Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Advertisements

ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Επιστημονική Επιτροπή «ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ/ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» Γιάννης Φραντζεσκάκης,
ΕΡΓΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ 14/01/2014.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
Νέα δεδομένα στην οικοδομησιμότητα ακινήτων
Μια πόλη για τους πεζούς
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Κ. ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.ΖΕΙΜΠΕΚΗ Υ.Π.Ε.Χ.Ω.Δ.Ε.
Η πόλη Η πόλη είναι ένας ζωντανός οργανισμός που γεννιέται, μεγαλώνει, ακμάζει, παρακμάζει κι ενίοτε πεθαίνει.
Ποιός κάνει λάθος;.
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
Τ.Ε.Ε. ΤΜΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Συνεδρίαση 10 Ιανουαρίου 2006 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ 1 η : ΑΙΤΙΑ,
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ 15 Μαρτίου στην προστασία του Περιβάλλοντος στη στήριξη του Πολιτισμού στη στήριξη κοινωνικών ομάδων στη συνεργασία με την Αυτοδιοίκηση.
Αρτηρία Διαμπερούς Κυκλοφορίας στην Κεντρική Περιοχή Θεσσαλονίκης ΥΠΕΧΩΔΕ, Μάρτιος 2002.
IANOS. ΚΥΚΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ «ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ. – Μια Ασφυκτική Σχέση» 30 Μαρτίου 2007 Βιώσιμη Κινητικότητα. Η Μείωση της.
προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
ΕΡΓΟ : ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ ΔΗΜΟΥ ΒΑΘΕΟΣ ΠΡ/ΣΜΟΣ : ,00 € (με ΦΠΑ) ΕΚΠΤΩΣΗ : 4,07 % μέση έκπτωση ΠΟΣΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ : ,19 € (με ΦΠΑ) ΑΝΑΔΟΧΟΣ :
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΜΕ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Κυκλοφοριακή Ικανότητα: Βασικές Έννοιες
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Κυκλοφοριακή Ροή.
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Αναθεώρηση Ρυθμιστικού Σχεδίου Θεσσαλονίκης: χωρικά πρότυπα βιώσιμης ανάπτυξης Το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Θεσσαλονίκης 2025 επιτρέπει.
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ > ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Χαλκιδα Πληροφοριακή σήμανση Ευα Κασαπη.
ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΣΒΑΚ – ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
Τροχαία ατυχήματα & παθόντες έτος 2010 – 2009 (Επικράτεια)
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ν.Α.Μ.Ε
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΜΕ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ποιός κάνει λάθος;.
Δρ. Φώτης Κ. Λιοτόπουλος, (SBOING)
ΧΡΗΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ; ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Τομέας Μεταφορών & Τεχνική Βοήθεια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα ΙΧ.  Αύξηση χρήσης ποδηλάτου, μείωση χρήσης ΙΧ για ενδοδημοτικές μετακινήσεις και μετακινήσεις προς τους γειτονικούς δήμους.  Αύξηση της ασφάλειας στους τοπικούς δρόμους (μείωση κυκλοφορίας ΙΧ).  Βελτίωση της προσπελασιμότητας του κέντρου της πόλης.  Βελτίωση σύνδεσης Νέας Σμύρνης με τους γειτονικούς σταθμούς μετρό (Συγγρού-Φιξ, Ν.Κόσμος, Δάφνη, Αγ. Δημήτριος, Καλλιθέα, Ταύρος).  Σύνδεση της Νέας Σμύρνης με τη θάλασσα και με τη ζώνη αναψυχής-τουρισμού που δημιουργείται κατά μήκος του Φαληρικού Όρμου. ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.

Κύριοι πόλοι έλξης/δίκτυο ποδηλάτου ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.  Έντονη συγκέντρωση πόλων έλξης στο κέντρο της πόλης  Διάχυση των κεντρικών χρήσεων κατά μήκος της Ελευθερίου Βενιζέλου  Ισχυρός πόλος διοικητικών χρήσεων κατά μήκος της Συγγρού  Συγκέντρωση εκπαιδευτικών πόλων περιφερειακά του κέντρου σε ορισμένα ΟΤ  Πολλοί και διασκορπισμένοι σε όλη την πόλη χώροι πρασίνου ΑΓ.ΣΟΦΙΑΣ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΕΒΡΟΥ ΑΡΤΑΚΗΣ ΚΡΑΤΗΤΟΣ- ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΣΟΦΟΥΛΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ ΜΕΓ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΟΡΑΗ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΟΜΗΡΟΥ ΑΓΝ. ΜΑΡΤΥΡΩΝ

Επιλογές ως προς τη μορφή της υποδομής ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.  Μεγάλος φόρτος οχημάτων ακόμα και σε τοπικές οδούς  Μεγάλα πεζοδρόμια  Έντονο πρόβλημα στάθμευσης  Διαχωρισμός κίνησης ποδηλάτων-αυτοκινήτων με:  Αξιοποίηση υφιστάμενων πεζοδρομίων.  Διαπλάτυνση πεζοδρομίων, όταν δεν εμποδίζεται η στάθμευση ή όταν το πεζοδρόμιο δεν είναι ικανοποιητικού πλάτους.  Δημιουργία contra-flow ποδηλατόδρομου μίας κατεύθυνσης, όταν τα πεζοδρόμια και το οδόστρωμα είναι μικρού πλάτους. Συνύπαρξη ποδηλάτων- αυτοκινήτων στην άλλη κατεύθυνση  Μονοδρομήσεις οδών για δημιουργία χώρου για κίνηση ποδηλάτων

Αξιοποίηση υφιστάμενων πεζοδρομίων: Οδός Βυζαντίου ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.

Διαπλάτυνση πεζοδρομίων: Οδός Σοφούλη ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.

Δημιουργία contra-flow λωρίδας, συνύπαρξη ΙΧ-ποδηλάτων: Οδός Ανδριανουπόλεως ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.

Μονοδρομήσεις Οδών και δημιουργία ποδηλατόδρομου: Άξονας Έβρου-Ηρακλείου ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.

Οδός Ελευθερίου Βενιζέλου: 0.50 μέτρο διαπλάτυνση πεζοδρομίου εκατέρωθεν ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.

Οδός Αγίας Σοφίας: 1 μέτρο διαπλάτυνση πεζοδρομίου ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.

Οδός Μεγάλου Αλεξάνδρου: 0.50 μέτρο διαπλάτυνση πεζοδρομίου ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.

Ζεύγος Κράτητος – Αιγαίου: Ζέυγος μονόδρομων λωρίδων ποδηλάτου πλάτους 1.00 μέτρου – διαπλάτυνση πεζοδρομίου ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.

Επιλογές διαμόρφωσης διασταυρώσεων ΜΟΝΑΔΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ | Ε.Μ.Π.  Οι λωρίδες ποδηλάτων συνεχίζονται στο εσωτερικό των διασταυρώσεων με χρωματική διαφοροποίηση  Μικρή θλάση ευθυγραμμίας στις διασταυρώσεις για μείωση ταχύτητας ποδηλάτων, βελτίωση ορατότητας και απομάκρυνση από τα ΙΧ που στρίβουν δεξιά.  Τοποθέτηση πληροφοριακής σήμανσης για τους ποδηλάτες  Τοποθέτηση προειδοποιητικής σήμανσης για τους οδηγούς ΙΧ  Στις φωτεινές διασταυρώσεις προτείνεται η δημιουργία ξεχωριστού σηματοδότη για τα ποδήλατα. Οι ποδηλάτες περνούν δίπλα στις υπάρχουσες διαβάσεις και έχουν τους ίδιους χρόνους πρασίνου με τον πεζό