Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΛΕΓΜΈΝΟΣ ΣΤΑ ΔΊΧΤΥΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ... ΜΙΑ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΎΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Advertisements

Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Προσωπικές δεξιότητες
Μέλος του Child Helpline International Τηλεφωνική Συμβουλευτική Υπηρεσία Με τη χρηματοδότηση και την εποπτεία του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.
Όταν χρειαζόμαστε βοήθεια,
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Ομάδες Γονιών από τις Σ.Υ. ΠΡΟΤΑΣΗ. Ομάδες που λειτουργούν • Γονείς παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες (μαθησιακά προβλήματα, αναπηρίες, αναπτυξιακές διαταραχές,
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
FACEBOOK • Το Facebook χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το Φεβρουαρίου του 2004 από το δημιουργό του Mark Zuckerberg που ήταν μέλος του πανεπιστημίου.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
25 σεπτεμβρίου ΓΥΝΑΙΚΑ- ΕΡΓΑΣΙΑ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ελευθερία αραβανή ψυχολόγος.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
Γενετική Συμβουλευτική και Καρκίνος: η Κυπριακή Εμπειρία Έλενα Σπανού Αριστείδου, MS Σύμβουλος Γενετικής Κλινική Γενετικής Ινστιτούτο Νευρολογίας και Γενετικής.
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Μητρικός Θηλασμός Υποστήριξη μητέρας προς μητέρα
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Στέλιος Ευσταθίου Βλαδένης Θεόδωρος ΘΕΜΑ: ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ BLOG.
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Το Παγκόσμιο Δίκτυο Επικοινωνίας Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Εθισμός στο Διαδίκτυο –Facebook & Έφηβοι
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Έντιμοι προσκεκλημένοι, αγαπητοί συνεργάτες Με μεγάλη χαρά σας καλωσορίζω στην επίσημη ετήσια επιστημονική εκδήλωση της εταιρείας μας, την 7η ημερίδα.
….για πολλές ώρες…..
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Εθισμοσ στο διαδικτυο. ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΤΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΕΛΜΠΑΝ.
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΕ ΝΕΑ.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
εκπαιδευτικη μεταβαση
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εθισμός στην Τεχνολογία
Η ασφαλεια στο διαδικτυο !
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Β Τι είναι οι εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και τι είναι κοινωνικό δίκτυο Στόχοι.
Διαδικτυακό Πρόγραμμα Αντιμετώπισης του Εκφοβισμού
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Ασφάλεια στο διαδίκτυο!!!
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Γλωσσική ανάπτυξη – Κατάκτηση γλώσσας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή Κυριάκου Μαρία

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Ιστορικό/ Χαρακτηριστικά Είναι πλέον αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας, με χρησιμότητα στην πληροφόρηση, την ψυχαγωγία αλλά και την κοινωνική δικτύωση.

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Ιστορικό/ Χαρακτηριστικά Είναι επίσης γεγονός ότι οι νέοι και κυρίως οι έφηβοι περνούν αρκετό χρόνο στο διαδίκτυο, εκφράζονται και επικοινωνούν μεταξύ τους μέσα από αυτό. Αυτό γίνεται μέσα από σελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το facebook αλλά και σελίδες επικοινωνίας όπως τα Skype, Ovvo, Msn και άλλα.

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Ιστορικό/ Χαρακτηριστικά Ο Οργανισμός Νεολαίας Κύπρου στην προσπάθεια του να πλησιάσει καλύτερα τους νέους της Κύπρου, αποφάσισε να προσεγγίσει και να αξιοποιήσει τις δικές τους μεθόδους επικοινωνίας. Προς την κατεύθυνση αυτή, δημιούργησε το Φεβρουάριο του 2010, την Υπηρεσία Συμβουλευτικής Μέσω Διαδικτύου, την πρώτη υπηρεσία του είδους που λειτουργεί στην Κύπρο.

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Σε ποιους απευθύνεται Παρόλο που η υπηρεσία αυτή απευθύνεται στο γενικό πληθυσμό, στοχεύει ιδιαίτερα στην ομάδα των ατόμων που είναι εξοικειωμένη με το διαδίκτυο

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Σκοπός Να προσεγγίσουμε το κομμάτι του πληθυσμού που πιθανόν να μην τηλεφωνούσε σε Γραμμές Βοήθειας ούτε θα επισκεπτόταν εύκολα Συμβουλευτικές Υπηρεσίες.

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Πώς λειτουργεί: Μέσω ενός ειδικά διαμορφωμένου χώρου στην ιστοσελίδα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συνομιλούν γραπτώς με το σύμβουλο γύρω από το θέμα που τους απασχολεί. Δεν πρέπει να δηλώσουν όνομα, αφού κατά την πρόσβαση στη σελίδα, μπορούν να λάβουν ένα όνομα χρήστη από αυτή (π.χ. χρήστης1, user1), ή να δηλώσουν ένα όνομα χρήστη που οι ίδιοι επιθυμούν (π.χ. ένα υποκοριστικό) Σε καμία περίπτωση, κανένας εκτός από το σύμβουλο και τον χρήστη που είναι συνδεδεμένος με την υπηρεσία, δεν μπορεί να δει αυτά που γράφονται.

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Ποια θέματα χειρίζεται Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συζητήσουν θέματα όπως: Σχέσεις Σχολείο Οικογένεια Άγχος Συναισθηματικές μεταπτώσεις Εξαρτήσεις

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Τι προσφέρει Παροχή πληροφοριών και ενημέρωση γύρω από τα θέματα που αφορούν τους ενδιαφερόμενους. Ενημέρωση για άλλους φορείς, οργανισμούς και συνδέσμους που δραστηριοποιούνται σε θέματα που αφορούν τους ενδιαφερόμενους, και παραπομπή όταν χρειάζεται, για περαιτέρω αξιολόγηση και παρέμβαση. Συμβουλευτική, έτσι ώστε οι ενδιαφερόμενοι να μοιραστούν το θέμα που τους απασχολεί, να αναγνωρίσουν αλλά και να ενθαρρυνθούν να κάνουν το επόμενο βήμα. Διαχείριση κρίσεων που απαιτούν άμεση παρέμβαση.

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Η συμβουλευτική μέσω διαδικτύου σε καμιά περίπτωση δεν υποκαθιστά τη δουλειά που μπορεί να γίνει μέσα από τις συναντήσεις με κάποιο ψυχολόγο. Αν πέρα από την ενημέρωση, τη στήριξη και τη συμβουλευτική κριθεί αναγκαία μια πιο εξειδικευμένη παρέμβαση, τα άτομα κινητοποιούνται ή ενθαρρύνονται να μπουν σε κάποιο θεραπευτικό πλαίσιο

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Προφίλ ενδιαφερόμενου Φύλο - Ο παραπάνω πίνακας αποδεικνύει για ακόμη μια φορά ότι κυρίως οι γυναίκες αναζητούν βοήθεια από επαγγελματία ψυχολόγο, ανεξαρτήτως του μέσου που χρησιμοποιούν (Τηλεφωνική Γραμμή, Διαδίκτυο, Συνδιαλέξεις πρόσωπο με πρόσωπο). Πολύ λιγότεροι είναι οι άντρες οι οποίοι ζήτησαν βοήθεια μέσω του διαδικτύου (23,2%). Περαιτέρω ο πίνακας δείχνει ένα ποσοστό (8,7%) των περιστατικών να μην έχουν δηλώσει το φύλο τους. Αυτό αποτελεί μια από τις ιδιαιτερότητες του διαδικτύου καθότι η σύμβουλος δεν μπορεί να καταλάβει το φύλο του συνομιλητή του. Ο μόνος τρόπος για να μάθουν οι σύμβουλοι το φύλο του συνομιλητή είναι αν το αναφέρει ο/η ίδιος/α, ή εάν υπάρχει ουσιαστικός λόγος να ερωτηθεί γι’ αυτό. Ηλικία - Τα άτομα που απευθύνονται για βοήθεια μέσω διαδικτύου είναι στην πλειοψηφία μεταξύ των ηλικιών 15-20 (39,1%) και 21-30 (26,1%). Αυτό είναι αναμενόμενο καθότι οι έφηβοι και οι νεαροί είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τέτοιες μορφές επικοινωνίας, οι οποίες επιπρόσθετα αποτελούν σημαντικό συστατικό στοιχείο της ζωής τους. Εκτός αυτού πιθανόν να εκφράζει την ανάγκη τους για παροχή βοήθειας διατηρώντας τα προσωπικά τους στοιχεία εντελώς εμπιστευτικά. Τα αποτελέσματα υποστηρίζονται και από έρευνα των Gould, Munfakh, Lubell, Kleinman και Parker (2002) οι οποίοι βρήκαν πως το 1/5 έφηβων μαθητών λυκείου, αναζητούσαν βοήθεια από το διαδίκτυο για τα συναισθηματικά τους προβλήματα.

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Κατανομή περιστατικών σύμφωνα με το άτομο που αφορά το αίτημα Με βάση τον παραπάνω πίνακα, τα περισσότερα άτομα απευθύνονταν στο διαδίκτυο για θέματα που αφορούσαν κυρίως τους ίδιους (76,8%) και λιγότερο για θέματα που αφορούσαν τρίτους. Κανένα άτομο δεν απευθύνθηκε στη Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου για θέματα που αφορούν το παιδί, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τα αποτελέσματα της Γραμμής 1410. Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι τα άτομα τα οποία αποτείνονται στη Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου είναι στην πλειοψηφία εφηβικής ηλικίας και συνήθως αντιμετωπίζουν προσωπικές δυσκολίες. Για παράδειγμα απασχολούνται με ζητήματα και δυσκολίες στο σχολικό περιβάλλον, στο πανεπιστήμιο, με προβλήματα στις σχέσεις με τους γονείς τους, καθώς επίσης και με θέματα αυτό-εικόνας και αυτοεκτίμησης.

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Κατανομή περιστατικών κατά κύριο αναφερόμενο θέμα Το κύριο αναφερόμενο θέμα με το ψηλότερο ποσοστό είναι τα προσωπικά θέματα (42,0%). Ποσοστό αναμενόμενο, καθώς μέσω του διαδικτύου είναι πιο πιθανόν να συζητήσει κάποιος προσωπικά ζητήματα. Ειδικά, η ηλιακή ομάδα κάτω των 35, που αποτελεί και την ομάδα-στόχο της υπηρεσίας, είναι εξοικειωμένη με αυτό το είδος συνομιλίας κυρίως λόγω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. Οι ουσίες εξάρτησης, με ποσοστό 14,5%, είναι το δεύτερο πιο συχνό αναφερόμενο θέμα στο διαδικτυακό χώρο του 1410. Παράλληλα το 11,6% των περιστατικών αναφέρθηκε σε κάποιο θέμα ψυχικής υγείας. Σε γενικές γραμμές, η Συμβουλευτική μέσω Διαδικτύου, ειδικά σε ότι αφορά τις ουσίες εξάρτησης και τα θέματα ψυχικής υγείας, αλλά και γενικότερα, ακολουθεί παρόμοια τακτική με αυτή της Αμερικανικής Εταιρείας Συμβουλευτικής που αφορούν τη Συμβουλευτική μέσω διαδικτύου (American Counseling Association, 1999).

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Κύριο αίτημα ενδιαφερόμενου Στη διαδικτυακή υπηρεσία του 1410, η πλειοψηφία των ατόμων που αποτάθηκαν σε αυτή επιθυμούσαν συζήτηση/στήριξη πάνω στο θέμα που τους απασχολούσε (40,6%). Επίσης ένα μεγάλο ποσοστό των καλούντων αναζητούσε τρόπους και στρατηγικές ώστε να αντιμετωπίσει το θέμα που τους απασχολούσε (26,1%). Κάπως χαμηλότερο είναι το ποσοστό των ατόμων που απευθύνθηκαν στη διαδικτυακή υπηρεσία για γενική ενημέρωση για το θέμα που τους απασχολούσε (24,6%).

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Κατανομή περιστατικών ανά βάρδια Στη συμβουλευτική μέσω διαδικτύου οι περισσότερες συνομιλίες γίνονταν κατά τη διάρκεια της απογευματινής και της νυχτερινής βάρδιας (39,1% και 37,7% αντίστοιχα). Αντίθετα στις υπηρεσίες που προσφέρονται από τη Γραμμή 1410, κατά τη διάρκεια της νυχτερινής βάρδιας καταγράφηκαν οι λιγότερες κλήσεις. Αυτό οφείλεται στον πληθυσμό που επιλέγει να χρησιμοποιεί τα δυο αυτά μέσα. Τα άτομα που απευθύνονται στη συμβουλευτική μέσω διαδικτύου είναι κυρίως εφηβικής ηλικίας τα οποία βρίσκονται στο σχολείο κατά την πρωινή βάρδια.

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Δυνατότητες Νέο εργαλείο αναζήτησης βοήθειας - εξοικείωση με τέτοιες μορφές επικοινωνίας – αίσθημα ασφάλειας για έκφραση σκέψεων ή συναισθημάτων που πιθανόν να ντρέπονταν ή να φοβούνταν να τα εκφράσουν στο τηλέφωνο ή σε μια συνάντηση. Προσβασιμότητα σε πληθυσμούς σε απομακρυσμένες περιοχές και σε ώρες όπου δεν εργάζονται άλλες συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Συμβουλευτική Μέσω Διαδικτύου Προκλήσεις και Περιορισμοί «Απρόσωπες» συνομιλίες (συναίσθημα, φύλο, ηλικία, κ.τ.λ) Τεχνικές δυσκολίες «Ιδιαίτερα» χαρακτηριστικά του πληθυσμού που απευθύνεται στο διαδίκτυο: (δυσκολία έκφρασης συναισθημάτων, πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα, ανάγκη συνεχούς οριοθέτησης)