PISA 2015 Αποδεσμευμένο Εξεταστικό Υλικό (Released Material)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.
Πρόγραμμα PISA Πιλοτική Φάση Έρευνας PISA 2015 (Μάρτιος-Απρίλιος 2014)
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πρόγραμμα PISA Πιλοτική Φάση Έρευνας PISA 2015 (Μάρτιος-Απρίλιος 2014)
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
Τμήμα Βιολογικών Επιστημών ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Η επιστήμη της ζωής
Σωκράτης Μυλωνάς και Νικόλαος Ζάγγουλος Σεπτέμβριος 2013
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
Πληροφορική και Επιστήμη Η/Υ Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Σωκράτης Μυλωνάς Σεπτέμβριος 2012.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Εισαγωγή στη Πληροφορική (Εξάμηνο A)
ΣΕΜΙΝAΡΙΑ ΦΙΛΟΛOΓΩΝ ΦΕΒΡΟΥAΡΙΟΣ 2012
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Έχετε παιδί από Ε΄ Δημοτικού μέχρι Γ΄ Λυκείου; Τότε σίγουρα σας ενδιαφέρουμε!!! Αφιερώστε, λοιπόν, λίγο από το χρόνο σας…
MODULE 3 – Εξερευνώντας το τοπίο της Ανοικτής Πρόσβασης: πώς να χρησιμοποιήσουμε την ΑΠ.
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης Εκπαιδευτική Ημερίδα Σχολικών Συντονιστών TALIS Ιανουαρίου 2013.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Programme for International Student Assessment PISA.
Πρόγραμμα PISA Κύρια Φάση Έρευνας PISA 2015 (Μάρτιος-Απρίλιος 2015)
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Σεμινάρια Πληροφορικής Φεβρουάριος 2009 Μ. Μιλτιάδου.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Πρόγραμμα PISA Κύρια Έρευνα PISA 2015 (Μάρτιος-Απρίλιος 2015)
PISA P rogramme for I nternational S tudent A ssessment Ενημέρωση Εκπαιδευτικών.
Σεμινάριο Προγραμματιστών Γυμνασίων Ιούνιος 2013
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΡΙΘΜΟΙ Οδηγός Δασκάλου – Εκπαιδευτικό Υλικό Για τη μετανάστευση και το άσυλο στην Ευρώπη (IOM & UNHCR) Σεπτέμβριος 2009 Αντιπροσωπεία στην.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας PISA Programme for International Student Assessment Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ Εισδοχή Ελλαδιτών Υποψηφίων στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Τσίτσκαρη Ε. ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 263 Τσίτσκαρη Ε.
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Αποτελέσματα PISA 2015 Δρ Μοδεστίνα Μοδέστου Δρ Χριστιάνα Νικολάου
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
PISA 2018: Διεθνές Πρόγραμμα για την Αξιολόγηση των Μαθητών
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PISA 2015 Αποδεσμευμένο Εξεταστικό Υλικό (Released Material) ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΣΚΗΣΕΩΝ _____________________________________________________________ Εθνικό Κέντρο PISA 2015

Τι είναι το Αποδεσμευμένο Εξεταστικό Υλικό; Το αποδεσμευμένο εξεταστικό υλικό είναι δείγματα ασκήσεων από δοκίμια προηγούμενων κύκλων του Προγράμματος PISΑ τα οποία έχουν δοθεί στη δημοσιότητα. _____________________________________________________________ Εθνικό Κέντρο PISA 2015

Αξιοποίηση αποδεσμευμένου εξεταστικού υλικού Το αποδεσμευμένο εξεταστικό υλικό είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ χρήσιμο για σκοπούς ενημέρωσης των καθηγητών και εξοικείωσης των μαθητών με το περιεχόμενο και τη φύση των ασκήσεων της αξιολόγησης PISA. _____________________________________________________________ Εθνικό Κέντρο PISA 2015

Πού θα βρείτε το Αποδεσμευμένο Εξεταστικό Υλικό; Ηλεκτρονική Διεύθυνση: http://www.pi.ac.cy/keea/pisa2015/ Σύνδεσμος: «Δείγματα Ασκήσεων» Περιλαμβάνονται δείγματα ασκήσεων στα: Μαθηματικά (Μαθηματικός Αλφαβητισμός) Φυσικές Επιστήμες (Επιστημονικός Αλφαβητισμός) Κατανόηση Κειμένου (Γλωσσικός Γραμματισμός) _____________________________________________________________ Εθνικό Κέντρο PISA 2015

Ασκήσεις Κάθε άσκηση περιλαμβάνει τις πληροφορίες του προβλήματος και τις ερωτήσεις. Οι ερωτήσεις είναι διαφόρων ειδών: Πολλαπλής Επιλογής Συμπλήρωσης Ανοικτού Τύπου _____________________________________________________________ Εθνικό Κέντρο PISA 2015

Ακολουθούν παραδείγματα ασκήσεων και των τριών θεμάτων. Στο τέλος κάθε αρχείου υπάρχουν «Οδηγίες για τη Βαθμολόγηση των θεμάτων». Ακολουθούν παραδείγματα ασκήσεων και των τριών θεμάτων. _____________________________________________________________ Εθνικό Κέντρο PISA 2015

Παράδειγμα 1 Πληροφορίες Ερώτηση πολλαπλής επιλογής ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΥ – ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πληροφορίες Ερώτηση πολλαπλής επιλογής Ερώτηση ανοικτού τύπου

Οδηγίες για τη Βαθμολόγηση των Θεμάτων του Αλφαβητισμού – Γλωσσικού Γραμματισμού

Θέματα για την Αξιολόγηση του Μαθηματικού Αλφαβητισμού Παράδειγμα 2 Θέματα για την Αξιολόγηση του Μαθηματικού Αλφαβητισμού Πληροφορίες

Ερώτηση συμπλήρωσης Ερωτήσεις ανοικτού τύπου

Οδηγίες για τη Βαθμολόγηση των Θεμάτων του Μαθηματικού Αλφαβητισμού

Θέματα για την Αξιολόγηση του Επιστημονικού Αλφαβητισμού Παράδειγμα 3 Θέματα για την Αξιολόγηση του Επιστημονικού Αλφαβητισμού Πληροφορίες Ερώτηση Ανοικτού Τύπου

Οδηγίες για τη Βαθμολόγηση των Θεμάτων του Επιστημονικού Αλφαβητισμού Στόχος Ερώτησης Κωδικοποίηση Ερώτησης

Εισηγήσεις Αξιοποίησης Αποδεσμευμένου Εξεταστικού Υλικού ❢ Οι καθηγητές κάθε ειδικότητας θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν κάποιες από αυτές τις ασκήσεις στο μάθημά τους ανάλογα με το θέμα που διδάσκουν. ❢ Οι καθηγητές να ενθαρρύνουν τους μαθητές να εξασκηθούν με το υλικό που θα βρουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.pi.ac.cy/keea/pisa2015/ στον ελεύθερό τους χρόνο. _____________________________________________________________ Εθνικό Κέντρο PISA 2015

Ενημέρωση για το Πρόγραμμα PISA _____________________________________________________________ Εθνικό Κέντρο PISA 2015

Επικοινωνία με το Εθνικό Κέντρο PISA 2015 e-mail: pisa_cyschools@cyearn.pi.ac.cy Εθνικός Διαχειριστής: Γιασεμίνα Καραγιώργη τηλ. 22 402317 Συντονιστική Ομάδα: Πέτρος Γεωργιάδης 22 402458 Μοδεστίνα Μοδέστου 22 402456 Θέκλα Αφαντίτη Λαμπριανού 22 402457 Άντρος Πολυδώρου (θέματα Η/Υ) 22 402455 Φαξ: 22 560118 _____________________________________________________________ Εθνικό Κέντρο PISA 2015