πρόγραμμα etwinning στο μάθημα των γερμανικών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ E-CONS
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
8Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ - IPSIA TREBISACCE (CS) ITALY
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Συνεργαζόμενα μαθήματα: Γαλλικά – Τ.Π.Ε.
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
“Antiqua aqua” “Υδάτινα δίκτυα” ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ “e-Twinning” 2006 ΓΕΩΡΓΑΝΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ.
Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Ερευνητικό πεδίο Ανθρωπιστικές επιστήμες Ευαγγελία Γεμώνα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Tο project από τα μάτια των μαθητών  ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Tο σχολείο χώρισε τους μαθητές της Α’ Λυκείου σε 9 διαφορετικά project, ανάλογα με το.
Μάθημα : Σχεδιασμός εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων βασισμένος στις Ψηφιακές Τεχνολογίες Θέμα εργασίας : Σενάριο στη Διδακτική της Ιταλικής Γλώσσας με Αξιοποίηση.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος -ιστορικός1 « Ελλάδα: Χώρα των μουσείων, τόπων ανάδειξης της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς » στο πλαίσιο Εκπαιδευτικού.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
24 βήματα – 24 pas Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου
„Austausch von tradionellen Bräuchen, Liedern, Tänzen und Spielen” zwischen der Volksschule Straß und der Schule ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΙΛΟΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Διδακτική Πληροφορικής
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
ETWINNING ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Μαίρη Φουρνάρη 1 ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Αττικής Blog:
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Παραδοσιακά προϊόντα και υγιεινή διατροφή» ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Συνεργαζόμενα Σχολεία : Γυμνάσιο Γαζίου - Ηράκλειο.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Τίτλος Προγράμματος: ή «Τα παιγνίδια του παππού/ γιαγιά»
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Στην καρδιά της Ευρώπης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ETTA HOLLINS “Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ.
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
Τι υπάρχει πριν από τα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

πρόγραμμα etwinning στο μάθημα των γερμανικών Υπεύθυνη καθηγήτρια Μαρία Χατζηγιώση

τι είναι το «etwinning»; Είναι μια ευρωπαϊκή δράση που αποτελεί μέρος του Comenius. Μέσω της δράσης αυτής σχολεία από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες, συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών. Από το 2005 που ξεκίνησε και μέχρι σήμερα έχει γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη σε όλη την Ευρώπη καθώς ενίσχυσε την ανάπτυξη συνεργατικών προγραμμάτων μεταξύ σχολείων και εκπαιδευτικών. Σήμερα το eTwinning είναι, ίσως, το μεγαλύτερο δίκτυο εκπαιδευτικών στην ιστορία της εκπαίδευσης. http://www.etwinning.gr/

διδακτικοί στόχοι Γενικός στόχος του προγράμματος είναι οι μαθητές να επικοινωνήσουν με ευρωπαίους μαθητές, να ανταλλάξουν απόψεις και εμπειρίες, να γνωρίσουν την ξένη κουλτούρα και τις συνήθειες των άλλων λαών, να αποκτήσουν διαπολιτισμική κουλτούρα, να συγκρίνουν τις ιδιαιτερότητες του τόπου τους με τις ξένες, να αποδεχτούν τη διαφορετικότητα των λαών και έτσι να διευρύνουν τους ορίζοντες τους. Ακόμα στόχος είναι να γίνει το μάθημα των γερμανικών πιο ζωντανό, δημιουργικό και διασκεδαστικό. Ειδικοί στόχοι του προγράμματος είναι να εξασκήσουν τα γερμανικά που θα είναι η κοινή γλώσσα επικοινωνίας σε ένα πραγματικό και ζωντανό περιβάλλον, να εξοικειωθούν με τα μοντέρνα μέσα επικοινωνίας, τον υπολογιστή, το διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό περιβάλλον του προγράμματος.

Το θέμα του προγράμματος: «Υγιεινή διατροφή; Φυσικά Το θέμα του προγράμματος: «Υγιεινή διατροφή; Φυσικά! Νόστιμα και υγιεινά!»

Οι συνεργάτες: Ελλάδα-Πολωνία-Φιλανδία

Τρόπος εργασίας κοινή πλατφόρμα twinspace: αρχεία κειμένων και ήχου, εικόνες, blog, ζωντανή συνδιάλεξη chat, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. ένα σχολικό έτος Το εργαστήριο της Πληροφορικής και το σπίτι Εξατομικευμένη εργασία ή συνεργασία ομάδων 2-3 μαθητών Εργαλεία Διάρκεια Χώρος υλοποίησης Μεθοδολογία

Θεματολογία Η θεματολογία μας προσαρμόστηκε αρχικά στη διδακτέα ύλη του βιβλίου μας, η οποία είναι σχεδόν ίδια και στις άλλες χώρες στο επίπεδο του Γυμνασίου. Εστιάσαμε βέβαια στο γενικό θέμα που επέλεξαν οι μαθητές την «υγιεινή διατροφή» και το αναπτύξαμε από πολλές σκοπιές. Έτσι μπορέσαμε να κάνουμε εργασίες χρησιμοποιώντας τη κοινή θεματολογία, άλλα και το λεξιλόγιο και τη γραμματική της διδακτέας ύλης.

Τίτλοι εργασιών: Συμβουλές για υγιεινή διατροφή Τίτλοι εργασιών: Συμβουλές για υγιεινή διατροφή

Ένα καλό πρόγευμα στο σπίτι

Όχι ευχαριστώ

Η πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής

Keine Plastiküten zum Einkaufen Διατροφή και σεβασμός στο περιβάλλον! Keine Plastiküten zum Einkaufen Lieber deine eigene Tasche dabeihaben

Kompost aus dem Küchenrest machen Διατροφή και ανακύκλωση! Kompost aus dem Küchenrest machen

Gesundes Pausenbrot in der Schule! Tipps! Υγιεινό δεκατιανό στο σχολείο! Gesundes Pausenbrot in der Schule! Tipps! Inder Schultasche: Ein Koulouri Ein Sandwich mit Käse, Salami, Tomate und Salat. Einen Apfel oder eine Banane Einen Fruchtsaft

Was brauchen wir beim Sport? Αθλητισμός και υγιεινή διατροφή Was brauchen wir beim Sport? leichtes Essen viele Vitaminen viel Energie

Ja, klar! Aber was essen wir heute? Essen wir gesund? Ήθη, έθιμα, γιορτές, συνταγές και παραδόσεις! Rezepte, Feste, Tradition! Ja, klar! Aber was essen wir heute? Essen wir gesund? Leben wir gesund? Lieben wir die Umwelt?

Frohe We I h n a c h t e n aus Griechenland! Hallo, aus Griechenland!!! Hier schmücken wir das Weihnachtsschiff und essen Melomakarona!

Wesołych Świąt aus Polen! Wir essen Lebkuchen

Hyvää Joulua aus Finnland!

Αποτελέσματα Το πρόγραμμα etwinning και ο χώρος του twinspace αποτέλεσε για τους μαθητές μια γέφυρα, η οποία έφερε κοντά τους μαθητές από τις τρεις χώρες συνεργάτες, τους έδωσε την ευκαιρία να ανταλλάξουν πληροφορίες για τον κόσμο τους, να γνωρίσουν τη διαφορετικότητα και την ιδιαιτερότητα των λαών, να ξεπεράσουν τυχόν στερεότυπα και να συνάψουν ουσιαστικές σχέσεις φιλίας μεταξύ τους. Επίσης έκανε τη γερμανική γλώσσα κοινό μέσο επικοινωνίας και έδωσε στο μάθημα των γερμανικών μία άλλη διάσταση πέρα από τα στενά όρια του βιβλίου και τη κλειστή κοινωνία της σχολικής τάξης.

διευθύνσεις http://twinblog.etwinning.net/13850/ http://new-twinspace.etwinning.net/web/p17096/welcome http://peiramatiko.uom.gr/gymna/index.htm Υπεύθυνη καθηγήτρια Μαρία Χατζηγιώση