1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Λέξεις-σημεια κλειδιά της παρουσίασης για τη Διαδικτυακή πύλη Συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού των εφήβων του ΕΟΠΠΕΠ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΑΥ2- ΚΥΚΛΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ο ΕΠΑΛ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
Ε παγγελματική Ε κπαίδευση.
Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Μονογραφία Επαγγέλματος
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
εκπαιδευτικη μεταβαση
Η γλώσσα δεν είναι αθώα. Σπάει κόκκαλα. Ενίοτε και προκαταλήψεις.
Πόρτα Ανοιχτή Κοινωνικοποίηση και ένταξη Παιδιών με Αναπηρία –
ΣΤΗ Γ΄ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Μάθημα: Θέματα ισότητας φύλων Καθηγήτρια: Ζήση Βασιλική
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Μάθημα Μεθοδολογία της Έρευνας Υπεύθυνος Καθηγητής : Μπάγκος Παντελής
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2008-09 ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΛΟΥΡΗ - ΤΜΗΜΑ ΑΥ2- ΚΥΚΛΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ 1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Η ομάδα μας

Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας «Μικρές Αγγελίες - Μεγάλες Αλήθειες »

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Να εκτιμήσουν οι μαθητές/τριες μέσω της διερεύνησης μικρών αγγελιών τις ανάγκες, τις συνθήκες και τις απόψεις που επικρατούν στην αγορά εργασίας.

Εφαρμογή προγράμματος Βασίστηκε στη Συγκρότηση ομάδων Συλλογή πληροφοριακού υλικού Ανταλλαγή απόψεων-διεξαγωγή συμπερασμάτων Εκπαιδευτική επίσκεψη

Μεθοδολογία Βασίστηκε σε Καταιγισμό ιδεών Παιχνίδια ρόλων Συζητήσεις Ανάθεση ομαδικών εργασιών

Εκπαιδευτική επίσκεψη μαθητών Συνέβαλλε για: Ενημέρωση για τη λειτουργία μιας επιχείρησης Εστίαση στις ανάγκες προσωπικού για τη λειτουργία μιας επιχείρησης Επισήμανση των προϋποθέσεων για την επιλογή προσωπικού και συνεργατών.

Εκπαιδευτική επίσκεψη

Η επιχείρηση που επισκεφτήκαμε

Συχνότερες εκφράσεις στις μικρές αγγελίες Κοπέλα εμφανίσιμη Αποκλείονται αλλοδαπές Απαραίτητα προσόντα… Ζητείται νέος-νέα Απαραίτητη προϋπηρεσία Μισθός ικανοποιητικός

Διαπιστώσεις Ζητούνται άτομα μικρής ηλικίας Ζητούνται άτομα ευπαρουσίαστα Δεν προτιμούνται αλλοδαπές-οί Ζητούνται πολλά προσόντα, ιδιαίτερα γνώση υπολογιστών και πάνω της μίας ξένης γλώσσας Απαραίτητο το απολυτήριο λυκείου Αναγκαία η προϋπηρεσία

Μεγάλες Αλήθειες Στη προσπάθεια για εύρεση εργασίας επικρατεί Ρατσισμός για : Το φύλο την εθνικότητα Την εξωτερική εμφάνιση Την ηλικία Την αναπηρία

Μεγάλες Αλήθειες Στην αναζήτηση εργασίας επικρατούν Στερεότυπα για επικρατούν Στερεότυπα για Τα ανδρικά και γυναικεία επαγγέλματα Το ρόλο των γυναικών και ανδρών στην αγορά εργασίας Την ένταξη ανάπηρων ατόμων

Μεγάλες Αλήθειες Στην επιλογή για την αγορά εργασίας κυρίως κρίνονται ως απαραίτητα εφόδια: Τουλάχιστον το απολυτήριο λυκείου Η γνώση και απαραίτητες δεξιότητες για τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών Η γνώση δύο ξένων γλωσσών Η καλή παρουσία Οι ικανότητες στις δημόσιες σχέσεις

ΓΕΝΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ Διαπίστωσαν τα στερεότυπα και τις αντιλήψεις που επικρατούν στην αγορά εργασίας Συνειδητοποίησαν την αξία της απόκτησης απαραίτητων εφοδίων για την ένταξη στην αγορά εργασίας

Οφέλη του προγράμματος Συνέβαλλε Στη συγκρότηση της ομάδας Στην ενίσχυση της συνεργασίας Στην εμψύχωση και συμβουλευτική των μαθητών/τριών Στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης στο εκπαιδευτικό έργο και το σχολείο.

Ευχόμαστε στους μαθητές μας Καλές επιλογές καλή σταδιοδρομία