για την εκπαίδευση και τους υπολογιστές γενικότερα •Αυτό λοιπόν το ερώτημα με έκανε να προβληματιστώ παραπάνω και να καταλήξω στην άποψη Ερώτηση 5 :Ποια ενέργεια οποιουδήποτε στις ομάδες συζητήσεων θεωρείτε πως ήταν θετική ή πως σας βοήθησε πολύ; 1

Τελική εργασία •Η τελική αξιολόγηση του μαθήματος θα γίνει με τη βοήθεια μιας εργασίας (Project) που μπορεί να είναι και ομαδική (όχι περισσότερα από τρία άτομα). Τα θέματα των εργασιών θα προσδιοριστούν σε συμφωνία με το διδάσκοντα. Θα αποτελούν επιλογή τόσο από προκαθορισμένα θέματα αλλά και οι ίδιοι οι φοιτητές μπορούν να προτείνουν πρωτότυπες εργασίες που θα εμπίπτουν στα πλαίσια του γνωστικού αντικειμένου του μαθήματος (30%). Σύμφωνα λοιπόν με το παραπάνω κείμενο θα πρέπει να είστε σε θέση να προτείνετε ή επιλέξετε από την θεματολογία του περιγράμματος αν θα εργαστείτε ομαδικά ή ατομικά και με τι αντικείμενο. Οι εργασίες μπορεί να είναι π.χ. •1. ανασκοπήσεις άρθρων των τελευταίων 3 ετών σε μορφή δομημένου κειμένου και σε μορφή παρουσίασης •2. ερευνητική εργασία (εκτέλεση, συγγραφή, παρουσίαση σε συνέδριο) •3. δημιουργία λογισμικού (παρουσίαση, ιστοσελίδα, εφαρμογή), •4. δομημένη χρήση υπάρχοντος λογισμικού (λογιστικά φύλλα για υποστήριξη του μαθήματος της ΦΑ κλπ). • Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα το επίπεδο δυσκολίας που είναι προοδευτικά αυξανόμενο στις 2,3,4 περιπτώσεις. Η εργασία αυτή θα παραδοθεί στο τέλος του εξαμήνου και έως τις ημέρες που θα προγραμματιστούν οι εξετάσεις. Σας παρακαλώ λοιπόν να μου δηλώσετε την πρόθεσή σας έως τις