Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Advertisements

Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
ΦΥΣΙΚΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ Ε΄ & ΣΤ΄ΤΑΞΕΩΝ.
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Ειδικό Δημοτικό Ηρακλείου Αττικής
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε όλοι διαφορετικοί, είμαστε όλοι ίσοι.» Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου.
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Στην καρδιά της Ευρώπης
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Μάθημα στην τάξη.
Το Μάθημα της Γεωγραφίας στην Υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας Σχολικό έτος: Εκπαιδευτικοί: Γκιάκα Ιωάννα, Αλεξοπούλου Χριστίνα, Ανδριοπούλου Γεωργία

Ποιοι είμαστε  Στο νηπιαγωγείο λειτουργούν δυο τμήματα πρωινού υποχρεωτικού προγράμματος και ένα προαιρετικού ολοήμερου προγράμματος με σύνολο φοιτούντων νηπίων-προνηπίων 28.

Σκοπός  Η ομαλή μετάβαση και προσαρμογή των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο. Στόχοι  Η γνωριμία με το χώρο του Δημοτικού Σχολείου  Η συμμετοχή των νηπίων σε κοινές δράσεις με τα παιδιά του Δημοτικού

Δράση 1 η Γνωριμία με τη Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Χώρος υλοποίησης: Δημοτικό σχολείο Σαραβαλίου Επιμέρους στόχος: Να νοιώσουν οικειότητα με το χώρο του σχολείου με τη παρουσία της διευθύντριας. Διάρκεια:20 λεπτά Περιγραφή δράσης: Τα νήπια γνωρίζουν τη διευθύντρια που τους καλωσορίζει και απαντά στις ερωτήσεις-απορίες τους.

Γνωριμία με τη Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου.

Δράση 2η Στην πρώτη Δημοτικού.  Χώρος υλοποίησης: Αίθουσα πρώτης τάξης  Επιμέρους στόχος: Να δώσει την ευκαιρία στα παιδιά να συμμετάσχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία.  Διάρκεια: 20 λεπτά  Περιγραφή δράσης: Τα νήπια κάθισαν στα θρανία με τους μαθητές, ξεφύλλισαν τα βιβλία, παρακολούθησαν το μάθημα, τραγούδησαν.  Αξιολόγηση δράσης: Το ενδιαφέρον των νηπίων ήταν μεγάλο γιατί τους δόθηκε η ευκαιρία να αντιληφθούν τις διαφορές που υπάρχουν στις δυο βαθμίδες.

Παρακολούθηση μαθήματος στην πρώτη Δημοτικού.

Τραγούδια από τους μαθητές της πρώτης τάξης και του Νηπιαγωγείου.

Δράση 3η Γνωριμία με το γυμναστή  Χώρος υλοποίησης: Αυλή του σχολείου  Επιμέρους στόχος: Να εμπλακούν σε δραστηριότητες με την καθοδήγηση του γυμναστή.  Διάρκεια:20 λεπτά  Περιγραφή δράσης: Παιχνίδια ομαδικά στην αυλή με οδηγίες από τον γυμναστή  Αξιολόγηση δράσης: Τα νήπια συμμετείχαν με ενθουσιασμό.

Παιχνίδια σκυταλοδρομίας με το γυμναστή του Δημοτικού.

Δράση 4 η Στην αίθουσα του ΗΥ  Χώρος υλοποίησης: Αίθουσα ΗΥ  Επιμέρους στόχος: Να εμπλακούν σε δραστηριότητες με τη χρήση του ΗΥ.  Διάρκεια:20 λεπτά  Περιγραφή δράσης:Με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού αναζητούν πληροφορίες για πίνακες ζωγραφικής με θέμα το Πάσχα. Ζωγραφίζουν το δικό τους πίνακα.  Αξιολόγηση δράσης: Τα νήπια συμμετείχαν με ενδιαφέρον σε όλες τις δραστηριότητες.

Στο εργαστήριο των ΗΥ

Δράση 5 η Αποχαιρετισμός Στο τέλος της επίσκεψή μας δεχθήκαμε με ευχαρίστηση τα δώρα από το Δημοτικό σχολείο.

Αξιολόγηση  Η γνωριμία των νηπίων με την εκπαιδευτική διαδικασία του δημοτικού σχολείου έδωσε την ευκαιρία να αντιληφθούν τις διαφορές στα δυο σχολικά περιβάλλοντα. Ένιωσαν καλά και με χαρά θα πάνε στην Α΄τάξη.