Από τους μαθητές της Β’ τάξης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Advertisements

Ο μπαμπάς και η μαμά έβλεπαν τηλεόραση όταν η μαμά είπε:
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
…από μικρούς συγγραφείς
Σπονδυλωτά Ονομάζονται τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη. Χωρίζονται σε 5 υποκατηγορίες: Ψάρια Αμφίβια Ερπετά Θηλαστικά Πτηνά.
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Ζαχαρίου Λουίζα Α7.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Το αλφάβητο των ζώων.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Πάσχα!.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
ΠΑΤΑ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ f5 ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
ΡΟΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ροή ενέργειας είναι… η οποία γίνεται….
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Αα άλογο.
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Μια πολύ πεινασμένη κάμπια. By Eric Carle Στο φεγγαρόφως, 1 αυγό καθόταν σε 1 φύλλο.
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Αρχαίο κείμενο ● Ἐ ν Ἀ θ ή ναις το ὺ ς πα ῖ δας μετ’ ἐ πιμελε ί ας διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. Νέα Ελληνικά ● Στην.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
Τροπική ζώνη.
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
Τ Ο ΚΌΚΚΙΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί η Αλίκη. Φοράει κόκκινο φόρεμα, κόκκινα παπούτσια και ένα κόκκινο λουλούδι στα μαλλιά. Γεια.
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
15 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Μαθαίνω για το ΕΣΠΑ Από τις μαθήτριες της Γ΄τάξης Σκριάπα Γεωργία Τσιακλάγκανου Ελένη.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Ταυτοποίηση (Unification). Πίνακας Ταυτοποίησης Όρος 1 Όρος 2 C1 X1 F (τ 1,…,τ ν ) C2 Επιτυχές αν C1 == C2 Επιτυχές {Χ1 = C2} Αποτυγχάνει Χ2 Επιτυχές.
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΙΘΙΟΥ
ΤΑ ΖΩΑ.
Οι μαθητές του τμήματος Γ2 και η Δασκάλα τους Λαμπρινή Τσώρακα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Α’-Β’ Δημοτικού ..
Ελάτε να κάνετε διακοπές στη Ρόδο!
Δημ. Σχολείο Κοκκινοχώματος Α΄ Τάξη
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Ψηφιακή τάξη Σπύρος Στρατηγός Άρης Σερμέτης Πέτρος Στεμπάρι.
Υγρότοπος και άνθρωποι. Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μία γαλάζια λίμνη, που μέσα στα νερά της κολυμπούσαν τι ;
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης / Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
Το μοναχικό σκυλάκι Συγγραφείς: Οι μαθητές του Γ2 του 2 ου δημοτικού σχολείου Περάματος Επιμέλεια παρουσίασης: sxolikes ataxies Συγγραφείς: Οι μαθητές.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
α αρκούδα αγελάδα αλεπού άλογο αστέρι Λίστα με λέξεις
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β
Α α Το αρκουδάκι ακουμπά ένα αστέρι και γελά και στην άμμο περπατά
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Τα οικοσυστήματα.
Δέσποινα Μαγαλιού Σεπτέμβρης 2015 Ε1’.
Οι άθλοι του Ηρακλή Μια εργασία των μαθητών του 27ου Δημοτικού σχολείου Τρικάλων «Αριστείδης Παππάς»
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ2΄ του 1ου Δημοτικού Σχολείου και της ΣΤ΄ του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου σας παρουσιάζουν τη βιωματική εργασία.
Οι Εκπαιδευτικοί και οι Μαθητές της Δ΄ Τάξης του
Ιωάννα παπαγάλος Άρης παράθυρο Μαρίνα. Ιωάννα παπαγάλος Άρης παράθυρο Μαρίνα.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Το Σχολείο μου.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
για να σχηματίσω τη λέξη
Τάξη: Α3 Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
14 ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου. Για τα παιδιά:  Τα παιδιά μπορούν να αναπτύξουν πολύ θετική στάση για τους εαυτούς τους και για το σχολείο τους.  Δείχνουν.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Από τους μαθητές της Β’ τάξης Ωραία παιγνιδόλεξα! Από τους μαθητές της Β’ τάξης

Οι μαθητές της τάξης μας έφτιαξαν τους δικούς τους γλωσσοδέτες κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Εργάστηκαν τόσο σε ομαδική όσο και σε ατομική βάση. Και να το αποτέλεσμα... Οι γλωσσοδέτες παρουσιάστηκαν σε όλους τουσ μαθητές του σχολείου στη γιορτή των γραμμάτων και η ανατροφοδότηση ήταν πολύ θετική!

Α α Ένα αγγελάκι, Μα ποιο αγγελάκι; Ένα απίθανο αγγελάκι Ένα αγγελάκι, Μα ποιο αγγελάκι; Ένα απίθανο αγγελάκι Που άγγιξε ένα αεροπλανάκι!

Β β Ένας βάτραχος, Μα ποιος βάτραχος; Ένα βαριεστημένος βάτραχος , Που έκανε βόλτα σ’ ένα βάλτο!

Γ γ Ένα γατάκι, Μα ποιο γατάκι; Ένα γκρινιάρικο γατάκι Γ γ Ένα γατάκι, Μα ποιο γατάκι; Ένα γκρινιάρικο γατάκι Που γκρινιάζει για λίγο γαλατάκι!

Δ δ Μια δασκάλα, μα ποια δασκάλα; Μια διαβασμένη δασκάλα Μια διαβασμένη δασκάλα που δίδασκε δελφινάκια!

E ε Ένας ελέφαντας, μα ποιος ελέφαντας; Ένας ευλίγιστος ελέφαντας που έκανε ακροβατικά!

Ζ ζ Μια ζέπρα, μα ποια ζέπρα; Μια ζαλισμένη ζέπρα Που φιλάει ένα ζάρι! Ζ ζ Μια ζέπρα, μα ποια ζέπρα; Μια ζαλισμένη ζέπρα Που φιλάει ένα ζάρι! Μ.Σ.

Η η Ένα ηλιοτρόπιο, μα ποιο ηλιοτρόπιο; Ένα ηλιοκαμένο ηλιοτρόπιο Η η Ένα ηλιοτρόπιο, μα ποιο ηλιοτρόπιο; Ένα ηλιοκαμένο ηλιοτρόπιο που ξέχασε να βάλει αντιηλιακό!

Ι ι Ένας ινδιάνος, Μα ποιος ινδιάνος; Ένας ιδιότροπος ινδιάνος Που σκότωσε ένα ιερέα! Σ.Γ

Κ κ Μια καρέτα, Μα ποια καρέτα; Μια χελώνα καρέτα καρέτα, Που καθόταν σε μια καφετιά καρέκλα!

Λ λ Ένα λιοντάρι, Μα ποιο λιοντάρι, Ένα λαίμαργο λιοντάρι που έφαγε ένα λαγουδάκι! Α.Π.

Μ μ Μια μαργαριτούλα, μα ποια μαργαριτούλα; Μ μ Μια μαργαριτούλα, μα ποια μαργαριτούλα; Μια μαργαριτούλα που μαγειρεύει μανιταρόσουπα με μέλι! Ε.Κ.

Ν ν Μια νυχτερίδα, Μα ποια νυχτερίδα, Μια νυσταγμένη νυχτερίδα που νύσταζε όλη νύχτα! Π.Γ

Ξ ξ Ένας ξιφομάχος, Μα ποιος ξιφομάχος, Ένας ξιφομάχος, Μα ποιος ξιφομάχος, Ένας ξυρισμένος ξιφομάχος, που έκανε ξιφομαχία με ένα ξιφία!

Ο ο Ένας οδηγός, Μα ποιος οδηγός; Ένας ονειροπόλος οδηγός που πάτησε την οδοντόβουρτσά του! Μ.Σ

Π π Μια πεταλούδα, μα ποια πεταλούδα; Μια πολύχρωμη πεταλούδα Π π Μια πεταλούδα, μα ποια πεταλούδα; Μια πολύχρωμη πεταλούδα που έπαιζε πινιάτα! Α.Μ

Ρ ρ Ένα ρομπότ, μα ποιο ρομπότ; Ένα ρομπότ που έπαιζε ράξπι με ένα ρινόκερο. Μ.Σ

Σ σ Ένας σκύλος, μα ποιος σκύλος; Ένας σκανταλιάρης σκύλος Σ σ Ένας σκύλος, μα ποιος σκύλος; Ένας σκανταλιάρης σκύλος Που σκαρφαλώνει πάνω στο στερεοφωνικό! Κ.Γ.

Τ τ Ένας ταύρος, Μα ποιος ταύρος; Ένας τρελούτσικος ταύρος Ένας τρελούτσικος ταύρος Που τραβάει ένα τραχτέρ! Χ.Ε

Υ υ Ένας υπνοβάτης, μα ποιος υπνοβάτης; Υ υ Ένας υπνοβάτης, μα ποιος υπνοβάτης; Ένας παχουλός υπνοβάτης που μπήκε σε ένα υποβρύχιο! Μ.Σ

Φ φ Ένα φίδι. Μα ποιο φίδι; Φ φ Ένα φίδι. Μα ποιο φίδι; Ένα φοβερό φίδι που έφαγε ένα φαλαινοθηρικό! Μ.Π

Χ χ Μια χορεύτρια, Μα ποια χορεύτρια; Χ χ Μια χορεύτρια, Μα ποια χορεύτρια; Μια χαριτωμένη χορεύτρια που χόρευε στο χορτάρι! Κ.Γ

Ψ ψ Μια ψιψίνα, Μα ποια ψιψίνα; Μια ψωνισμένη ψιψίνα Ψ ψ Μια ψιψίνα, Μα ποια ψιψίνα; Μια ψωνισμένη ψιψίνα Που ψαρεύει ψόφια ψάρια! Κ.Γ

Ω ω Ένα ωρολόγιο πρόγραμμα, Μα ποιο ωρολόγιο πρόγραμμα, Ω ω Ένα ωρολόγιο πρόγραμμα, Μα ποιο ωρολόγιο πρόγραμμα, Ένα ωραίο ωρολόγιο πρόγραμμα, Που είχε μόνο τέχνη και γυμναστική για κάθε μαθητή!