Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Internet και βιντεοπαιχνίδια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Advertisements

Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Ιστορία και Εξέλιξη
Jetspeed Open Source Εργαλείο για την Δημιουργία Information Portals Πανεπιστήμιο Αιγαίου Βιορρές Νίκος.
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Ιστορία του Ιντερνετ.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Πώς θα ζήσω με το Διαδίκτυο στην εποχή των παρακολουθήσεων και των ανοιχτών δεδομένων; Μιχάλης Βαφόπουλος,
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
Πουλίκος Πραστάκος ΙΤΕ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εναλλακτικές εφαρμογές Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Innovative Technologies in Value Added Services Stefanos Karapetsis.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Η Βιομηχανία Βιντεοπαιχνιδιών III Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εισαγωγή-Παρουσίαση Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
“On line Music Distribution in the age of MP3” Επιβλέπων: Ομάδα Εργασίας: Χωριανόπουλος Βασιλείου Ρεβέκκα Κων/νος Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα Κασιμάτη Ευαγγελία.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 8: Πειρατεία λογισμικού Πειρατεία λογισμικού Τα τελευταία χρόνια το φαινόμενο της αναπαραγωγής και χρήσης προγραμμάτων παρά τη θέληση.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Εργασία στο μάθημα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων Καθηγητής:Σαράντος Καπιδάκης.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Η πειρατία στο διαδίκτυo
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ? Πως χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο γενικά Η ιστορία του διαδικτύου Οι υπηρεσίες του Ασύρματα δίκτυα.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Διαδικτυακά παιχνίδια 10 ερωταπαντήσεις και στο τι τελικά είναι αυτό που πρέπει να γνωρίζει κάθε γονιός και εκπαιδευτικός.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Πληροφοριακά Συστήματα Ανώτατης Διοίκησης (EIS) Συστήματα Υποστήριξης Ανώτατης Διοίκησης (ESS) Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων στο Διαδίκτυο (Web-based.
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
Ασφάλεια στο διαδίκτυο!!!
Οι κίνδυνοι στο Διαδίκτυο
Υπηρεσίες Διαδικτύου.
Κατηγορίες ηλεκτρονικών παιχνιδιών [on-line,off-line] ,ποια είναι τα δημοφιλέστερα, και ποια παιχνίδια ηλεκτρονικού τζόγου υπάρχουν.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Internet και βιντεοπαιχνίδια Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Internet και Βιντεοπαιχνίδια Τα βιντεοπαιχνίδια έχουν αλλάξει δραματικά την δεκαετία που διανύουμε. Ρεαλιστική απεικόνιση Φυσική εξομοίωση Τεράστιοι, αλληλεπιδραστικοί, κόσμοι Βελτιωμένο user interface

Internet και Βιντεοπαιχνίδια Νέες μορφές παιχνιδιών Νέο κοινό βιντεοπαιχνιδιών Νέοι τρόποι διανομής παιχνιδιών Νέα οικονομικά μοντέλα Νέοι τρόποι μάρκετινγκ Ευρύτερη κοινωνικοποίησης μέσω παιχνιδιών Νέες ευκαιρίες για δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών Νέες ανησυχίες για τις επιπτώσεις των βιντεοπαιχνιδιών

Νέες μορφές παιχνιδιών Η τεχνολογία του Internet έκανε άλλαξε την μορφή των βιντεοπαιχνιδιών Παιχνίδια πολλών χρηστών (Massively Multiplayer Online Games) Web games Παιχνίδια σε επεισόδια Επεκτάσεις παιχνιδιών ενός παίκτη για πολλούς

Massively Multiplayer Online Games Τα διαδικτυακά παιχνίδια πολλών χρηστών προϋπήρχαν τις εξάπλωσης του Internet Αρχές ‘70, Elite, πλατφόρμα Plato, 32 παίκτες ταυτόχρονα Multi-User Dungeons (1978), 100-200 άτομα ταυτόχρονα Quake (1997), 32 χρήστες ταυτόχρονα Ultima Online (1997), χιλιάδες άτομα ταυτόχρονα World of Warcraft (2004), εκατοντάδες χιλιάδες άτομα ταυτόχρονα

Massively Multiplayer Online Games Τι κάνει αυτά τα παιχνίδια τόσο δημοφιλή; Όχι τα γραφικά τους, ούτε το gameplay. Είναι το γεγονός ότι συνυπάρχουν στον ίδιο εικονικό κόσμο πολλοί πραγματικοί άνθρωποι Όπου υπάρχουν άνθρωποι, αναπτύσσεται κοινωνική αλληλεπίδραση Το παιχνίδι γίνεται απρόβλεπτο, όπως η πραγματική ζωή Αυτό δεν θα γινόταν δυνατό χωρίς το Internet

Web games Το Web είναι πλέον το πρόσωπο του Internet Τεχνολογίες όπως Flash, Java και Silverlight παρέχουν την δυνατότητα για δυναμικές εφαρμογές To Web είναι πλέον πλατφόρμα στην οποία παιχνίδια μπορούν να αναπτυχθούν Tα παιχνίδια τρέχουν μέσω Web browser Μικρές δυνατότητες που οδηγούν σε σύντομα αλλά πολλές φορές πρωτότυπα παιχνίδια Εύκολα προσβάσιμα, χωρίς εγκατάσταση, και φθηνά Τα παιχνίδια αυτά είναι πολύ δημοφιλή σε χρήστες με περιορισμένο χρόνο

Παιχνίδια σε επεισόδια Εκπνευσμένα από δημοφιλείς σειρές στην τηλεόραση Μικρά, αυτοτελή επεισόδια 3-4 ωρών Διατίθενται κυρίως μέσω Internet με μικρή τιμή Μικρότερο κόστος ανάπτυξης, μικρότερο οικονομικό ρίσκο Ιδανικά για αυτούς που θέλουν μεγάλες παραγωγές αλλά έχουν λίγο χρόνο «Πειραματικός» τρόπος κατασκευής παιχνιδιών Half Life 2, Sam and Max, Penny Arcade, SIN Episodes

Επεκτάσεις σε παιχνίδια ενός χρήστη Σήμερα δεν νοείται ένα παιχνίδι να μην υποστηρίζει συνεδρίες πολλών χρηστών μέσω Internet Κάθε παιχνίδι είναι στην ουσία 2: μια περιπέτεια ενός χρήστη και ένα παιχνίδι πολλών χρηστών Ακολουθούν διαφορετικούς τρόπους ανάπτυξης, και έχουν διαφορετικό περιεχόμενο Βασική στρατηγική των εταιριών για προώθηση του παιχνιδιού και αύξηση του χρόνου ζωής του Η κατασκευαστές κονσόλων υποστηρίζουν ιδιωτικά δίκτυα με σκοπό τα παιχνίδια πολλών χρηστών (Xbox Live, PSN) Υπάρχουν παιχνίδια που είναι ΜΟΝΟ πολλών χρηστών (Shadowrun) Τα συνεργατικά παιχνίδια (Co-op games) θα γνωρίσουν μεγάλη άνθηση στο εγγύς μέλλον.

Ανανεούμενο περιεχόμενο Η εύκολη πρόσβαση του χρήστη σε νέο περιεχόμενο παιχνιδιού μέσω Internet έχει δημιουργήσει νέες δυνατότητες Αυξάνει η ζωή του παιχνιδιού Νέες πίστες και νέες δυνατότητες για παραμετροποίηση χαρακτήρων Ανταλλαγή περιεχομένου μεταξύ χρηστών Αυξάνουν τα έσοδα για τις εταιρίες

Νέοι τρόποι διανομής Το Internet δίνει νέες δυνατότητες διανομής παιχνιδιών στου χρήστες Αγορά και κατέβασμα παιχνιδιού σε ηλεκτρονική μορφή Αγορά και παίξιμο μέσω Web browser Xbox Live, PSN υποστηρίζουν πώληση παιχνιδιών (μικρών σχετικά) Ευκολότερο για ένα παιχνίδι να φτάσει ένα μεγαλύτερο κοινό Μειωμένο κόστος απόκτησης (χωρίς μεταφορικά, συσκευασία και κέρδος μαγαζιού) Στο μέλλον η διάθεση σε ηλεκτρονική μορφή αναμένεται να γίνει ο κύριος τρόπος απόκτησης ενός παιχνιδιού Αναμένεται ότι θα οδηγήσει και σε μείωση της πειρατείας

Νέα οικονομικά μοντέλα Το Internet δίνει νέες δυνατότητες χρέωσης για τα παιχνίδια Συνδρομητικό μοντέλο Μικρο-πληρωμές Διαφημίσεις Υποστήριξη από παιχνίδια πολλών χρηστών και μη Μείωση του αρχικού κόστους απόκτησης και διεύρυνση του αγοραστικού κοινού Η αλλαγή στο οικονομικό μοντέλο είναι και μια αντίδραση στην πειρατεία

Νέοι τρόποι μάρκετινγκ Το Internet παρέχει νέες δυνατότητες μάρκετινγκ για τα παιχνίδια Έφερε σε άμεση επαφή εταιρείες και καταναλωτικό κοινό (μαζικά) Το κανάλι αυτό επικοινωνίας αξιοποιείται για δημιουργία προσμονής (εικόνες, demo, φήμες) και διαφήμιση Ενεργές κοινότητες παιχνιδιών με ιστοσελίδες και forum Δυνατότητα για ανάδραση από τους χρήστες Παροχή καλύτερης υποστήριξης (με patches)

Νέες δυνατότητες κοινωνικοποίησης Το Internet πολλαπλασίασε τις δυνατότητες κοινωνικοποίησης μέσω παιχνιδιών Τα παιχνίδια ήταν πάντα κοινωνική δραστηριότητα Τα arcade-machines διατήρησαν αυτή τη ιδιότητα σε μεγάλο βαθμό Οι κονσόλες σε λιγότερο βαθμό, τα PC σχεδόν καθόλου Το Internet έκανε τα βιντεοπαιχνίδια κοινωνική δραστηριότητα και πάλι Υποστηρίζει παιχνίδια πολλών χρηστών με πολλούς τρόπους αλληλεπίδρασης μεταξύ τους Χρήστες επικοινωνούν και εκτός παιχνιδιού για ανταλλαγή συμβουλών, εμπειριών Οι επιδόσεις κάθε χρήστη δημοσιοποιούνται και είναι ορατές από όλους

Νέες ευκαιρίες για τους δημιουργούς Ο ανεξάρτητος δημιουργός έχει πλέον την δυνατότητα να διαθέσει τα παιχνίδια του Δεν υπάρχει απαραίτητα ανάγκη για εκδότες Όχι εκδότες, όχι περιορισμοί, μεγαλύτερη δυνατότητα για καινοτομία Όχι μεσάζοντες, μεγαλύτερη δυνατότητα για κέρδος Viral μάρκετινγκ παιχνιδιών, από στόμα σε στόμα Παιχνίδια σε PC προσφέρονται για αυτό, και «κλειστές» πλατφόρμες το επιτρέπουν σταδιακά επίσης

Νέες ανησυχίες Η ευρεία διάδοση παιχνιδιών μέσω Internet συνοδεύτηκε και με νέες ανησυχίες για την χρήση τους Εθισμός στα παιχνίδια (ιδιαίτερα τα MMOGs) Παρενόχληση μέσω παιχνιδιού Αύξηση της πειρατείας και της παράνομης διάθεσης Εύκολη πρόσβαση σε παιχνίδια με ακατάλληλο περιεχόμενο από παιδιά (χαρακτηρισμός καταλληλότητας) Στόχευση παιδιών με παιχνίδια-διαφημίσεις ή παιχνίδια προπαγάνδας.

Ερωτήσεις;