Έργο “PECVET” (Partnership for ECVET) 01/09/2018 – 31/8/2020 KA202 – Στρατηγικές Συμπράξεις στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
Advertisements

ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΝΕΦΡΙΤΙΔΑΣ ΛΥΚΟΥ ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ. American College of Rheumatology Guidelines for Screening, Treatment, and Management of Lupus Nephritis.
Ξένη Ορολογία Ενότητα 6: Working Capital Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Anti-inflammatory activity of crude extracts from some traditional medicinal plants.
IMDG code International Maritime Dangerous Goods Code.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 3)
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 9)
Πολυτεχνική Σχολή Α.Π.Θ. Κωνσταντίνος-Βασίλειος Ε. Κατσάμπαλος
Οικονομική Αξιολόγηση στις Υπηρεσίες Υγείας Γενικό Νοσοκομείο «ATTIKON» Dr. Βασίλειος Φραγκουλάκης Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας Αθήνα, 2015 Εθνική Σχολή.
Διαμορφώνοντας το Όραμα με βάση τις συνεντεύξεις Setting the Vision based on the interviews.
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015 Μυοσκελετικές παθήσεις στην εργασία.
Η σημασία της Γεωργίας (Επισιτισμός, Οικονομία, Πολιτική, Εθνική και Παγκόσμια σημασία)
Τραπεζικό σύστημα Μετά την επιβολή των ελέγχων στην κίνηση κεφαλαίων, οι ανάγκες χρηματοδότησης από την ΕΚΤ σταδιακά περιορίζονται Η αναβάθμιση της πιστοληπτικής.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΜΑΙΟΣ Βοηθήστε Μόνο με προέκταση αντικειμένου Μόνο με προέκταση αντικειμένου Μην πλησιάζεται ποτέ κάποιον που χρειάζεται βοήθεια.
«ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ (ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ)» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Δρ. Ευριπίδου Πολύκαρπος C.D.A. College Limassol 2014/2015.
Νέος Νόμος για Φάρμακα Καθηγητής Νίκος Μανιαδάκης BSc, ΜSc, PhD, FESC Διευθυντής Τομέας Οργάνωσης & Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας Αναπληρωτής Κοσμήτορας Εθνική.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΟΣ ΙΙΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΒΑΡΟΥΣ (2)
Ενδείξεις μετάγγισης αίματος και παραγώγων Γεώργιος Θεοδοσιάδης Αιματολόγος Συντονιστής Διευθυντής, Κέντρο Αιμοδοσίας, Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, Αθήνα.
Ιδέα κλινικής μελέτης Επικ. Καθηγητής Ουρολογικής Ογκολογίας και Ρομποτικής Department of Molecular Medicine and Surgery, Section of Urology Karolinska.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ. ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ Προσβάλλει σχεδόν όλους τους εφήβους σε άλλοτε άλλο βαθμό, η μεγαλύτερη επίπτωση παρατηρείται στα 18 χρόνια της.
ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Mazi Travel Hotel Management Consulting
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ επιχειρηματικο περιβαλλον των ηπα
Παναγιώτης Ν. Σκανδάμης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΠΑ
Προσδιορισμός Υπολειμμάτων Φυτοφαρμάκων στα Τρόφιμα
Βιοηθικές αρχές στην έρευνα (1 από 19)
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
“ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ’’
Παραγωγή προϊόντος με 2 συντελεστές
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΞΑΝΘΗΣ 18:30 – 21:50 Ωράριο λειτουργίας:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Συμβουλευτικη στη Δια Βίου Ανάπτυξη.
Multi-purpose center for adult education in clean environment
STRATEGIC PARTNERSHIPS IN THE FIELD OF EDUCATION, TRAINING AND YOUTH
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματ/μικής
Το θέμα «έφηβοι και διατροφή» τέθηκε από τους μαθητές του προγράμματος προκειμένου να διαπιστωθεί η σημασία και ο ρόλος της διατροφής στη ζωή και την καθημερινότητα.
ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΥΠΕΡΤΑΣΗ
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
For Health and Consumers
Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)
Γλωσσική ανάπτυξη στη Γ2
Υγιεινή και Ασφάλεια Τροφίμων
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Συμπλήρωση & Υποβολή της αίτησης για Σχέδια Εθελοντισμού (ΚΑ125)
Οι μαθήτριες του Β2: Παρουσιάζουν το πρότζεκτ με θέμα: Μακρή Θεοδώρα
Erasmus για νέους επιχειρηματίες
ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤO Food and beverage department
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΥΛΩΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ
Food and Beverage Operations and Management
ERASMUS+ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (ΕΕΕ) το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Stability Theory of Structures
ΕΛΛΕΙΨΟΕΙΔΕΣ ΤΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ
Ελλειψοειδές των δεικτών στους διάξονες κρυστάλλους
Τράπεζα Τροφίμων Food Bank   Οι Εκκλησίες της Ελληνικής Κοινότητας Τορόντο διοργανώνουν για 4η συνεχή χρονιά Τράπεζα Τροφίμων   Η συλλογή τροφίμων έχει.
Εισήγηση 5ης εβδομάδας – κατά παραγγελία κοστολόγηση
ΕΠΙΜΕΡΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
Περιγραφή διεργασίας Διάφοροι εθνικοί και διεθνείς οργανισμοί χρηματοδότησης ερευνητικών προγραμμάτων χρησιμοποιούν σύστημα κρίσης για να αποφασίσουν ποιές.
Οργανόγραμμα Σχολής ΟΠΕ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΟΠΕ
Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας
‘Εξυπνα Δίκτυα- Το μέλλον είναι εδώ Νίκος Χατζηαργυρίου,
ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΑΑ
ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΑΑ
ΑΚΤΙΝΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΑΑ
Χριστιάνα Κναή, Γενική Διευθύντρια, ΜΜC Management Center Ltd
ECVET Permit Tι είναι το έργο « Ecvet Permit» Tαυτότητα του έργου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έργο “PECVET” (Partnership for ECVET) 01/09/2018 – 31/8/2020 KA202 – Στρατηγικές Συμπράξεις στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Εταίροι…1/2 (SPŠCH) Μέση Επαγγελματική Σχολή Χημείας, Συντονιστικό Σχολείο – Pardubice, Τσεχία (SOŠCH) Μέση Επαγγελματική Σχολή Χημείας - Bratislava, Σλοβακία (BYASEN), Μέση Επαγγελματική Σχολή - Trondheim, Νορβηγία (ΙΤΤ), Μέση Επαγγελματική Σχολή – Trento Ιταλία (SBG), Εκπαιδευτικός Οργανισμός για Dual System – Dresden, Γερμανία (EfVET, Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Παροχέων ΕΕΚ – Βρυξέλλες (Τριτοβάθμια Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) – Λευκωσία, Κύπρος

Εταίροι…2/2

Γενικότεροι Στόχοι PECVET Περιγραφή γνώσεων, δεξιοτήτων, υπευθυνότητας και αυτονομίας με τη μορφή Ενοτήτων Μαθησιακών Αποτελεσμάτων, για τα επίπεδα 4 και 5 του ΕΠΠ (τομείς Χημείας, Μηχανικής Αυτοκινήτων, Αισθητικής, Φροντίδας Υγείας/Φαρμακευτικής και Γαστρονομίας) Διασύνδεση των εκπαιδευτών με τη βιομηχανία και τους εκπροσώπους των εργοδοτών Εκπαίδευση εκπαιδευτών για τη δημιουργία Ενοτήτων Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για κινητικότητα, στα πιο πάνω πεδία

Λόγοι που οδήγησαν στη δημιουργία του PECVET…1/2 Χαμηλό ενδιαφέρον σπουδαστών ΕΕΚ για κινητικότητες στο εξωτερικό (πχ. για πρακτική άσκηση) Οι Εκπαιδευτές ΕΕΚ δεν έχουν επαρκή γνώση των αρχών του ECVET Μη επαρκής χρήση των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων στην μαθησιακή διαδικασία Μη ικανοποιητική πρακτική άσκηση βασισμένη σε πραγματικές συνθήκες εργασίας κατά τη διάρκεια των σπουδών

Λόγοι που οδήγησαν στη δημιουργία του PECVET…2/2 Υπάρχει απόκλιση μεταξύ των απαιτήσεων της Αγοράς Εργασίας σε Μαθησιακά Αποτελέσματα και των Προγραμμάτων Σπουδών Υπάρχει ανάγκη οι εκπαιδευτές σε όλη την Ευρώπη να εξοικειωθούν με το ECVET και να μοιραστούν καλές πρακτικές αναφορικά με την κινητικότητα Η Βιομηχανία ενδιαφέρεται να συνεργαστεί με σχολές ΕΕΚ για την ετοιμασία ρεαλιστικών Μαθησιακών Αποτελεσμάτων

Παραδοτέα Έργου τα οποία ετοιμάστηκαν ...1/2 Μέχρι στιγμής, έχουν ολοκληρωθεί τα ακόλουθα παραδοτέα του Έργου: Χαρτογράφηση ΕΕΚ στις χώρες των εταίρων: Σύστημα ΕΕΚ, Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Βαθμός εφαρμογής ECVET Συνεργασία μεταξύ Σχολών ΕΕΚ και Εργοδοτών Εκπαιδευτικά προγράμματα ΕΕΚ Παρατηρούνται σημαντικές διαφορές μεταξύ των χωρών, πχ. Αναφορικά με: τον βαθμό χρήσης του ECVET την έκταση της ΕΕΚ την συνεργασία μεταξύ Σχολών ΕΕΚ και Εργοδοτών εθνικά πλαίσια προσόντων – περιγραφές επαγγελματικών προσόντων

Χρήση ECVET για κινητικότητες στις χώρες των Εταίρων Αναλογία κινητικοτήτων μέσω ECVET, προς τον συνολικό αριθμό κινητικοτήτων (Erasmus+) στην περίοδο 2014-2018

Παραδοτέα Έργου τα οποία ετοιμάστηκαν ...2/2 Δημιουργία Ομάδας Ενοτήτων Μαθησιακών Αποτελεσμάτων στους επιλεγμένους τομείς (Χημείας, Μηχανικής Αυτοκινήτων, Αισθητικής, Φροντίδας Υγείας/Φαρμακευτικής και Γαστρονομίας) Με βάση επαγγέλματα από το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων και τα εκπαιδευτικά προγράμματα των Σχολείων Σε συνεργασία με τους εργοδότες και με προσαρμογή στις ανάγκες τους Σύμφωνα με τις προδιαγραφές ECVET Το KES College συμμετέχει στην ετοιμασία Ενοτήτων Μαθησιακών Αποτελεσμάτων για τους τομείς της Αισθητικής, Γαστρονομίας και Φροντίδα Υγείας/Φαρμακευτική

Ενότητες Μαθησιακών Αποτελεσμάτων ΕΝΤΥΠΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ Τίτλος Ενότητας Πρόγραμμα Σπουδών / Επαγγελματικό Προσόν Διάρκεια Διδασκαλίας Επίπεδο EQF Προσδιορισμός αναμενόμενων Μαθησιακών Αποτελεσμάτων (ΜΑ) - διάφορα είδη ΜΑ Άλλες / Κοινωνικές – δεξιότητες (προαιρετικό) Τρόπος αξιολόγησης (ΜΑ) Ενέργειες / δραστηριότητες αξιολογούμενου Κριτήρια, αναφορικά με το τί χρειάζεται να παρατηρηθεί στον εκπαιδευόμενο ως απόδειξη για την κατάκτηση ενός ΜΑ

Ενότητες Μαθησιακών Αποτελεσμάτων   Cosmetics 1. Aesthetic Make-up CY 2. Body Electrics 3. Facial Electrics 4. Fashion, Theatre Make-up 5. Eye Area Skin Treatment CZ 6. Eyelash Lengthening 7. Skin Treatment with Instruments 8. Professional SPA Care for Hand Skin and Natural Nails Gastronomy Cypriot Cuisine Large Scale Food Production Storage and Conservation of Supplies Costing & Purchase of Food & Beverage Hygiene to Current Regulations NO Making Bread and Confectionery Pastries Making Local and National Dishes Partitioning and Treatment of Fish 9. Partitioning and Treatment of Poultry   Health Care/Pharmacy 1. Production of Cosmetics with Natural Raw Materials and Medicinal Plants CY 2. Products Selection Regarding Skin analysis 3. Medical Devices 4. Practical Training in Oncology Clinical Pharmacy 5. Identification of Pharmaceuticals by Raman Spectroscopy CZ 6. Analysis of Solid Dosage Forms of Drugs 7. Evaluation of Microbiologic Food Safety of Real Samples 8. Identification of Microbiological Samples 9. Basic operations used in pharmaceutical microbiological process engineering DE 10. Biotechnological drug production 11. Preparation of semi-solid dosage forms of drugs 12. Preparation of liquid dosage forms SK

Επόμενα Παραδοτέα Έργου…1/3 Ετοιμασία Οδηγού με Διαδικασίες για την Αξιολόγηση των Εκπαιδευομένων σε ΜΑ Σκοπός του Παραδοτέου είναι ο καθορισμός της ακριβούς διαδικασίας και των κανόνων για την αξιολόγηση του βαθμού στον οποίο οι εκπαιδευόμενοι “κατακτούν” ένα ΜΑ Κριτήρια, για το τι χρειάζεται να παρατηρηθεί ως απόδειξη για την “κατάκτηση” ενός ΜΑ Περιγραφή των επιπέδων επίτευξης 3, 4 και 5 του EQF Επιλογή μεθόδων και εργαλείων για την αξιολόγηση Ανάπτυξη Πινάκων με Αναβαθμισμένα Κριτήρια (Ρούμπρικες Αξιολόγησης)

Επόμενα Παραδοτέα Έργου…2/3 Ετοιμασία Μεθοδολογικού Οδηγού Ο Μεθοδολογικός Οδηγός θα βοηθήσει στον εντοπισμό και τη χρήση μεθόδων για τον έλεγχο και την εφαρμογή Ενοτήτων Μαθησιακών Αποτελεσμάτων σε εργασιακά μαθησιακά περιβάλλοντα Ο καθορισμός της προσέγγισης, της μεθοδολογίας και του διδακτικού σχεδιασμού για την εφαρμογή των Ενοτήτων Μαθησιακών αποτελεσμάτων σε εταιρείες είναι σημαντικός, ώστε να διασφαλίζεται ότι τα ΜΑ είναι υλοποιήσιμα. Πρακτική καθοδήγηση για ανάπτυξη, έλεγχο και εφαρμογή Ενοτήτων ΜΑ σε εργασιακό μαθησιακό περιβάλλον Ο Οδηγός θα σχεδιαστεί ώστε να έχει χρήση στο χώρο των επαγγελμάτων

Επόμενα Παραδοτέα Έργου…3/3 Ετοιμασία Εγχειριδίου για Κινητικότητες (Πρόγραμμα Εκπαίδευσης για Εκπαιδευτές σε Σχολές ΕΕΚ) Δημιουργία ενός τριήμερου προγράμματος εκπαίδευσης για Εκπαιδευτές σε Σχολές ΕΕΚ, ώστε να είμαι σε θέση να περιγράφουν τα διάφορα είδη ΜΑ, να ετοιμάζουν Ενότητες ΜΑ και να είναι σε θέση να διαμορφώνουν την αξιολόγησή τους με στόχο την κινητικότητα των εκπαιδευομένων Βάση θα είναι προηγούμενα παραδοτέα του Έργου, επιπρόσθετα όμως επικέντρωση θα γίνει σε εξειδικευμένα ΜΑ από τη Βιομηχανία.

Πολλαπλασιαστικές Δράσεις…1/2 Στα πλαίσια του Έργου PECVET θα διοργανωθούν τρεις πολλαπλασιαστικές δράσεις για τα αποτελέσματα του Έργου, ως ακολούθως: “Χρήση του ECVET για Αποτελεσματική Κινητικότητα Σπουδαστών ΕΕΚ”: Λευκωσία, 14 Νοεμβρίου 2019, Ξενοδοχείο Κλεοπάτρα, μεταξύ 08:30 και 12:00. Παρουσίαση Έργου και Παραδοτέων τα οποία θα έχουν μέχρι στιγμής ετοιμαστεί Παρεμβάσεις από Κύπριους Αξιωματούχους Παρέμβαση από EfVET Συμμετοχή ολόκληρης της Συντονιστικής Ομάδας του Έργου Συμμετοχή Ευρωπαίων αρμοδίων για θέματα ΕΕΚ Συζήτηση Στρογγυλής Τράπεζας

Πολλαπλασιαστικές Δράσεις…2/2 2) Πολλαπλασιαστική Δράση στη Δρέσδη, Γερμανία, αρχές Μαρτίου 2020. Θα διοργανωθεί από τον Γερμανικό Εκπαιδευτικό Οργανισμό SBG. Θα παρουσιαστούν τα μέχρι τότε αποτελέσματα του Έργου. 3) Τελική Διάσκεψη στις Βρυξέλλες για το PECVET, Ιούνιος 2020 (ολοκλήρωση του Έργου). Θα διοργανωθεί από το EfVET.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ