Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CRETACERT «ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ»
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε. Ύδρας 10, 4 ος όροφος , Καβάλα Τηλ Fax e- mail : 11η Επιτροπή Παρακολούθησης.
Στόχος του προγράμματος
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρήσεων (ΥΠ.ΕΞ) Η γερμανική αγορά
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Royal FrieslandCampina
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Φορέας Ηλεκτροκίνησης Σύνοψη Σχεδιασμού & Οργάνωσης.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Τηλέμαχος Πέντζος Ιούνιος 2012
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Βιομηχανικός Σχεδιασμός Προϊόντων – Παράμετροι Επιτυχίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Επαγγελματική Σταδιοδρομία στη ΝΑ Ευρώπη Η επιτυχημένη πορεία της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΑΕ στη Ρουμανία Απρίλιος 2009.
ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Οι Ειδικοί στο Σησάμι.
TIENS Η φιλοσοφία των 5 ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ TIENS Η φιλοσοφία των 5 ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ TIENS.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΞΑΓΩΓΙΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ KLEEMANN
«Θωράκιση της ανταγωνιστικότητας της εξωστρεφούς επιχείρησης στην εποχή της κρίσης Ημερίδα ΣΕΒΕ εις Ξάνθη «Έλεγχος της αγοράς. Προστασία καταναλωτή – προάσπιση.
ΕΤΗΣΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΛΥΤΕΣ Ιούνιος 2009
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Η ολιστική προσέγγιση της ποιότητας των τροφίμων σαν προαπαιτούμενο
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Αγροτική Επιχειρηματικότητα:
Η αγορά των βιολογικών προϊόντων Προοπτικές και απαιτήσεις ΑΘΗΝΑ Σεπτέμβριος 2008 ΑΘΗΝΑ Σεπτέμβριος 2008 Σπύρος Σγούρος Πρόεδρος-Γεν. Διευθυντής.
Δεξιότητες και Ικανότητες Στελεχών για Διεθνή Καριέρα
Γενικός Διευθυντής ΣΕΠΕΕ
All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Στρατηγική και Διαχείριση Έρευνας στο ΑΠΘ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
RIS3 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
Εξωστρέφεια & Πωλήσεις Φ/Β πάνελ στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον Κωνσταντίνος Κουκλέλης
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
RIS 3 – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Αγροδιατροφή Καραμάρκος Κώστας TEXNIKOΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΧ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ RIS3 ΤΗΣ ΕΥΔ ΕΠ/ΠΔΜ ΣΙΑΤΙΣΤΑ 12/12/2015.
1 Ανακαλύπτοντας το νόημα της ποιότητας…. 2 Ο ορισμός της Ποιότητας από τον Deming Τι είναι ποιότητα ? Πως κάποιος θα μπορούσε να εννοεί την ποιότητα.
Ίδρυση τον Ιούλιο του Έναρξη παραγωγικής διαδικασίας τον Ιούλιο του 2013 Έναρξη εμπορικής δραστηριότητας τον Μάρτιο του 2014 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.
X TÜV AUSTRIA GROUP Qatar Rail certification September 2014 Η Πιστοποίηση αξία προστιθέμενη Κων/νος Μαυρόπουλος Δ/ντης Ανάπτυξης.
22 Δεκεμβρίου Επιχειρηματικές αποστολές - Επενδύσεις ●Αποστολές στο εξωτερικό: 66 αποστολές & επαφές με περισσότερες από 1930 επιχειρήσεις 2012:
Συμβολαιακή Γεωργία και Κτηνοτροφία
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΕΛΕΓΧΟΙ ΤΗΡΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗACCP
Εξαγωγικές Πιστώσεις και Εξωστρέφεια
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
A Supply-Side Explanation for Current Account Imbalances 2014
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Καταγραφής Ενδιαφέροντος των Επιχειρήσεων – Μελών του ΕΒΕΘ για τις Αγορές του Εξωτερικού.
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών σε ΜμΕ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014

Στρατηγική ανάπτυξης εξαγωγών Ιστορικό εταιρείας Σταθμοί (επενδύσεις, προϊόντα) Μερίδια αγοράς (εγχώριας) Στρατηγική ανάπτυξης εξαγωγών Η ΖΑΝΑΕ στην παγκόσμια αγορά Ποιοτικές προδιαγραφές (πιστοποιήσεις) Διείσδυση σε αγορές του εξωτερικού Case study (Αυστραλία)

Ιστορικό Εταιρείας Ίδρυση 1930 ΖΑΝΑΕ: Ζύμαι Αρτοποιίας Νίκογλου ΑΕ αρχικά εξειδικεύτηκε στην παραγωγή ζύμης αρτοποιίας 1939: επέκταση στην παραγωγή έτοιμων συσκευασμένων φαγητών λόγω καλών προοπτικών του κλάδου 1972: Ίδρυση νέου εργοστασίου επεξεργασίας προϊόντων τομάτας στο Ζερβοχώρι Ημαθίας

Ιστορικό Εταιρείας 1991: Μετεγκατάσταση του εργοστασίου ζύμης σε νέες εγκαταστάσεις στη ΒΙΠΕ ΣΙΝΔΟΥ 2001: ολοκλήρωση επένδυσης νέας μονάδας παραγωγής ετοίμων φαγητών σε νέες εγκαταστάσεις στη ΒΙΠΕ ΣΙΝΔΟΥ με τον πλέον σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό

Ιστορικό Εταιρείας 2005: επέκταση παραγωγικής δραστηριότητας σε χώρες του εξωτερικού (με ιδία παραγωγή καθώς και συνέργιες και στρατηγικές συμμαχίες) με στόχο τη διείσδυση σε νέες αγορές υψηλού ανταγωνισμού 2014: Ολοκλήρωση επένδυσης στη μονάδα παραγωγής ζύμης

Μερίδια αγοράς Ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά τροφίμων (ζύμης και ετοίμων φαγητών) 40% της εγχώριας αγοράς στα προϊόντα ζύμης (μοναδική ελληνική παραγωγική εταιρεία στον κλάδο)

26% του κλάδου των ετοίμων κονσερβοποιημένων φαγητών Παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (Private label) Τοποθετημένη σε όλες τις βασικές αλυσίδες λιανεμπορίου

Η ΖΑΝΑΕ στην παγκόσμια αγορά Η ΖΑΝΑΕ στην παγκόσμια αγορά Έναρξη εξαγωγών 1960 2013: Εξαγωγές 44% του κύκλου εργασιών 30 χώρες: Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία, Ιαπωνία, Μέση Ανατολή κλπ

Τοποθετημένη σε μεγάλες αλυσίδες Γερμανία: Real, Edeka Μ. Βρετανία: Waitrose, TESCO, Sainsbury Αυστραλία: Woolworths, Coles Γαλλία: Intermarche, Systeme U Βέλγιο: Carrefour Αυστρία: Merkur, Penny

Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Αυξανόμενη τάση Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού και διανομείς για παραγωγή και διάθεση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας

Στόχος: Συνεχής ανάπτυξη εξαγωγών Ο στόχος αυτός απαιτεί: Υψηλή ποιότητα (πιστοποίηση) Ευελιξία – προσαρμογή προϊοντων Επένδυση σε έρευνα και ανάπτυξη Κατάλληλα δίκτυα

Προσήλωση στην ποιότητα HACCP, ISO 9001:2008, ISO 22000:2005, Πιστοποίηση με διεθνή πρότυπα IFS & BRC

Στρατηγική διείσδυσης Αυστραλία Επιλογή κατάλληλων συνεργατών Χαρτογράφηση και ανάλυση της αγοράς Επιλογή προϊοντικού μείγματος Προσαρμογή των προϊόντων

Στρατηγική διείσδυσης Αυστραλία Υποστήριξη προϊόντων και συνεργατών (για την ισχυροποίηση του brand) Συμμετοχή σε εκθέσεις Διεύρυνση της γκάμας-κάλυψη νέων αναγκών Στενή συνεργασία παραγωγού-δικτύου

Πίστη στις ίδιες σταθερές αρχές Επενδύσεις Καινοτομίες για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και συσκευασιών Συνέργιες και στρατηγικές συμμαχίες Συνέπεια Κοινό όραμα και στόχοι.

Σας ευχαριστώ πολύ