1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
Advertisements

Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
Μετάβαση του 13ου Νηπιαγωγείου στο 11ο Δημοτικό σχολείο Μυτιλήνης
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με εμένα & με τους άλλους» Σχολικό έτος /Θ Δημ. Σχολ. Ροδοδάφνης.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Και ξαφνικά το κόκκινο… χάθηκε!
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού, επειδή θέτει τις βάσεις.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Μονογραφία Επαγγέλματος
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
Λευτέρης Δάλπης 1 ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε -Α.Π.Θ Τάξη: Ε’
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ενότητα 12: Πάσχα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου
ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
Εορτασμός της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 Οργανώθηκαν σταθμοί-εργαστήρια Ιστορικά γεγονότα, Χορός, Μουσική-Τραγούδι, Κατασκευές 27 Οκτωβρίου 2017.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 42ου Δημοτικού Σχολείου και των 27ου και 71ου Νηπιαγωγείων Πάτρας, σας προσκαλούν.
Ασφάλεια στον Ψηφιακό Κόσμο
Παρασταση θεατρου σκιων
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
1/θεσιο Νηπιαγωγείο Ισώματος
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
13 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιΐκων Σχολικό έτος

Ποιοι είμαστε  Το 1/Θ Νηπιαγωγείο Καραιίκων βρίσκεται στο Δήμο Δυτικής Αχαΐας, περίπου 40 χλμ. από την Πάτρα.  Στεγάζεται σε ανεξάρτητο απ’ το Δημοτικό σχολείο κτήριο (800μέτρα απόσταση) και περιλαμβάνει 1 κλασσικό, πρωϊνό τμήμα.

Σκοπός και στόχοι  Σκοπός των δραστηριοτήτων ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο είναι να δημιουργηθεί μία «συνέχεια» ανάμεσα στις 2 βαθμίδες.

Κοινές σχολικές γιορτές  Έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια, οι σχολικές εορτές για τον εορτασμό των 2 Εθνικών Επετείων να πραγματοποιούνται από κοινού με το Δημοτικό σχολείο, στο χώρο εκδηλώσεων αυτού. Οι μικροί μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου ξεκινάνε τη γιορτή απαγγέλλοντας ποιήματα και τραγουδώντας τραγούδια. Οι μαθητές του Δημοτικού (που συνήθως είναι μεγαλύτερα αδέλφια), βοηθούν τα μικρά παιδιά κατά τη διάρκεια της γιορτής.  Μέσω αυτών των κοινών εκδηλώσεων, τα νήπια γνωρίζουν το χώρο και τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού σχολείου, παρουσία γονέων και Νηπιαγωγού (στοιχεία που τους παρέχουν συναισθηματική ασφάλεια).

 Ακριβώς πριν τις διακοπές του Πάσχα και μετά από συννενόηση με τον Δ/ντή του Δημοτικού σχολείου και τις εκπαιδευτικούς Α΄και Β΄ τάξης, τα νήπια επισκέφθηκαν το Δημοτικό σχολείο. Είχαμε αποφασίσει οι εκπαιδευτικοί, να ξεκινήσουμε με τη Θεματική Ενότητα: η ιστορία του Πάσχα, έθιμα των ημερών. Η εκπαιδευτικός της Α΄ τάξης μίλησε σχετικά στους μαθητές, και κατόπιν μοιράστηκαν στα παιδιά φωτοτυπίες με σκηνές από το Θείο Δράμα. Πασχαλινές δραστηριότητες

Αφού έφυγαν τα νήπια απ’ το Δημοτικό, οι μαθητές της Α΄ τάξης ζωγράφισαν τις φωτοτυπίες και τις κόλλησαν σε χαρτόνι κάνσον, κατά σειρά εξέλιξης των γεγονότων, γράφοντας στο κάτω μέρος τί απεικόνιζε η κάθε εικόνα. Την επόμενη ημέρα, έφερε η εκπαιδευτικός της Α΄ το κολλάζ στο Νηπιαγωγείο, και τα νήπια αναπαρήγαγαν την ιστορία, μέσω περιγραφής των εικόνων.

Ζωγραφική-βάψιμο αυγών  Κατόπιν,με τους μαθητές/τριες της Β΄Δημοτικού,ζωγραφίσαμε και βάψαμε τα Πασχαλινά αυγά,με χρώμα ζαχαροπλαστικής.

Ξενάγηση στο χώρο  Μετά το τέλος των δραστηριοτήτων, τα νήπια ξεναγήθηκαν στις τάξεις και στους χώρους του Δημοτικού σχολείου από τον Διευθυντή και εκπαιδευτικούς.

Αποχώρηση  Αφού ευχαριστήσαμε το Δ/ντή του Δημοτικού και τις εκπαιδευτικούς, αποχωρήσαμε από το χώρο πεζοί, συνοδευόμενοι από γονείς, που προσφέρθηκαν να μας συνοδέψουν στο Νηπιαγωγείο.  Φυσικά, δεν ξεχάσαμε να ευχηθούμε «Καλό Πάσχα» με κάρτα φτιαγμένη από μαθήτρια και με «ιδιόχειρες» ευχές!

Αξιολόγηση  Πιστεύουμε ότι οι δραστηριότητες του Νηπιαγωγείου μας βοήθησαν τα νήπια να αποκτήσουν νέες εμπειρίες, να ενισχύσουν την προσωπικότητά τους και να αναπτύξουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τα μεγαλύτερα παιδιά, αλλά και τις εκπαιδευτικούς.