Οπτικός Προγραμματισμός  Παράγεται από την κλάση TStatusBar. Περιέχει έναν αριθμό από Panels που μπορούν να περιέχουν πληροφορίες για την κατάσταση του.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από τη C στη C++ Hy240b project 2014 Phase 1.
Advertisements

Οπτικός Προγραμματισμός  Προέρχονται από τα sets της Pascal.Ορίζονται ως : typedef Set όνομα τύπου συνόλου Π.χ. typedef set MikroiAkeraioi  Συνήθως συνδυάζονται.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING.
Οπτικός Προγραμματισμός  Περιέχει έτοιμα components υλοποίησης κοινών διαλόγων  OpenDialog : διάλογος για την επιλογή αρχείου για άνοιγμα.  SaveDialog.
Οπτικός Προγραμματισμός  Frames : Μοιάζουν με τις φόρμες και μπορούν να ενσωματώσουν άλλα components, αλλά δεν αποτελούν παράθυρα. Είναι σετ από components.
Οπτικός Προγραμματισμός  Παράγεται από την κλάση TColorDialog. Επιτρέπει στον χρήστη την επιλογή χρώματος από τα βασικά χρώματα και τον καθορισμό ειδικών.
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για τη δημιουργία τοπικής συλλογής.
Οπτικός Προγραμματισμός  Παράγονται από την κλάση TForm. Αποτελούν components με μορφή “παραθύρου” που μπορούν να ενσωματώσουν άλλα components.  Ιδιότητες.
Διαδικασία εγκατάστασης SPSS Κάνετε διπλό κλικ στο εικονίδιο «Ο Υπολογιστής μου» 2. Κάνετε διπλό κλικ στο εικονίδιο του CD-ROM.
Εργαστήριο 17 Εκπαιδευτικό Εργαστήριο Πληροφορικής Χειμερινό Εξάμηνο 2006 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
EPL003: Επιστήμη της Πληροφορικής και Πληροφοριακά Συστήματα
Πίνακες.
Οπτικός Προγραμματισμός  Οι εφαρμογές οπτικού προγραμματισμού μπορούν να ακολουθούν ένα από τα παρα- κάτω τρία μοντέλα όσον αφορά το interface:  SDI.
Το πρόγραμμα Turbo Pascal TPW1.5
Οπτικός Προγραμματισμός ( C++ Builder 5.0 )
Joomla.
Οπτικός Προγραμματισμός  To Page Control ανήκει στην κλάση TPageControl. Xρησιμοποιείται σε περιπτώσεις που θέλουμε να έχουμε πολλές σελίδες με components.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
ΕΠΛ002: Εισαγωγή στην Επιστήμη της Πληροφορικής
Windows Programming Web controls. •Τα web forms είναι container αντικείμενα σχεδιασμένα για να κάνουνε host άλλα controls, όπως α) Web server controls,
Οπτικός Προγραμματισμός Οι ιδιότητες των αντικειμένων μπορεί να είναι δύο ειδών : 1.Published properties : είναι αυτές που εμφανίζονται στον Object Inspector.
Weebly tools A selected few Γαβριέλλα Ασπράκη. Map Το εικονίδιο που φέρει την ένδειξη αυτή μας συνδέει κατευθείαν στο google maps. Μόλις σύρουμε το εικονίδιο.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Οπτικός Προγραμματισμός  Add to Project : Ενσωμάτωση σε ένα project ενός ήδη υπάρχοντος unit και της φόρμας του ή και άλλων αρχείων (.res,.pas, …). Το.
Οπτικός Προγραμματισμός  Κληρονομείται από την κλάση TCanvas. Επιτρέπει την σχεδίαση γραφι- κών στο Image Component. Επίσης υπάρχει στις φόρμες, σε compo-
Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής Αντώνιος Συμβώνης, ΕΜΠ, Slide 1 Week 11: Intro to Applets Εβδομάδα 11: Εισαγωγή στα Applets.
Πως βάζουμε τίτλους και κείμενα στα video μας σε 8 βήματα.
ΕΝΟΤΗΤΑ Γ΄ Ελέγχω – Προγραμματίζω τον Υπολογιστή
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
1 ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥ ΑΠΟΣΤΑΣΗΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΜΒΑΔΟΝΕΜΒΑΔΟΝ.
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
Μποχρίνη Σταυρούλα ΑΜ:3173 Σταθόπουλος Αναστάσιος ΑΜ:3220.
Υλικά. Materials Χρώμα Ambient color: το χρώμα περιβάλλοντος Diffuse color: το κύριο χρώμα του υλικού (αναφέρεται ως χρώμα διάχυσης και ισχύει για όλα.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Graphical User Interfaces (GUI) SWING.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ : ΤΣΑΛΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ. : 30920
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΑΞΙΝΟΜΗΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΑΛΕΖΑ ΣΟΦΙΑ ΑΕΜ:765.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής Καρακίτσος Ηλίας ΑΜ 614 Ιωάννου Ελένη ΑΜ 647.
1 Εισαγωγή στη Java Χρήσιμες Διευθύνσεις Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java Εργαλεία της Java Μεταγλώττιση στοιχειωδών εφαρμογών.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
DreamWeaver Παρουσίαση Εργαλείου για Ανάπτυξη Web-based GUIs 1.
Templates Standard Template Library (STL) Exceptions Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Applets Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη δυνατότητα προβολής γραφικών και τη δυνατότητα υλοποίησης ενός γραφικού.
Microsoft Excel 4.3 Διαχείριση Φύλλων Εργασίας Κίκα Χρυσοστόμου.
Έλεγχος Ονομάτων (Name Control) Για ένα πρόγραμμα που αποτελείται από πολλά τμήματα κάποια από τα οποία έχουν πιθανώς γραφτεί από άλλους προγραμματιστές.
Tomcat Θ. Βαρβαρίγου Καθηγήτρια ΕΜΠ Τηλ
Applets Εκτελούνται από τον appletviewer και από Java enabled web browsers Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη.
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
1. 1.Δημιουργία Νέου Αρχείου Επιλέγουμε καρτέλα File, πατούμε στην εντολή New και μετα αφου διαλέξουμε τον τύπo αρχείου (π.χ Blank Document), πατούμε.
Ξεχωριστή Μεταγλώττιση & Χώροι Ονομάτων Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Δ.Π.Θ. Multimedia - 1 Προσθέτοντας αντικείμενα πολυμέσων.
Κωδικός Θ: ΤΠ4003, Κωδικός Ε: ΤΠ4103 (ΜΕΥ/Υ) Ώρες (Θ - ΑΠ - Ε): Προαπαιτούμενα: ΤΠ2003,2103.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Σπύρος Δενάζης Εργαστήρια Δικτύων Υπολογιστών Εργαστήριο 1ο : Εισαγωγή στην εξομοίωση και στο εργαλείο ΟΡΝΕΤ Σπύρος Δενάζης
Software Engineering for Web Applications
Κλάσεις και αντικείμενα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών AppInventor
Οργάνωση αρχείων & φακέλων
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
Γραφικές Μέθοδοι Σχεδιασμού με Η-Υ Εκπαιδευτικό Παράδειγμα 2
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Φόρμες Φόρμες χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουμε ένα φιλικό περιβάλλον για την διαχείριση των δεδομένων της βάσης. Επίσης δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας.
Τα βασικά χαρακτηριστικά του αρχείου: Όνομα:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οπτικός Προγραμματισμός  Παράγεται από την κλάση TStatusBar. Περιέχει έναν αριθμό από Panels που μπορούν να περιέχουν πληροφορίες για την κατάσταση του προγ/τος. Iδιότητες (Properties) :  AutoHint (bool) : καθορίζει αν στο StatusBar θα εμφανίζεται αυτόματα το περιεχόμενο της ιδιότητας «Hint» του κάθε component όταν περνάει από πάνω τους το ποντίκι.  Panels (TStatusPanel *) : Πίνακας που περιέχει τα ανεξάρτητα Panels στα οποία μπορεί να χωρίζεται ένα StatusBar.  SimplePanel (bool) : όταν είναι true εμφανίζει ένα ενιαίο Panel για όλο το StatusBar. Όταν εί- ναι false εμφανίζει πολλαπλά Panels.  SimpleText (AnsiString) : string που εμφανίζεται στο ενι- αίο Panel του StatusΒar όταν επιλέξουμε το SimplePanel.

Οπτικός Προγραμματισμός  SizeGrip (bool) : καθορίζει αν θα εμφανίζεται στην κάτω δεξιά γωνία το τριγωνικό σχημα για αλλαγή μεγέθους του παραθύρου.  UseSystemFont (bool) : καθορίζει αν το StatusBar χρησιμοποιεί το System Font.  Canvas (TCanvas) : περιοχή σχεδίασης στο client area του StatusBar. Panel Editor

Οπτικός Προγραμματισμός  Πρώτα ενσωματώνουμε στη φόρμα μας ένα StatusBar component από την μπάρα εργαλείων Win32. To StatusBar αυτόματα αγκιστρώνεται στο κάτω μέρος του παραθύρου και πιάνει όλο το πλάτος του.  Στη συνέχεια με κλικ πάνω στις 3 τελείες (...) της ιδιότητας ‘Panels’ του StatusBar ανοίγουμε τον Panel Editor, όπου καθορίζουμε πόσα Panels θα έχει το Statusbar και τί πλάτος θα έχει το καθένα.  Για να καθορίσω τί κείμενο θα εμφανίζεται σε κάθε Panel, αρκεί να βάζω το κείμενο που θέλω στην ιδιότητα ‘Text’ του κάθε Panel. StatusBar1->Panels->Items[2]->Text = “Overwrite”;  Εναλλακτικά για απλό StatusBar μπορώ να θέσω το SimplePanel=true, να καθορίζω το κείμενο που θα εμφανίζεται στο SimpleText και να βάλω την ιδιότητα AutoHint=true, για να εμφανίζονται αυτόματα τα Hints.

Οπτικός Προγραμματισμός  Η διαδικασία είναι παρόμοια όπως και στα ToolBars :  Η σχεδίαση και εδώ πρέπει να γίνεται κάθε φορά και όχι μία φορά μόνο στην αρχή.  Για το λόγο αυτό πρέπει να παγιδεύσουμε ένα “OnPaint” event του StatusBar.  Το μοναδικό τέτοιο event του StatusBar είναι το OnDrawPanel που παράγεται κάθε φορά που επανασχεδιάζεται κάθε Panel του StatusBar.  Για να παραχθεί όμως το event αυτό θα πρέπει η ιδιότητα Style του κάθε Panel να γίνει “psOwnerDraw”.

Οπτικός Προγραμματισμός TPicture * SkinImage;.... void __fastcall TForm1::FormCreate(TObject *Sender) { SkinImage = new TPicture; SkinImage->LoadFromFile("clouds.bmp"); } void __fastcall TForm1::StatusBar1DrawPanel(TStatusBar *StatusBar, TStatusPanel *Panel, const TRect &Rect) { StatusBar->Canvas->StretchDraw(Rect, SkinImage->Graphic); }

Οπτικός Προγραμματισμός  Περιέχει επιλογές για την δημιουργία εγκατάσταση και διαχείριση των components που είναι διαθέσιμα στον προγραμματιστή μέσω των component palettes.  New Component : Επιτρέπει την δημιουργία ενός νέου component από τον χρήστη. Εμφανίζει ένα διάλογο βασικών επιλογών :  Ancestor Type : όνομα της κλάσης στην οποία βασίζεται το component.  Class Name : το όνομα της νέας κλάσης του component.

Οπτικός Προγραμματισμός  Palette Page : σε ποια παλέτα με components θα τοποθετηθεί το νέο component.  Unit File Name : το μονοπάτι και το όνομα του.cpp αρχείου που θα περιέχει τον κώδικα για το νέο component.  Search Path : μπορούμε να αλλάξουμε το σύνολο των καταλόγων που ο C-Builder ψάχνει για αναζήτηση αρχείων.  Μόλις πατήσουμε το OK δημιουργούνται αυτόματα ένα αρχείο.cpp με προετοιμασμένο κώδικα, ένα αρχείο.h επίσης με έτοιμο κώδικα για την ανάπτυξη του νέου κώδικα του component.  Κάθε component πρέπει να βασίζεται σε μία υπάρχουσα κλάση.  Το νέο component πρέπει να γίνει compile ώστε να μπορεί να συμπεριληφθεί στην καθορισμένη παλέτα.  Όλα τα σχετικά αρχεία του component (.cpp,.h,.res, κ.λ.π.) τοποθετούνται μέσα σε ένα ειδικό αρχείο project που έχει την επέκταση.bpk και ονομάζεται “package file”.

Οπτικός Προγραμματισμός #include #pragma hdrstop #include "MyEdit.h" #pragma package(smart_init) // static inline void ValidCtrCheck(TMyEdit *) // no pure virtual exist { new TMyEdit(NULL); } // fastcall TMyEdit::TMyEdit(TComponent* Owner) : TEdit(Owner) { } // namespace Myedit { void __fastcall PACKAGE Register() { TComponentClass classes[1] = {__classid(TMyEdit)}; RegisterComponents("Samples", classes, 0); } }

Οπτικός Προγραμματισμός #ifndef MyEditH #define MyEditH // #include // class PACKAGE TMyEdit : public TEdit { private: protected: public: __fastcall TMyEdit(TComponent* Owner); __published: }; #endif

Οπτικός Προγραμματισμός  Για να μεταγλωττίσουμε ένα component επιλέγουμε από το Component Menu την επιλογή “Install Component”.  Εδώ καθορίζουμε το όνομα του cpp που περιέχει τον κώδικα του component, το όνομα του Project (package) και την περιγραφή του component.  Μπορούμε να συμπεριλάβουμε πολλά components στο ίδιο package

Οπτικός Προγραμματισμός  Με την μεταγλώττιση παράγεται και το Project File (.bpk) που πρέπει να σώσουμε με την επιλογή File  Save Project As, ώστε να μπορούμε να το ξανα-ανοίξουμε για να μεταβάλλουμε το component.  Κατά την μεταγλώττιση παράγονται :  BPI (Import Library) περιέχει την μεταγλωττισμένη κλάση του νέου component ώστε να μπορεί να συμπεριληφθεί στην παλέτα.  OBJ (object file) περιέχει όλο τον κώδικα σε γλώσσα μηχανής.  BPL (runtime library) είναι στην ουσία ένα dll που συνδέεται δυναμικά με το exe της εφαρμογής και περιέχει τον κώδικα του component.  LIB (static library) βιβλιοθήκη που μπορεί να συνδεθεί με το exe κατά το linking ώστε να ενσωματώσει το component στο exe.

Οπτικός Προγραμματισμός  Δημιουργία ενός Edit Box με μαύρο background και λευκά γράμματα:  Από το μενού Component επιλέγουμε “New Component”.  Καθορίζουμε ως “Ancestor Type” την κλάση TEdit.  Δηλώνουμε ως “Class Name” το όνομα TMyEdit.  Καθορίζουμε το “Unit File Name” π.χ. ως “C:\MyComponents\MyEdit\MyEdit.cpp”  Πατάμε OK οπότε δημιουργούνται τα αρχεία MyEdit.cpp και MyEdit.h με έτοιμο κώδικα.  Επεμβαίνουμε στον κώδικα για να αλλάξουμε τα χρώματα του component __fastcall TMyEdit::TMyEdit(TComponent* Owner) : TEdit(Owner) { Color=clBlack; Font->Color=clWhite;}

Οπτικός Προγραμματισμός  Μεταγλωττίζουμε και εγκαθιστούμε το component με την επιλογή Component  Install Component  Στον Διάλογο που εμφανίζεται επιλέγουμε την σελίδα “Into New Package”.  Επιλέγουμε ως “Unit File Name” το αρχείο cpp του component.  Καθορίζουμε ως “Package File Name” π.χ. το C:\MyComponents\MyEdit\MyEdit.bpk  Καθορίζουμε το “Package Description” π.χ. ως “My Edit Component”  Πατώντας το OK εμφανίζεται το μήνυμα : “Package MyEdit.bpl will be built then installed. Continue? Yes/No”  Mόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία το component έχει ήδη εγκατασταθεί στην παλέτα που επιλέξαμε (π.χ. Samples).  Φροντίζουμε να σώσουμε το project file (.bpk) με την επιλογή “File  Save Project As…” ώστε να μπορούμε να το ανοίξουμε ξανά.

Οπτικός Προγραμματισμός  Import ActiveX Control : επιτρέπει την ενσωμάτωση στην τρέχουσα εφαρμογή ενός ActiveX control που είναι registered στα Windows. Τα ActiveX Controls είναι αυτόνομα αντικείμενα (.ocx,.dll) που περιέχουν components.

Οπτικός Προγραμματισμός  Create Component Template : επιτρέπει την δημιουργία πρότυπων component templates που αποθηκεύονται σε αρχεία.DCT  Τα Component Templates αποτελούνται από ομάδες component που τοποθετούνται πάνω σε μία φόρμα και έχουν συγκεκριμένες τιμές ιδιοτήτων.  Διαδικασία δημιουργίας : Τοποθετούμε τα components πάνω σε μία φόρμα. Καθορίζουμε τις τιμές των ιδιοτήτων τους. Επιλέγουμε όλα τα components. Επιλέγουμε “Create Component Template” και καθορίζουμε το όνομα την παλέτα και το εικονίδιο για το template.

Οπτικός Προγραμματισμός  Install Packages : επιτρέπει την εγκατάσταση και απεγκατάσταση compo- nents που βρίσκονται μέσα σε μεταγλωττισμένα «πακέτα» (packages). Τα μεταγλωττισμένα πακέτα βρίσκονται σε αρχεία με επέκταση.BPL.

Οπτικός Προγραμματισμός  Configure Palette : επιτρέπει την διαχείριση των παλετών από components και την προσθήκη, διαγραφή και μετονομασία components μέσα στις παλέτες.