Ο Τρόπος που Μαθαίνουμε Learning styles

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Lesson 3b: More basic words JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Advertisements

ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
MT+ (Mobility Tool +). Mobility Tool + Διαδικτυακή Πλατφόρμα που λειτουργεί ως εργαλείο για τη διαχείριση και την υποβολή εκθέσεων στο πλαίσιο των σχεδίων.
Καλλινικάκη Θ, ΔΠΘ Γενική - διαμεθοδική Κ Ε ολιστικές προσεγγίσεις Κύριες πηγές: Δημοπούλου-Λαγωνίκα, Μ Μεθοδολογία Κοινωνικής Εργασίας,
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος ( ΠΕ 02) Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα Διαπολιτισμική Γλωσσική Αγωγή και Διαθεματικότητα.
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Τάξη:Τμήμα: KΑΘΗΓΗΤΗΣ………………………………………………… ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Της διδακτέας ύλης στο μάθημα…………………………………………… Η ύλη αυτή κατανέμεται.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Μαθαίνοντας βιωματικά την ιστορία του Αρκαδιού: Το διαδικτυακό κυνήγι θησαυρού γνώσεων Καψάσκη Αγγελική "Πες μου και θα ξεχάσω. Δείξε μου και μπορεί να.
Περιεχόμενα Παρουσίασης
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 5 Εκπαιδευτικά προγράμματα στο μουσείο ΠΔΜ - ΠΤΝ.
Επιφανειακή προσέγγιση ή προσέγγιση μάθησης σε βάθος
Θεωρίες μάθησης. Οργάνωση μαθήματος. Ελένη Μπαμπαλώνα.
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Ημερομηνίες ΠΑ Εαρινού Εξ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Ηγεσία στη Φυσική Αγωγή & την Εκπαίδευση
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
Παπαγεωργίου Κωνσταντίνος, ΠΕ70
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΥΛΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Κυριάκος Λίγκας Μίλητος Συμβουλευτική Α.Ε.
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Τρόπος που Μαθαίνουμε Learning styles Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 30/9/2019

Ο Τρόπος που Μαθαίνουμε Η διδασκαλία γίνεται παραδοσιακά με τον ίδιο τρόπο Ίσως και από προηγούμενους αιώνες Αν και όλοι εκτεθήκαμε στο παραδοσιακό σύστημα … … πλέον υπάρχει η άποψη ότι δεν μαθαίνουν όλοι με τον ίδιο τρόπο Υπάρχει η γενικότερη αντίληψη της μάθησης (αντί για διδασκαλία) Νέες μέθοδοι μετάδοσης και ανάπτυξης γνώσης Ή τουλάχιστον «άνοιγμα» των παραδοσιακών μεθόδων σε νέες ανάγκες και αντιλήψεις

Ο Παραδοσιακός Τρόπος Δάσκαλος και μαθητές Εγώ γνωρίζω και εσείς όχι ! (μάλλον δεν ισχύει αυτό) Η γνώση μεταφέρεται σε μια κατεύθυνση Κάνει πολλές υποθέσεις σχετικά με τον τρόπο που μαθαίνουμε Ότι μαθαίνουμε ακούγοντας Ίσως με κάποια διαγράμματα γραφικά (στον πίνακα) Κάνοντας ασκήσεις και επαναλήψεις Στο τέλος όλοι προσαρμοζόμαστε σε αυτό τον τρόπο εκπαίδευσης Χάνοντας πιθανόν την κριτική σκέψη και τη δημιουργικότητα

Πώς μαθαίνουμε (Metcalf, Univ. of Texas) 10% θυμούνται αυτό που διαβάζουν 20% αυτό που ακούνε 30% αυτό που βλέπουν 50% αυτό που βλέπουν και ακούνε 70% αυτό που λένε 90% αυτό που κάνουν και λένε

Δεν μαθαίνουν όλοι με τον ίδιο τρόπο! (David Kolb) Ακούγοντας Βλέποντας (observation, watching) Με πειραματισμό (κάνοντας, by doing) Χρησιμοποιώντας παλαιότερη εμπειρία (experience) Διδάσκοντας κάποιον

David Kolb Θεωρία της μάθησης μέσα από την εμπειρία Και μετά να τις εφαρμόσουμε στην πράξη με ευέλικτους τρόπους Λέει ότι το κίνητρο για τη μάθηση είναι η εμπειρία Μια εμπειρία μας οδηγεί να ψάξουμε κάτι περισσότερο

Ο κύκλος του Kolb (1984) Πρέπει να ολοκληρωθεί ο κύκλος για να μάθουμε

- Τα στάδια δεν είναι ανεξάρτητα - Μπορούμε να μπούμε στον κύκλο σε οποιαδήποτε σημείο - Πρέπει όμως να τον ολοκληρώσουμε - Κανένα στάδιο από μόνο του δεν είναι αρκετό 1. Ένα νέο γεγονός, μια εμπειρία David Kolb 1984 2. Παρατήρηση και έρευνα, σημαντικό το τι δεν καταλαβαίνουμε 4. Εφαρμογή στην πράξη 3. Δημιουργία μιας νέας ιδέας ή αλλαγή υπάρχουσας ιδέας

Learning styles Ο Kolb είπε ότι υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι να μάθει κανείς Που τους βασίζει στον κύκλο του Feel and do Με διαίσθηση και δράση Think and do Πληροφορία στην πράξη Think and watch Σκέψη και παρατήρηση Feel and watch Με παρατήρηση και διαίσθηση Διαφορετικοί άνθρωποι προτιμούν να μάθουν με διαφορετικό τρόπο Πολλοί παράγοντες επηρεάζουν τις προτιμήσεις μας Κοινωνικό περιβάλλον Εκπαιδευτικές εμπειρίες Ο βασικός τρόπος σκέψης του ατόμου (the basic cognitive structure of an individual)

Jarvies Πειραματισμός Το άτομο (κατάσταση, εμπειρία) Πειραματισμός, εξάσκηση Αποθήκευση στη μνήμη Το άτομο ενισχυμένο αλλά όχι αλλαγμένο Αξιολόγηση Εκλογίκευση και συλλογισμός Το άτομο αλλαγμένο

Ταξινόμηση bloom εξελιγμένη διεργασία του εγκεφάλου Δημιουργούμε Αξιολογούμε Αναλύουμε Εφαρμόζουμε Κατανοούμε Θυμόμαστε Ενεργή μάθηση

Συγκράτηση γνώσης 5% 10% 20% 30% 50% 75% 90% Παραδοσιακή, Διαλέξεις Ανάγνωση Εικόνες-ήχος Επίδειξη Συζήτηση σε ομάδες Εξάσκηση κάνοντας Διδασκαλία άλλων 5% 10% 20% Παραδοσιακή, παθητική μάθηση 30% 50% 75% Ενεργή μάθηση 90%

Jarvies Το άτομο (1) Κατάσταση (2) Εμπειρία (3) Το άτομο: ενισχυμένο αλλά όχι αλλαγμένο (4) Εξάσκηση Πειραματισμός (5) Αξιολόγηση (8) Αποθήκευση στη μνήμη (6) Εκλογίκευση και συλλογισμός (7) Το άτομο: αλλαγμένο και με περισσότερη εμπειρία (9)

Άσκηση (όχι τεστ!) Αναλογιστείτε τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνετε εσείς! Learning Styles Inventory

Belbin – ρόλοι σε ομάδα Ο δημιουργικός: έχει νέες ιδές, επιλύει προβλήματα Ο αξιολογητής: κρίνει αμερόληπτα Ο συντονιστής: φροντίζει να μη χάνει η ομάδα το στόχο της Ο ερευνητής πηγών: μπορεί η ιδέα μας να σταθεί στον έξω κόσμο? Ο ομαδικός παίκτης: κρατά την ομάδα ενωμένη Ο εξειδικευμένος Ο υλοποιητής: σχεδιάζει αποτελεσματική στρατηγική υλοποίησης και την υλοποιεί αποτελεσματικά Αυτός που διαπλάθει: φροντίζει να κρατά η ομάδα το ρυθμό υλοποίησης Ο ελεγκτής ποιότητας, αυτός που τελειώνει την εργασία,

Belbin sourses http://www.belbin.com/about/belbin-team-roles/ http://www.belbin.com/media/1336/belbin-for-students.pdf https://www.belbin.com/media/1335/belbin-for- lecturers.pdf

1ο project

Λογισμικό / υπηρεσίες εκπαίδευσης Επιλέγετε ένα λογισμικό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια συγκεκριμένου: Μαθήματος ή Σεναρίου μάθησης Παρουσιάζετε: Την ομάδα στόχο Την υπάρχουσα κατάσταση και εκπαιδευτικές ανάγκες Το λογισμικό υπηρεσία Τον τρόπο που προτείνετε να χρησιμοποιηθεί στη μάθηση για να βελτιώσει τη μαθησιακή εμπειρία 20 λεπτά, 10 λεπτά για συζήτηση

Πηγές Παλαιγεωργίου Κόμης Γρηγοριάδου David Kolb: Experience as the source of learning and development (1984)

Ομάδες Μέχρι 9/10