Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας: Μελέτη Περίπτωσης 6ο Θερινό Σχολείο Νεανικής Επιχειρηματικότητας | YES Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας: Μελέτη Περίπτωσης Δρ. Αγγελική Καραγιαννάκη 2 Ιουλίου 2015
Εφοδιαστική Αλυσίδα
Καινοτομία: Σωλήνας από ανθρακονήματα και δικτυωτό σχήμα
Αποφάσισαν να αξιοποιήσουν την εφεύρεσή τους! Στόχος: να φτάσουν καινοτόμα ποδήλατα στα χέρια mountain bikers
Άσκηση: Σχεδιασμός Εφοδιαστικής Αλυσίδας Ποιες είναι οι επιχειρηματικές δραστηριότητες που πρέπει να: Αναλάβετε οι ίδιοι (οικοδόμηση ικανοτήτων) Αναλάβουν συνεργάτες (να πείσουν ή να αφήσουν σε άλλους) Βασική ερώτηση – Ποιος είναι ο πελάτης σας?
Μερικές Εναλλακτικές Μπορείτε να αναλάβετε μόνο την Έρευνα και Ανάπτυξη – να πουλήσετε την ‘άδεια’ σε κατασκευαστές σωλήνων Μπορείτε να αναλάβετε την κατασκευή των σωλήνων – να πουλάτε σωλήνες σε κατασκευαστές ποδηλάτων ........ ......
Έρευνα και Ανάπτυξη Κατασκευή Σωλήνων Κατασκευή Ποδηλάτων Κατασκευή Μάρκας Διανομέας Πελάτης Έρευνα και Ανάπτυξη Κατασκευή Σωλήνων Κατασκευή Ποδηλάτων Κατασκευή Μάρκας Διανομέας Πελάτης Έρευνα και Ανάπτυξη Κατασκευή Σωλήνων Κατασκευή Ποδηλάτων Κατασκευή Μάρκας Διανομέας Πελάτης Έρευνα και Ανάπτυξη Κατασκευή Σωλήνων Κατασκευή Ποδηλάτων Κατασκευή Μάρκας Διανομέας Πελάτης Αναλαμβάνετε εσείς Άλλοι που επηρεάζουν Πελάτες
Συμπεράσματα Ποιοι είναι οι άμεσοι πελάτες σας Ποιες είναι οι σχέσεις που πρέπει να χτίσετε Ποιες είναι οι συμφωνίες που πρέπει να κάνετε Ποια είναι η χρηματοδότηση που πρέπει να διεκδικήσετε Ποια είναι τα ρίσκα που αναλάμβανετε και ποια αυτά που αφήνετε στους άλλους
Επικοινωνία akaragianaki@aueb.gr www.acein.gr