… ΚΑΙ… …και εσωτερική στάση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ.
Advertisements

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ( ).
ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΝΟΥ –ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ
“…ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΓΗ”
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Προσωπικές δεξιότητες
ΟΡΘΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ.
Το κάπνισμα στην ζωή μας
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
4 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ Σχ. Έτος
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Κωστής Κουρσάρης Μιχάλης Κοντοπίδης
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Το αγαπημένο μου μάθημα
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ο Μαρξ στο Σόχο Πουρναντζή Βασιλική Ραυτοπούλου Αντιγόνη
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
Βασικές πεποιθήσεις.
Εξάντας Ελλήνων Οργάνωση Εχθρός του άγχους η τάξη και η οργάνωση. Αντώνιος Περιπατητής.
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ
Πανελλήνιες, Άγχος και Οικογένεια
ΠΑΡΑΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΛΕΝΗ. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΡΑ;
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ψυχική Υγεία – Ψυχική Διαταραχή. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
H ευτυχία των παιδιών, οδηγός για την επιτυχία Ελιζάνα Πολλάτου, αναπ
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Βιολογία Γυμνασίου.
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
ΠΟΛΕΜΟΣ Ή ΕΙΡΗΝΗ; ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γιάννης Μαγκλής Συνέντευξη από τον νέο στρατιώτη Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλλιόπη.
Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!!
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Η Γιόγκα Εργασία Θρησκευτικών ΒΟΥΧΑΡΑ ΚΛΑΙΡΗ ΔΑΙΛΛΙΔΗ ΜΑΡΘΑ.
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

… ΚΑΙ… …και εσωτερική στάση

Αυτό είναι το σύμβολο Γιν Γιανγκ.

Αυτά είναι μέρη του συμβόλου Γιν και Γιανγκ. Αυτά είναι μέρη του συμβόλου Γιν και Γιανγκ.

Και Ορισμός: συμπλεκτικός σύνδεσμος, για την κατά παράταξη σύνδεση στοιχείων που βρίσκονται σε συμπληρωματική σχέση. Σύνδεσμος: καθετί που χρησιμοποιείται για να ενωθούν ή δεθούν δύο ή περισσότερα πράγματα μεταξύ τους. Πάνω και κάτω Δεξιά και αριστερά Μέσα και έξω Εσύ και εγώ

Η ζωή μας προβάλει μέσα από τις αντιθέσεις. Η ζωή μας προβάλει μέσα από τις αντιθέσεις. Όλα όσα θεωρούμε σοβαρά και σπουδαία αποτελούν τον έναν πόλο κάποιου ζεύγους αντιθέτων. Ολόκληρος ο κόσμος είναι μία τεράστια συλλογή αντιθέτων. Η λήψη μιας απόφασης σημαίνει τη χάραξη μιας διαχωριστικής γραμμής ανάμεσα σε εκείνο που επιλέγεται και σε εκείνο που απορρίπτεται. ελευθερία και δουλεία Καλό και κακό ζωή και θάνατο χαρά και πόνο επιτυχία και αποτυχία έξυπνο και ηλίθιο δυνατό και αδύναμο όμορφο και άσχημο

Το να μάθουμε ένα πράγμα σημαίνει να μάθουμε που και πώς να τραβήξουμε τις διαχωριστικές γραμμές και μετά τι να κάνουμε με εκείνο που μας ενδιαφέρει. Η υποστήριξη ενός δικαστικού συστήματος σημαίνει χάραξη διαχωριστικής γραμμής ανάμεσα σε εκείνους που ακολουθούν τους νόμους της κοινωνίας και σε εκείνους που τους αψηφούν. Η μελέτη της ηθικής σημαίνει χάραξη διαχωριστικής γραμμής για την οριοθέτηση του καλού και του κακού. Η αποδοχή της δυτικής ιατρικής σημαίνει διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στην ασθένεια και την υγεία. Η συμμετοχή σε έναν πόλεμο σημαίνει χάραξη διαχωριστικής γραμμής ανάμεσα στους δικούς μας και τους άλλους.

μέσα Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό μιας διαχωριστικής γραμμής, είναι το γεγονός πως οριοθετεί το «μέσα» και το «έξω». έξω

της ευχαρίστησης και του πόνου, του καλού και του κακού. Από την αρχαιότητα ο άνθρωπος έμαθε ότι οποιαδήποτε διαχωριστική γραμμή, είναι μια διαχωριστική γραμμή που επιφέρει διαμάχη. Έτσι, μόλις την οριοθετήσει είναι σαν να προετοιμάζεται για μάχη, την αγωνιώδη μάχη της ζωής και του θανάτου, της ευχαρίστησης και του πόνου, του καλού και του κακού. Ζούμε σε έναν κόσμο διαμάχης επειδή ζούμε σε έναν κόσμο διαχωριστικών γραμμών.

Όσο περισσότερο επιζητάμε την επιτυχία, Αφού όμως η κάθε διαχωριστική γραμμή είναι ταυτόχρονα και γραμμή πυρός, ανακαλύπτουμε κάτι που ευθύνεται για τις ανθρώπινες διαμάχες. Όσο πιο έντονες, ανεξίτηλες και άκαμπτες οι διαχωριστικές γραμμές του ατόμου σε σχέση με τις ιδέες του, τις πεποιθήσεις του, τα πιστεύω του, τόσο περισσότερες και οι διαμάχες του. Επιπλέον, όσο περισσότερο έλκεται κανείς από την ευχαρίστηση, τόσο περισσότερο φοβάται τον πόνο. Όσο περισσότερο επιζητάμε την επιτυχία, τόσο περισσότερο τρέμουμε την αποτυχία. Όσο περισσότερο κρεμόμαστε από τη ζωή, τόσο τρομακτικότερος παρουσιάζεται ο θάνατος. Όσο δίνουμε αξία σε κάτι, τόσο μας κυριεύει η ανησυχία για την απώλεια του.

το ένα μέρος του ζεύγους, και αυτό σημαίνει πόλεμος. Ο τρόπος με τον οποίο αγωνιζόμαστε για να επιλύσουμε αυτά τα προβλήματα είναι να απαλείψουμε το ένα μέρος του ζεύγους, και αυτό σημαίνει πόλεμος. Πόλεμος εσωτερικός νοητικοσυναισθηματικός και πόλεμος εξωτερικός με τη φύση και τον άνθρωπο.

Γιόγκα σημαίνει επιστροφή στο Ένα. Από το Ένα όλα και όλα στο Ένα. Ηράκλειτος Συνειδητότητα και Πράνα. Γιόγκα Πουρούσα και Πρακρίτι. Σάμκυα Σάχασραρ και Μούλανταρ. Τάντρα Από τα ανωτέρω φαίνεται ότι το Ένα έγινε δύο και στη συνέχεια η πολλαπλότητα του κόσμου. Γιόγκα σημαίνει επιστροφή στο Ένα.

του Ηράκλειτου: …και όλα στο Ένα. Πόνος σημαίνει αδιάκοπες διαμάχες, εσωτερικές και εξωτερικές. Ο σοφός Πατάντζαλι μας συμβουλεύει: 1ον να χαλαρώσουμε τη διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στις αρέσκειες και στις απαρέσκειες, 2ον να μετατοπίσουμε τη διαχωριστική γραμμή προς τις απαρέσκειες, 3ον αποστασιοποίηση από τον εξωτερικό κόσμο και στροφή στην ανακάλυψη του εσώτατου Εαυτού. Είναι το δεύτερο μέρος του Ηράκλειτου: …και όλα στο Ένα.

Σαν μαθητές της γιόγκα, καθημερινά με αδιάκοπη σάντανα ουσιαστικά τείνουμε να καταργήσουμε το και που αντιπροσωπεύει τις διαχωριστικές γραμμές. Μερικά παραδείγματα: ο άνδρας μου και η γυναίκα μου, αν φύγει το και, έχουμε το ζευγάρι ή σύντροφοι. Γονείς και παιδιά αν φύγει το και έχουμε οικογένεια, πλούσιοι και φτωχοί, ψηλοί και κοντοί, όμορφοι και άσχημοι, άνδρες και γυναίκες, αν φύγει το και έχουμε απλά ανθρώπους. Τμήμα αρχαρίων και προχωρημένων, ενηλίκων και παιδιών, μαθητές της σχολής και ομάδα γυναικών, αν φύγει το και, έχουμε μαθητές της Σατυανάντα γιόγκα. Εσείς και εγώ, αν φύγει το και γίνεται εμείς.

Το σύμβολο και Γιν Γιανγκ Αν φύγει το και γίνεται: Γιν Γιανγκ

και τα πολλά επιστρέφουν στο Ένα Το Ένα γίνεται πολλά και τα πολλά επιστρέφουν στο Ένα