Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
Alexander Moore.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management -Logistics)
Επιλογές Marketing & Logistics
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Θεσσαλονίκη, 12 Μαρτίου 2010 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΝΤΟΝ. ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΡΑΘΑΝΟΥ & ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕΩΝ κ.κ. ΔΗΜ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ & ΜΑΚΗ ΜΙΧΑΗΛΟΥΔΗ Οικονομικό.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Logistics Διαχείριση Εταιρικού Κινδύνου & Μείωση Λειτουργικού Κόστους
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Πωλήσεις Αγορά Καθυστερημένα εισερχόμενα Απαξιωμένο απόθεμα Χρόνος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΕΑ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος % κωδικών επί συνόλου κωδικών % αξίας επί συνολικών αγορών Α Β Γ Δεν είναι όλα τα προϊόντα το ίδιο.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ LOGISTICS ΚΑΤΣΟΥΠΑΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑ Διαχείριση Αποθεμάτων και Πρόβλεψη Ζήτησης.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Τιμές Μεταφοράς.
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Το κόστος Ποιότητας    
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Τα Logistics στο χώρο της μαζικής εστίασης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας Ενδοεπιχειρησιακά συστήματα υποστήριξης της Εφοδιαστικής Αλυσίδας-Απαιτούμενες πληροφορίες (interorganizational information system, IOIS) Μεθοδολογίες προσδιορισμού των απαιτήσεων των εμπλεκομένων φορέων: Business System Planning (BSP) Προβλήματα Λύσεις Πληροφορίες Μείωση του χρόνου εκπλήρωσης των παραγγελιών μεταξύ των μελών της εφοδιαστικής αλυσίδας και της εταιρίας, διατηρώντας ή μειώνοντας το κόστος των logistics. Κατανόηση της παρούσας κατάστασης όσον αφορά την εκπλήρωση των παραγγελιών, του κόστους και της απόδοσης των συναλλαγών Αξιολόγηση της κάλυψης των παραγγελιών Ολικό κόστος των διαδικασιών logistics Ιστορικό παραγγελιών Κόστος αποθεματοποίησης για κάθε αντικείμενο Κόστος μεταφοράς και χρόνος υλοποίησης ανά μέσο μεταφοράς και εταιρία. Αποφάσεις Πληροφορίες Πως θα γίνει η μεταφορά του προϊόντος Χ Εταιρία και μέσο μεταφοράς που χρησιμοποιείται από ανταγωνιστή Κόστος μεταφοράς και αξιολόγηση ανάλογα με το μέσο μεταφοράς και την εταιρία

Critical Success Factors (CSF) Πληροφορίες Σύστημα αξιολόγησης λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας Μέτρα αξιολόγησης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Μέτρα αξιολόγησης κάθε επιπέδου της αλυσίδας. Πραγματική απόδοση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Στόχοι των μέτρων αξιολόγησης. Ιστορική απόδοση των μέτρων αξιολόγησης. Ends/means (E/M) analysis Στόχοι Αποτελεσματικότητα Πληροφορίες Μείωση του χρόνου εκπλήρωσης των παραγγελιών κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μειωθεί το κόστος και να αυξηθεί ο βαθμός ικανοποίησης του πελάτη Ελαχιστοποίηση του κόστους των διαδικασιών logistics. Μεγιστοποίηση του κέρδους Πληροφορίες σχετικά με την αξιολόγηση βάση δραστηριοτήτων. Προτιμήσεις πελατών. Κέρδος ανά τμήμα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Απόδοση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Μέσα Αποδοτικότητα Πληροφορίες Παρακολούθηση της απόδοσης των αποθεμάτων: Ολικά αποθέματα στην εφοδιαστική αλυσίδα. Διακυμάνσεις. Επίπεδα εξυπηρέτησης. Κόστη. Ελαχιστοποίηση του κόστους για την αξιολόγηση της αποδοτικότητας των αποθεμάτων. Πραγματικό κόστος για την μέτρηση κάθε παράγοντα.

Βασικές κατηγορίες πληροφοριών για ένα IOIS Κατηγορίες Πληροφοριών Παραδείγματα πληροφοριών που περιέχονται ανά κατηγορία Πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα Λεπτομερής παρουσίαση των προϊόντων, τιμή/ κόστος, ιστορικά στοιχεία πωλήσεων Πληροφορίες σχετικά με την ικανοποίηση των πελατών Προβλέψεις πελατών, ιστορικό πωλήσεων ανά πελάτη Πληροφορίες σχετικά με τους προμηθευτές Πρώτες ύλες, χρόνος υλοποίησης των παραγγελιών, όροι και συνθήκες προμηθειών Πληροφορίες σχετικά με τη παραγωγική διαδικασία Χωρητικότητα, δεσμεύσεις, σχέδια παραγωγής Πληροφορίες σχετικά με τη μεταφορά των υλικών Εταιρίες, χρόνοι μεταφοράς, κόστος Πληροφορίες σχετικά με τα αποθέματα Επίπεδο αποθεμάτων, κόστος αποθεματοποίησης, τοποθεσία αποθεμάτων Πληροφορίες σχετικά με τους συνεργάτες Συμφωνίες, ρόλος και ευθύνες των συνεργατών, πρόγραμμα συναντήσεων Πληροφορίες σχετικά με τον ανταγωνισμό Πληροφορίες που απορρέουν από τη συγκριτική τεχνολογική αξιολόγηση, ανταγωνιστικά προϊόντα, μερίδιο αγοράς Πληροφορίες σχετικά με τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ της εταιρίας Σχέδια προώθησης των πωλήσεων Πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες της εφοδιαστικής αλυσίδας και της αξιολόγησης της Περιγραφή των διαδικασιών, μέτρα αξιολόγησης, κόστος, ποιότητα, χρόνος διανομή των προϊόντων, ικανοποίηση πελατών, κ.λ.π.