Κοινωνικά δίκτυα στο Internet Η νέα πρόκληση στην επικοινωνία για τη νέα γενιά Ισίδωρος Α. Πάσσας Ειδικός Σύμβουλος ΤΠΕ, Διαχειριστής της Σ. & Ι. Πάσσας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Δίκτυα υπολογιστών.
PROJECT 6: “ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ ΣΤΟ FACEBOOK”
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Η νέα ιστοσελίδα του Τμήματος
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
Ιδιωτικότητα Πληροφοριών στο Facebook Τα δεδομένα δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών του Facebook, τα στοιχεία των οποίων έχουν περιέλθει εν αγνοία τους σε.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η παραχώρηση αδειών εκμετάλλευσης των πνευματικών έργων των χρηστών μέσα από τους Όρους Χρήσης των Κοινωνικών Δικτύων: αναγκαίο καλό ή κακό; Αρχοντούλα.
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ FACEBOOK Τσίντζου Ιωάννα Β3.
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Online Essentials Κίκα Χρυσοστόμου.  Αποτελούνται από άτομα που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και επικοινωνούν. Τα άτομα αυτά όμως είναι γεωγραφικά διάσπαρτα.
Επικοινωνία.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Chat rooms και παρενόχληση ανηλίκων στο διαδίκτυο από αγνώστους
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Γιώργος Κωσταρέλας|Στέφανος Κεραμάρης|Κώστας Καλογερόπουλος Λευτέρης Κοτζαμπασούδης|Γιώργος Κουγιουμτζίδης|Δέσποινα Καραπέτσα.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Το Παγκόσμιο Δίκτυο Επικοινωνίας Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Λύνοντας σταυρόλεξο μαθαίνουμε για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Που και πως ψάχνουμε.
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Γνωριμία με το Διαδίκτυο
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Β Τι είναι οι εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και τι είναι κοινωνικό δίκτυο Στόχοι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Διαδίκτυο : κίνδυνοι και τρόποι αντιμετώπισης
ΘΕΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ TWITTER
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Το Διαδίκτυο - Internet
περιεχόμενα ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ1 ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ;
Κοινωνικά Δίκτυα Κεφάλαιο 15.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοινωνικά δίκτυα στο Internet Η νέα πρόκληση στην επικοινωνία για τη νέα γενιά Ισίδωρος Α. Πάσσας Ειδικός Σύμβουλος ΤΠΕ, Διαχειριστής της Σ. & Ι. Πάσσας Ο.Ε. Ερευνητής στην ερευνητική μονάδα URENIO Α.Π.Θ.

Η έκφανση των κοινωνικών δικτύων στο διαδίκτυο θα είναι σαν τον αέρα Κύριο Θέμα Η έκφανση των κοινωνικών δικτύων στο διαδίκτυο θα είναι σαν τον αέρα

Ορισμός κοινωνικών δικτύων Ένα κοινωνικό δίκτυο είναι μία κοινωνική δομή που συμπεριλαμβάνει κόμβους (που γενικά είναι φυσικά πρόσωπα ή οργανισμοί) οι οποίοι συνδέονται μ’ έναν ή περισσότερους παρόμοιου τύπου ή σχέσης, όπως αξίες, οράματα, στόχοι, ιδέες, οικονομικές συναλλαγές, εμπορικές συναλλαγές, φιλία. Στην απλούστερη του μορφή, η αποτύπωση ενός κοινωνικού δικτύου, περιλαμβάνει όλους τους κόμβους και τις σχέσεις μεταξύ τους. Η αποτύπωση του δικτύου μπορεί να προσδιορίσει το κοινωνικό κεφάλαιο των κόμβων. Οι παραπάνω θεωρήσεις αποτυπώνονται σε διαγράμματα όπου οι κόμβοι είναι σημεία και οι σχέσεις μεταξύ των κόμβων είναι οι γραμμές που συνδέουν τα σημεία.

Υπηρεσίες κοινωνικών δικτύων στο internet Μία υπηρεσία κοινωνικού δικτύου στο Internet έχει στόχο την ανάπτυξη online εικονικών κοινοτήτων φυσικών προσώπων που μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα και / ή δραστηριότητες, ή που έχουν κοινό ενδιαφέρον στην εξερεύνηση των ενδιαφερόντων και δραστηριοτήτων άλλων. Η κοινωνική δικτύωση στο internet έχει ενισχύσει και δημιουργήσει νέους τρόπους επικοινωνίας και το μοίρασμα των πληροφοριών. Οι ιστοχώροι (websites) κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται καθημερινά από εκατομμύρια ανθρώπους, και φαίνεται ότι η ενασχόληση με τη κοινωνική μας δικτύωση στο internet θα είναι από τις καθημερινές μας δραστηριότητες. Οι περισσότερες υπηρεσίες σχετικά με τα κοινωνικά δίκτυα είναι βασισμένες στο παγκόσμιο ιστό και προσφέρουν διάφορους τρόπους στους χρήστες να αλληλεπιδρούν και να επικοινωνούν μεταξύ τους όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και η αποστολή άμεσων μηνυμάτων. Οι κύριοι τύποι των υπηρεσιών online κοινωνικής δικτύωσης είναι η κατηγοριοποίηση των βασικών χαρακτηριστικών μας (όπως τέως συμμαθητές, συμφοιτητές, φίλοι, συνεργάτες) και η προβολή του προσωπικού μας προφίλ για τον εντοπισμό μας από “φίλους”.

Εξέλιξη των ανοικτών πλατφορμών Τα κοινωνικά δίκτυα είναι παντού Περιτειχισμένες και κλειστές υπηρεσίες Ελευθερία στην αναζήτηση 1993 1999 2003 2008-9 2013 Μεταφορά δεδομένων Ομογενοποίηση διαδικτυακών πυλών

Δομικά στοιχεία των κοινωνικών δικτύων Προφίλ Σχέσεις Δραστηριότητες Επιχειρηματικά μοντέλα Παγκόσμια ταυτότητα Μία μοναδική παγκόσμια κοινωνική αποτύπωση Κοινωνικό περιεχόμενο των δραστηριοτήτων Η κοινωνική απήχηση στο internet θα ορίζει την επιχειρηματική αξία

Παγκόσμιες ταυτότητες iapassas@gmail.com iapassas@urenio.org Το νούμερο του κινητού σας

Πολλαπλές ταυτότητες στο διαδίκτυο

MySpace Είναι ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης με αλληλεπιδραστικό περιεχόμενο χρηστών που περιλαμβάνει φίλους, προσωπικά προφίλ, ιστολόγια, ομάδες, φωτογραφίες, μουσική, και video. Απευθύνεται κυρίως σε εφήβους και ενήλικες απ’ όλο τον κόσμο. Η έδρα του είναι στο Beverly Hills στην Καλιφόρνια. Τον Ιούνιο του 2006 ήταν ο δημοφιλέστερος ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης στις Η.Π.Α. Σύμφωνα με την εταιρεία comScore, η κυριαρχία του MySpace απαξιώθηκε τον Απρίλιο του 2008 από τον ιστοχώρο Facebook, βασισμένο στους μηνιαίους μοναδικούς του επισκέπτες.

Facebook Είναι ελεύθερης πρόσβασης ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης ιδιοκτησίας της εταιρείας Facebook, Inc. η οποία είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία του. Οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν με δίκτυα χρηστών ομαδοποιημένα κατά πόλεις, χώρους εργασίας, σχολεία, και περιοχές. Οι χρήστες μπορούν να προσκαλέσουν - προσθέσουν “φίλους”, να τους στείλουν μηνύματα και να ενημερώσουν τα προσωπικά τους προφίλ και να γνωστοποιούν τους άλλους για τις δραστηριότητες τους. Σήμερα ο ιστοχώρος έχει περισσότερους από 175 εκατομμύρια χρήστες απ’ όλο τον κόσμο. Το Facebook έχει γίνει τα τελευταία χρόνια αντικείμενο αρκετών κριτικών. Το όνομα του ιστοχώρου βασίζεται στο βιβλίο που ορισμένα κολέγια στις Η.Π.Α. δίνουν στους πρωτοετείς φοιτητές όπου παρουσιάζονται όλα τα κύρια πρόσωπα του κάθε κολεγίου – πανεπιστημίου με στόχο τη καλύτερη εξυπηρέτηση των πρωτοετών. Ο Mark Zuckerberg ίδρυσε το Facebook με συμφοιτητές του και τους συγκάτοικούς του στο Πανεπιστήμιο Dustin Moskovitz και Chris Hughes όταν σπούδαζε στο Harvard University. Αρχικά η πρόσβαση στον ιστοχώρο ήταν περιορισμένη σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Harvard, αλλά άνοιξε και σε άλλα Πανεπιστήμια της περιοχής της Βοστόνης, Ivy League, και το Stanford University. Για παράδειγμα έχει απαγορευτεί σε μερικές χώρες όπως τη Συρία και το Ιράν. Έχει απαγορευτεί και σε ορισμένους χώρους εργασίας ενώ η προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του έχει γίνει έντονο θέμα συζητήσεων. Τέλος αντιμετωπίζει αρκετές αγωγές από τέως συμφοιτητές του ιδρυτή του που υποστηρίζουν ότι τους έχει κλέψει τον πηγαίο κώδικα της εφαρμογής και πνευματικά τους δικαιώματα.

Twitter Είναι ένας ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης και παροχής υπηρεσιών micro – ιστολογίων και έχει αναπτυχθεί από τον τέως φοιτητή του Cornell Jack Dorsey. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι η αποστολή και ανάγνωση ενημερώσεων άλλων χρηστών γνωστά ως tweets. Τα Tweets είναι καταχωρήσεις κειμένου μέχρι 140 χαρακτήρες σε μέγεθος. Μόνο εκτίμηση μπορεί να γίνει για το πλήθος των χρηστών του Twitter. Σύμφωνα με την εταιρεία Forrester Research το Νοέμβριο του 2008 μία εκτίμηση ήταν 4-5 εκατομμύρια παγκόσμιοι χρήστες. Το Twitter έχει μία ανάπτυξη της τάξης του 1382%, Zimbio της τάξης του 240%, και ακολουθεί το το Facebook με 228%. To Twitter έχει τη δικιά του γλώσσα. Το Twitter συχνά αποκαλείται το “SMS του internet. Οι ενημερώσεις παρουσιάζονται στη σελίδα του κάθε χρήστη και στις σελίδες άλλων συνδεδεμένων χρηστών. Οι αποστολείς των ενημερώσεων μπορούν να προσδιορίσουν τον κύκλο των “φίλων” τους που θα λάβουν γνώση των ενημερώσεων. Οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν ενημερώσεις μέσω του ιστοχώρου, SMS, RSS ή από εφαρμογές τρίτων σχετικά με το Twitter.

Hi5 Ακόμη ένας ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης που το 2008 ήταν ένας από τους πολύ επισκεπτόμενους χώρους στο Internet. Toν Ιανουάριο του 2009, ο ιστοχώρος ισχυρίζεται ότι είχε πάνω από 60 εκατομμύρια χρήστες. Η λογική είναι παρόμοια με τους προηγούμενους ιστοχώρους κοινωνικής δικτύωσης. Οι “φίλοι” κατατάσσονται σε 1ου ή 2ου βαθμού ανάλογα με το αν είναι απευθείας συνδεδεμένοι ή μέσω κάποιου άλλου. Μερικοί χρήστες αφήνουν τα προφίλ δημόσια, ενώ κάποιο άλλοι τα έχουν «κλειστά» μόνο στους συμμετέχοντες στη λίστα με τις επαφές τους.

LinkedIn Αποτελεί ίσως το μοναδικό εστιασμένο σ’ επιχειρηματικά ενδιαφέροντα κοινωνικό δίκτυο. Το Φεβρουάριο του 2009 είχε παραπάνω από 35 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. Οι χρήστες μοιράζονται τις επαφές τους με το δίκτυο τους. Μπορούν να αναζητήσουν δουλειά, ανθρώπους και επιχειρηματικές ευκαιρίες που συνιστώνται από κάποια άλλα μέλη του δικτύου. Οι εργοδότες μπορούν να καταχωρήσουν περιγραφές θέσεων εργασίας για πιθανούς υποψήφιους. Ιδρύθηκε το Δεκέμβριο του 2002 και δημοσιοποιήθηκε στο Internet το Μάιο του 2003 κυρίως για τη δικτύωση επαγγελματιών. Τον Οκτώβριο του 2008 ο ιστοχώρος ενεργοποίησε την “πλατφόρμα εφαρμογών” όπου οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν διάφορες εφαρμογές όπως τη λίστα με τα αγαπημένα τους βιβλία στο Amazon και τις καταχωρήσεις του από ιστολόγια χτισμένα σε wordpress.

Microsoft Windows Live Messenger Αποτελεί την τελευταία έκδοση ενός προγράμματος αποστολής μηνυμάτων σε χρήστες που η ηλεκτρονική τους διεύθυνση είναι γνωστή. Η τελευταία έκδοση δίνει δυνατότητα στους χρήστες να μοιράζονται φακέλους να καλέσουν συμβατικά τηλέφωνα να στείλουν μηνύματα σε χρήστες του Yahoo να στείλουν μηνύματα σε χρήστες που δεν είναι συνδεδεμένοι να μοιράζονται παιχνίδια και εφαρμογές

Τα 5 δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα Όνομα Περιγραφή Εγγεγραμμένοι Χρήστες Χρήστες 1 MySpace Γενικό 253,145,404 >14 χρονών 2 Facebook 175,000,000 >13 χρονών 3 Windows Live Spaces Δημιουργία ιστολογίων (γνωστό και ως MSN Spaces) 120,000,000 Ανοιχτό 4 Habbo Γενικό για εφήβους. Πάνω από 31 κοινότητες παγκοσμίως. Chat Room and προφίλ χρηστών. 117,000,000 5 Friendster Γενικό. Δημοφιλές στις ασιατικές χώρες. 90,000,000 >16 χρονών Πηγή Wikipedia 04-2009 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_social_networking_websites

Τα δικαιώματα των χρηστών του κοινωνικού ιστού Όλοι οι χρήστες του κοινωνικού ιστού έχουν ορισμένα βασικά δικαιώματα όπως: Απόλυτη κυριότητα των προσωπικών τους πληροφοριών, όπως: Τα δεδομένα του προφίλ τους Τη λίστα των ανθρώπων που είναι συνδεδεμένοι Το περιεχόμενο που δημιουργούν μέσα στις εφαρμογές Έχουν απόλυτο έλεγχο πως και ποιες πληροφορίες μπορούν να μοιρασθούν με άλλους. Έχουν δικαίωμα να επιστρέψουν ή όχι τη συνεχή πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα από εξωτερικά sites και εφαρμογές. Authored by Joseph Smarr, Marc Canter, Robert Scoble, and Michael Arrington http://opensocialweb.org/

Κοινωνική αποτύπωση: Facebook Δεν αποτυπώνονται Συνάδελφοι Γονείς Συγγενείς δευτέρου βαθμού Γείτονες

Το πραγματικό κοινωνικό αποτύπωμα είναι πολύ πιο πολύπλοκο όμως…

Η ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων αρχίζει μόλις τώρα

Οι σχέσεις στο internet σήμερα είναι αποκλειστικές και μας δυσκολεύουν LinkedIn Twitter Facebook Plaxo

Νέες εφαρμογές θα δημιουργήσουν νέα πρότυπα Εκατομμύρια χρήστες Αναζήτηση στο βάθος του περιεχομένου Δίκτυα περιεχομένου Χάρτες σχέσεων

Ο X έχει μια ενδιαφέρουσα αξιολόγηση ενός βιβλίου στο Facebook

Αλλά θα ήταν ποιο χρήσιμη στο Amazon, όπου ψάχνουμε όλοι για βιβλία “See friends’ reviews”

Παραδείγματα για την ανάπτυξη της σχέσης της Yahoo με τα κοινωνικά δίκτυα Αναζήτηση βάσει των ενδιαφερόντων των φίλων μου Παρουσίαση πληροφοριών που αξιολογήθηκαν από φίλους Ποιοι από τους φίλους μου έχουν Focus και ποια είναι η γνώμη τους. Σύγκριση της αποτίμησης του χαρτοφυλακίου μου μ’ αυτό των φίλων μου

Η αξία της σύστασής σας για κάποιον βασίζεται στο δίκτυο σας Η γνώση σας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα Το ενδιαφέρον του δικτύου σας για το θέμα και οι σχετικές του γνώσεις. Το επίπεδο εμπιστοσύνης μεταξύ του δικτύου για το θέμα

Το μελλοντικό επιχειρηματικό μοντέλο των κοινωνικών δικτύων Οι εταιρίες marketing θα πληρώνουν για να φθάσουν στα μέλη των κοινωνικών δικτύων. “Κάθε άνθρωπος θα έχει το προσωπικό του CPM”* Τα κοινωνικά δίκτυα θα ανταγωνίζονται στην καλύτερη εμπειρία για να έχουν πρόσβαση σε μέλη υψηλού επιπέδου. * Marian Salzman, JWT CPM Cost per thousand (M) impressions

Προτάσεις σχετικά με τα κοινωνικά δίκτυα 1/2 Να θυμάστε ότι οι εφαρμογές και τα portal κοινωνικής δικτύωσης είναι σε εμβρυακή φάση. Οι εφαρμογές τρίτων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν πρόσθετες υπηρεσίες είναι ακόμη ποιο προβληματικές, με στοιχεία ασυμβατότητας και κινδύνους ασφαλείας. Μην μπαίνετε στο προσωπικό σας προφίλ από δημόσιους υπολογιστές. Όλα τα δεδομένα που πληκτρολογείτε μπορεί να γίνουν κτήμα κάποιου τρίτου.

Προτάσεις σχετικά με τα κοινωνικά δίκτυα 2/2 Να χρησιμοποιείτε πάντα την τελευταία έκδοση του browser και να εγκαθιστάτε τις ενημερώσεις ασφαλείας μόλις είναι διαθέσιμες. Να χρησιμοποιείτε antivirus και firewall για την προστασία του προσωπικού σας υπολογιστή. Μην κατεβάζετε, ανοίγετε ή ανταποκρίνεστε σε περιεχόμενο που σας έχει έρθει από άγνωστο αποστολέα.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας Ισίδωρος Α. Πάσσας Μέρος της παρουσίασης αποτελεί προσαρμογή από την “The Future Of Social Networks”, της Charlene Li, Vice President & Principal Analyst, Co-author of Groundswell, Forrester Research, March 4, 2008