Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ GARDNER ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Howard Gardner Η ανθρώπινη ευφυΐα δεν έχει μία και μοναδική μορφή αλλά εννέα μορφές ευφυΐας.
Advertisements

Μουσείο - Σχολείο Τι ακριβώς είναι μάθηση; Μάθηση είναι:
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
ΑΡΜΟΝΙΑ.
Υπό έμφαση στόχοι της Σχολικής Χρονιάς:  Δ Δ Δ Διαθεματική Προσέγγιση  Ί Ί Ί Ίσες ευκαιρίες για τα δύο φύλα, για όλες τις φυλές και εθνότητες.
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
Οι ψυχολογικές διαστάσεις του θηλασμού για την μητέρα και το βρέφος
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Παπαδοπούλου Λιάνα/ Παιδαγωγικό Ινστιτούτο/2010 Π ΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ Ι ΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Κ ΥΠΡΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΕ
Συναισθηματικη αγωγη.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α ΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Θ ΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Κατεύθυνση Ψηφιακών μέσων
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Πρακτικεσ ευαισθητοποιησησ εκπαιδευτικων & μαθητων α/θμιασ & β/θμιασ εκπαιδευσησ για αμεα σε φυσικο και ανθρωπογενεσ περιβαλλον Χρυσούλα Μπίμπαση Νηπιαγωγός.
1 Αν επιμένουμε να κοιτάζουμε το ουράνιο τόξο της ευφυΐας μέσα από ένα φίλτρο, θα νομίζουμε εσφαλμένα ότι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν φως!
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
1 Τα καθήκοντα του manager Προγραμματισμός: Είναι η απαραίτητη προϋπόθεση πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε ενέργειας. Τα συστατικά που πρέπει να προσαρμοσθούν.
Β΄ Τάξη 1ου Κύκλου Ειδικότητα: Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων
Διαφοροποιημένη Διδασκαλία
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Χαρακτηριστικά παιδιών αυτιστικού φάσματος
ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Σέρογλου Φανή- Πάρης Παπαδόπουλος.
Θέματα Παιδαγωγικής και Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
1 ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΔΙΑΛΕΞΗ 4 η.
I.Q. & E.I. – ΝΟΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ – – ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ –
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Συναισθηματική Νοημοσύνη
  Εργογραφία: Η βραδινή ώρα ενός μοναχικού περιπατητή  Λεονάρδος και Γερτρούδη  Πώς η Γερτρούδη μεγαλώνει τα παιδιά της  Κύκνειον Άσμα.
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
Μετασχηματική ηγεσία Σεπτέμβριος 2011 Σεμινάριο Διευθυντών.
Ρυθμική γυμναστική Κωνσταντίνα Μάστορα ΓΠ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ● ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ! ● 1 ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ● 2 ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ(2-6)ΑΤΟΜΑ.
«Θεωρίες Μάθησης» Επιμέλεια: Φιλοθέη Κολίτση Δραστηριότητα στην Ενότητα 2 ΠΑΚΕ Κεντρικής Μακεδονίας Ιανουάριος 2012.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στην νοσηλευτική φροντίδα.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 11: Ενσυναίσθηση, συναισθηματική νοημοσύνη και ο ρόλος της στην νοσηλευτική φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής,
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΑΧΥΡΡΥΘΜΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.
1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Μουντάκης Κώστας Ομ. Καθηγητής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου Πρώην σύμβουλος του Παιδ. Ινστιτούτου ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αυτεπίγνωση Created by Freepik.
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Επιμόρφωση Πληροφορικών Βαγγέλης Κανίδης
Πληροφοριακά Συστήματα Και Επιχείρηση
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Πολλαπλές μορφές νοημοσύνης
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Πέτρος κλιάπης 2004.
Εισηγητής: Ερρίκος Βασιλικός
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
«ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ»
Λύση προβλημάτων και Δημιουργικότητα
Γονικά Χαρακτηριστικά Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Howard Gardner Η ανθρώπινη ευφυΐα δεν έχει μία και μοναδική μορφή αλλά εννέα μορφές ευφυΐας.
Παιδαγωγικές Θεωρίες και Θέατρο στην Εκπαίδευση.
M. Chenfeld Δημιουργικός παιδαγωγός, είναι το άτομο που είναι ανοικτό, ευέλικτο, πρόθυμο να δοκιμάσει καινούργια πράγματα και να ρισκάρει την αποτυχία,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ GARDNER ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Κάθε άτομο έχει συνδυασμό των εννέα ή και περισσσοτέρων ειδών νοημοσύνης. Κάθε άτομο μπορεί να αναπτύξει τις νοημοσύνες του σε επαρκές επίπεδο. Οι νοημοσύνες συνεργάζονται. Καμία νοημοσύνη δεν μπορεί να υπάρξει μόνη της.

ΤΑ ΕΙΔΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Μουσική-ρυθμική νοημοσύνη. Χωροταξική νοημοσύνη. Γλωσσική νοημοσύνη Λογικομαθηματική νοημοσύνη Κιναισθητική νοημοσύνη Διαπροσωπική νοημοσύνη Ενδοπροσωπική νοημοσύνη Νατουραλιστική νοημοσύνη Υπαρξιακή νοημοσύνη

10. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΠΕΝΤΕ ΤΟΜΕΙΣ Γνώση των συναισθημάτων μας. Έλεγχος των συναισθημάτων. Εξεύρεση κινήτρων για τον εαυτό μας. Αναγνώριση των συναισθημάτων των άλλων. Χειρισμός των σχέσεων.