ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ The ecologists Τσαλαμανδρή Αθανασία Δεύτου Ασπασία
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ: ΜΑΥΡΩΝΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΕΡΤΖΑΝΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΠΟΥΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Έρευνα για το διαδίκτυο
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΡΟΖ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΥΡΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Jigsaw: Τί είναι;.
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Μεγάλες Δραστηριότητες Γ΄ Τάξη Γ΄ Τρίμηνο Φακίνος Αποστόλης.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
Πληροφορίες στον Παγκόσμιος Ιστός
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Θέμα: «Ενημέρωση, ψυχαγωγία και σύγχρονα Μ.Μ.Ε.»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Κριτήρια επιλογής του θέματος
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΛΙΑΠΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΛΟΥΠΑΚΟΥ ΦΩΤΟΥΛΑ ΜΑΦΟΥΝΗ ΣΤΕΥΗ ΜΠΕΡΤΣΙΑΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΕΤΡΟΓΙΑΝΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ; Η ομάδα μας σε αυτό το τετράμηνο ασχολήθηκε με τον σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με τα ΜΜΕ δηλαδή για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να ενημερωνόμαστε. Έτσι η δική μας εργασία αναφέρεται στο διαδίκτυο στην τηλεόραση στο ραδιόφωνο και στον τύπο. Βασικός σκοπός της ερευνάς μας είναι να μάθουμε να συνεργαζόμαστε και να γνωριστούμε καλύτερα με τους συμμαθητές μας, μέσω αυτής της ερευνητικής εργασίας. Επιπλέον σκοπός μας είναι να μελετήσουμε τα ΜΜΕ και μέσα από αυτά να μάθουμε για την εξέλιξη του τρόπου επικοινωνίας. Επίσης να μάθουμε τις τάσεις του μέλλοντος και πως θα εξελιχθούν οι υπολογιστές, οι τηλεοράσεις κλπ. Κατά την διάρκεια της ερευνητικής μας εργασίας αντιμετωπίσαμε μερικά προβλήματα. Ένα από τα σημαντικότερα ήταν η έλλειψη χρόνου αλλά και οι ελάχιστοι πόροι που μα διέθετε το σχολείο με αποτέλεσμα να υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση όσον αφορά την εργασία.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ/ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ 16/2 Εισαγωγή στο Project 17/2 Χωρισμός ομάδων-Θυρεός 23/2 Παρουσίαση θυρεού 1/3 Εννοιολογικός χάρτης 2/3 Ξεκίνημα βίντεο, φωτογραφικό υλικό 8/3 Ερωτηματολόγιο-βίντεο 9/3 Τελειώνω βίντεο 15/3 Οικονομικός έλεγχος 16/3 Συμπλήρωμα ερωτηματολογίου => Καταμέτρηση 22/3 Επεξεργασία ερωτηματολογίου (γραφήματα) 29/3 Επίλογος 30/3 Πρόλογος-Επίλογος 5/4 Αξιολόγηση και ολοκλήρωση προλόγου και επιλόγου

ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΙ: {1ο στάδιο} Nα προσδιορίσουμε τα επιμέρους ερωτήματα. Να μάθουμε να συντάσσουμε εννοιολογικούς χάρτες και να δημιουργούν αφίσες. Να ορίσουμε κανόνες και να τους εφαρμόζουμε. Να ασκηθούμε στην αυτενέργεια και στην συλλογική εργασία. Να εξασκηθούμε στην επεξεργασία βίντεο και φωτογραφίας. Να παράγουμε ένα μουσικό έργο το οποίο θα σχετίζεται με το θέμα.

ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑ Μέσα απ αυτή την ερευνητική εργασία μάθαμε αρκετά πράγματα τα οποία μέχρι τώρα μας ήταν άγνωστα. Η δική μου ομάδα ασχολήθηκε με τα ΜΜΕ και πιο συγκεκριμένα με την τηλεόραση το ραδιόφωνο το διαδίκτυο και τέλος τον τύπο. Μέσα σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα.

ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Διαδίκτυο Διάφορες δηλώσεις σε εφημερίδες και βιβλία σχετικά με τα ΜΜΕ Ερωτηματολόγια σχετικά με τον Τύπο, το Διαδίκτυο, την Τηλεόραση και τέλος το Ραδιόφωνο Πληροφορίες από διάφορες ιστοσελίδες

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Παλιά και σύγχρονα μέσα επικοινωνίας Ραδιόφωνο Τύπος Τηλεόραση Διαδίκτυο Ιστορική εξέλιξη

ΕΙΚΟΝΕΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΜΜΕ Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στη ζωή μας Η έντυπη γνώση (βιβλία εφημερίδες, περιοδικά) ήταν ιστορικά το πρώτο μέσο μαζικής ενημέρωσης και ήταν στενά συνδεμένη με την εκπαίδευση.  Η έντυπη πληροφόρηση είναι ακόμα και σήμερα αυτή που θεωρείται πως οδηγεί περισσότερο στη μόρφωση. Το ραδιόφωνο ήταν το δεύτερο μέσο μαζικής ενημέρωσης που επινόησε ο άνθρωπος και για πολλές δεκαετίες «μάγεψε» το κοινό. Η τηλεόραση όμως είναι αυτή που επέφερε τεράστιες αλλαγές όσο και προβλήματα στην ενημέρωση. Ένα άλλο μέσο μαζικής ενημέρωσης που τείνει να υποσκελίσει τα υπόλοιπα είναι οι υπολογιστές και όλες οι εφαρμογές της τεχνολογίας τους. Όλα τα παραπάνω έχουν αδυναμίες ως μέσα επικοινωνίας και μάθησης. Το ιδανικό θα ήταν να έχουν οι άνθρωποι τη σύνεση και την ωριμότητα να τα χρησιμοποιούν με μέτρο ώστε να αλληλοσυμπληρώνονται και να ωφελούν. Ιδίως τα παιδιά είναι εκτεθειμένα σε μια ποικιλία μέσων επικοινωνίας και δεν ικανοποιούνται με το διάβασμα όσο άλλοτε. Η μόρφωση όμως είναι απαραίτητη στη σύγχρονη κοινωνία και τα νέα μέσα επικοινωνίας δεν μπορούν ν’ αντικαταστήσουν την ανάγνωση και τη γραφή. Η μάθηση είναι αδύνατη χωρίς ενεργό συμμετοχή και χωρίς πνευματική προσπάθεια. Ο πατέρας ενός μαθητή μας, ενθουσιασμένος από τις «επιδόσεις» του γιου του στα παιχνίδια στον υπολογιστή και στην αντιγραφή κειμένων, μας ρώτησε εναγωνίως αν υπάρχουν δισκέτες που να περιέχουν την ύλη των μαθημάτων, ώστε να τις «αφομοιώσει» (!) το παιδί του και να πετύχει στις εξετάσεις!

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Συμπλήρωση ερωτηματολόγιου από μαθητές, γονείς, καθηγητές. Παρουσίαση της ερευνάς μας από το excel Παρουσίαση απαντήσεων στις υπόλοιπες ομάδες Κατασκευή εννοιολογικού χάρτη Παρουσίαση αφίσας στις υπόλοιπες ομάδες Συμπλήρωση θυρεού Παρουσίαση θυρεού Δημιουργία ολιγόλεπτου βίντεο σχετικά με το θέμα της καθεμίας ομάδας Παρουσίαση του βίντεο 

ΥΛΙΚΑ-ΜΕΣΑ EXCEL POWER POINT MOVIE MAKER YΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ USB GMAIL FACEBOOK

2ο στάδιο και 3ο στάδιο ΣΤΟΧΟΙ: ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Διαδίκτυο Να εξασκηθούμε στην μελέτη συναρτήσεων και την σχεδίαση γραφικών παραστάσεων Να εφαρμόσουμε την τεχνική οργάνωσης ενός ερωτηματολογίου Να εξασκηθούμε στην παραγωγή τεκμηριωμένων κειμένων με στόχο την κρητική παρουσίαση των ερευνητικών αποτελεσμάτων Να αναπτύξουμε προβληματισμούς και νοήματα μέσα από την δημόσια συζήτηση Να εξασκηθούμε στην σύνθεση της ερευνητικής μας εργασίας Να εξασκηθούμε στην δημιουργία blog   ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Διαδίκτυο Διάφορες δηλώσεις σε εφημερίδες και βιβλία σχετικά με τα ΜΜΕ Ερωτηματολόγια σχετικά με τον Τύπο, το Διαδίκτυο, την Τηλεόραση και τέλος το Ραδιόφωνο Πληροφορίες από διάφορες ιστοσελίδες

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Ολοκλήρωση τελικής γραπτής εργασίας με τον πρόλογο της εργασίας Παρουσίαση της εργασίας στις υπόλοιπες ομάδες Αξιολόγηση της ομάδας μας και στις υπόλοιπες ομάδες , συμπληρώνοντας τα φύλλα αξιολόγησης που μας δίνονται. Ολοκλήρωση της τελικής μας παρουσιάσεις ενσωματώνοντας τα τεχνήματα και όλο το υλικό (μουσική , βίντεο , κείμενα ,φωτογραφίες) που έχουμε δημιουργήσει μέχρι τώρα Παρουσίαση του PowerPoint  στις υπόλοιπες ομάδες  Χρησιμοποίηση του blog που δημιουργήσαμε για να αναρτήσουμε τα τεχνήματα σας Οργάνωση της εκδήλωσης στην οποία  θα παρουσιάσουμε στη σχολική κοινότητα και στους γονείς μας , την εργασία μας

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΕΙΚΟΝΕΣ

ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Μελετώντας τα αποτελέσματα της έρευνας παρατηρούμε ότι οι περισσότεροι νέοι {αγόρια-κορίτσια} προτιμούν ως μέσο ενημέρωσης το διαδίκτυο και την τηλεόραση , ενώ εντύπωση κάνει ότι από τους 100 νέους που ρωτήθηκαν μόνο 3 απάντησαν ότι χρησιμοποιούν για την ενημέρωση τους τον τύπο. Από την άλλη πλευρά τώρα παρατηρούμε ότι το ίδιο επέλεξαν και οι ενήλικοι. Δηλαδή , και αυτοί {καθηγητές – γονείς} χρησιμοποιούν την τηλεόραση και το διαδίκτυο για ενημέρωση. Όσον αφορά το κανάλι που θα διάλεγαν για την ενημέρωση τους , η πλειοψηφία των νέων θα επέλεγε το MEGA και STAR , ενώ οι γονείς και οι καθηγητές θα διάλεγαν την ΝΕΤ, το ΣΚΑ’Ι’ και τον ANT1. Επιπλέων, στην ερώτηση ‘’για ποιο λόγο προτιμάτε το συγκεκριμένο κανάλι;’’ οι απαντήσεις των νέων διέθεταν μια ποικιλία. Άλλοι απάντησαν ότι το επιλέγουν επειδή είναι διαθεματικό και διασκεδαστικό και άλλοι επειδή είναι έγκυρο και αμερόληπτο/αντικειμενικό. Αντίθετα , οι απαντήσεις των μεγαλυτέρων είναι ξεκάθαρες, αφού οι περισσότεροι διαλέγουν το συγκεκριμένο κανάλι επειδή το θεωρούν έγκυρο και διαθεματικό. Στην συνέχεια ,κάναμε την ερώτηση ‘’ αν προτιμάγατε τον τύπο ως μέσο ενημέρωσης ποια εφημερίδα θα διαλέγατε; ’’. Εδώ τόσο στα κορίτσια όσο και στα αγόρια οι επιλογές τους ήταν ανάμεσα στην Ελευθεροτυπία ,στην Sport day και σε κάποια άλλη εφημερίδα που δεν υπήρχε στις προτεινόμενες επιλογές. Όμως , στους καθηγητές και στους γονείς οι απαντήσεις τους ήταν πιο ξεκάθαρες , μια και απάντησαν ότι θα διάλεγαν τα Νέα και την Ελευθεροτυπία. Τέλος , σχετικά με την τελευταία ερώτηση δεν περιμέναμε άλλο αποτέλεσμα εκτός από αυτό. Δηλαδή, το 72% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι τα ΜΜΕ λειτουργούν κομματικά ή με βάση κάποια άλλα συμφέροντα και το υπόλοιπο 28% ότι ίσως και να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Το συμπέρασμα λοιπόν που καταλήγει από όλα τα παραπάνω είναι πως συναντάμε κάποιες διαφορές στον τρόπο ενημέρωσης μεταξύ νέων και μεγαλυτέρων και παράλληλα πως όλοι είναι συνειδητοποιημένοι για το γεγονός ότι η παραπληροφόρηση αποτελεί μέρος της ζωής μας.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 1η ερώτηση: Η πλειοψηφία απάντησε ότι οι αναρτήσεις του blog τους βοήθησαν αρκετά. 2η ερώτηση Η πλειοψηφία επισκέφθηκε το blog από 3 έως 5 φορές. 3η ερώτηση Η πλειοψηφία ένιωσε ότι το project ήταν μια ευχάριστη εμπειρία 4η ερώτηση Η πλειοψηφία απάντησε ότι δυσκολεύτηκε περισσότερο με την συγκέντρωση των πληροφοριών 5η ερώτηση Η πλειοψηφία απάντησε ότι τα πήγε καλά στα ερωτηματολόγια 6η ερώτηση Η πλειοψηφία δεν θα έκανε τίποτα διαφορετικό σε επόμενη εργασία 7η ερώτηση Η πλειοψηφία απάντησε ότι τα πήγε καλά στα ερωτηματολόγια και δεν υπήρχε κάτι αρνητικό. 8η ερώτηση Η πλειοψηφία απάντησε ότι υπήρχε ευκολία στην λήψη αποφάσεων 9η ερώτηση Η πλειοψηφία απάντησε ότι η ομάδα που συνεργάστηκε καλύτερα ήταν οι δραστήριοι.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Εφημερίδες {Καθημερινή- Βήμα} Εφημερίδες {Καθημερινή- Βήμα} Εγκυκλοπαίδεια {Papyrus Larus Britannica} Προτεινόμενη Βιβλιογραφία Βικιπαίδεια

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΘΥΡΕΟΣ:

ΕΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

ΕΙΚΟΝΕΣ

ΒΙΝΤΕΟ

ΤΕΛΟΣ