ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ; 

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Advertisements

 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
1 Προαγωγή της Δημιουργικότητας και της Καινοτομίας Κωνσταντία Δαμιανού Θεόδωρος Θεοδώρου Ε.Μ.Ε Οικονομικών.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Γραφείο Διασύνδεσης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
ΨυχολΟγος.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Περιφερειακός Δ/ντής Α/θμιας & Β/θμιαςΕκπ/σης Δυτικής Ελλάδος
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Ηλεκτρονικός-Μηχανικός(Η/Υ)
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
Υπό της σπουδάστριας: ΑΜΠΡΑΖΗ ΜΑΡΙΑ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Μονογραφία Επαγγέλματος
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 11: Διδακτική των Τεχνικών Μαθημάτων. Η Πληροφορική στην Τεχνική Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
1.
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ο Ρόλος των Συμβούλων πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
Ηλεκτρονική διεύθυνση:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ;  Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ Ν.ΔΩΔ/ΝΗΣΟΥ ΚΕ.ΣΥ.Π. ΡΟΔΟΥ(Κωστής Ν.) ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΔΙΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΧΡΗΣΗ

Καθώς επίσης και

ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΡΧΕΣ & ΜΑΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΡΧΕΣ & ΜΑΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Σε σχέση με τη διαχείριση και χρήση των πληροφοριών

ΕΙΔΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ (ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ) ΕΙΔΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ (ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ: Αναφέρονται στις παρούσες ή μελλοντικές ευκαιρίες για εκπαίδευση και στις απαραίτητες προϋποθέσεις για την εκπαίδευση αυτή (κρίσιμες και κομβικές για το μέλλον των νέων) ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ: Αναφέρονται σε κοινωνικές όψεις της ζωής. Πολλές φορές συμπληρώνουν τις επαγγελματικές και εκπαιδευτικές πληροφορίες ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ: Αναφέρονται σε θέματα σχετικά με επαγγέλματα, απασχόληση, αγορά εργασίας, επαγγελματική ζωή κ.τ.λ. ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ: Θρησκευτικές, διοικητικές, αθλητικές κτλ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ: Θρησκευτικές, διοικητικές, αθλητικές κτλ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ και ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ της ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Συλλογή πληροφοριών Αξιολόγηση πληροφοριών Οργάνωση πληροφοριών Παροχή πληροφοριών

ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΕΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΕΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ π.χ. Εγκύκλιοι, ΦΕΚ κτλ ΠΗΓΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ π.χ. Ταξιδιωτικά γραφεία, Όμιλοι κτλ ΠΗΓΕΣ ΦΟΡΕΩΝ ΥΓΕΙΑΣ π.χ. Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας κτλ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΥΠ π.χ. Ιδιωτικά Κέντρα Επαγγελματικού Προσανατολισμού ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ π.χ. ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ κτλ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ και ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ του ΥΠΕΠΘ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ για ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΞΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ π.χ. Γαλλικό Ινστιτούτο, Βρετανικό Συμβούλιο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ Μ.Μ.Ε. ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕ ΕΓΚΥΡΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΕΚΤΟΣ ΥΠΕΠΘ π.χ. ΚΕΓΕ, ΟΑΕΔ κτλ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΟΑΕΔ ΜΜΕ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ και ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ για ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ, ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ π.χ. «Δημοσιογραφικά» ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ και ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ π.χ. Εργατικό Κέντρο Ρόδου ΔΕΛΤΙΑ της ΕΣΥΕ και ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΑΛΛΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΕΡΕΥΝΩΝ και ΜΕΛΕΤΩΝ π.χ. ΚΕΠΕ, ΕΙΕ, ΕΚΚΕ, ΙΝΕ της ΓΣΕΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΡΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ

ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ Από κατάλληλες και έγκυρες πηγές Ανάλογα με τις ανάγκες της «πελατείας» του

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Κριτήρια Αξιολόγησης ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΗΓΩΝ – κομβικό ερώτημα: «Γιατί γράφτηκαν αυτές οι πληροφορίες;» ΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Ημερομηνίες – Αναγκαιότητα Διασταύρωσης των πληροφοριών ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΟΣ Αμερόληπτο, ακριβές και μη παραπλανητικό περιεχόμενο

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ των ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ με ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και ΕΓΚΥΡΑ ΜΕΣΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΕΥΧΡΗΣΤΕΣ (μορφή – κατάσταση – διατύπωση – επίπεδο – εμφάνιση) ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΙΣ και ΕΙΔΙΚΕΣ π.χ. Ισχύει κάτι για όλους και για όλα;

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Α) ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΚΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ (ατομικές, κοινωνικές, εκπαιδευτικές, επαγγελματικές) ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ (έντυπη, ηλεκτρονική κτλ) ΚΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και ΚΥΡΟΣ ΚΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ των «ΠΕΛΑΤΩΝ» *SOS* ΚΑΤΑ ΒΑΘΜΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΑΣΕΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ σε Η/Υ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Διακριτικά στοιχεία του επαγγέλματος Ιστορία και εξέλιξη του επαγγέλματος Σπουδαιότητα του επαγγέλματος για την κοινωνία και το άτομο Επίπεδο απαιτούμενης εκπαίδευσης, κατάρτισης και ειδίκευσης Παραδοσιακές μορφές και σύγχρονες τάσεις

ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΑΓΕΛΜΑΤΟΣ (ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ) ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ (τι κάνει αυτός που το ασκεί; Δεξιότητες, σκοπός και αποστολή του επαγγέλματος) ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ / ΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ / ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΜΕΣΑ, ΥΛΙΚΑ, ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ και ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΧΩΡΟΙ ΠΟΥ ΑΣΚΕΙΤΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ (πόλη-επαρχία, δημόσια-ιδιωτικά κτλ) ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ – ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ

ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ - ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Παρούσα κατάσταση – Αίγλη του Ισοζύγιο επαγγέλματος – Προοπτικές ανά μελλοντική πενταετία Προοπτικές και δυνατότητες απασχόλησης για τους πτυχιούχους

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ α. Περιγραφή χώρων και τομέων απασχόλησης β. Επαγγελματικές συνθήκες στον κάθε τομέα (ωράρια, μονιμότητα, ανθυγιεινότητα) γ. Ειδικά καθήκοντα/ υποχρεώσεις δ. Νομοθεσία. Ιδιαιτερότητες ε. Ασφάλιση/ σύνταξη/ περίθαλψη στ. Αποδοχές /Απολαβές

ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΥΤΟ α. Περιγραφή του πληθυσμού που ασχολείται σ’ αυτό (κατά φύλλο, επίπεδο σπουδών, ηλικία και τομέα, μονίμων, συμβασιούχων, ωρομίσθιους) β. Εικόνα απασχόλησης , ετεροαπασχόλησης, ανεργίας, υποαπασχόλησης, τώρα και στο μέλλον γ. Αριθμός των πτυχιούχων στην αγορά τώρα και ανά μελλοντική πενταετία δ. Προβλεπόμενες ανάγκες σε δυναμικό ανά μελλοντική πενταετία

ΠΛΗΡΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ, ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ. ΟΡΓΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ (Χρειάζονται αλλαγές; Ποιες και γιατί;) ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥΣ (Είναι ευχαριστημένοι; Εκφράζουν κάποιο ειδικό πρόβλημα;) ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ; ΠΡΟΤΙΜΑΤΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ; (Ναι – Όχι και γιατί;)

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ - ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ Πτυχίο, ειδικεύσεις, σπουδές, καταρτίσεις που απαιτούνται Άδεια άσκησης επαγγέλματος (αν απαιτείται πώς αποκτάται;) Σπουδές που χρειάζεται κάποιος για να ακολουθήσει αυτό το επάγγελμα Απαιτούμενα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και προσόντα για είσοδο στο επάγγελμα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ Δεξιότητες / ικανότητες, ψυχοσωματικά και άλλα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για να ανταποκριθεί κάποιος στις απαιτήσεις του επαγγέλματος Ποιοι τύποι είναι “The right stuff”; Ποιος τους ορίζει; Ποια είναι η αποδεκτή συμπεριφορά στο επάγγελμα; Υπάρχει κώδικας δεοντολογίας;

ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ Αρμόδιες υπηρεσίες / Φορείς (με τα πλήρη στοιχεία τους) Επιστημονικά – Επαγγελματικά έντυπα Βασικά βιβλία για την ειδικότητα αυτή

ΠΑΡΟΧΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ Κυρίως με προσωπική συνέντευξη έρευνα ή επικοινωνία

ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΜΕΣΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ «Διδασκαλία» Ομαδική επίσκεψη των μαθητών σε υπηρεσίες και εγκαταστάσεις Πρόσκληση στο σχολείο εκπροσώπων διαφόρων φορέων Άμεση χρησιμοποίηση των πηγών πληροφόρησης

Ατομικές ή ομαδικές εργασίες Εκπαιδευτική τηλεόραση Μάθημα της τεχνολογίας Βιβλιοθήκη του Επαγγελματικού Προσανατολισμού Τοποθέτηση

ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Σύγχρονα μέσα: -Διάφορες οπτικοακουστικές διατάξεις -Ηλεκτρονικός υπολογιστής με σύνδεση στο Διαδίκτυο. - Επιθυμητή η ύπαρξη ενός video projector με δυνατότητα σύνδεσης στον υπολογιστή Παρέχουν ευκολότερα αφομοιώσιμη πληροφόρηση αρκεί να έχουν τηρηθεί οι όροι διαχείρισης και αξιολόγησης της πληροφορίας Διαδίκτυο (Internet): Πληθώρα sites με πληροφορίες για σπουδές και επαγγέλματα