Ευάγγελος Παπαδόπουλος Καθηγητής ΕΜΠ Εργαστήριο Αυτομάτου Ελέγχου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
RCX ROBOT Lego Mindstorms Χρήστος Μιάμης Αλέξης Σαμαράς
Εκπαιδευτική Ρομποτική
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχεδίαση ενός βραχίονα SCARA χρησιμοποιώντας LEGO Mindstorms NXT και MATLAB Φλώρου Παγώνα ΑΜ : 1570 Επιβλέπων Καθηγητής :
Πληροφόρηση και Συμβουλευτική» Δημήτριος Τσιπάς, Καθηγητής
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Γεωδαιτικά συστήματα μέτρησης από απόσταση και η συμβολή τους στην Επιστήμη του Τοπογράφου Μηχανικού Δρ. Αγρονόμος & Τοπογράφος Μηχ. ΕΜΠ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Διαδικασία τοποθέτησης υποστιβάδων κατά σειρά αυξανόμενης ενέργειας
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
Διαδικτυακή εφαρμογή ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων κυβερνητικών διαβουλεύσεωνgov.insight Η. Ζαβιτσάνος, Γ. Γιαννακόπουλος, Γ. Παλιούρας Ινστιτούτο.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Κεφάλαιο 1 Εισαγωγή
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα
Δημιουργία Παρουσίασης
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Από την Έρευνα στην Εκπαίδευση: Μεταφορά Γνώσης και Τεχνολογίας Παραδείγματα.
ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ανάπτυξη μεθοδολογίας για το συστηματικό θεμελιώδη μηχανοτρονικό σχεδιασμό. Εφαρμογή στην ανάπτυξη ευφυούς συστήματος για το σχεδιασμό ρομποτικών αρπαγών.
Μεταπτυχιακές Σπουδές
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Ελάχιστο Συνδετικό Δέντρο
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος Διαχείριση Δικτύων - Ευφυή Δίκτυα, 9 ο Εξάμηνο, ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΕΜΠ.
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
Μια σύγχρονη πόλη η οποία δεν κατασπαταλά τον ορυκτό πλούτο της Γης και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον.
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΒ 322: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Κατούνα.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Ε.Μ.Π.
ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Γενικά Το τμήμα άρχισε να λειτουργεί το Σεπτέμβριο του 1989 Εκπαιδευτική και επιστημονική συνεργασία με ιδρύματα.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
Πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών Κατευθύνσεις – Ροές
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
Εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής LEGO MINDSTORMS
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εκπαιδευτική ρομποτική
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Εισαγωγικές Διαφάνειες: Παρουσίαση Εργασιακού Περιβάλλοντος
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα στη Ρομποτική και Εκπαίδευση Μηχανικών με τα Mindstorms της Lego. Ευάγγελος Παπαδόπουλος Καθηγητής ΕΜΠ Εργαστήριο Αυτομάτου Ελέγχου Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

Τι θα μας απασχολήσει O σημερινός Μηχανικός & δεξιότητες Εκπαίδευση Μηχανικών Τα Lego Mindstorms Εκπαίδευση με χρήση συστήματος Lego Έρευνα με χρήση συστήματος Lego Συμπεράσματα

O Μηχανικός Γνωρίζει τους Νόμους της Φυσικής Χρησιμοποιεί τις δυνάμεις της Φύσης για παραγωγή χρήσιμου Έργου για τον Άνθρωπο Έργο Λύτης προβλημάτων (problem solver) Σχεδιαστής (designer) Καινοτόμος-Εφευρέτης

Πρόγραμμα Σπουδών Μηχανικών Γνώσεις - Εξειδίκευση - Κατανόηση ++ Επίλυση προβλημάτων ++ Άλλες δεξιότητες ++ Επικοινωνία Ομαδική εργασία ...

Ο Σημερινός Μηχανικός Πρέπει να είναι έτοιμος για Επιτυγχάνεται με Σωστή αντίληψη με διαθεματική προσέγγιση, Καινοτομικές ιδέες και διαίσθηση, Θεμελιωμένη θεωρητική γνώση, Πρακτική εμπειρία. Επιτυγχάνεται με Ανάλυση Σχεδιασμό Κατασκευή Έλεγχο λειτουργίας Και Βελτιστοποίηση πραγματικού συστήματος

Εκπαίδευση Μηχανικών & Lego Οικονομικό σύστημα που καλύπτει δομικά στοιχεία, αισθητήρες, επενεργητές και «εξυπνάδα». Επικέντρωση στη σύνθεση και την εφευρετικότητα Απομακρύνει τα προβλήματα συμβατότητας, παραγωγής, κόστους Δεν απαιτεί πλήρες εργαστήριο Μάθηση και σχεδιασμός με διασκέδαση Περιορισμένο σύστημα, όχι πραγματικό

Λίγα Λόγια για τα Lego™ Τα τουβλάκια Lego δημιουργήθηκαν από τον Δανό μαραγκό Ole Kirk Christiansen, το 1949. Από τα Δανικά leg godt, που σημαίνει παίξε καλά. Τουβλάκια από ABS: 1963 (σταθερότητα, αντοχή)

Λίγα Λόγια για τα Mindstorms™ Κατασκευές με κίνηση και «εξυπνάδα». Σε συνεργασία μεταξύ Lego και MIT Media Laboratory. Robolab GU: Tufts U., Labview της National Instruments.

Μικροελεγκτές Mindstorms™ RCX: 8-bit H8/300 32KB RAM Infrared (IR) 3 αισθητήρες 3 κινητήρες NQC, κ.λπ. NEXT: 32-bit ARM, +2 64KB RAM, 256KB flash Bluetooth, USB 4 αισθητήρες 3 σερβοκινητήρες LabView, κ.λπ.

Εκπαίδευση: Μηχανοτρονικά Συστήματα Mechatronics: σύνθεση Μηχανολογίας, Ηλεκτρονικής, Ελέγχου και Λογισμικού για σχεδιασμό σύνθετων προϊόντων υψηλής ακρίβειας, π.χ. Σταθεροποίηση εικόνας φωτογραφικής μηχανής) Μεταπτυχιακό μάθημα σε Mechatronics (25, όχι ομογενές) Ομάδες των 2-3 ατόμων Θέμα προτείνεται από την κάθε ομάδα. Με έγκριση. Εκπόνηση κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. Με επίβλεψη. Παρουσίαση αποτελέσματος και υποβολή τεχνικής έκθεσης.

Όχημα υπερπήδησης εμποδίων Παραδείγματα Θεμάτων Αποφυγή εμποδίων Όχημα υπερπήδησης εμποδίων Αδρανειακή πλατφόρμα

Παραδείγματα Θεμάτων

Παρατηρήσεις Τα θέματα που επιλέγονται είναι πάντα ενδιαφέροντα Αποκτάται παράλληλη εμπειρία σε σχεδιασμό μηχανολογικό, ηλεκτρονικό λογισμικού Εργασία σε ομάδες Διασκέδαση Πλήρης εργασία από το μηδέν έως τις παρουσιάσεις και τις τεχνικές εκθέσεις Θετική η χρήση του συστήματος Lego.

Έρευνα στη Ρομποτική (ΙΕΕΕ) Lego robotic arm; Porter, Phil; Electronic Systems News; Volume: 1983 , Issue: 3 267 Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια και Περιοδικά με κρίση μεταξύ 1983 και 2010 αναφέρονται σε Lego 85 Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια και Περιοδικά με κρίση μεταξύ 1983 και 2010 με τη λέξη «Lego» στον τίτλο 8 Δημοσιεύσεις το 2010 με τη λέξη «Lego» στον τίτλο

Έρευνα στη Ρομποτική (ΕΑΕ) Enginnering: Σχεδιασμός με περιορισμούς Ποιο είναι το μέγιστο που μπορούμε να επιτύχουμε με δομικούς, υπολογιστικούς και επικοινωνιακούς περιορισμούς. Οι περιορισμοί της πλατφόρμας Lego ως ερευνητική έμπνευση

Project Kandinsky Προτάθηκε από τον Επικ. Καθ. της ΑΣΚΤ Μάνθο Σαντορινέο. Η ζωγραφική του Kandinsky βασίζεται σε στοιχεία όπως γραμμές, κύκλους, τρίγωνα κ.λπ. Στόχος: Κατασκευή ρομποτικού συστήματος ικανού να αντιληφθεί βασικά στοιχεία και να αλληλεπιδράσει με αυτά.

Ρομποτικά Οχήματα Εξερευνητής Ζωγράφος

Αποτελέσματα Αντίστροφη μηχανολογία Αύξηση των δυνατοτήτων με παράκαμψη του O/S Βέλτιστος μηχανολογικός σχεδιασμός οχημάτων Σχεδιασμός νέων αισθητήρων και διεπαφών Ταχείς αλγόριθμοι αναγνώρισης απλών στοιχείων Αμφίδρομη επικοινωνία ρομπότ με τρίτο υπολογιστή Αποτελέσματα δημοσιεύθηκαν σε διεθνές περιοδικό της ΙΕΕΕ

Πείραμα

Συμπεράσματα Η εκπαίδευση των σημερινών μηχανικών γενικά και ειδικά στη ρομποτική απαιτεί συνδυασμό διαθεματικής γνώσης, εμπειρίας και συνεργασίας για σύνθεση σύνθετων συστημάτων. Η πλατφόρμα Lego μπορεί να χρησιμοποιηθεί γαι το σκοπό αυτό. Με προσοχή, εφόσον είναι μία προσέγγιση της πραγματικότητας