2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Advertisements

Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΑΞΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Σχέδιο Εργασίας: 14ο Νηπιαγωγείο
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Συνέντευξη με νήπια.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
Δάσκαλος τμήματος: Μαγόπουλος Θάνος 5ο Δημοτικό Ιλίου ΣΤ1 ΓΛΩΣΣΑ
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων
Νηπιαγωγείο Φαρρών
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων Σχολικό έτος

2 Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΕΜΕΝΙΚΩΝ  Τμήμα 1  Κρεστένων 59, Δεμένικα Αχαΐας  Στην ομαλή μετάβαση παραβρέθηκαν μόνο τα 12 νήπια του νηπιαγωγείου μας

Σκοπός και στόχοι  Στόχος της συγκεκριμένης επίσκεψης ήταν η γνωριμία και οικειοποίηση των νηπίων στο καινούριο σχολικό περιβάλλον που θα ενταχθούν με τη νέα σχολική χρονιά με σκοπό την ομαλή τους μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο.

Δράση 1 η Παιχνίδι Γνωριμίας «Η μπάλα που καίει»  Απευθύνεται σε όλα τα παιδιά της Α’ δημοτικού και του νηπιαγωγείου  Η δράση υλοποιήθηκε στην αίθουσα της Α’ δημοτικού  Στόχοι: -να μπορούν τα παιδιά να συμμετέχουν σε συζητήσεις, να μπορούν τα παιδιά να συνειδητοποιούν τη μοναδικότητά τους αλλά και να εντοπίζουν τις ομοιότητες και διαφορές τους με τους άλλους και να τις σέβονται  Διάρκεια δράσης 15’  Μία παραλλαγή της δραστηριότητας «η πατάτα που καίει» με μπάλα. Η μπάλα καίει και τα παιδιά δεν μπορούν να την κρατήσουν και τη δίνουν σε άλλα παιδιά. Κάθε παιδί που επιλέγει να πέσει η μπάλα κάτω την παίρνει στα χέρια του και παρουσιάζει τον εαυτό του δίνοντας πληροφορίες όπως το όνομά του, το αγαπημένο του παιχνίδι, το αγαπημένο του φαγητό και ό,τι άλλο είναι για εκείνο σημαντικό να γνωρίζουμε.  Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν στην δραστηριότητα, έπαιξαν με τα παιδιά της Α΄ τάξης και γνωρίστηκαν με τα καινούρια παιδιά της Α’ δημοτικού. Το παιχνίδι γνωριμίας βοήθησε τα παιδιά να εξοικειωθούν γρηγορότερα με το καινούριο περιβάλλον.

Δράση 1 η Παιχνίδι Γνωριμίας «Η μπάλα που καίει»

Δράση 2η «Το παράξενο ταξίδι της συννεφένιας»  Απευθύνεται σε όλα τα παιδιά της Α’ δημοτικού και του νηπιαγωγείου  Η δράση υλοποιήθηκε στην αίθουσα της Α’ δημοτικού  Στόχοι: -να μπορούν τα παιδιά να ακούν και να κατανοούν μία διήγηση ένα κανόνα παιχνιδιού ή άλλα απλά κείμενα που κάποιος τους διαβάζει δυνατά, να μπορούν τα παιδιά να αφηγούνται μία ιστορία, να μπορούν τα παιδιά να περιγράφουν, να μπορούν τα παιδιά να εξηγούν και να ερμηνεύουν  Διάρκεια δράσης 20’  Η δασκάλα της τάξης μας παρουσίασε σε εικόνες τους ήρωες του σχολικού βιβλίου της Α’ δημοτικού. Στη συνέχεια με την χρήση του προτζέκτορα μας παρουσίασε τις εικόνες της ιστορίας «Το παράξενο ταξίδι της συννεφένιας» (σελ.70 σχ. βιβλίου). Δείχνοντας τις εικόνες της ιστορίας ρωτούσε τα παιδιά να της αφηγηθούν την ιστορία και να δημιουργήσουν την ιστορία μέσω παραγωγής προφορικού λόγου.  Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την παρουσίαση της ιστορίας και η συμμετοχή τους ήταν ικανοποιητική. Τα παιδιά του νηπιαγωγείου σε συνεργασία με τα παιδιά της Α’ δημοτικού ανταποκρίθηκαν στην δραστηριότητα και ερμήνευσαν την ιστορία κάνοντας διάφορες εικασίες.

Δράση 2η «Το παράξενο ταξίδι της συννεφένιας»

Δράση 3η Δραματοποίηση «Το παράξενο ταξίδι της συννεφένιας»  Απευθύνεται σε όλα τα παιδιά της Α’ δημοτικού και του νηπιαγωγείου  Η δράση υλοποιήθηκε στην αίθουσα της Α’ δημοτικού  Στόχοι: - να μπορούν τα παιδιά να βελτιώνουν και να εμπλουτίζουν τον προφορικό τους λόγο, να μπορούν τα παιδιά να αναπαριστούν γεγονότα σύμφωνα με την χρονική τους ακολουθία, να μπορούν τα παιδιά να εκφράζονται με το ελεύθερο δραματικό παιχνίδι, να αναπτύσσουν τη δημιουργικότητά τους, να γνωρίζουν τον εαυτό τους και τον κόσμο, να εκφράζονται με το δημιουργικό δράμα και να αναπτύσσουν την γλώσσα,  Διάρκεια δράσης 20’  Σα συνέχεια της 2 ης δράσης η δασκάλα επέλεξε κάποια παιδιά από το νηπιαγωγείο με τα οποία δραματοποιήσαμε την ιστορία της συννεφένιας μέσα στην τάξη, ώστε να γίνει κατανοητή από όλα τα παιδιά που παρευρίσκονταν στην αίθουσα.  Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν την έκφραση τους μέσω της δραματοποίησης και κατανόησαν πλήρως την ιστορία επικοινωνώντας με τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης.

Δράση 3η Δραματοποίηση «Το παράξενο ταξίδι της συννεφένιας»

Δράση 4 η Κινητικό παιχνίδι «Αλάτι ψιλό-Αλάτι χοντρό»  Απευθύνεται σε όλα τα παιδιά της Α’ δημοτικού και του νηπιαγωγείου  Η δράση υλοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού σχολείου  Στόχοι: - να αναπτύσσουν τα παιδιά την κινητικότητά τους, τη σωματική τους δραστηριότητα, να προάγουν την υγεία τους, να αποδέχονται την τήρηση ορισμένων κανόνων ασφαλείας, να αναπτύσσουν σταδιακά θετικές στάσεις για συνεργασία και αλληλοαποδοχή και υποστήριξη  Διάρκεια δράσης 30’  Στην αυλή του δημοτικού σχολείου γίναμε μία ομάδα,τα παιδιά του νηπιαγωγείου και της Α’ δημοτικού. Όλα τα παιδιά κάθισαν κάτω δημιουργώντας ένα τεράστιο κύκλο. Η γυμνάστρια εξήγησε στα παιδιά τους κανόνες του παιχνιδιού δίνοντας παράδειγμα για να είναι κατανοητοί από όλα τα παιδιά είτε γνωρίζουν το παιχνίδι είτε όχι. Το παιχνίδι ξεκίνησε με το παιδί Α από την Α’ δημοτικού το οποίο έτρεχε γύρω-γύρω από τον κύκλο. Όσο το παιδί Α έτρεχε, τα υπόλοιπα παιδιά τραγουδούσαν το τραγούδι «Αλάτι ψιλό-αλάτι χοντρό». Μόλις το τραγούδι τελείωνε το παιδί Α ακούμπησε ένα καθισμένο παιδί Β στην πλάτη κι αυτό με τη σειρά του σηκώθηκε κι άρχισε να κυνηγάει το παιδί Α πριν προλάβει να καθίσει στη θέση του παιδιού Β. Το παιδί που έμεινε όρθιο συνέχισε το παιχνίδι διαλέγοντας ένα άλλο παιδί Γ για να παίξει κοκ.  Τα νήπια ενθουσιάστηκαν με το παιχνίδι. Συμμετείχαν κανονικά και έπαιξαν όλα ακολουθώντας τους κανόνες του παιχνιδιού. Το παιχνίδι τους άρεσε τόσο πολύ που μόλις γυρίσαμε στο νηπιαγωγείο ζήτησαν και το παίξαμε στην ώρα του διαλείμματος εξηγώντας μόνα τους τα νήπια τους κανόνες στα προνήπια.

Δράση 4 η Κινητικό παιχνίδι «Αλάτι ψιλό-Αλάτι χοντρό»

Δράση 5 η Γνωριμία με τους χώρους του σχολείου  Η δράση απευθύνεται σε όλα τα νήπια  Η δράση υλοποιήθηκε σε όλες τις υποδομές του Δημοτικού σχολείου  Στόχος: - να γνωρίσουν τα παιδιά το εγγύς ανθρωπογενές περιβάλλον  Διάρκεια δράσης 20’  Με τα παιδιά περιηγηθήκαμε στους χώρους του σχολείου. Είδαμε τις αίθουσες του δημοτικού, το φουαγιέ, τις τουαλέτες και το κυλικείο. Εξηγήσαμε πως θα μπορούν του χρόνου να κινούνται και να συμπεριφέρονται στο καινούριο τους σχολείο. Μπήκαμε σε σειρά και δραματοποιήσαμε μία εικονική συναλλαγή με την υπάλληλο του κυλικείου.  Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν με τη διαφορετική διαρρύθμιση του χώρου και τη λειτουργία του δημοτικού σχολείου. Αγχωμένα αλλά και ενθουσιασμένα γνώρισαν το καινούριο περιβάλλον στο οποίο θα περάσουν τα επόμενα έξι χρόνια της σχολικής τους ζωής.

Δράση 5 η Γνωριμία με τους χώρους του σχολείου

Αξιολόγηση  Γυρνώντας στο νηπιαγωγείο μας καθίσαμε με τα παιδιά στη γωνιά της παρεούλας. Συζητήσαμε για την εμπειρία τους στο δημοτικό και ζητήθηκε από τα παιδιά να περιγράψουν στους φίλους τους,τα προνήπια, όλα όσα υλοποιήσαμε και είδαμε στο Δημοτικό σχολείο. Κάθε νήπιο περιέγραψε την καλύτερη στιγμή της επίσκεψής του. Στη συνέχεια παίξαμε παιχνίδι δραματοποίησης «το κυλικείο». Στη διάρκεια του διαλείμματος τα νήπια ζήτησαν και παίξαμε το κινητικό παιχνίδι «αλάτι ψιλό-αλάτι χοντρό». Κάθε νήπιο ανέλαβε να εξηγήσει σε ένα προνήπιο τους κανόνες του παιχνιδιού.