Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλγόριθμοι σχεδίασης βασικών 2D σχημάτων (ευθεία)
Advertisements

Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙ.
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Μαθήματα.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα ΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2009 Μ. Τορτούρης
Μαθηματικα και χορος.
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Συλλογισμός ModellingTasks LessonsAssessment Reflecting ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
Ηλεκτρονική Ενότητα 5: DC λειτουργία – Πόλωση του διπολικού τρανζίστορ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Αλγεβρική Εξειδίκευση u Καθορισμός τύπων αφαίρεσης σε όρους σχέσεων μεταξύ τύπων λειτουργιών.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Αριθμοί- αλγεβρικές εκφράσεις
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός

ModellingTasks LessonsAssessment Reflecting Μαθήματα Περιεχόμενο ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός

Μαθήματα Περιεχόμενο 3 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Σ ’ αυτήν την ενότητα πρέπει να σκεφτείτε πώς να χρησιμοποιήσετε μια προσέγγιση μοντελοποίησης για τη διδασκαλία των μαθηματικών, δίνοντας έμφαση σε συγκεκριμένο μαθηματικό περιεχόμενο. Στόχοι:

Μαθήματα Περιεχόμενο 4 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Πρέπει να σκεφτείτε πώς να επινοήσετε έργα τα οποία θα οδηγούν σε μαθήματα, όπου θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μοντελοποίηση, για να διδάξετε τους μαθητές σας συγκεκριμένες μαθηματικές έννοιες και διαδικασίες. Παρ ’ όλα αυτά, όμως, αναγνωρίζεται η πίεση που, συνήθως, νιώθουν οι εκπαιδευτικοί για την κάλυψη της ύλης του αναλυτικού προγράμματος. Αποτελέσματα

Μαθήματα Περιεχόμενο 5 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Μπορείτε να επικεντρωθείτε σε μια συγκεκριμένη περιοχή του αναλυτικού προγράμματος. Με ποιο τρόπο θα χρησιμοποιούσατε μια δραστηριότητα μοντελοποίησης, εξασφαλίζοντας ότι αυτή θα ήταν ενδιαφέρουσα για τους μαθητές σας; Ένας τρόπος είναι να δημιουργήσετε μια νέα δραστηριότητα, ίσως, από ένα πρόβλημα που υπάρχει ήδη, το οποίο, όμως, θα προσαρμόσετε σ ’ ένα περισσότερο ανοικτό έργο μοντελοποίησης. Εστιάζοντας στο περιεχόμενο του αναλυτικού προγράμματος

Μαθήματα Περιεχόμενο 6 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Εμβαδόν Θετικοί και αρνητικοί αριθμοί ΆλγεβραΔιαχείριση δεδομένων Παραδείγματα

Μαθήματα Περιεχόμενο 7 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Παράδειγμα: Εισαγωγή στην άλγεβρα Φανταστείτε… Καλείστε να κάνετε εισαγωγή στην άλγεβρα Ομαδικό έργο: να σκεφτείτε σε ομάδες τις προσεγγίσεις που πιθανόν να χρησιμοποιήσατε στο παρελθόν, για να κάνετε εισαγωγή στην άλγεβρα.

Μαθήματα Περιεχόμενο 8 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Εισαγωγή στην άλγεβρα Μια σημαντική πτυχή της άλγεβρας είναι η κατανόηση των «γραμμάτων ως μεταβλητές». Αρχικά, οι μαθητές ασχολούνται με την επίλυση εξισώσεων σε ένα πρώιμο στάδιο, όπως: 3 + = 12 Πώς αυτό διευκολύνει την κατανόηση των γραμμάτων ως μεταβλητές;

Μαθήματα Περιεχόμενο 9 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Εισαγωγή στην άλγεβρα Αυτό το βιβλίο προτρέπει τους μαθητές να σκεφτούν τα γράμματα ως μεταβλητές. Πώς μπορούν κάποιες απ ’ αυτές τις ιδέες να παρουσιαστούν και να γίνουν πράξη, ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν την έννοια της «μεταβλητής»;

Μαθήματα Περιεχόμενο 10 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Μια τάξη ενός σχολείου αποφάσισε να συγκεντρώσει χρήματα για φιλανθρωπικό σκοπό, πουλώντας αναψυκτικά κατά τη διάρκεια του διαλείμματος. Υπολογίζουν να κερδίζουν 20σ από κάθε ποτήρι χυμού φρούτου, που θα πουλάνε. Αν πουλήσουν γ ποτήρια, πόσα θα κερδίσουν συνολικά; Εισαγωγή στην άλγεβρα

Μαθήματα Περιεχόμενο 11 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Η τάξη υπολογίζει, επίσης, να κερδίζει 15σ από κάθε σοκολάτα με δημητριακά. Αν πουλήσουν β σοκολάτες με δημητριακά, πόσα θα κερδίσουν συνολικά; Πώς μπορούν να υπολογίσουν τα συνολικά χρήματα από τις πωλήσεις των χυμών φρούτων μ ’ αυτές της σοκολάτας με δημητριακά; Εισαγωγή στην άλγεβρα

Μαθήματα Περιεχόμενο 12 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Έργο: 1. Διατυπώστε ξανά αυτή την κατάσταση ως ένα ανοικτό έργο μοντελοποίησης. 2. Συζητείστε πώς θα μπορούσατε να ενθαρρύνετε τους μαθητές που εργάζονται σ ’ αυτήν τη δραστηριότητα να χρησιμοποιήσουν αλγεβρική προσέγγιση για την παρουσίαση της εργασίας τους. Εισαγωγή στην άλγεβρα

Μαθήματα Περιεχόμενο 13 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Παράδειγμα: Εισαγωγή στην έννοια του Εμβαδού Φανταστείτε… Καλείστε να κάνετε εισαγωγή στην έννοια του εμβαδού. Ομαδικό έργο: Να σκεφτείτε σε ομάδες τις προσεγγίσεις, που πιθανόν να χρησιμοποιήσατε στο παρελθόν, για να το πετύχετε.

Μαθήματα Περιεχόμενο 14 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Εισαγωγή στην έννοια του εμβαδού Ο τρόπος με τον οποίο εισάγεται στα βιβλία το εμβαδόν επιφάνειας σχετίζεται, συνήθως, με την κάλυψη συγκεκριμένης επιφάνειας (π.χ. ορθογώνιο) με μικρότερα τετράγωνα.

Μαθήματα Περιεχόμενο 15 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Πόσα κόκκινα και πόσα μπλε πλακάκια χρειάζονται για την κάλυψη του (κίτρινου) πατώματος της κουζίνας; Εισαγωγή στην έννοια του εμβαδού

Μαθήματα Περιεχόμενο 16 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Μια οικογένεια επιθυμεί ν ’ ανανεώσει το πάτωμα της κουζίνας. Αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν κόκκινα και μπλε πλακάκια. Πόσους διαφορετικούς συνδυασμούς και μοτίβα μπορείτε να τους προτείνετε, με σκοπό να χρησιμοποιηθούν και τα δύο είδη απ ’ τα πλακάκια; Εισαγωγή στην έννοια του εμβαδού

Μαθήματα Περιεχόμενο 17 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Έργο: 1.Διατυπώστε ξανά την ιδέα αυτή ως ένα ανοικτό έργο μοντελοποίησης. 2. Συζητείστε πώς θα μπορούσατε να ενθαρρύνετε τους μαθητές που εργάζονται στο έργο, ώστε να κατανοήσουν και να χρησιμοποιήσουν την έννοια του εμβαδού. Εισαγωγή στην έννοια του εμβαδού

Μαθήματα Περιεχόμενο 18 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Εισαγωγή στην έννοια του εμβαδού Μια οικογένεια θέλει ν ’ ανανεώσει το πάτωμα του σπιτιού, όπου διαμένουν το Σαββατοκύριακο. Ένας τεχνίτης τους προέτρεψε να χρησιμοποιήσουν πλακάκια τριών διαφορετικών μεγεθών. Το μέτριο μέγεθος είναι διπλάσιο απ ’ το μικρό πλακάκι και το μεγάλο είναι διπλάσιο απ ’ το πλακάκι μεσαίου μεγέθους. Πόσο θα τους κοστίσει, για να καλύψουν όλο το πάτωμα; €2 €3 €4

Μαθήματα Περιεχόμενο 19 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Παράδειγμα: Προσθέτοντας και αφαιρώντας αρνητικούς αριθμούς Φανταστείτε… Καλείστε να κάνετε εισαγωγή στην πρόσθεση και αφαίρεση θετικών και αρνητικών αριθμών. Ομαδικό έργο: Να σκεφτείτε σε ομάδες τις προσεγγίσεις που πιθανόν να χρησιμοποιήσατε στο παρελθόν, για να το πετύχετε.

Μαθήματα Περιεχόμενο 20 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Είναι σημαντικό το γεγονός ότι οι μαθητές κατανοούν τους αρνητικούς αριθμούς, αλλά και τους τρόπους με τους οποίους πρέπει να προστίθενται και να αφαιρούνται αυτοί. Όμως, είναι αναγκαίο να δοθούν στους μαθητές πολλές ευκαιρίες, μέχρι να εξασκηθούν αρκετά σ ’ αυτό. Τα βιβλία ασκήσεων, συνήθως, περιλαμβάνουν ασκήσεις, όπως: Πρόκληση αποτελεί η ύπαρξη ενός έργου, το οποίο θα παρέχει στους μαθητές την ευκαιρία να διερευνήσουν ένα μαθηματικό μοντέλο, καθώς θα εξασκούνται σε πολλές προσθέσεις και αφαιρέσεις… Παράδειγμα: Προσθέτοντας και αφαιρώντας αρνητικούς αριθμούς

Μαθήματα Περιεχόμενο 21 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Ένα πιθανό πλαίσιο: Σε διάφορα τηλεπαιχνίδια οι διαγωνιζόμενοι κάποιες φορές, όταν απαντούν λάθος βαθμολογούνται μ ’ αρνητικούς αριθμούς. Διερευνήστε διαφορετικούς τρόπους βαθμολόγησης. Παράδειγμα: προσθέτοντας και αφαιρώντας αρνητικούς αριθμούς

Μαθήματα Περιεχόμενο 22 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Θα μπορούσατε ν ’ αναπαραστήσετε τους διαγωνιζόμενους στο διαγωνισμό, χρησιμοποιώντας κέρματα, ζάρια, τροχούς.

Μαθήματα Περιεχόμενο 23 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Συζητείστε πώς θα μπορούσατε να ενθαρρύνετε τους μαθητές που εργάζονται στο έργο,για να μάθουν για τους θετικούς και αρνητικούς αριθμούς. Έχετε άλλες ιδέες για το πώς θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε την μοντελοποίηση στην εισαγωγή του συγκεκριμένου θέματος; Παράδειγμα: προσθέτοντας και αφαιρώντας αρνητικούς αριθμούς

Μαθήματα Περιεχόμενο 24 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Παράδειγμα:Διαχείριση πληροφοριών/ δεδομένων Ένα παράδειγμα προβλήματος: Ο Αλέξης θέλει να παρακολουθήσει την ταινία “Cat Riddle”. Η ταινία ξεκινά στις 8.30 μ.μ. Ο Αλέξης, έχει μάθημα κιθάρας το οποίο ξεκινά στις 7.30 μ.μ. και διαρκεί 45 λεπτά. Αν χρειάζεται 25 λεπτά, για να περπατήσει απ ’ το μάθημα μουσικής στον κινηματογράφο, θα βρίσκεται εκεί στην ώρα του;

Μαθήματα Περιεχόμενο 25 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Παράδειγμα:Διαχείριση πληροφοριών/δεδομένων Πρόγραμμα Internet Journeys(113 λεπτά) (Δευ, Παρ) The Ship (92 λεπτά) (Σαβ, Κυρ) Blue Fish (85 λεπτά) (Τρι, Πεμ) Cat Riddle(104 λεπτά) (Κυρ) Ο Νίκος θέλει να πάει στον κινηματογράφο με δύο φίλους. Τους ρωτά πότε μπορούν να πάνε. Πότε μπορούν να πάνε στον κινηματογράφο; Μαίρη Τις Τετάρτες και Δευτέρες έχω μάθημα κιθάρας Γιάννης Επισκέπτομαι την γιαγιά μου κάθε Κυριακή

Μαθήματα Περιεχόμενο 26 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Μπορείτε ν ’ αναπτύξετε το έργο περισσότερο ως έργο μοντελοποίησης; Παράδειγμα:Διαχείριση πληροφοριών/δεδομένων

Μαθήματα Περιεχόμενο 27 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Έργο: Επιλέξτε μια ενότητα του αναλυτικού προγράμματος που θα δουλέψετε στην τάξη σας μελλοντικά. Σκεφτείτε πώς θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τη μοντελοποίηση σ ’ αυτήν την ενότητα. Δραστηριότητα 1

Μαθήματα Περιεχόμενο 28 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Σ ’ αυτό το θέμα πρέπει να σκεφτείτε με ποιό τρόπο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μοντελοποίηση, για να διδάξετε ένα συγκεκριμένο μαθηματικό περιεχόμενο. Στόχοι:

Μαθήματα Περιεχόμενο 29 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Πρέπει να σκεφτείτε πώς να επινοήσετε έργα, τα οποία θα οδηγούν σε μαθήματα, όπου μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μοντελοποίηση, ώστε να δώσετε τη δυνατότητα στους μαθητές να μάθουν συγκεκριμένο μαθηματικό περιεχόμενο. Εντούτοις, αναγνωρίζεται η πίεση που, συνήθως, νιώθουν οι εκπαιδευτικοί για την κάλυψη της ύλης του αναλυτικού προγράμματος. Αποτελέσματα

Μαθήματα Περιεχόμενο 30 ΙκανότητεςΜέθοδοιΤεχνολογία Χρησιμοποιείστε το ημερολόγιο εκπαιδευτικού, προκειμένου να:  Σχεδιάσετε ένα μάθημα μοντελοποίησης το οποίο θα εστιάζεται σε συγκεκριμένο θέμα μαθηματικών  Αναστοχαστείτε για τα αποτελέσματα: συγκεκριμένα, πόσο επιτυχημένο ήταν το μάθημα όσον αφορά στην κάλυψη του περιεχομένου του Α.Π. ; Ημερολόγια εκπαιδευτικών