«ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΕΧ ΑΝΤΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Ε.Υ.Σ.Σ.Α.Α.Π. Βόλος
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Στρατηγική και Ανθρώπινοι Πόροι Μάρτιος 2008.
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας…. 2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Έλεγχος Έργων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Regional Operational.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Ε.Ε.ΚΟΥΣΚΟΥΝΑ.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Παράγοντες που επηρεάζουν ένα σύστημα Υγείας
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ)
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Η Διοίκηση των αλλαγών: Οργανωσιακή ανάπτυξη και κουλτούρα στις υπηρεσίες υγείας ● ¨Διοίκηση αλλαγών¨ είναι η διαδικασία διαχείρισης και ελέγχου ριζικών.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.» ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ «Ι.ΒΕΛΛΙΔΗΣ»

ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ ΑΤΥΠΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΙΑΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΣΑΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΟΡΟΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ & ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΔΙΑΚΡΙΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΚΡΙΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ

ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ «KOINH» ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ «KOINH» ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ «ΚΟΙΝΕΣ» ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ «ΚΟΙΝΑ» ΕΥΡΗΜΑΤΑ / ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ «ΚΟΙΝΕΣ» ΛΥΣΕΙΣ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΙΜΩΝ» ΜΕΙΩΣΗ ΠΕΡΙΘΩΡΙΩΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ / ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΤΙΦΑΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΤΙ; ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΛΛΑΓΗ «ΘΕΣΕΩΝ» ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΛΛΑΓΗ «ΘΕΣΕΩΝ» ΑΛΛΑΓΗ «ΜΟΝΤΕΛΟΥ» ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΑΛΛΑΓΗ «ΕΚΡΟΩΝ» ΑΛΛΑΓΗ «ΘΕΣΗΣ» ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑΓΗ «ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ»

ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΜ. ΠΟΛ. ΚΟΙΝ. ΤΕΧΝ. ΟΙΚ. ΠΕΡΙΒ. ΑΝΤ. ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School

ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ Νο 1 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ «ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ»,Ή , ΤΗΣ «ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ», Η, ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ. ΠΡΟΒΛΗΜΑ Νο 1 ΜΙΑ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ» ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΤΗΣ «ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ», ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΩΣΤΟΣΟ Η «ΑΛΛΑΓΗ» ΚΑΙ Η «ΣΥΝΕΧΕΙΑ» ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ «ΑΝΤΙΘΕΤΑ» ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School

ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΑΛΛΑΓΩΝ 3 ΡΟΛΟΙ ΕΜΨΥΧΩΣΗ (ΔΙΝΕΙ ΝΟΗΜΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ (ΟΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ) ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ (ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ) ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School

ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΟ «ΓΙΑΤΙ» ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School

ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School 1. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ «ΤΩΡΑ» 2. ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ «ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΥ» ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΑΛΛΑΓΗ 3. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ «ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ» ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School

1 4 2 3 ΟΙ 4 ΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ 4 ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ 2 ΑΝΑΠΤΥΞΗ 3 Η ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΦΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΝ ΑΛΛΑΓΗΣ, ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ

ΝΕΑ, ΚΟΙΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ & ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ Η ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School

ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School ΤΙ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΣΤΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ «ΔΟΥΛΕΙΑΣ» ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ ΘΕΣΜΙΚΗ ΠΑΓΙΔΕΥΣΗ ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΔΟΜΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ & ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕΤΟΧΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School

ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΘΕΤΟΤΗΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ 1η ΜΙΑ ΔΙΑΡΚΗΣ & ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΑΠΛΗ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ 2η Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΛΕΟΝ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ «ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ» & «ΡΗΞΗΣ», ΠΑΡΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ & ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ 3η ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ «ΡΗΞΗΣ» ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΝΕΧΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ 4η Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ «ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ», ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΟ (ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ (ΕΥΦΥΗΣ) ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School

ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School «ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΠΛΕ, ΒΑΖΩ ΚΟΚΚΙΝΟ» ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΛΑΒΑΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ICBS Business School