ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Χαράλαμπος Κιουρτσίδης Προϊστάμενος Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
Εξωστρέφεια & Πωλήσεις Φ/Β πάνελ στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον Κωνσταντίνος Κουκλέλης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
A Supply-Side Explanation for Current Account Imbalances 2014
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ: ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης Καθηγητής Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Αναπληρωτής Πρόεδρος Συμβουλίου Διοίκησης ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

Το Πρόβλημα Ανταγωνιστικότητας της Ελλάδος Βασικές Αιτίες Προβλήματος Τεράστια συζήτηση στη χώρα μας και διεθνώς για τη διόγκωση του δημοσίου χρέους. Διάφορες εξηγήσεις ακούγονται σχετικά με τις αιτίες της κρίσης που βιώνουμε σήμερα. Το πρόβλημα της Ελλάδος ΔΕΝ είναι το ΧΡΕΟΣ. Βασικές Αιτίες Προβλήματος Η χώρα μας «ΔΕΝ έχει πελάτες». Η χώρα μας δεν παράγει και δε διαθέτει επώνυμα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν αξία στην παγκόσμια αγορά. Όλος ο παραγωγικός ιστός της Ελλάδος έχει εμποτιστεί από τη νοοτροπία του «φασόν» και του «χύμα». Το κατά κεφαλή εξαγωγικό εισόδημα στην Ελλάδα είναι από τα χαμηλότερα στην Ευρώπη. Το ποσοστό που αντιπροσωπεύουν οι εξαγωγές στο ΑΕΠ κυμαινόταν για πολλά χρόνια στο 8-10%, ενώ το 2012, λόγω της μείωσης του ΑΕΠ, ανέβηκε στο 12% πολύ χαμηλότερο από χώρες που συγκρίνονται πληθυσμιακά με την Ελλάδα όπως το Βέλγιο, η Δανία, η Ολλανδία κ.λπ. Σύμφωνα με έρευνα του ΚΕΕΜ μόλις το 1,57% του συνόλου των Ελληνικών επιχειρήσεων στοχεύει, έστω και συγκυριακά, στην επέκταση των προϊόντων του σε διεθνείς αγορές.

Το Πρόβλημα Ανταγωνιστικότητας της Ελλάδος Η σημερινή δυσμενής οικονομική θέση της Ελλάδος ήταν συνεπώς αναπόφευκτη και αναμενόμενη. Αναλύοντας τις αδυναμίες της Ελληνικής οικονομίας, οι Καθηγητές Κουρεμένος A. και Αυλωνίτης Γ. σε άρθρο τους στο International Journal of Research in Marketing το 1995 (vol. 12, pp. 435 – 448), είχαν δυστυχώς προβλέψει με ακρίβεια τη δυσάρεστη κατάσταση που βιώνουμε σήμερα: «Στη δεκαετία του 90 ένας αριθμός παραγόντων που συνδέονται με την Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση θα επηρεάσει τις βασικές μακρο-οικονομικές μεταβλητές. Η εμπειρία της δεκαετίας του 80 έδειξε ότι οι υψηλές προσδοκίες για πολύ πιο γρήγορη διείσδυση των Ελληνικών προϊόντων στις Ευρωπαϊκές Αγορές ήταν πάρα πολύ αισιόδοξες. Η Ελληνική Βιομηχανία και οι Ελληνικές αγορές χαρακτηρίζονταν από υπερπροστατευτισμό και ήταν λιγότερο ανταγωνιστικές απ’ ό,τι οι Ευρωπαϊκές και συνεπώς Ευρωπαϊκά και άλλα ξένα προϊόντα, υποστηριζόμενα από ανώτερη τεχνογνωσία μάρκετινγκ, διείσδυσαν πιο εύκολα στην Ελληνική αγορά. Αυτή η τάση θα συνεχιστεί στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης αγοράς οδηγώντας στην αναδιάρθρωση των επιχειρήσεων και των αγορών και σε χειροτέρευση τόσο των εισοδημάτων των εργαζομένων όσο και του εμπορικού ισοζυγίου. Ο εξωτερικός δανεισμός, ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί πρωτογενώς μεν για την κάλυψη δημοσίων ελλειμμάτων αλλά δευτερογενώς για τη χρηματοδότηση των εισαγωγών προϊόντων και υπηρεσιών, θα αυξήσει ακόμη περισσότερο το εξωτερικό χρέος της χώρας. Η διαχείριση αυτού του χρέους θα απαιτήσει πολιτικές που θα μειώσουν τη συνολική ζήτηση με μειώσεις των διαθέσιμων εισοδημάτων, με στόχο τον έλεγχο των εισαγωγών μέσω πολλαπλασιαστικών επιδράσεων, δεδομένου ότι εναλλακτικοί τρόποι άμεσου ελέγχου των εισαγωγών δε θα είναι επιτρεπτοί ή πρακτικά εφικτοί στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης Ευρωπαϊκής Αγοράς. Δυστυχώς, μέχρι σήμερα, μια τρίτη εναλλακτική λύση που αφορά το κτίσιμο των απαραίτητων υποδομών για την υποβοήθηση των εξαγωγών δεν έχει λάβει τη δέουσα προσοχή και τους απαραίτητους πόρους και, ούτως ή άλλως, αυτή η εναλλακτική λύση θα μπορούσε να αποφέρει αποτελέσματα σε μεγαλύτερο βάθος χρόνου»

Σύγχρονες Προκλήσεις για τις Επιχειρήσεις Η νέα παγκόσμια τάξη δημιουργεί σημαντικά προβλήματα αλλά και μεγάλες ευκαιρίες στις οικονομικές μονάδες. Αλλαγή διεθνών αγορών με πρωτοφανείς ρυθμούς Ραγδαία ανάπτυξη της πληροφορικής Σημαντική εξέλιξη των τηλεπικοινωνιών Εντυπωσιακή διείσδυση του διαδικτύου Ο πλανήτης μετατρέπεται σε ένα μικρό χωριό (global village) Ανάγκη για ανάπτυξη, παραγωγή και διάθεση παγκοσμίως ισχυρών επώνυμων προϊόντων και υπηρεσιών (brands)

Σύγχρονες Προκλήσεις για τις Επιχειρήσεις Απέναντι σε αυτή τη νέα πραγματικότητα… Λογική μερίδας οικονομολόγων: «Παράγουμε φθηνά και, εφόσον παράγουμε φθηνά, θα πουλήσουμε και θα είμαστε ανταγωνιστικοί» ΑΛΛΑ Ανταγωνιστική οικονομία δεν είναι η οικονομία που πουλάει τα προϊόντα της σε χαμηλές τιμές. Ανταγωνιστική είναι η οικονομία που μπορεί να πουλήσει προϊόντα και υπηρεσίες στους πιο απαιτητικούς πελάτες παγκοσμίως. Πολλές μεταβλητές καθιστούν ένα προϊόν ανταγωνιστικό πέρα από τη τιμή του: ποιότητα, σχεδιασμός, ποικιλία, σήμα-brand, συσκευασία, service, αποτελεσματική πώληση, διαφήμιση και προώθηση πωλήσεων, κ.α.

Τι πρέπει να κάνουμε… Χρειαζόμαστε άμεσα ένα νέο παραγωγικό, αναπτυξιακό μοντέλο εξωστρέφειας που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής προϊόντων και προσφοράς υπηρεσιών βασισμένο στην ποιότητα, την καινοτομία, τη διαφοροποίηση, τις στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά brand names,εκμεταλλευόμενοι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της χώρας μας.

Τι πρέπει να κάνουμε… Προτεραιότητά μας θα πρέπει να είναι η στροφή από μία οικονομία χαμηλού κόστους σε μία οικονομία ποιοτική και εξωστρεφή, συνυφασμένη με το περιβάλλον, τον πολιτισμό μας και τις παραδόσεις μας που θα διαχειρίζεται αειφόρα τους φυσικούς μας πόρους. Το έλλειμμα στρατηγικής εξωστρέφειας, που στερούσε τα Ελληνικά προϊόντα και κυρίως τα προϊόντα με τα σήματα ΠΟΠ, ΠΓΕ, Βιολογικά κ.λπ. από τις διεθνείς αγορές, θα πρέπει να ανατραπεί και να κτιστεί μια μόνιμη σχέση εμπιστοσύνης με τις αγορές αυτές.

Τι πρέπει να κάνουμε… Θα πρέπει επιτέλους να σταματήσουν ξένοι παραγωγοί να θησαυρίζουν πουλώντας προϊόντα με Ελληνικό όνομα. Οι Γερμανικές εταιρίες “Sirtakis” και “Πάτρος”, η Γαλλική εταιρία “Sabatris” πουλάνε Ελληνικά τυριά στη Βόρεια Ευρώπη, και ο όμιλος με Κουρδοαρμενικές ρίζες του κ. Hambi Ulukaya πουλάει το “Chobani” ως ελληνικό γιαούρτι στις Η.Π.Α. και Βρετανία.

Τι πρέπει να κάνουμε… Ένα βασικό μήνυμα, που πρέπει να περάσει και αυτό το Συνέδριο, είναι ότι υπάρχει μια άλλη Ελλάδα που συντεταγμένα (α) αξιοποιεί την Ελληνική ευρηματικότητα και ευστροφία, (β) εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο το κλίμα και τις συνθήκες που η γεωγραφική της θέση έχει χαρίσει, (γ) συνδέει τα πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα με τις επιχειρήσεις, για την παραγωγή και εξαγωγή καινοτόμων προϊόντων στις διεθνείς αγορές.

Δεκάλογος για την επιτυχημένη Ελληνική Επιχειρηματικότητα στις Διεθνείς Αγορές Η επιχείρηση λειτουργεί με ξεκάθαρη επιχειρηματική φιλοσοφία και όραμα. Η επιχείρηση έχει προσδιορίσει σαφώς τις επιχειρηματικές της αξίες . Η επιχείρηση επενδύει συνεχώς στο τεχνολογικό της εκσυγχρονισμό για τη βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και τη μείωση του κόστους παραγωγής. Η επιχείρηση επενδύει στην έρευνα και ανάπτυξη και στις νέες τεχνολογίες για την παραγωγή νέων καινοτομικών προϊόντων με υψηλή προστιθέμενη αξία. Η επιχείρηση επενδύει συνεχώς στη βελτίωση του ανθρώπινου δυναμικού της για την επίτευξη υψηλών επιπέδων επαγγελματισμού. Η επιχείρηση έχει πιστοποιήσει τα προϊόντα της από αναγνωρισμένους Ευρωπαϊκούς ή Διεθνείς φορείς και ινστιτούτα. Η επιχείρηση επενδύει σε έρευνα αγοράς για τον εντοπισμό ευκαιριών και την κατανόηση της κουλτούρας των χωρών/αγορών στόχων. Η επιχείρηση επιδιώκει να καθιερώσει τα προϊόντα της ως παγκόσμια brands με διαχρονικές αξίες, αναγνώριση, καταξίωση και φήμη. Η επιχείρηση αναπτύσσει άριστες και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες, προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Η επιχείρηση αναπτύσσει άριστες σχέσεις και στρατηγικές συμμαχίες με προμηθευτές, δίκτυα διανομής και άλλους συνεργάτες στην Ελλάδα και διεθνώς, εκμεταλλευόμενη επίσης τις νέες δυνατότητες επικοινωνίας και συναλλαγών μέσω διαδικτύου.

Βραβεία Made in Greece Νοέμβριος 2013 Βράβευση της επιτυχημένης Ελληνικής Επιχειρηματικότητας στις Διεθνείς Αγορές Βραβεία Made in Greece Νοέμβριος 2013 Σκοπός της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των επιχειρήσεων και οργανισμών που επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων με σημαντική προστιθέμενη αξία για την Ελληνική Οικονομία. Κατηγορίες βραβείων Βραβείο Επώνυμου Ελληνικού Προϊόντος Βραβείο Καινοτόμου Προϊόντος Βραβείο Εξαγωγικής Αριστείας Βραβείο Βιομηχανικής Αριστείας Βραβείο Αγροτικής Αριστείας Βραβείο Τεχνολογικής Αριστείας Βραβείο Επιχειρηματικής Αριστείας www.madeingreece.com

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Γεώργιος Ι. Αυλωνίτης Καθηγητής Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Αναπληρωτής Πρόεδρος Συμβουλίου Διοίκησης ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ