Ελληνικό Πρωινό Greek Breakfast. Περιεχόμενα  Όραμα  Αποστολή  Φιλοσοφία Προγράμματος Ελληνικού Πρωινού  Εντάξεις Ξενοδοχείων  Διαδικασία Στήριξης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Γεώργιος Ζαμπατής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Επιστημονικής & Αναπτυξιακής Δραστηριότητας.
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
2000 – 2012 Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
Το Δίκτυο Εθνικών Σημείων Επαφής του Ειδικού Προγράμματος «Άνθρωποι»
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.5 Οι προπαρασκευαστικές επισκέψεις.
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών. Το πρόγραμμα athenspotlighted στοχεύει στη προώθηση της Αθήνας προσφέροντας στους επισκέπτες της ένα συνολικό πακέτο εκπτώσεων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Α Π Ο Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ Αποτελέσματα του οδοιπορικού προβολής της Μεσσηνίας και των προϊόντων της στις Σκανδιναβικές Χώρες, στις Χώρες της Βαλτικής και την.
ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ PHILOXENIA 2011 ORGANIC PRODUCTS CLUSTER MORIHOVOU SQ. 1 THESSALONIKI ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος Π.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝOΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ LEADER +
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
Θεσσαλονίκη Α.Ε. Σχέδιο συνεργασίας Μιχαηλίδης Κωνσταντίνος.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
Προσέλκυση Επενδύσεων στον τομέα του Ιαματικού Τουρισμού
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΙΚΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Έργο Αξιοποίησης Τουριστικών Λιμένων Οι τουριστικοί λιμένες μετατρέπονται σε πυλώνες τοπικής ανάπτυξης Εντάσσεται στο πλαίσιο του Έργου «Νηρηίδες» για.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΕΛΛΗΝΟ- ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ KUZEY YUNANİSTAN YUNAN – TÜRK TİCARET ODASI GREEK- TURKISH CHAMBER OF NORTHERN GREECE ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΟ-
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Λίγα λόγια για την ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ «Αλφιτόπωλις» Τίτλος έργου: «Παραγωγή και Εμπορία Τοπικών προϊόντων και προώθησής τους μέσω του Θεματικού Εναλλακτικού.
Άξονας 4 Εφαρμογή Προσέγγισης LEADER Μέτρο 421β –Διακρατική συνεργασία: Γαστρονομικές Περιπλανήσεις και ο Πολιτισμός των Γεύσεων Εύα Κατσαράκη, Αθήνα,
Για τα προγράμματα Περιφέρειες της Γνώσης Ερευνητικό Δυναμικό Παρουσίαση: Γ. Τζένου Εθνικό Σημείο Επαφής ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ/EIE.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ HELLENIC INNOVATON RELAY CENTRE (HIRC) Ο ελληνικός κόμβος του ευρωπαϊκού δικτύου των Innovation Relay Centers (IRC.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
Πλαίσιο ανάπτυξης ΕΠΣΕ+Τ Διεθνείς τάσεις για την ανοικτή πρόσβαση Διεθνείς πρωτοβουλίες και δράσεις για ανοικτή πρόσβαση Νέες πρακτικές για επιστημονικές.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Ελληνικό Κέντρο Αναδιανομής Καινοτομίας/ΕΚΤ. ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (IRC Network)  Πρόγραμμα INNOVATION (DG Enterprise)  63.
Φορέας που καλείται να υποστηρίξει συνολικά την ανάπτυξη της Κρήτης.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22 Μαΐου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής ΕΘΝΙΚΟ.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Λύκειο Πυργετού Τμήμα Α 2.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΥΔ ΕΠΑΕ)
1 Νέα δυναμική για την ανάπτυξη της μελισσοκομίας Γκουλιαδίτη Φρειδερίκη Γεωπόνος, MSc Νοεμβρίου 2013 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΠΑΣΕΓΕΣ "Εθνική Συνδιάσκεψη.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ελληνικό Πρωινό Greek Breakfast

Περιεχόμενα  Όραμα  Αποστολή  Φιλοσοφία Προγράμματος Ελληνικού Πρωινού  Εντάξεις Ξενοδοχείων  Διαδικασία Στήριξης & Ανάπτυξης

Το Όραμά μας… …να γίνει το ελληνικό πρωινό φορέας προστιθέμενης αξίας στους επαγγελματίες της ελληνικής φιλοξενίας:  παρέχοντας ευκαιρία για διαφοροποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών και  συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των τουριστών.

Η Αποστολή μας… Εδραίωση + Υποστήριξη + Προώθηση του ελληνικού πρωινού αυθεντικές ελληνικές τροφές και χειροποίητα προϊόντα προκειμένου αυτό να λειτουργήσει ως δημιουργική έκφραση της Ελληνικής Γαστρονομίας πρεσβευτής της ποικιλόμορφης τουριστικής προσφοράς της χώρας

Φιλοσοφία Προγράμματος ΕΠ - Συμβολή στην επίτευξη των στόχων του Ξ.Ε.Ε. Στόχοι Ξ.Ε.Ε.  Ανάπτυξη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας της χώρας και εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος.  Ανάδειξη του κοινωνικού ρόλου της ελληνικής ξενοδοχίας.  Προώθηση της συνεργασίας του ξενοδοχειακού κλάδου με τους άλλους τομείς της ελληνικής οικονομίας. Στόχοι ΕΠ  Αύξηση της ικανοποίησης του ξενοδοχειακού πελάτη μέσα από την γνωριμία του με τα τοπικά προϊόντα και την τοπική κουζίνα κάθε προορισμού.  Προαγωγή της ελληνικής γαστρονομίας (το ελληνικό τοπικό πρωινό δίνει την πρώτη “γεύση” από το γαστρονομικό πολιτισμό κάθε τόπου).  Σύνδεση της ξενοδοχίας με τους τοπικούς παραγωγούς ποιοτικών τοπικών προϊόντων (ενίσχυση τοπικής οικονομίας)

ΕΝΤΑΞΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

Εντάξεις Ξενοδοχείων Απολογισμός  Έναρξη εντάξεων ξενοδοχείων τον Σεπτέμβριο 2012  Απλοποίηση της διαδικασίας ένταξης μέσω της ιστοσελίδας  Ένταξη 51 ξενοδοχείων Στόχος 2013  Ένταξη 200 επιπλέον ξενοδοχείων

Θεσσαλία: 3 Πελοπόννησος: 5 Αττική: 4 Σποράδες: 1 Μακεδονία: 8 Επτάνησα: 1 Κρήτη: 6 Ήπειρος: 4 Δωδεκάνησα: 7 Κυκλάδες: 8 Νησιά Βορείου Αιγαίου: 4 Ελληνικό Πρωινό’ Τα 51 πρώτα ξενοδοχεία

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Διαδικασία Στήριξης & Ανάπτυξης (1) Χαρτοφυλάκιο ΤΣΕΠ Παρουσίαση Τοπικού Πρωινού Προβολή

Διαδικασία Στήριξης & Ανάπτυξης (2) 1 ο Στάδιο: Δημιουργία Χαρτοφυλακίων Τοπικών Πρωινών Το ΞΕΕ πραγματοποιεί έρευνα σχετικά με τη γαστρονομία κάθε τόπου. Το υλικό αυτό χρησιμοποιείται, προκειμένου να συμβουλεύσουμε/ εκπαιδεύσουμε κάθε ξενοδοχείο, που επιθυμεί να ενταχθεί στο πρόγραμμα, στην πληρέστερη διαμόρφωση του τοπικού ελληνικού πρωινού. 2 ο Στάδιο: Σύναψη Τοπικών Συμφώνων Ελληνικού Πρωινού (ΤΣΕΠ) Το ΞΕΕ διοργανώνει συναντήσεις γνωριμίας και ενεργοποίησης των τοπικών φορέων στις κατά τόπους περιοχές, όπου:  εμπλουτίζεται το Τοπικό Χαρτοφυλάκιο της περιοχής που έχει προετοιμάσει το ΞΕΕ,  ενεργοποιούνται οι εμπλεκόμενοι φορείς για την προώθηση του προγράμματος στην τοπική κοινωνία,  γίνεται γνωριμία των ξενοδόχων με επιλεγμένους τοπικούς παραγωγούς για την προώθηση της μεταξύ τους συνεργασίας &  διαμορφώνεται ένα αρχικό υπόδειγμα του Τοπικού Ελληνικού Πρωινού της περιοχής, το οποίο επεξεργάζονται και οριστικοποιούν οι εμπλεκόμενοι φορείς. 3 ο Στάδιο: Παρουσίαση Τοπικού Ελληνικού Πρωινού σε κάθε ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας Εκδήλωση παρουσίασής του Τοπικού Ελληνικού Πρωινού στους ξενοδόχους της περιοχής και στην ευρύτερη τοπική κοινωνία.

Α/ΑΠεριοχήΧαρτοφυλάκιοΕπίσκεψη ενεργοποίησης φορέων ΤΣΕΠΠαρουσίαση Πρωινού 1Ήπειρος  Αιτωλοακαρνανία  Ζάκυνθος  Μαγνησία  Δεκ Λακωνία  Μεσσηνία  Μύκονος  Σάμος  Σέρρες  Χίος  Κως  12Λέσβος  Δεκ Νάξος  14Ρόδος  15Σαντορίνη  Χαλκιδική  17Ρέθυμνο Φλώρινα  Θράκη  Ανατολική Μακεδονία  2013

Διαδικασία Στήριξης & Ανάπτυξης (4) 4 ο Στάδιο: Προβολή - Διάχυση της Φιλοσοφίας του Ελληνικού Πρωινού σε εθνικό και διεθνές επίπεδο Συμμετοχή σε εθνικές και διεθνείς εκθέσεις, παρουσία σε τουριστικές ιστοσελίδες διεθνούς εμβέλειας, συμμετοχή σε εθνικά και διεθνή fora γαστρονομίας & συνέδρια κ.α.. Απολογισμός  Εναρκτήρια εκδήλωση παρουσίασης του στη Μεγάλη Βρετανία στις 12/07/2011  Δημιουργία ιστοσελίδας προγράμματος (προβολή & ένταξη ξενοδοχείων/ πληροφοριακό υλικό)  Δημιουργία και διανομή 2000 Εγχειριδίων Ξενοδόχου  Δημιουργία σύντομου πληροφοριακού εντύπου  Συμμετοχή σε εκθέσεις: ΧΕΝΙΑ 2011, HORECA 2012, PHILOXENIA 2012  Δημοσιότητα: πλέον των 50 δημοσιευμάτων (άρθρα, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές συνεντεύξεις) σε ΜΜΕ (εθνικής & τοπικής εμβέλειας), π.χ. ΒΗΜΑ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΚΕΡΔΟΣ, ΤΑ ΝΕΑ, καθώς και στον τουριστικό τύπο  Συμμετοχή σε συνέδρια και παρουσιάσεις του προγράμματος (Γεωπονική Σχολή Αθηνών σχολές Αρχιμαγείρων, Ξυνή, Pierce College κ.α.)

Διαδικασία Στήριξης & Ανάπτυξης (5) 4 ο Στάδιο: Προβολή - Διάχυση της Φιλοσοφίας του Ελληνικού Πρωινού σε εθνικό και διεθνές επίπεδο Συμμετοχή σε εθνικές και διεθνείς εκθέσεις, παρουσία σε τουριστικές ιστοσελίδες διεθνούς εμβέλειας, συμμετοχή σε εθνικά και διεθνή fora γαστρονομίας & συνέδρια κ.α.. Στόχοι 2013  Συμμετοχή στη HORECA 2013:  10 περίπτερα του ελληνικού πρωινού, 8 εκ των οποίων θα αφορούν σε πρωινά επιλεγμένων περιοχών, ενώ τα 2 θα προβάλουν το σύνολο των ενταγμένων ξενοδοχείων  εκδήλωση βράβευσης των ξενοδοχείων που εντάχθηκαν πρώτα στο πρόγραμμα  Δραστική βελτίωση της ιστοσελίδας για την κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών του προγράμματος & μετάφραση του περιεχομένου στην αγγλική γλώσσα  Δημοσιότητα σε τοπικά, εθνικά και διεθνή ΜΜΕ  Διερεύνηση συνεργιών με φορείς ή οργανισμούς για την προώθηση του προγράμματος (π.χ. προβολή των ενταγμένων ξενοδοχείων στα ΜΜΕ και σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις σε συνεργασία με τον ΕΟΤ)  Διερεύνηση της δυνατότητας λήψης χορηγιών για την υποστήριξη του προγράμματος

…δίνουμε χρώμα ελληνικό στο κατεξοχήν γεύμα των διακοπών, το πρωινό…