ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ E-CONS

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος Π.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών του χώρου της Υγείας και Βιοτεχνολογίας στο 6 ο και 7 ο ΠΠ Αργυρώ Καραχάλιου Εθνικό.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών του χώρου της Υγείας και Βιοτεχνολογίας στο 6 ο ΠΠ Δρ Χριστίνα Πασκουάλ, Εθνικό.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
PRODESTS ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Δραστηριότητες για την υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και Ερευνητών κυρίως σε Ολοκληρωμένα Έργα & Δίκτυα Αριστείας του 6ου ΠΠ στον τομέα της Υγείας και.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ E-CONS Δρ Γιώργος Παυλικάκης Υπεύθυνος για Θέματα Εκπαίδευσης και Περιβάλλοντος της ΕΚΠΟΙΖΩ Θεσσαλονίκη 5/12/05

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ E-CONS; Το δίκτυο E-Cons εντάσσεται στη δράση Comenius 3 action του κοινοτικού προγράμματος Socrates. Αυτή η δράση προωθεί τη δημιουργία θεματικών δικτύων με στόχο την ομαδοποίηση και μεγιστοποίηση προγραμμάτων του Comenius 1 σε διαφορετικές περιοχές κοινού ενδιαφέροντος. Ο σκοπός αυτών των δικτύων είναι η προαγωγή της συνεργασίας και της εκπαιδευτικής καινοτομίας στη σχολική εκπαίδευση.

Το κύριο θέμα του αυτού του δικτύου είναι η Αγωγή του Καταναλωτή. Σκοπός του δικτύου E-Cons είναι η προώθηση της εκπαίδευσης των καταναλωτών, ώστε να μπορούν να συμπεριφέρονται με έναν τρόπο συνειδητό κριτικό, κοινωνικά ευαίσθητο και σύμφωνο με το περιβάλλον, να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους και να αντιλαμβάνονται τις υποχρεώσεις τους σε μία Ευρώπη, η οποία ευρίσκεται σε διαδικασία διεύρυνσης, και όλα αυτά μέσα σε ένα σύστημα βαθύτερων αξιών σαφώς καθορισμένων.

Το δίκτυο E-CONS υποστηρίζεται οικονομικά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή – Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Πολιτισμού ( για το 75% του κόστους) και το υπόλοιπο θα καλυφθεί από τους εταίρους.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ; Το δίκτυο E-Cons απευθύνεται στο διδακτικό προσωπικό των σχολείων, το οποίο δουλεύει με παιδιά σχολικής ηλικίας μεταξύ 3 και 18 χρονών επιδιώκει την άμεση εμπλοκή τους και την ενεργή συμμετοχή τους και έχει στόχο να φέρει σε επαφή προγράμματα και δραστηριότητες και να τους εφοδιάσει με τεχνικές πληροφορίες, με τις οποίες θα μπορούν να αναπτύξουν τα βέλτιστα προγράμματα στην τάξη, στη σφαίρα της Αγωγής του Καταναλωτή.

ΠΟΙΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ E-CONS; Έχει την υποστήριξη των Ισπανικών υπουργείων, τα οποία έχουν την ευθύνη των ζητημάτων καταναλωτή και εκπαίδευσης (μέσω του Εθνικού Ινστιτούτου για την Κατανάλωση και τη Γενική Υποδιεύθυνση για τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα) και Συνεργάζεται με Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Το δίκτυο στην ελλάδα συντονίζεται από την ΕΚΠΟΙΖΩ Υπάρχει ήδη το δίκτυο 2000

ΠΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΑΓΕΙ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ E-CONS; Το πρόγραμμα που σχεδιάστηκε για τρία χρόνια (από 1 Οκτωβρίου 2004 έως 30 Σεπτεμβρίου 2007) περιλαμβάνει τις εξής δράσεις: Να συντονίσει ενεργά τα Ευρωπαϊκά σχολικά κέντρα, τα οποία αναπτύσσουν προγράμματα Αγωγής του Καταναλωτή και ειδικά εκείνα που συνδέονται με δράσεις στο πλαίσιο του Socrates –Comenius 1.

Να δημιουργήσει και να αρχίσει να λειτουργεί το δικό του τόπο στο Διαδίκτυο (σε όλες τις γλώσσες των χωρών που συμμετέχουν στο δίκτυο), στον οποίο θα περιληφθούν προοδευτικά τα ακόλουθα: 1. Εκπαιδευτικές τεχνικές πληροφορίες για την κατανάλωση. 2. Ένα αρχείο των κέντρων που συμμετέχουν στο ΔΙΚΤΥΟ, το οποίο θα αναφέρει τα προγράμματα, που υλοποιήθηκαν ή είναι υπό υλοποίηση, σχετικά με την Αγωγή του Καταναλωτή. 3. Τρεις βάσεις δεδομένων: - μία βάση εμπειρίας, - μία βάση διδακτικού υλικού, - βάση των ιδρυμάτων. 4. Το εικονικό περιοδικό E-CONS, με νέα που ενδιαφέρουν και τρόπους εύρεσης συνεταίρων για προγράμματα. 5. Ένα εικονικό forum. Το σχέδιο του θα είναι: μια γωνιά δημιουργικού παιχνιδιού, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει ιδέες, ποιήματα, μικρές ιστορίες, τραγούδια, αλληλεπιδρούσες δημιουργίες….σχετικά με την Αγωγή του Καταναλωτή. 6. Συνδέσεις με τις ιστοσελίδες όλων των μελών και οργανώσεων, οι οποίες θεωρούνται ότι θα είναι σε χρήση για την Αγωγή του Καταναλωτή σε κάθε χώρα.

Να δημιουργήσει και να εκδώσει ένα εγχειρίδιο πάνω στις εκπαιδευτικές και διδακτικές καινοτομίες (σε όλες τις γλώσσες), πώς να δομηθούν, αναπτυχθούν και αξιολογηθούν προγράμματα στην τάξη χρήσιμα για την Αγωγή του Καταναλωτή (με εικόνες και προτάσεις). Να αναπτύξει και να εκδώσει σε CD-ROM παρουσιάσεις με πολυμέσα, οι οποίες θα συνοδεύουν το εγχειρίδιο των εκπαιδευτικών καινοτομιών σ’ αυτό το πεδίο. Να αξιολογήσει και να διαδώσει τις βέλτιστες πρακτικές που υλοποιήθηκαν στα σχολικά κέντρα. Να οργανώνει, μία φορά το χρόνο, μία τοπική συνάντηση σε κάθε χώρα που συμμετέχει στο πρόγραμμα και μία Ευρωπαϊκή συνάντηση για τους καθηγητές που εμπλέκονται στο ΔΙΚΤΥΟ. Να εγγυηθεί μόνιμη επικοινωνία με το Φορέα Socrates και τις αρχές που είναι υπεύθυνες για την εκπαίδευση σε κάθε χώρα μέλος, καθώς και με την Ε.Ε. Να αξιολογεί τη διαδικασία και τις δραστηριότητες του ΔΙΚΤΥΟΥ και τη χρήση του για το Ευρωπαϊκό διδακτικό προσωπικό. Ετήσια εξωτερική αξιολόγηση.

ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΤΕ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ E-CONS; Την ευκαιρία να αποκτήσουν βαθύτερη γνώση μίας καινοτομικής μεθοδολογίας, ώστε να είναι ικανοί να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν εκπαιδευτικά προγράμματα στην τάξη. Ένα μόνιμο χώρο συνάντησης, διαλόγου, αξιολόγησης και ανταλλαγής εκπαιδευτικών εμπειριών, όχι μόνο με εικονικό τρόπο, μέσα από τοην ιστοσελίδα του δικτύου, αλλά επίσης με φυσική παρουσία, συμμετέχοντας σε διάφορες διεθνείς συναντήσεις που θα λάβουν χώρα. Εργαλεία, ώστε να μπορούν να περάσουν τις ιδέες, τη δουλειά και τις εκπαιδευτικές πρακτικές του, όπως το εικονικό περιοδικό ή ο χώρος για τις βέλτιστες διδακτικές πρακτικές.

Τη δυνατότητα να λάβουν και να χρησιμοποιήσουν διδακτικό υλικό, το οποίο καλύπτει όλα τα κύρια ζητήματα που απασχολούν τους Ευρωπαίους καταναλωτές (Τρόφιμα και διατροφή, Αγορές στον 21ο αιώνα, σπίτι, υπηρεσίες, διαφήμιση και μέσα ενημέρωσης, παιχνίδια, σχολικό υλικό, υγεία και ασφάλεια, Οικο-κατανάλωση, φροντίδα σώματος, πληροφόρηση καταναλωτή) προσαρμοσμένα στην ηλικία των μαθητών και το σχολικό αναλυτικό πρόγραμμα κάθε χώρας. Πρόσβαση σε αξιόπιστες σημαντικές πληροφορίες σχετικά με ιδρύματα, προγράμματα και διδακτικά υλικά τα οποία αφορούν στην Αγωγή του Καταναλωτή και τους επιτρέπουν να γνωρίσουν προγράμματα και δραστηριότητες, που αναπτύχθηκαν στις διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες. Γνωριμία με εταίρους με σκοπό να πραγματοποιήσουν προγράμματα Comenius 1.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ E-CONS; Προκειμένου να συμμετάσχετε στο δίκτυο, συμπληρώστε απλώς το εξής έντυπο. Το ίδιο έντυπο μπορεί να συμπληρωθεί on-line στην ιστοσελίδα του δικτύου: www.e-cons.net Επικοινωνία: e-cons@e-cons.net

COMENIUS 3 ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ E-CONS ΣΧΟΛΕΙΟ : ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΠΕΡΙΟΧΗ: Τ.Κ.: ΧΩΡΑ: ΤΗΛΕΦΩΝΟ: FAX: E-MAIL: ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΑΛΛΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ COMENIUS 1 (Να περιλάβετε τίτλο, ημερομηνίες και διάρκεια) ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ που υλοποιήθηκαν σχετικά με την Αγωγή του Καταναλωτή Προκειμένου να συμπεριλάβουμε τα προγράμματά σας στο διαδικτυακό τόπο του E-CONS, θα είμαστε ευγνώμονες αν μας στέλνατε ένα γραπτό κείμενο με τα περιεχόμενα του προγράμματος, στη γλώσσα ή τις γλώσσες που είναι γραμμένο, και αν είναι δυνατόν μία περίληψη τεσσάρων γραμμών στα Αγγλικά.