ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Οι ερωτήσεις συντάχθηκαν από τους μαθητές των τμημάτων ΣΤ1, ΣΤ2, ΣΤ3, με την αντίστοιχη καθοδήγηση από την εκπαιδευτικό. Το ερωτηματολόγιο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ.
Advertisements

Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
Ισορροπημένη διατροφή
Πρόγραμμα αντιμετώπισης Μεταβολικού Συνδρόμου
ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ PHILOXENIA 2011 ORGANIC PRODUCTS CLUSTER MORIHOVOU SQ. 1 THESSALONIKI ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ.
Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης. Οι σκοποί του «Δικτύου»… • Η υποστήριξη ατόμων, ομάδων, φιλανθρωπικών σωματείων, οργανώσεων και συναφών φορέων,
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΩΙΝΟ : Το πρώτο γεύμα της ημέρας
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου)
Διατροφή στην αρχαία Ελλάδα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΣΤ τάξης 3ου Δ.Σ. Νάξου,
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΙΤΑ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΗΤΑΣ
Μεσογειακή Διατροφή Μαρίνα Πόγκα Διαιτολόγος Διατροφολόγος
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Η Ε΄ τάξη του 12ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων σας προσκαλεί στην ενημερωτική εκδήλωση με θέμα
Η πυραμίδα της διατροφής
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Ένα υγιεινό πρωινό θα πρέπει να περιλαμβάνει
136 άτομα διαφόρων ηλικιών απάντησαν στο ερωτηματολόγιο.
τρώω καλύτερα ζω καλύτερα
Η Θυρίδα της Γνώσης Δημοτική Βιβλιοθήκη της Λυών.
ΕΝΟΤΗΤΑ:7 ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Διονύσης Αναστάσιος Ομάδες Τροφών.
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Μαθαίνω για τις… Ομαδεσ τροφιμων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά, είμαι καλά»
Διατροφικές συνήθειες των νέων και Μεσογειακή Διατροφή
Το πρωινό αποτελεί, αναμφισβήτητα, το σημαντικότερο γεύμα όλων μας! Δεν είναι τυχαίο το ότι ο Αγγλικός όρος για το πρωινό («breakfast») σημαίνει «σπάσιμο.
Ομάδες τροφών Ιουστίνη.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΟΥΜΠΑΣ ΜΑΘΗΜΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΜΟΜΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Γεύματα και ομάδες τροφίμων
Ομάδες Τροφών Ακραμ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΔιατροφικεΣ συνηθειεσ
ΈΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Αρχικά ερευνήσαμε ποια είναι η συχνότητα κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών από τα παιδιά του σχολείου.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ομάδες τροφών Παναγιώτα & Ζαχαρούλα.
Η πυραμίδα των τροφίμων!
ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Όπως όλοι ξέρουμε, πολλοί άνθρωποι έχουν πρόβλημα με την υγεία τους. Έχετε σκεφτεί τι φταίει γι' αυτό; Μερικές φορές δεν έχουμε καλή διάθεση.
ΕΝΟΤΗΤΑ:7 ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Συνιστώμενες Διατροφικές Οδηγίες για τη διατήρηση υγιούς σωματικού βάρους Μπίλιου Διαμάντω Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Εξειδικευμένη στις Διατροφικές.
Όλα για την υγεία μου Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό. Ο οργανισμός για να λειτουργήσει καλά, χρειάζεται ενέργεια. Για τον.
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
"Υγειηνή Διατροφή" Τα παιδιά χρειάζονται μία ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες του οργανισμού.
Το οικολογικό αποτύπωμα του σχολείου μας
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Παρουσίαση Πρακτικής στην Κοινότητα (Α’ Εξάμηνο) Ιδιωτικό Διαιτολογικό Γραφείο Α. Παπαλαζάρου Γκίκας Κωνσταντίνος Α.Μ.:
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Πρακτική Άσκηση του Φ οιτητ ή Ελευθέριου Πανοδήμου Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης:
ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. Πως γίνεται η συντήρηση: Τα 5 βασικά στάδια H συντήρηση έχει ως απώτερο στόχο να κάνει το άτομο να τρώει σε όλη την υπόλοιπη.
ΑΠΟ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΑΓΗΤΑΚΙ; Κουτσομήτρου Θεοδώρα 2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας 2014.
ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΦΥΤΟΦΑΓΟΥΣ. ΟΡΙΣΜΟΣ Ως φυτοφάγος χαρακτηρίζεται εκείνος που συνειδητά έχει αποκλείσει από το καθημερινό του διαιτολόγιο την κατανάλωση.
Πρακτική στην κοινότητα.  Γνωριμία διαφόρων ομάδων τροφίμων και ενημέρωση σχετικά με υγιεινές διατροφικές συνήθειες και συχνότητα κατανάλωσης τροφίμων.
ΤΡΩΩ ΥΓΙΕΙΝΑ...ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΣΩΣΤΑ!
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
Διατροφή και Υγεία Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου) Δημοτικό Σχολείο Πολιχνίτου - Κέντρο Υγείας Πολιχνίτου - Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων.
Καθηγητής Στατιστικής - Βιοστατιστικής
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
DIETARY GUIDELINES FOR AMERICANS
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΙΑ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΡΟΥΦΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
Δημιουργία και επεξεργασία ερωτηματολογίου με τις google forms
«Μαθαίνοντας… έρχεται η … σωστή όρεξη»
« Μεσογειακή Διατροφή – Ομάδες Τροφίμων »
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΔΙΑΤΡΟΦΗ Τροφή και Τρόφιμα.
Από την Παρασκευή Καραγιώργη - Μάγου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Οι ερωτήσεις συντάχθηκαν από τους μαθητές των τμημάτων ΣΤ1, ΣΤ2, ΣΤ3, με την αντίστοιχη καθοδήγηση από την εκπαιδευτικό. Το ερωτηματολόγιο υλοποιήθηκε σε ηλεκτρονική – δικτυακή μορφή, με την εφαρμογή Google Drive (spreadsheets) Απαντήθηκε από 144 άτομα, 24/4-15/5 2013.

Οι 22 ερωτήσεις χωρίζονταν σε 4 θεματικές: Φύλο-ηλικία (2) Οι 22 ερωτήσεις χωρίζονταν σε 4 θεματικές: Φύλο-ηλικία (2) Γενικές διατροφικές συνήθειες (8) Συχνότητα κατανάλωσης συγκεκριμένων κατηγοριών τροφίμων (8) Άσκηση-Ελεύθερος χρόνος (4) Οι περισσότερες ερωτήσεις ήταν πολλαπλής επιλογής. Ο ερωτώμενος μπορούσε προαιρετικά να δηλώσει το e-mail του για να λάβει τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Γενικές διατροφικές συνήθειες

Τι τρως για πρωινό; Μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση: Σκέτο γάλα Γάλα με δημητριακά Μπισκότα/κρουασάν/κέικ Τοστ/σάντουιτς Αυγά/αλλαντικά Ψωμί/φρυγανιές με μέλι/μαρμελάδα Φρούτα/φυσικό χυμό Γιαούρτι Τίποτα Άλλο: ………

Για τις παρακάτω κατηγορίες τροφίμων, σημείωσε πόσο συχνά τα καταναλώνεις:

Άσκηση/ελεύθερος χρόνος