Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Ακολουθήστε την πιο νόστιμη online κοινότητα!. Καλώς Ορίσατε! Αυτή η παρουσίαση έχει ως σκοπό να σας ενημερώσει για τον τρόπο λειτουργίας, τα πλεονεκτήματα.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Κατηγοριοποίηση του Ιατρού, ως πελάτη της Φαρμακευτικής Εταιρείας. Η εφαρμογή της τεχνολογίας "Predictive Analytics" στο Φαρμακευτικό χώρο Βλάσης Παπαπαναγής.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Σύστημα Bonus • Κατηγορία Β: Στόχοι Εταιρείας : Συντελεστής Βαρύτητας:
Marketing ( newsletters)
Διαδίκτυο.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
Ανοικτά δεδομένα & Ανοικτή Διακυβέρνηση
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Έχεις ένα τουλάχιστον προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο;
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Το θέμα που μας ανατέθηκε στο μάθημα του Project είναι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μάθαμε τι είναι και ότι μας προσφέρει ποικίλες.
Αξιολόγησης της θεματικής πύλης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Θύρα Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
E cίnιsι Business Centers Κέντρα Επιχειρηματικότητας Case study - ξεκινάμε μαζί.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Έλεγχος Έργων Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
11 Νοεμβρίου 2009 Ναθαναήλ Δημήτρης Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών Μονάδα Εργονομίας.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
Βιολογία Γυμνασίου.
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Βιβλιογραφική Αναφορά ενός Κοινωνικού Δικτύου: PINTEREST
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Ρομαντισμός.
Youtube Ομάδα : Λουμιάνα Γκίστι Ηλιάνα Αρμαμέντου Φραντσέσκα Πρόκο Υπεύθυνος:Στέλιος Πλιάτσικας.
Social Media Apostolos Sinioris.
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Διαχειριση εργου μεσω κρισιμησ αλυσιδασ (;)
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Υλοποίηση &΄Έλεγχος σχεδιασμού μάρκετινγκ Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο αλληλεπίδρασης των πελατών σας με τον ιστότοπό σας.

Ο ιστότοπός σας είναι εξαιρετικά σημαντικός για την επιτυχία της επιχείρησής σας Γιατί; Τι;Πώς;Στόχοι Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις

Όμως τι γνωρίζετε για τους επισκέπτες του ιστότοπού σας; Ποιοι είναι;Πώς φτάνουν στον ιστότοπό σας; Τι κάνουν αφού φτάσουν στον ιστότοπό σας; Πότε επισκέπτονται τον ιστότοπό σας; Γιατί; Τι;Πώς;Στόχοι Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις

Καλύτερο μάρκετινγκ μέσω πληροφοριών ιστότοπου Όσα περισσότερα γνωρίζετε σχετικά με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας, π.χ. από πού προέρχονται και ποιες σελίδες τους αρέσουν πιο πολύ, τόσο περισσότερο μπορείτε να εστιάσετε τις προσπάθειες του μάρκετινγκ σε πράγματα που έχουν πραγματικό αντίκτυπο Το Google Analytics μπορεί να σας βοηθήσει. Γιατί; Τι;Πώς;Στόχοι Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις

Ποιοι είναι οι επισκέπτες σας; Μάθετε πόσους επισκέπτες έχετε και σε ποιες περιοχές βρίσκονται, ώστε να γνωρίζετε πού πρέπει να εστιάσετε τον προϋπολογισμό σας μάρκετινγκ. Γιατί; Τι;Πώς;Στόχοι Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις

Πώς σας βρίσκουν οι επισκέπτες σας; Μάθετε ποιες μηχανές αναζήτησης, ποια ιστολόγια ή ποια κοινωνικά δίκτυα κατευθύνουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα προς τον ιστότοπό σας και αυξήστε τις προσπάθειες του μάρκετινγκ σε αυτά τα μέσα. Γιατί; Τι;Πώς;Στόχοι Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις

Τι κάνουν οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας; Ανακαλύψτε πόση ώρα παραμένουν οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας και ποιες σελίδες έχουν τα χαμηλότερα ποσοστά προβολής. Αυξήστε την αφοσίωση των επισκεπτών, παρουσιάζοντας το καλύτερο περιεχόμενό σας στις πιο δημοφιλείς σελίδες σας Γιατί; Τι;Πώς;Στόχοι Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις

Πότε γίνονται οι περισσότερες επισκέψεις στον ιστότοπό σας; Προσδιορίστε μοτίβα δραστηριότητας και ετοιμαστείτε για αντίστοιχες αυξήσεις επισκεπτών. Εξετάστε το ενδεχόμενο δημοσίευσης ειδικών προσφορών τις ημέρες που ο ιστότοπός σας έχει τις περισσότερες επισκέψεις. Γιατί; Τι;Πώς;Στόχοι Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις

Μετρήστε την πρόοδο ως προς την επίτευξη των στόχων σας μάρκετιγνκ Ορίστε στόχους στο Google Analytics, για να κατανοήσετε εάν ο ιστότοπός σας συμβάλλει στην επίτευξη των επιδιώξεών σας στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιήστε διαφορετικούς τύπους στόχων, για να μετρήσετε τους διάφορους τύπους μετατροπών, όπως τις αγορές στο διαδίκτυο, τον χρόνο παραμονής στον ιστότοπό σας ή τον συνολικό αριθμό σελίδων που δέχονται επισκέψεις. Γιατί; Τι;Πώς;Στόχοι Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις

Πολύτιμες πληροφορίες χωρίς επιπλέον κόστος Δείτε όλες τις πληροφορίες σας στο διαδίκτυο σε ευανάγνωστες αναφορές. Χρησιμοποιήστε διαφορετικούς τύπους στόχων, για να μετρήσετε τους διάφορους τύπους μετατροπών, όπως τις αγορές στο διαδίκτυο, τον χρόνο παραμονής στον ιστότοπό σας ή τον συνολικό αριθμό σελίδων που δέχονται επισκέψεις. Γιατί; Τι;Πώς;Στόχοι Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις

Σας ευχαριστούμε. Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις (+30)