ΠΡΟΛΟΓΟΣ Το Σχέδιο Επικοινωνίας της Επιχείρησης «Ξενοδοχειακή-μονάδα-που-βρίσκεται-στο-Λιτόχωρο-Πιερίας» προβάλλει τους στρατηγικούς στόχους του. Στο παρόν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σ.Π.Ε.Κ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΥΡΟΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΦΩΤΟ ΜΑΛΛΙΟΣ.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Λειτουργία και Αξιοποίηση του Portal του Δικτύου RISE - ΔΡΑΣΗ 1 Δίκτυο Ερευνητικών φορέων και Επιχειρήσεων για την Ανάπτυξη Συστημάτων Περιβαλλοντικής.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Δήμος Πύργου Ηλείας 04/11/2006 H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
ΠΑΡΓΑ Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε, τα μέρη που πρέπει να επισκεφθείτε,
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑ.
Προώθηση / Επικοινωνία
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Σύσταση Διαδημοτικού Δικτύου Συνεργασίας
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προώθηση / Επικοινωνία
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Θεσσαλονίκη Α.Ε. Σχέδιο συνεργασίας Μιχαηλίδης Κωνσταντίνος.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Διαδικτυακή Πύλη εξυπηρέτησης του πολίτη. Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης δημοτών •τηλεφωνικά (σύστημα IVR) αλλά.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Προώθηση / Επικοινωνία
KEN ΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΟΜΗ – « ΕΡΓΑΛΕΙΟ » ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ Αναστασία Σπηλιοπούλου Μαρία Κοτσίρη Νεφέλη Τσαούση ΤΑΞΗ Δ2 Εργασία 4 ΤΠΕ 2016.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επικοινωνιακό Σχέδιο Δράσης της Επιχείρησης «Ξενοδοχειακή-μονάδα-που-βρίσκεται-στο-Λιτόχωρο-Πιερίας»

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Το Σχέδιο Επικοινωνίας της Επιχείρησης «Ξενοδοχειακή-μονάδα-που-βρίσκεται-στο-Λιτόχωρο-Πιερίας» προβάλλει τους στρατηγικούς στόχους του. Στο παρόν Σχέδιο Επικοινωνίας προσδιορίζονται οι επικοινωνιακοί στόχοι, το στοχοθετούμενο κοινό, οι όροι και οι προϋποθέσεις της επικοινωνίας γενικότερα, καθώς και ο τρόπος με τον οποίο θα επιτευχθούν τα ανωτέρω.

ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗ: Προτάσεις προς επίτευξη στόχου Επικοινωνιακά Εργαλεία Επικοινωνιακό Πλάνο Λοιπές προτάσεις για περαιτέρω εκσυγχρονισμό της επιχείρησης

ΔΕΔΟΜΕΝΑ: Τοποθεσία: Λιτόχωρο Πιερίας Δυναμικότητα: 20 δωμάτια Συνολική Χωρητικότητα: 90 άτομα Επιπλέον Εγκαταστάσεις: Καφέ-Μπαρ, Εστιατόριο Συμμετοχή σε υπηρεσία internet booking

Δυνατά Σημεία Περιοχής Η κωμόπολη διαθέτει φυσική ομορφιά και πλούτο Είναι χτισμένη στους πρόποδες του Ολύμπου Αποτελεί σημείο εκκίνησης για πολλούς ορειβάτες-περιπατητές Συνιστά βάση για επίσκεψη Εθνικού Δρυμού Ολύμπου Απέχει μόλις 5 χλμ από τις πιέριες ακτές Στεγάζει το Ναυτικό Μουσείο Το ελατόδασος του Αη-Γιώργη, το φαράγγι του Ενιππέα καθώς και η Ιερά Μονή του Αγίου Διονυσίου εν Ολύμπω αποτελούν λατρεμένους προορισμούς για τους επισκέπτες Λειτουργεί ως Διεθνές Πολιτιστικό Κέντρο με σκοπό την προβολή του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Κατά τους μήνες Φεβρουάριο-Μάρτιο πραγματοποιούνται εκδηλώσεις εν όψει του καρναβαλιού Την Καθαρά Δευτέρα γίνεται διαγωνισμός χαρταετού Τον Ιούλιο λαμβάνουν χώρα τα Θερινά του δήμου με χορωδίες και χορευτικά από όλη την Ελλάδα Το μήνα Αύγουστο διοργανώνονται τα Ολύμπια, αγώνες στίβου και ανωμάλου δρόμου Διαθέτει γραφικές ταβέρνες και καφετέριες με θέα τον Όλυμπο Ύπαρξη δρομολογίων με ΚΤΕΛ από Θεσσαλονίκη και Κατερίνη και μέσω σιδηροδρομικής γραμμής από Αθήνα

Αδύνατα Σημεία Περιοχής Δεν αποτελεί πόλο έλξης για τη νεολαία καθώς δε διαθέτει έντονη νυχτερινή ζωή Δε διαθέτει πληθώρα καταστημάτων και έντονη κινητικότητα στην αγορά

Δυνατά Σημεία Μονάδας Αξιόλογος αριθμός δωματίων Αρκετή χωρητικότητα ατόμων Ύπαρξη A/C και TV Εγκαταστάσεις καφέ-μπαρ, εστιατορίου Δυνατότητα κρατήσεων μέσω internet booking Ευχάριστο κλίμα στην υποδοχή Καθημερινή αλλαγή σεντονιών Σχετικά βατές τιμές

Αδύνατα Σημεία Μονάδας Ύπαρξη πολλών ομοειδών επιχειρήσεων στην περιοχή Δε διαθέτει ιστοσελίδα στο διαδίκτυο Πενιχρές διαφημιστικές δαπάνες Σχετικά υψηλή τιμολόγηση σε συνάφεια με τις παροχές Ύπαρξη εμφανών φθορών στο χώρο Σύστημα εισόδου στα δωμάτια συμβατικού τύπου Ξεπερασμένη διακόσμηση δωματίων Έλλειψη ανελκυστήρα Γενικότερες οικονομικές συνθήκες στη χώρα Έλλειψη χώρου στάθμευσης

ΣΤΟΧΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ανάπτυξη πωλήσεων Ευρύτερη γνωστοποίηση ύπαρξης Επίτευξη αναγνωρισιμότητας Καθιέρωση σταθερής πελατείας

(ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΤΟΧΩΝ Δρομολόγηση προωθητικών ενεργειών Χρήση επικοινωνιακών εργαλείων Διατήρηση επαφής με τους πελάτες Δημιουργία επαγγελματικής ιστοσελίδας Επιδιόρθωση φθορών στο χώρο Αντικατάσταση διάφορων αντικειμένων, επίπλων, μηχανισμών κ.λπ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Διαφήμιση σε ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά κανάλια δημοτικής εμβέλειας Χρήση εργαλείων που προσφέρει το διαδίκτυο (direct mail, δημιουργία facebook group, internet banners κ.λπ.) Εκτύπωση και διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων Επικόλληση διαφημιστικών μηνυμάτων σε στάσεις λεωφορείων και ειδικούς χώρους ανάρτησης αφισών και συναφών διαφημιστικών μέσων. Δημοσίευση ενημερωτικού υλικού στον τύπο και σε περιοδικά

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΛΑΝΟ Κινητοποίηση της επιχείρησης σε στρατηγικές εποχές του χρόνου που παρατηρείται έντονη κινητικότητα λόγω των εκδηλώσεων που λαμβάνουν χώρα στην περιοχή Καταχωρίσεις και ενημερωτικά publis σε περιοδικά και εφημερίδες της Μακεδονίας έτσι ώστε να καταστεί γνωστή η ύπαρξη της ξενοδοχειακής μονάδας σε ομάδες-στόχους οι οποίες αποτελούν εν δυνάμει πελάτες Μετάδοση ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών μηνυμάτων σε νομούς που γειτνιάζουν με την Πιερία (πχ Θεσ/νίκη, Λάρισα) ώστε να προσελκύσει κοινό για το οποίο το Λιτόχωρο αποτελεί πιθανό προορισμό Δημιουργία προσωπικής ιστοσελίδας με εικόνες, ενημερωτικό υλικό καθώς και δυνατότητα κρατήσεων μέσω της σελίδας αυτής

Αξιοποίηση υπολοίπων εργαλείων internet (δημιουργία facebook group, internet banners κ.λπ.) Χρήση direct mail σε παλαιότερους πελάτες με σκοπό τη διατήρηση επαφών Διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων σε κοντινούς νομούς καθώς και δυνατότητα έκπτωσης με την επίδειξη του συγκεκριμένου «κουπονιού» (πράγμα που θα αναγράφεται και στο φυλλάδιο) Άμεση ενημέρωση μέσω τηλεφώνου στους ήδη υπάρχοντες πελάτες Ευχάριστη διάθεση και προθυμία για εξυπηρέτηση Πιθανές προσφορές και εκπτώσεις σε πιστούς πελάτες Δημιουργία ενός ειδικού χώρου για μικρά παιδιά, εφόσον η περιοχή ενδείκνυται για οικογενειακές διακοπές

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΜΟΝΑΔΑΣ Βελτίωση / Αναβάθμιση κτιριακών εγκαταστάσεων (πχ κοινόχρηστα κτίρια, βαφές, επιχρίσματα) Εκσυγχρονισμός κινητού εξοπλισμού εσωτερικών χώρων (πχ κλιματιστικά, έπιπλα) Έργα Διαμόρφωσης Περιβάλλοντος Χώρου (πχ κήποι, πέργκολες, πισίνες) Επενδύσεις σε Ηλεκτρονικό Εξοπλισμό (πχ ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τηλεφωνικά κέντρα) Έργα εξοικονόμησης και υποκατάστασης της συμβατικής ενέργειας (πχ ηλιακοί θερμοσίφωνες) Έργα προστασίας περιβάλλοντος, ασφάλειας και υγιεινής (πχ πυρασφάλεια, εγκαταστάσεις διάθεσης αποβλήτων)

Εγκαταστάσεις οι οποίες εξυπηρετούν άτομα με ειδικές ανάγκες (κεκλιμένα επίπεδα, ανελκυστήρας κ.λπ.) Έργα τα οποία αποσκοπούν στη σύνδεση της μονάδας με περιφερειακά εθνικά ή διεθνικά δίκτυα πληροφοριών, με τράπεζες δεδομένων κ.λπ Έργα που αποσκοπούν στη διεπιχειρησιακή συνεργασία είτε με ομοειδείς επιχειρήσεις είτε με επιχειρήσεις που προσφέρουν διαφορετικό είδος υπηρεσιών στο τουριστικό κοινό