ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικά υλικά.
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Οι συντελεστές 3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία
ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΙΛΙΑΔΗ. Η γραφή της :  Σπινθηροβόλα, σαφής  Με ποιητική ελλειπτικότητα  Με πολιτικούς και υπαρξιακούς προβληματισμούς  Έντονα στιγματισμένη.
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Λεξεις και πλανα ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΒΑΔΙΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΛΑΤΕΣΤΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΣΑΜΑΡΑ
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Η δική μας βουβή ταινία: «Περιπέτεια στο Πλατάνι»
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
2 Η ΔΡΑΣΗ: Η ΤΑΙΝΙΑ. ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ Κατά την διάρκεια του πρώτου σταδίου:  Πραγματοποιήθηκε η συγγραφή του σεναρίου  Έγινε καταμερισμός των ρόλων και.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Τόσο ίδιοι – Τόσο διαφορετικοί δημιουργία ταινίας μικρού μήκους Συμμετοχή 7 ου Γυμνασίου Πάτρας
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Δημιουργία Πίνακα πράξεις από
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 2 – Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΔΥΣΣΕΑ-ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ
ΔΙΑΛΟΓΟΣ Κοινωνικός διάλογος Χαιρετισμός Ενθάρρυνσ η/ ενίσχυση Διάλογος επικεντρωμένος στις δραστηριότητες Παραγωγικός Διάλογος Σχολιασμός (Επεξηγήσεις/
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 1 – Προ Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Παραγωγή γραπτού λόγου - Παραμύθι
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ Πράξη επικοινωνίας με την οποία παρουσιάζεται προφορικά ή γραπτά μια σειρά πραγματικών ή πλασματικών γεγονότων. Προϋποθέτει τουλάχιστον.
Β πράξη Είσοδος στο εσώτερο σπήλαιο. Πρώτη προσέγγιση. Η δεύτερη πράξη στην τρίπρακτη δομή είναι η μεγαλύτερη και καταλαμβάνει συνήθως τη μισή ταινία.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Εισαγωγή στο σταδιο της παραγωγής-γυρίσματα Προετοιμαστείτε! Όποιος αποτυγχάνει να προετοιμαστεί, προετοιμάζεται για να αποτύχει!. Επιλογή κάμερας- Μη.
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές.
Αμφορέας Αγοράς. Τάφος ΧΙΙ
ΤΣΑΡΛΙ ΤΣΑΠΛΙΝ Λουκία Σάββα.
PowerPoint. Σκοπός  Δημιουργία Ταινίας Κινούμενων Σχεδίων στο Power Point.  Εικόνες  Διάλογοι  Κινήσεις.
R oc k & Τέχνη Rock 4 four. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Συνθέσαμε μια εργασία η οποία έχει σχέση με διάφορες ταινίες, λογοτεχνικά βιβλία, και αφιερώματα σε συγκροτήματα.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
DYNAMIC IDENTITY Αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έγγραφο αυτό αντικατοπτρίζει τις απόψεις μόνο του συγγραφέα,
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
Αφήγηση αφήγηση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
ΜΑΡΙΑ ΓΝΗΣΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Β΄ ΙΕΠ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
DISNEY'S.
Μαρίελλα Αναστασιάδου
ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Τεχνικές κινηματογράφου
Γιατί και πως μελετούμε την Ιστορία;
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Νικος Θεοδοςιου

Σημειώσεις για μια μικρή ταινία Για μια ταινία 2-3 λεπτών το σενάριο δεν πρέπει να ξεπερνάει τη μια σελίδα Διαλέγουμε τον βασικό χαρακτήρα της ιστορίας μας. Τον περιγράφουμε με λεπτομέρειες. Απαντάμε στα ερωτήματα: Τι επιθυμεί; Ποιο πρόβλημα αντιμετωπίζει; Με τι έρχεται σε σύγκρουση; Είναι μια εσωτερική ή εξωτερική σύγκρουση; Πόσο σκληρή είναι η σύγκρουση; Η ιστορία έχει καλό ή κακό τέλος;

Σημειώσεις για μια μικρή ταινία Η δράση πρέπει να ξετυλίγεται σε ένα ή δυο χώρους. Προτιμάμε εξωτερικούς για να μην έχουμε προβλήματα φωτισμού. Αν είναι εσωτερικός φροντίζουμε να είναι μεγάλος για να μπορεί να αλλάζει θέσεις η κάμερα. Μερικές φορές ένας χώρος δίνει την αφορμή για να στηθεί μια ιστορία. Διαλέγουμε χώρους χωρίς εξωτερικούς θορύβους που θα προσθέσουν ανεπιθύμητους ήχους στην ταινία μας. Προτιμάμε να αφηγηθούμε μια ιστορία χωρίς διαλόγους.

Τι είναι το σενάριο; Το κινηματογραφικό σενάριο είναι ένα κείμενο πάνω στο οποίο βασίζεται μια κινηματογραφική ταινία. Είναι ένα «τεχνικό» κείμενο χωρίς λογοτεχνικά στοιχεία. Περιγράφει με απλό τρόπο τη δράση και καταγράφει τους διαλόγους των ηρώων, τους ήχους και τη μουσική.

Γράφοντας ένα σενάριο Γράφουμε στον ενεστώτα χρόνο σαν η δράση να γίνεται τώρα. Όταν αναφερόμαστε σε δράση του παρελθόντος την ονομάζουμε φλάσμπάκ (flashback) – επιστροφή στο παρελθόν. Μια δράση που έχει ενότητα χώρου και χρόνου ονομάζεται σκηνή. Μια ομάδα σκηνών που ολοκληρώνει έναν αφηγηματικό κύκλο, ονομάζεται σεκάνς. Χωρίζουμε τη σελίδα στα δυο. Στο αριστερό μέρος περιγράφουμε τις εικόνες, τη δράση και στο δεξιό τους διαλόγους και τους ήχους

Γράφοντας ένα σενάριο Στην αρχή κάθε σκηνής προσδιορίζουμε το χώρο (αν είναι εσωτερικός ή εξωτερικός) και το χρόνο (αν είναι μέρα ή νύχτα).Για παράδειγμα: ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΔΡΟΜΟΣ ΜΕ ΔΕΝΤΡΑ, ΜΕΡΑ) Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στους διαλόγους για να είναι ρεαλιστικοί. (Στο εξωτερικό υπάρχουν ειδικοί συγγραφείς διαλόγων, διαφορετικοί από τους σεναριογράφους). Όταν μια φράση ακούγεται χωρίς να βλέπουμε αυτόν που την λέει την προσδιορίζουμε με τη λέξη OFF. Το ίδιο γίνεται και με τους διάφορους ήχους. Για παράδειγμα ένα αεροπλάνο που πετά ψηλά.

http://www.celtx.com

Πριν το γύρισμα Αφού ολοκληρωθεί το σενάριο και πριν το γύρισμα μιας ταινίας ακολουθούν δυο ενέργειες που έχουν περίεργα γαλλικά ονόματα, το ρεπεράζ και το ντεκουπάζ. Ρεπεράζ είναι η έρευνα για τον εντοπισμό των κατάλληλων χώρων για τα γυρίσματα. Ντεκουπάζ είναι η τελική φάση επεξεργασίας του σεναρίου πριν πάμε στο γύρισμα. Χωρίζουμε τις σκηνές μας σε πλάνα.

Στόριμπορντ

Στόριμπορντ