Το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Runner Delivery Services
Advertisements

Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Iανουάριος 2007.
The Best SMS Message Delivery Service. Τι είναι το SMS Marketing ? Η υπηρεσία SMS Marketing είναι ένα σύγχρονο «εργαλείο» επικοινωνίας, διαφήμισης και.
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Εφαρμογές (G2C) Οργανισμού Εργατικής Εστίας Δημοσθένης Ε. Μεσσήνης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΜΥΛΩΝΑΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ CARDISOFT AE ΔΙΠΛ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
H Point Services είναι μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων που εδρεύει στην Ελλάδα με συνεργαζόμενες εταιρείες στα Βαλκάνια όπως.
GreenControl by DCS © •Αξιοποίηση Τεχνολογίας •Μείωση ενεργειακού αποτυπώματος •Λειτουργία φιλική στο περιβάλλον •Περιορισμός κόστους «Περίσσια.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Εξοικονόμηση χρόνου - μείωση κόστους με σωστή οργάνωση, άμεσες λύσεις και ευελιξία! Το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο!
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ‘’Μ.Π.Σ Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων’’ Καθηγήτρια: Καρύδα Μαρία Φοιτήτρια.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Mailing Procedures and Equipment
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ» Κτίζοντας το Ψηφιακό Αύριο ICT FORUM – 30 Οκτωβρίου 2007.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ( )
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
Παρουσίαση της Εταιρείας Συμβούλων ΕΤΑΜ Α.Ε. Κολετζάκης Μανώλης, Οικονομολόγος ΜΒA Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Διευθυντής Λειτουργιών Ηράκλειο, Απρίλιος 2015.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
360funding.gr Μάϊος 2017.
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Templates ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
E-commerce Solutions.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο! Εξοικονόμηση χρόνου - μείωση κόστους με σωστή οργάνωση, άμεσες λύσεις και ευελιξία!

Η My Office προσφέρει Γραμματειακές Υπηρεσίες εξ αποστάσεως μέσω Τηλεφωνίας & Internet/Τηλεγραμματεία. Παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες με προσιτό κόστος και απευθύνεται σε ελεύθερους επαγγελματίες (γιατρούς, δικηγόρους, μηχανολόγους, μηχανικούς, αρχιτέκτονες, μεσίτες, συμβούλους κ.α.) και μικρές επιχειρήσεις που εδρεύουν σε όλη την Ελλάδα. Η Τηλεγραμματεία μέσω Internet της My Office αποτελεί τη μεγάλη καινοτομία (για την οποία έχει λάβει Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας) αλλά και το βασικό πλεονέκτημα της που την κάνει να είναι «το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο στον κόσμο»: για πρώτη φορά προσφέρεται μέσω Web σε πραγματικό χρόνο η δυνατότητα για πρόσβαση 24 ώρες το 24ωρο - 365 μέρες από οποιονδήποτε υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο (Smartphone) σε υπηρεσίες Τηλεγραμματείας. Η My Office έχει σαν στόχο να αποτελέσει πανελλαδικά την ιδανική και αναντικατάστατη γραμματέα για τους πελάτες της με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών, ποιοτικών υπηρεσιών και δημιουργικών ιδεών. Ιδανική γιατί παρέχει υψηλής ποιότητας Γραμματειακές Υπηρεσίες, κάθε στιγμή, άμεσα, γρήγορα και αποτελεσματικά και αναντικατάστατη γιατί παρέχει ένα πλήρως εξοπλισμένο γραφείο σε προσιτό κόστος.

Οι υπηρεσίες που παρέχει η Μy Οffice είναι: Τηλεγραμματεία: ολοκληρωμένη κάλυψη τηλεφωνικής επικοινωνίας, fax, email και sms με υποδοχή - φιλτράρισμα - διαχείριση - προωθήσεις κλήσεων, απαντήσεις ερωτημάτων, παροχή πληροφοριών, λήψη μηνυμάτων από εκπαιδευμένες και έμπειρες τηλεφωνήτριες κλείσιμο ραντεβού (διαχείριση ατζέντας ραντεβού) μαζική αποστολή fax, email και sms διαχείριση αλληλογραφίας, ταχυδρομικές θυρίδες χρονοχρέωση κλήσεων των πελατών σας προς εσάς, για παροχή υπηρεσιών σας μεταφράσεις, δακτυλογραφήσεις και απομαγνητοφωνήσεις δημιουργία εταιρικών εντύπων, ιστοσελίδας και data base και πολλές άλλες

Γιατί χρειάζεστε Γραμματειακές Υπηρεσίες εξ αποστάσεως/Τηλεγραμματεία; Είστε ελεύθερος επαγγελματίας και δεν προλαβαίνετε να εξυπηρετήσετε ή να απαντήσετε σε όλους τους πελάτες σας; Διευθύνετε μια μικρή επιχείρηση και δεν μπορείτε να ανταπεξέλθετε στο μεγάλο κόστος αποκλειστικής γραμματειακής υποστήριξης; Προτιμάτε να αφιερώνετε όλο το χρόνο και την προσοχή σας στην εργασία σας και όχι στα χρονοβόρα διαδικαστικά της; Ξεχνάτε συχνά, λόγω φόρτου εργασίας, να στείλετε απαραίτητα επαγγελματικά έγγραφα, email, fax και sms, να κάνετε μια παρουσίαση ή απλά να γράψετε μια επιστολή; Η εργασία που έχετε να κάνετε είναι πάντα περισσότερη από το χρόνο που έχετε για να την κάνετε!

καθημερινά για να ανταπεξέλθετε στις επαγγελματικές σας ανάγκες. Στη “My Office” σας προσφέρουμε το χρόνο και την οργάνωση που χρειάζεστε καθημερινά για να ανταπεξέλθετε στις επαγγελματικές σας ανάγκες. Έτσι το όφελός σας είναι πολλαπλό: Αύξηση του διαθέσιμου χρόνου σας για απασχόληση με διοικητικά / αναπτυξιακά θέματα Αποφόρτιση από την πίεση χρόνου λόγω ταχύτερης διεκπεραίωσης των εργασιών σας Απαλλαγή διεκπεραίωσης γραμματειακών / εκτελεστικών εργασιών όπως : Προγραμματισμός συναντήσεων, ραντεβού Τήρηση τηλεφωνικών μηνυμάτων - υπενθυμίσεων, Ανάθεση έργου - ζητήματος - παραγγελίας, Απαντήσεις ερωτημάτων, φιλτράρισμα τηλεφωνημάτων Δακτυλογράφηση, μετάφραση κειμένων / παρουσιάσεων / επιστολών Διεκπεραίωση έγγραφης και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, Αποστολή / Λήψη φακέλων - fax - email - sms Διευρυμένο ωράριο γραμματειακής κάλυψης Απαλλαγή προβλημάτων διαχείρισης και απουσίας προσωπικού, π.χ. λόγω ασθένειας, αδειών, εγκυμοσύνης κ.α. Ικανοποίηση των πελατών σας Μείωση λειτουργικών εξόδων και δαπανών εξοπλισμού Διευκόλυνση της επαγγελματικής σας κινητικότητας

Γιατί να επιλέξετε τις Γραμματειακές Υπηρεσίες εξ αποστάσεως της “My Office”; - Ενίσχυση Κύρους – Εικόνας της επιχείρησής σας - Αύξηση παραγωγικότητας / Αποδοτικότητας / Δυναμικής της επιχείρησής σας - Βέλτιστο προγραμματισμό συναντήσεων - Κλείσιμο περισσοτέρων ραντεβού - Χαμηλότερο λειτουργικό κόστος σε σχέση με Full ή Part time γραμματεία - Ευκολία – Άνεση: Επέκταση ωραρίου λειτουργίας γιατί είμαστε 112 ώρες την εβδομάδα σε λειτουργία, Διαθεσιμότητα εξυπηρέτησης - Ευελιξία - Λειτουργικότητα: Παροχή υπηρεσίας σε οποιοδήποτε χώρο και χρόνο, πρόσβαση 24 ώρες το 24ωρο - 365 μέρες από οποιονδήποτε υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο (Smartphone) - Υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης από τους εκπροσώπους – γραμματείς της εταιρείας μας με συνέπεια, εχεμύθεια, ευγένεια και προθυμία - Επαγγελματισμό με επιλογή, εκπαίδευση, παρακίνηση, αξιολόγηση και διατήρηση μόνιμου Ανθρώπινου Δυναμικού - Διοικητική Υποστήριξη / Αναβάθμιση οργάνωσης / Ταχύτητα διεκπεραίωσης εκκρεμοτήτων - Αποτελεσματική διαχείριση επαφών με τους πελάτες σας. - Υψηλός βαθμός ικανοποίησης πελατών λόγω της «αναγνωρίσιμης» εξυπηρέτησης που προσφέρει ποιότητα / τιμές / υπηρεσίες - Υποστήριξη με προστιθέμενη αξία χωρίς όρια (στις κλήσεις) και δεσμεύσεις (στο προσωπικό, στο χώρο στέγασής του κ.α.)

Αν λοιπόν έχετε ανάγκη από σωστή οργάνωση, άμεσες λύσεις, ευελιξία και εξοικονόμηση χρόνου σε χαμηλό κόστος, μπορούμε να σας παρέχουμε τη δυνατότητα δωρεάν δοκιμής των υπηρεσιών μας για 2 εβδομάδες έως 1 μήνα, για να διαπιστώσετε έμπρακτα τη χρησιμότητα και ωφελιμότητά τους. Απελευθερώνουμε τον ελεύθερο επαγγελματία, στηρίζουμε τον επιχειρηματία!