1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
2000 – 2012 Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
1 1st INTERNATIONAL MINERAL RESOURCES CONFERENCE April 5, 2011 ''Το Ελληνικό υπέδαφος μπορεί να συμβάλει στην έξοδο από την κρίση'' Βασίλης Νικολετόπουλος.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ - για την ανάπτυξη της Καινοτομίας & της Επιχειρηματικότητας - για τη στήριξη και δημιουργία απασχόλησης από τον ΛΟΥΚΑ.
Ενότητα Α2 Ο Ρόλος του Τουρισμού στις Πολιτικές Αύξησης της Απασχόλησης και στην Αντιμετώπιση της Ανεργίας Εισηγητές: κκ. Π. Παπαγεωργίου, Ι. Χασσίδ Καθηγητές,
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Αναπτυξιακά προγράμματα
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
GREECE. Διαχείριση επενδυτικών προσδοκιών για Ελλάδα. Έλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό Αξιοπιστίας ΑνταγωνιστικότηταςΈλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό.
Υπουργείο Γεωργίας - Ειδική Γραμματεία Γ’Κ.Π.Σ. Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. Κ.Π. LEADER+ ΗΜΕΡΙΔΑ “Η πιλοτική διάσταση του LEADER+” AGROTICA - Σάββατο 1η.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης Ενημέρωση για τη διαδικασία σύνταξης του νέου Προγράμματος Ανάπτυξης περιόδου 2007 – 2013 της Περιφέρειας Ανατολικής.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Πρόταση για τη διαμόρφωση Πολιτικής Τομέα Πολιτισμού
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Coca-Cola Lives Positively Προγράμματα και δράσεις για τους εργαζομένους της Coca-Cola Hellas.
 Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα  Ε.Ο.Κ..
Εξειδίκευση Αξόνων Στρατηγικής
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
Περιληπτική Παρουσίαση του Νέου Αναπτυξιακού Νόμου 2011.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
“Νέες Εναλλακτικές Καλλιέργειες: Προοπτικές - Νέες Προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία” 16 Μαΐου 2013 Κιλκίς.
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
Φορέας που καλείται να υποστηρίξει συνολικά την ανάπτυξη της Κρήτης.
Κοινωνική Οικονομία και Τοπική Αυτοδιοίκηση Ιωάννης Μέξης Διευθύνων Σύμβουλος της Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Δήμου Καρπενησίου
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Έρευνα και καινοτόμος επιχειρηματικότητα: Η νέα προσέγγιση και το ΕΣΠΑ
RIS 3 – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Αγροδιατροφή Καραμάρκος Κώστας TEXNIKOΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΠΙΧ. ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ RIS3 ΤΗΣ ΕΥΔ ΕΠ/ΠΔΜ ΣΙΑΤΙΣΤΑ 12/12/2015.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Ιδρυμα ΕΓΝΑΤΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ «Ιδρυμα ΕΓΝΑΤΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ» Αννα Μ. Ασημακοπούλου Βρυξέλλες, 29 Απριλίου 2004.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΜΧΠΠΑ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας βάλουν σε τροχιά ανάπτυξης αν τα αξιοποιήσουμε συστηματικά και λειτουργήσουμε συλλογικά

2 Γιατί είστε εδώ;  Διότι το έργο σας εκεί έξω μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματικό αν έχετε ενημέρωση για αυτά που κάνουμε εμείς εδώ μέσα  Διότι περνάτε μηνύματα με κάθε τι που κάνετε  Διότι μπορείτε να μας μάθετε πράγματα που δεν ξέρουμε  Διότι θέλουμε να γίνετε μέρος μιας συμμαχίας που θα αλλάξει τον τρόπο που αξιοποιούμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα –Υπουργεία –Φορείς –Τοπική Αυτοδιοίκηση –Εθελοντές –Ιδιώτες

3 Πως θα βγούμε από την κρίση; 1.Παίρνοντας άμεσα μέτρα στήριξης της Ελληνικής οικονομίας 1.Ενισχύοντας της αξιοπιστία της Ελλάδας στο εξωτερικό 1.Αλλάζοντας το κράτος και τις δομές του 1.Αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας για να δημιουργήσουμε ανάπτυξη και θέσεις εργασίας Ενέργεια Πολιτισμός Περιβάλλον Ανθρώπινο δυναμικό 2.Απελευθερώνοντας τις δημιουργικές δυνάμεις της χώρας

4 Οι στόχοι μας  Κοινωνική και οικονομική ευημερία  Αναδιανομή του πλούτου υπέρ των παραγωγικών δυνάμεων της χώρας  Κοινωνική προστασία των αδύναμων στρωμάτων  Ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη  Προστασία και ανάδειξη του φυσικού και πολιτιστικού πλούτου

5 Με τι πόρους θα πετύχουμε τον στόχο μας; •Πλούτος υπάρχει - έστω και αν δεν υπάρχουν λεφτά •Πρόγραμμα υπάρχει - έστω και αν επισκιάστηκε από το μνημόνιο • Άνθρωποι υπάρχουν - όμως πρέπει να μάθουμε να δουλεύουμε συλλογικά •Διάθεση υπάρχει - όμως χρειάζεται ενίσχυση η αισιοδοξία μας

6 Ο ρόλος του Πολιτισμού και του Τουρισμού μαζί •Η Ελληνική Ταυτότητα - Δεν αλλάζουμε το ποιοι ήμαστε αλλά ποια στοιχεία της ταυτότητάς μας αναδεικνύουμε και προβάλουμε •Οι Ελληνικές Αξίες - Επιστροφή στις ρίζες μας –Ο Άνθρωπος –Η Ελευθερία και η Δημοκρατία –Το Μέτρο –Το Φιλότιμο και η Λεβεντιά –Η Φιλοξενία και η Προσφορά •Ο Τόπος μας - Κάθε τι που μας κάνει ιδιαίτερους –Η Πολιτιστική Κληρονομιά και η Νέα Δημιουργία –Το φυσικό και δομημένο Περιβάλλον –Το Ελληνικό τραπέζι - τα προϊόντα της Ελληνικής γης και θάλασσας

7 Στόχος για τον Τουρισμό Τουρισμός όλο τον χρόνο, σε όλη την Ελλάδα, από όλο τον κόσμο •«Όλο τον χρόνο» διότι αυξάνει τα έσοδα και τις ποιοτικές θέσεις εργασίας •«Σε όλη την Ελλάδα» διότι διασφαλίζει ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη •«Από όλο τον κόσμο» διότι περιορίζει το επιχειρηματικό ρίσκο

8 Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε Τα 3 «π» που θα αλλάξουν τον Τουρισμό στην Ελλάδα: I.Προβολή και Προώθηση I.Περιουσία και Επενδύσεις I.Ποιότητα και Διαφάνεια

9 Ι. Προβολή και Προώθηση - Στρατηγική ανά χώρα 1.Νέα μέσα –Διαδίκτυο visitgreece.gr –Fam trips –You in Greece –Συμμαχία για την Ελλάδα –Ειδικό υλικό για tour operators και τουριστικά γραφεία –Κοινωνικά μέσα (Youtube, Facebook, Flikr) –Πληροφοριακό υλικό για μνημεία και δράσεις –Γραφεία εξωτερικού 1.Νέα προϊόντα –Athens Every Week –Θεσσαλονίκη Σταυροδρόμι Πολιτισμών –Ελληνικές Εμπειρίες για τους 9 κλάδους του τουρισμού

10 ΙΙ. Περιουσία και Επενδύσεις 1.Ενίσχυση Επιχειρήσεων Τουρισμού  Μείωση του ΦΠΑ στο 6,5%  Ενίσχυση απασχόλησης μέσω του ΟΑΕΔ 2.Υποδομή - Αξιοποίηση περιουσίας  Αναβάθμιση υπηρεσιών στους αρχαιολογικούς χώρους και στα μουσεία  Συνεδριακός τουρισμός Αθήνας  Αποκέντρωση και αξιοποίηση περιουσίας από Καλλικρατικές περιφέρειες 3. Θεσμοθέτηση  Κρουαζιέρα (άρση καμποτάζ)  Νέες μορφές τουρισμού (υπαίθρου, ιαματικός, καταδυτικός, τουριστική κατοικία)  Απόσυρση 4. Προσέλκυση νέων επενδύσεων  Νέος αναπτυξιακός νόμος  Ειδικό χωροταξικό τουρισμού  Μείωση γραφειοκρατίας αδειοδότησης - Fast track για στρατηγικές επενδύσεις  Ειδικά προγράμματα ΕΣΠΑ

11 ΙΙΙ. Ποιότητα και πιστοποίηση (2011) •Νέα στρατηγική, κριτήρια και δομές που θα ενισχύσουν –Εκπαίδευση και Κατάρτιση –Αδειοδότηση –Πιστοποίηση και αστεροποίηση

12 Πως δουλεύουμε; Όλοι μαζί (ο τουρισμός είναι Εθνική υπόθεση) –Υπουργεία (Οικονομικών, Ανάπτυξης, Θαλασσίων Υποθέσεων, Εργασίας, ΥΠΕΚΑ, Αγροτικής Ανάπτυξης) –Φορείς (ΣΕΤΕ, ΠΟΞ, ΞΕΕ, ΞΕΕ Αττικής και Θεσσαλονίκης, HATTA, HAPCO) –ΟΤΑ και Περιφέρειες –Μεταφορικές εταιρίες –Εργαζόμενοι του κλάδου –Εθελοντές («Συμμαχία για την Ελλάδα»)

13 Πως μπορείτε να βοηθήσετε; 1.Μοιραστείτε μαζί μας τις γνώσεις σας 1.Στοιχεία που γνωρίζετε για τις αγορές σας 2.Στατιστικά στοιχεία που ανακοινώνονται από φορείς στις χώρες σας 2.Δημιουργήστε πολλαπλασιαστές  Δημιουργήστε σχέσεις με μέσα και παράγοντες του τουρισμού  Δημιουργήστε σχέσεις με διαμορφωτές κοινής γνώμης  Μεταφέρετε καλές ειδήσεις 3.Εξειδικεύστε και προωθήστε την δουλειά που κάνουμε  Διαδώστε την ιστοσελίδα μας  Διαδώστε το newsletter μας που έχουμε στο visitgreece  Διαδώστε το  Κάντε προτάσεις για famtrips  Διοργανώστε δράσεις που προβάλουν την Ελλάδα  Αξιοποιήστε τα νέα προιόντα προβολής (Athens Every Week, Θεσσαλονίκη Σταυροδρόμι)  Οργανώστε δράσεις και media events γύρω από Ελληνικά θέματα ανάλογα με την αγορά στην οποία βρίσκεστε (Έτος Ελύτη, Φεστιβάλ Αθηνών, Special Olympics, κρουαζιέρα, πολιτιστικός τουρισμός)  Διαδώστε τα press kit - ζητήστε μας αντίτυπα  Ενεργοποιήστε του Έλληνες του εξωτερικού