ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ αρχαιων θεατρων ςτην ηπειρο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΚΡΗΤΗΣ Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας Δ.Α.ΣΤΑ. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
ΠΡΑΞΗ: ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΗΣ ΓΣΕΒΕΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΤΗΣ ΓΓΕΑ «ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ» ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ: «ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ»
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Προσέλκυση Επενδύσεων στον τομέα του Ιαματικού Τουρισμού
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Πολιτιστική Διαδρομή  Σύνολο επισκέψιμων τόπων σε μια περιοχή με στοιχεία από τον Πολιτισμό, τους Φυσικούς Πόρους, την Τοπική Παραγωγή και τις Δραστηριότητες,
Η εξοικονόμηση ενέργειας μαζί με την προώθηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, είναι οι δύο καινούριες συνιστώσες της ενεργειακής πολιτικής της χώρας.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗ αριθ. 768/2008/ΕΚ
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.1 Πρότυπα για τον καθορισμό του περιεχομένου της κατάρτισης.
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Η βιώσιμη ανάπτυξη προορισμών εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Η περίπτωση της Αγιάς Μπέττυ Χατζηνικολάου Συνεργάτης της ΚΕΔΕ σε θέματα τουρισμού.
Παρουσίαση της Εταιρείας Συμβούλων ΕΤΑΜ Α.Ε. Κολετζάκης Μανώλης, Οικονομολόγος ΜΒA Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Διευθυντής Λειτουργιών Ηράκλειο, Απρίλιος 2015.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Η Δικτύωση αποτελεί ένα σύστημα αρχών και ενεργειών που βασίζεται σε νέες μορφές συλλογικής δράσης και παρέμβασης. Διαμορφώνει μια ευρύτερη δυναμική για.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επιχορηγήσεις Δήμων σε πολιτιστικά και αθλητικά σωματεία Α. Σώκος Δ. Εισηγητής ΕλΣ Δ. Εισηγητής ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ αρχαιων θεατρων ςτην ηπειρο
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Στρατηγική Αειφορικής Διαχείρισης Προορισμών
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ αρχαιων θεατρων ςτην ηπειρο ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ αρχαιων θεατρων ςτην ηπειρο Συμβολή του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ στον πολιτιστικό τουρισμό

Η πολιτιστική διαδρομή, ως επώνυμο τουριστικό προϊόν Η πολιτιστική διαδρομή είναι ένα εξειδικευμένο και επώνυμο τουριστικό προϊόν, ένα προϊόν πολιτιστικού τουρισμού, το οποίο διαμορφώνεται με βάση ένα συγκεκριμένο συνεκτικό στοιχείο . Το συνεκτικό στοιχείο-«θέμα» μπορεί να είναι : αρχαιότητες όπως πχ παρεμφερή στοιχεία της ίδιας περιόδου ή διαφόρων περιόδων ή ακόμη και ιστορικές διαδρομές, μύθοι κ.ο.κ. Η πρότασή μας αφορά μια πολιτιστική διαδρομή με συνεκτικό στοιχείο τους αρχαίους χώρους θέασης και ακρόασης μιας περιοχής, και συγκεκριμένα της ΗΠΕΙΡΟΥ , σε ένα πρώτο τουλάχιστον πιλοτικό στάδιο

Για να βελτιώσει την τουριστική της ζήτηση η Χώρα πρέπει να διαμορφώσει διαδρομές Σύμφωνα με την τελευταία στρατηγική μελέτη μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού (εκπόνηση PRC-MRB και THR Ισπανίας, 2007) που ανέθεσε ο ΕΟΤ, η Χώρα πρέπει να στραφεί στη δημιουργία εξειδικευμένων επώνυμων (branded) προϊόντων με μορφή διαδρομών ή δικτύων, κάτι που δεν έχει γίνει επαρκώς. Στο χώρο του πολιτιστικού τουρισμού δεν υπάρχουν τέτοια προϊόντα από τα δεκάδες, που θα μπορούσαν να οργανωθούν (πχ προϊστορικές αρχαιότητες, κυκλαδικός πολιτισμός, κλασσικά μνημεία και αρχαιολογικοί χώροι ευρύτερων περιοχών, βυζαντινά μνημεία ευρύτερων περιοχών, παραδοσιακοί οικισμοί συγκεκριμένων αρχιτεκτονικών τύπων ή επί μέρους στοιχεία παραδοσιακής αρχιτεκτονικής κ.ο.κ).

Γιατί δεν υπάρχουν πολιτιστικές διαδρομές; Ο λόγος είναι κυρίως η έλλειψη της παρέμβασης ενός φορέα, που θ’ αναλάβει την οργάνωση αυτή, ενός φορέα είτε ιδιωτικού, δηλ. μιας εταιρείας διαχείρισης του προορισμού (destination management company- DMC), που σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία θα μπορούσε να είναι ένα νόμιμο τουριστικό γραφείο, είτε ενός φορέα του ευρύτερου δημόσιου τομέα, δηλ. ενός Οργανισμού διαχείρισης του προορισμού (destination management organization- DMO)., που θα μπορούσε να είναι μια αναπτυξιακή εταιρεία και οποιοσδήποτε άλλος δημόσιος ή ιδιωτικός μη κερδοσκοπικός φορέας. Χωρίς την ανάμειξη ενός DMO, η απαιτούμενη οργάνωση δεν είναι δυνατή, καθώς ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις που ιδιωτικοί φορείς- DMC αναλαμβάνουν τη σχετική επένδυση και τον επιχειρηματικό κίνδυνο.

Απαιτήσεις μιας διαδρομής ΄Ενα εξειδικευμένο τουριστικό προϊόν , όπως η πολιτιστική διαδρομή, προϋποθέτει οργάνωση και τοποθέτησή του στη Αγορά, κάτι που φυσικά δεν κάνει το Υπ.Πολιτισμού, αλλά ούτε ο ΕΟΤ. Πριν από αυτά, προϋποθέτει επιλογή του συνεκτικού στοιχείου, των χώρων επίσκεψης, τεκμηρίωση, που να διευκολύνει όχι μόνο τις ξεναγήσεις αλλά και τη δημιουργία έντυπου και ηλεκτρονικού πληροφοριακού υλικού και οργάνωση των επισκέψεων μέσα στους χώρους

Απαιτήσεις μιας διαδρομής (2) Η τεκμηρίωση είναι πολύ σημαντική, αν λάβουμε υπόψη, ότι η τουριστική πελατεία μιας διαδρομής δεν είναι συνήθως – ή δεν είναι μόνο- το λεγόμενο γενικό κοινό, αλλά και άτομα με εξειδικευμένα ενδιαφέροντα πχ αρχαιολόγοι, ιστορικοί, κλπ Η τοποθέτηση της διαδρομής, ως εξειδικευμένου προϊόντος πολιτιστικού τουρισμού, στην Αγορά εσωτερικού και εισερχόμενου τουρισμού γίνεται από τουριστικά γραφεία, που εξάλλου οργανώνουν και τις αναγκαίες μετακινήσεις, κλείνουν διανυκτερεύσεις, γεύματα κλπ και που προσφέρουν το προϊόν σε ολοκληρωμένη μορφή και το προβάλλουν κατάλληλα.

Η πρόταση του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ Η πρόταση του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ είναι να αναλάβει τη διαμόρφωση μιας τέτοιας διαδρομής στην ΄Ηπειρο. Θα επιλέξει δηλαδή ένα «δρομολόγιο», μια σύνθεση της επίσκεψης αρχαίων θεάτρων, θα εξασφαλίσει την τεκμηρίωση, θα λάβει τις αναγκαίες άδειες, θα επιλέξει τα άτομα, που θα ξεναγούν σε κάθε χώρο, και γενικά θα καταρτίσει το μη τουριστικό τμήμα του προγράμματος των επισκέψεων. Το καθαρά τουριστικό πακέτο (τοποθέτηση της διαδρομής στην Αγορά) εκφεύγει των σκοπών και της εμπειρίας του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ

Το τουριστικό τμήμα της διαδρομής Είναι προφανές ότι το ΔΙΑΖΩΜΑ δεν μπορεί να οργανώσει το τουριστικό (εμπορικό) πακέτο της διαδρομής, δηλ να εξασφαλίσει τις τουριστικές υπηρεσίες (τουριστικά λεωφορεία, ξενοδοχεία, εστίαση κλπ ) ούτε να υπεισέλθει στο χρονικό πρόγραμμα της περιήγησης (πχ μία ημέρα ή περισσότερες), με μόνη εξαίρεση τα ωράρια των επισκέψεων, που θα είναι συγκεκριμένα και συμφωνημένα με την τοπική εφορεία. Κατά συνέπεια, το τουριστικό πακέτο θα το αναλάβει ένα ή περισσότερα τουριστικά γραφεία.

Για ένα επώνυμο (branded) πρόϊόν

Τελικά προτείνουμε στην Περιφέρεια Να επεξεργαστούμε και να οργανώσουμε μαζί ένα επώνυμο ποιοτικό προϊόν πολιτιστικού τουρισμού, με συνεκτικό στοιχείο τα αρχαία θέατρα της Ηπείρου! Να αναλάβουμε ΜΑΖΙ το ενδιαφέρον αυτό εγχείρημα!

Γιατί στην ΄Ηπειρο; Θα πρέπει εξ αρχής να σημειωθεί ότι το εγχείρημα της διαμόρφωσης μιας τέτοιας διαδρομής στην ΄Ηπειρο, δηλ. σε μια μη ιδιαίτερα τουριστική περιφέρεια της Χώρας (παρά την ύπαρξη σημαντικών τουριστικών πυρήνων στα παράλια) δεν είναι εύκολο, διότι δεν υπάρχει «έτοιμη» τουριστική πελατεία-μαγιά στα μεγέθη, που υπάρχει σε άλλες περιοχές όπως πχ θα μπορούσε να υπάρχει στην Αττική, στην Κρήτη κλπ τουριστικές περιοχές. Αυτό, όμως, καθιστά το εγχείρημα πιο σημαντικό και πρωτότυπο για την περιοχή.

Σε ποια πελατεία στοχεύουμε; Η αναμενόμενη τα πρώτα χρόνια τουριστική πελατεία, προς την οποία και θα πρέπει να στραφεί το στοχευμένο μάρκετινγκ της διαδρομής, είναι εσωτερική κυρίως, αλλά, και σε μικρότερα μεγέθη, εισερχόμενη: άτομα με υψηλό μορφωτικό επίπεδο και πολιτιστικά ενδιαφέροντα, είτε από το γενικό κοινό είτε ανάμεσα στους ειδικούς επιστήμονες πχ ιστορικούς , αρχαιολόγους, αρχιτέκτονες, αλλά και θεατρολόγους, σκηνοθέτες, ηθοποιούς κλπ

Εργασίες του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ για το μη τουριστικό τμήμα Ενεργοποίηση αρμόδιων κρατικών φορέων και συμφωνία με αυτούς (αρμόδιες εφορείες, Περιφέρεια, ΕΟΤ) Οργάνωση και υλοποίηση της τεκμηρίωσης, που θ’ αποτελέσει τη βάση για το ενημερωτικό υλικό (έντυπο και ηλεκτρονικό) και τις ξεναγήσεις. Εξασφάλιση δυνατότητας επισκέψεων των τουριστών στα αρχαία θέατρα, που συμμετέχουν στη διαδρομή, καθορισμός ημερών και ωραρίων και επιλογή ατόμων που θα πραγματοποιούν την ξενάγηση

Εργασίες του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ για το μη τουριστικό τμήμα (2) Εργασίες του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ για το μη τουριστικό τμήμα (2) ΄Ελεγχος της ποιότητας της υλοποίησης των περιηγήσεων της διαδρομής (προδιαγραφές για τουριστικά γραφεία). ΄Ελεγχος του μάρκετινγκ της διαδρομής από τη σκοπιά της ποιότητας, Εφαρμογή ηλεκτρονικής ξενάγησης μέσω κινητών τηλεφώνων κλπ εν καιρώ Συνεννόηση με τον ΕΟΤ και την Περιφέρεια για το στοχευμένο μάρκετινγκ της διαδρομής Ετήσια επιμόρφωση επαγγελματιών ξεναγών της Ηπείρου στο περιεχόμενο της ξενάγησης των αρχαίων θεάτρων, εφόσον το δεχθεί και το ΥΠΟΤ

Ο φάκελος της διαδρομής Ο φάκελος της διαδρομής Οι εργασίες , που θ’ αναλάβει το ΔΙΑΖΩΜΑ, αποτελούν ένα ολοκληρωμένο έργο-«φάκελο», που θα καταθέσει το ΔΙΑΖΩΜΑ στην Περιφέρεια. Το ΔΙΑΖΩΜΑ θα διατηρήσει ασφαλώς τα πνευματικά δικαιώματα των δικών του εργασιών, πράγμα που θα σημειώνεται στο σχετικό ενημερωτικό υλικό.

Η τοποθέτηση της διαδρομής στην Αγορά Η τοποθέτηση της διαδρομής στην Αγορά Με την ολοκλήρωση του φακέλου θα πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρακτικό πρόβλημα της υλοποίησης της περιήγησης, δηλ. της τοποθέτησής της στην Αγορά Το ΔΙΑΖΩΜΑ δεν μπορεί να συμβληθεί με τουριστικά γραφεία, έχει, όμως., συμφέρον, το συγκεκριμένο προϊόν να είναι υψηλού ποιοτικού επιπέδου, γι αυτό μπορεί να καταρτίσει συγκεκριμένες προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση της διαδρομής εκ μέρους ενός ή περισσοτέρων γραφείων.

Γι αυτό προτείνουμε : Να αναλάβει η Περιφέρεια τη σχέση με τα τουριστικά γραφεία. Η Περιφέρεια θα πρέπει, στην περίπτωση αυτή, να καλέσει τα τουριστικά γραφεία να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους, θέτοντας τους όρους (στους οποίους θα συμπεριλαμβάνονται και οι ποιοτικοί όροι και τα πνευματικά δικαιώματα του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ) και εξασφαλίζοντας, εφόσον καταστεί δυνατό, ένα ποσοστό της τελικής τιμής των πακέτων, που θα διατίθεται για τη συντήρηση των οικείων χώρων. Στην περίπτωση αυτή, τη σύμβαση ή συμβάσεις με τα τουριστικά γραφεία θα καταρτίσει η Περιφέρεια.

Περιηγήσεις ποιοτικά άρτιες Η συνεργασία Περιφέρειας και ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ θα πρέπει να εξασφαλίσει, ότι οι περιηγήσεις θα είναι ποιοτικά άρτιες (ως «άρτιες» δεν νοούνται κατ’ ανάγκην οι «πολυτελείς») και θα συγκεντρώνουν εκ των προτέρων πιθανότητες επιτυχίας, ότι δηλαδή : Θα υπάρχει πραγματική δικτύωση με Τ.Ος και τουριστικά γραφεία, που διακινούν πολιτιστικό τουρισμό και γενικά τουρισμό ειδικών ενδιαφερόντων στην Ελλάδα και το Εξωτερικό (archeology T.Os, classical toursT.Os κλπ) ΄Ότι οι καθαρά τουριστικές υπηρεσίες θα είναι άρτιες (η προϋπόθεση αυτή περιλαμβάνει μια μακροσκελή σειρά άλλων, που μπορεί να αναλυθεί στις επί μέρους τουριστικές υπηρεσίες)